2 Juniquote:Op zaterdag 30 april 2005 03:19 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer in NL ??
Ik noem 21.859 mensen geen handjevol...quote:Op zaterdag 30 april 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
Op imdb zijn ze helemaal lyrisch over deze film, zou het een hype zijn? Of heeft dat handjevol mensen die de film gezien hebben gelijk?
http://www.sincitythemovie.com/quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:19 schreef Nickthedick het volgende:
Zijn er ook al trailers van of tv-programma's die de film hebben gereviewed?
THNXquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
http://www.sincitythemovie.com/
onder "Media" kan je trailers vinden.
heb een rotte cam versie gedownload. Maar ga hem niet kijken., Wacht wel tot in de bios.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't love if you want to die in peace.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:48 schreef Mr.Black het volgende:
Idd! zeker in de top 5 van beste films 2005.
De hardheid, tragiek, principe kwesties en rechtvaardigheid in de film is echt prachtig. Verder de film noir achtige acteerwerk en voice-over, Genilaal gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:01 schreef merry77 het volgende:
[..]
Wacht wel tot in de bios.
Alexis is gorgeous.
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Aah ok. 't is duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksDon't love if you want to die in peace.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoorde gister op tv dat deze film 25 mei uitkomt maar in dit topic staat 2 juni
wie weet er meer?
Bron: Pathe.nlquote:Bruce Willis en Mickey Rourke leiden een sterrencast in Robert Rodriguez' verfilming van Frank Millers strips over een duistere en gewelddadige stad
* Regie: Robert Rodriguez, Frank Miller
* Cast: Bruce Willis, Mickey Rourke, Clive Owen, Josh Hartnett, Jessica Alba, Benicio del Toro
* Genre: Actie, Misdaad, Drama, Film Noir, Thriller
* Lengte: 126 minuten
* Verwacht: 2 Juni 2005
heb je die filmposter van Jessica Alba?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nemen julie die Alexis maar, dan neem ik Jessica Albawel.
Ik heb hem ook al gezien. Als je spoilertags gebruikt kan je hier best vragen wat je wil vragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb em al gezien met een 'sneak-preview', het zijn om te verklappen verschillende verhaallijnen, en wil em binnenkort nog een keer zien omdat ik er geen neuk meer van snap, dus goed opletten
mocht iemand anders em al hebben gezien en wel het snapt, mag mij toevoegen op msn om het nodige uit te leggen
Dit plaatje komt zo uit de comicsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef One_conundrum het volgende:
[[url=http://img262.echo.cx/img262/8484/nancycalahan39qy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze mevrouw wordt gespeeld door Jessica Alba...
nou nou, sherlock, dat had niemand kunnen raden natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit plaatje komt zo uit de comics
Was als antwoord op SilverBullet die even daarboven zei dat hij de comics nog nooit had gelezen...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou nou, sherlock, dat had niemand kunnen raden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |