ikke neitquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb trouwens wel heel erg honger!
Tot straksquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:46 schreef Fisher het volgende:
nu peer ik 'm echt.. zo direct beoordelingstijd
Tot straks!!
volquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:49 schreef Megter het volgende:
WTF, deel 6, wat hebben jullie met 5 gedaan?
Apache?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
linux
ben een beetje aan het klooien/werken
Oh dan moet je even rm * -R typen in een terminalquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:54 schreef Houniet het volgende:
ik ben met Kmail aan het stoeien.. outlook express in linux
console bedoel jequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:56 schreef knox_ het volgende:
[..]
Oh dan moet je even rm * -R typen in een terminal
werken aan mn stage-opdrachtenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:53 schreef Ballicious het volgende:
Wat doen jullie zoal naast Fok! om je niet te vervelen?
Een die-hard linux user zou je dat niet in dank afnemen (Windows heeft een terminal)quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
een terminal venster is zowat hetzelfde
In mijn red hat 9 heet het een terminal vensterquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Een die-hard linux user zou je dat niet in dank afnemen (Windows heeft een terminal)![]()
Vreemde red hat danquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
In mijn red hat 9 heet het een terminal venster
* knox_ kloot ook met linux op stage
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef Houniet het volgende:
[administrator@linux administrator]$ su
Password:
[root@linux administrator]# rm * -R
rm: descend into directory `amsn-0_94'?
rm: remove directory `amsn_received'?
rm: descend into directory `Desktop'? y
rm: remove regular file `Desktop/.directory'? nee kutding
rm: remove regular file `Desktop/hitzradio.pls'?
ik heb ook geen vakantie hoor. ik heb wel woensdag vrij, omdat ik vandaag werk (ben normaal vrij). dus dat betekent volgende week wel woensdag, donderdag en vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ben ik de enige die geen vakantie heeft ofzo?.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef knox_ het volgende:
[..]![]()
Je hebt dat toch niet serieus gedaan he?
Goed voor jou!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess en ik hebben een Fok!relatie![]()
En vanavond wordt ze flink gepaald door haar vriendquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik Fok! juist om me niet te vervelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:53 schreef Ballicious het volgende:
Wat doen jullie zoal naast Fok! om je niet te vervelen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Vreemde red hat danmaak een screenshot dan eens
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En vanavond wordt ze flink gepaald door haar vriendfijn vooruitzicht
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
huh? wie wat waarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Rustig he![]()
Trouwens, je stond op nr. 5 bij dagtotals![]()
niet vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En vanavond wordt ze flink gepaald door haar vriendfijn vooruitzicht
Quel est ton age?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef greatgonzo het volgende:
zo, het gaat wel erg hard met de reeks
Komt tie dan:
Greatgonzo | groningen | afstudeerstage | onderzoek naar virussen (die beestjes dus, niet de computervorm)
Hier zijn de volleybalfeesten van 5 tot en met 8 mei. En een braderie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:01 schreef Houniet het volgende:
wat gaan jullie in de vakantie doen
leeftijd?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef greatgonzo het volgende:
zo, het gaat wel erg hard met de reeks
Komt tie dan:
Greatgonzo | groningen | afstudeerstage | onderzoek naar virussen (die beestjes dus, niet de computervorm)
Dat is vals ... ik sta op de 55ste plaats alleen maar omdat ik vrij wasquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #16
Ik had er 12 minder
Vandaag is je kansquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is vals ... ik sta op de 55ste plaats alleen maar omdat ik vrij was![]()
![]()
Op school moest alles in de consolequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:05 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een noob, dus dat kan wel kloppen![]()
Dan ben ik al goed op weg denk ikquote:
Goed gedaan schatje !quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik op de 20e, met 127 posts. netjes!
Mijne werkt nooit op vrijdagquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:08 schreef Houniet het volgende:
me stage begeleider is trouwens weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:09 schreef Megter het volgende:
Kzal nog 's een mopje doen:
Wachten 2 mannen in hun auto voor het stoplicht. Draait de ene (ja, oude auto) het raampje open.
Dus die andere man denkt: hij wil wat zeggen, en draait ook z'n raampje open.
Zegt die ene tegen die andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
Ik had 200 gister, maar dat red ik niet vandaag (gelukkig).quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ben ik al goed op weg denk ik![]()
weer een ouwe erbijquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
in mijn profiel staat 23, dus dat zal dan ook wel kloppen![]()
Heb je gewonnen ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer, had even een conflict met mijn collega van welzijn
oh oh oh, alles goed afgelopen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
halloquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
Dan begin je toch gewoon een clamquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef greatgonzo het volgende:
moet trouwens wel toegeven dat ik zonder fok deze stage niet door zou komen... vandaag ook weer geen flikker te doen
Ik ga niet op vakantie dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wie gaat waarheen op vakantie?
ik ga 18 Juli naar Salou 14 dagen met de bus
je kent mij nu ondertussen toch wel he hahha megter goedemorgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
[..]
oh oh oh, alles goed afgelopen?
Hoi willie trouwens
How do you mean addicted?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef Houniet het volgende:
hier in het oosten bewolkt, maar droog
EN ik had gewoon zin om naar stage te gaan vandaag, alleen vanwege deze topics
Altijd ff vragen he!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je kent mij nu ondertussen toch wel he hahha megter goedemorgen
Geen ranzige dingen in die douche doen he !quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
How do you mean addicted?![]()
Zeg, ik ben douchen. Tot later!
Geen geld voor, ben bezig met mijn rijbewijsquote:
Wat versta je onder ranzigquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen ranzige dingen in die douche doen he !
waarschijnlijk nix, maar kleine kans dat ik toch nog voor de eerste keer sinds jaren, maar tevens voor de laatste keer met m'n ouders mee ga. Ja kijk, als we naar Canada gaan, wil ik het nog wel 3 weken proberen uit te houden met de oude lui.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weenie wat jij allemaal uitspooktquote:
Ik ga 11 juli naar Italie met de auto, voor minstens 3, maximaal 4 wekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ben de hele tijd naar jou foto aan het staren, is ook leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, weer een tijdje verder (tv kijken tijdens je stage is ook leuk)
Wacht, ik hang de webcam er wel boven!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weenie wat jij allemaal uitspookt![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef Ballicious het volgende:
Ik pak m'n auto, gooi een tent achterin. En begin gewoon te rijden. Zie wel waar ik terecht kom.
Is toch veels te langquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik ga 11 juli naar Italie met de auto, voor minstens 3, maximaal 4 weken
NO THNX!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Wacht, ik hang de webcam er wel boven!![]()
Feauteaux!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef leolinedance het volgende:
He! Ik wist niet dat dit topic nog in leven was! Deel 6 al!![]()
Heb me gelukkig laatste dagen wel een beetje kunnen vermaken hier, dus dat scheelt. Bijna pauze, lekker broodje croquet majo halen + melk![]()
En we hebben een lekkere nieuwe mokkelstagiaire![]()
foto'squote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef leolinedance het volgende:
Heb me gelukkig laatste dagen wel een beetje kunnen vermaken hier, dus dat scheelt. Bijna pauze, lekker broodje croquet majo halen + melk![]()
fotoquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef leolinedance het volgende:
Jij bent dan ook raarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik andere dingen in de vakantie doen dan op vakantie gaan.
Als ik geld over heb ga ik dan meestal in de herfstvakantie lekker een weekje weg.
Nou ik ben 2 weken wezen lamballen, zuipen en sletten in Rimini 2 jaar geleden ofzo. Kan je zeggen dat dat loch wel SUPER vet was. Damn wat zou ik daar graag nog een keer naartoe willen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is toch veels te langof je moet echt van cultuur en die shit houden
![]()
Krijg je dat niet van pappie en mammie?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee mên, ik moet gewoon sparen en werken voor mijn rijbewijs en auto.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef leolinedance het volgende:
Ik zal een fot proberen te regelen (dalijk ff op intranet kijken, ik sta er zelf wel op dus zij misschien ook wel)
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee mên, ik moet gewoon sparen en werken voor mijn rijbewijs en auto.
Voor 11.30 dan is pauzequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef leolinedance het volgende:
Ik zal een fot proberen te regelen (dalijk ff op intranet kijken, ik sta er zelf wel op dus zij misschien ook wel)
Merendeel van het rijbewijs wel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Krijg je dat niet van pappie en mammie?![]()
nee hoor, wordt combinatie van strand en cultuur. Eerst lago maggiore, dan pisa (shoppen en strand, want ik ben er al heel vaak geweest dus hoef niets te bekijken) en daarna naar de adriatische kust (bij rimini) en dan weer terug.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Is toch veels te langof je moet echt van cultuur en die shit houden
![]()
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Merendeel van het rijbewijs wel.
Auto kreeg ik ook, maar dat wil ik niet. Want ik wil een specifieke auto en die gaan ze denk ik niet betalen.
Dus spaar ik er zelf voor. Dan heb ik tenminste ook het idee dat ie écht van mij is.
what about uitgaan en zuipenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee hoor, wordt combinatie van strand en cultuur. Eerst lago maggiore, dan pisa (shoppen en strand, want ik ben er al heel vaak geweest dus hoef niets te bekijken) en daarna naar de adriatische kust (bij rimini) en dan weer terug.
maar als je hem hebt is t heel erg fijn. Ik heb hem inmiddels al bijna 3 jaar (in juni) ouders hebben hem wel betaald. heb helaas nog geen autoquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ookRijbewijs halen is pokke duur !
Ouders betalen bij mij niet eens mn rijbewijsquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar als je hem hebt is t heel erg fijn. Ik heb hem inmiddels al bijna 3 jaar (in juni) ouders hebben hem wel betaald. heb helaas nog geen auto
zuipen wel (rosequote:
Ik heb beidequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar als je hem hebt is t heel erg fijn. Ik heb hem inmiddels al bijna 3 jaar (in juni) ouders hebben hem wel betaald. heb helaas nog geen auto
Mag ik meequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zuipen wel (rose) maar uitgaan waarschijnlijk niet. ben nu bezig mijn hele vakantie bij elkaar te sparen en het moet te redden zijn, zolang ik het geld alleen uitgeef aan camping en normaal eten en drinken. Stappen komt daarna wel weer (en dat heb ik in italie al genoeg gedaan)
De 1 zit in de klokquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef Houniet het volgende:
biertje?
Hmmm morgenavond ga ik naar mn neefje toe die heeft een beertender en 2 vaatjes klaarstaan.... laat het zuipen maar beginnen... later in de nacht waarschijnlijk nog ff naar een kroeg ofzowquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef Houniet het volgende:
biertje?
Welkom , als je wat meer info over je stage post (wat je doet) kom je ook in OP te staanquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
Hey das grappigdit topic nog helemaal niet gezien...
ik loop ook stage, bij de grootste familie van Nederlandde TROS
Hou nou eens op over etenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:27 schreef Houniet het volgende:
ik trek het niet meer, ik ga me eten erbij pakken..
Moet je dalijk ff snacken!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou nou eens op over etenik had me juist vandaag voorgenomen zo laat mogelijk mn brood te gaan eten zodat de middag korter is.... Maar nu ga ik ook alweer honger krijgen
Tja wat doe ik... op dit moment niet zo veelquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Welkom , als je wat meer info over je stage post (wat je doet) kom je ook in OP te staan![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mijne:
http://members.home.nl/hocks/Excel_voorkant.jpg
probleemwijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mijne:
http://members.home.nl/hocks/Excel_voorkant.jpg
OP aangepast.... je staat erbij.... Welkokmquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja wat doe ik... op dit moment niet zo veelanders was ik niet druk aan het posten
Maar ik moet aan de slag gaan met de jongerenwebsite van de TROS.... ook wel cyberchannel genoemd. Heb net een plan van aanpak geschreven en wacht nu nog op goedkeuring...
ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou nou eens op over etenik had me juist vandaag voorgenomen zo laat mogelijk mn brood te gaan eten zodat de middag korter is.... Maar nu ga ik ook alweer honger krijgen
Ik elk ogenblikquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook hongeralleen lunch ik ws wel weer gewoon om 12 uur
Hoe zit het met die lichamelijke oefening ? heb je die nog nodig ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook hongeralleen lunch ik ws wel weer gewoon om 12 uur
eerst ff die begrotingen aanpassenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe zit het met die lichamelijke oefening ? heb je die nog nodig ?
dat denk jijquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij wordt lekker dik, wij blijven lekker slank!!!
laterquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Hee mensen, prettige stage nog allemaal!
Ik ben sporten![]()
Je staat in de OP, welkom op het forumquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef gateway het volgende:
ik loop stage bij Hendriksen BV in terborg, stage voor electricien
sportse en tot vanaafquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Ik ben sporten![]()
mzzlquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Ik ben sporten![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Ik ben sporten![]()
ik nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je staat in de OP, welkom op het forum![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
OP aangepast.... je staat erbij.... Welkokm![]()
Info ? geen zin om weer op te zoekenquote:
Greatgonzo | 23 | Streeklaboratorium Groningen | onderzoek naar virussen (die beestjes dus)quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Info ? geen zin om weer op te zoeken![]()
en en vertelquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:39 schreef Fisher het volgende:
sakker ju, wat lullen jullie veel in 30min... ben weer terug
leuke velgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze:
De photoshoot
Oh, edit: hier rij ik soms wel eens in.
Maar meestal als bijrijdster dus.
Je staat erbijquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Greatgonzo | 23 | Streeklaboratorium Groningen | onderzoek naar virussen (die beestjes dus)
I dont care waar jij stage loopt, jij komt niet in het OP te staan !quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef saban het volgende:
Stelletje achterlijke kut stagaires, doe is ff rustig, is geen slowchat dit
Btw .. saban loopt stage bij een consultancy als DTP-er
Nja ik bel je stage plek wel ff op .. je mag gvd niet FOK!kenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
I dont care waar jij stage loopt, jij komt niet in het OP te staan !![]()
Neuh eigenlijk niet, ik mis alleen goddess maarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
Daar ben ik weer. Jullie hebben me vast gemist...
![]()
Ik mag allesquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:44 schreef saban het volgende:
[..]
Nja ik bel je stage plek wel ff op .. je mag gvd niet FOK!ken
Ze werkt op een andere afdelen. Spot haar weleens in de kantine. Maar ze staat nog niet op mijn telefoonlijst en weet haar naam niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
Duurt nu wel erg lang die foto, Leolinedance
Hij had 't idee dat m'n opdracht te makkelijk was en dat ik bezig was met andere dingen, dus ik heb nu wat meer werkzaamheden enne voor de rest gaat 't goed hoor, alleen iets meer laten zien van wat ik nu doe (ik kan toch moeilijk zeggen dat ik constant op fok zitquote:
Vraag er gewoon om, en wanneer je een date met d'r hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze werkt op een andere afdelen. Spot haar weleens in de kantine. Maar ze staat nog niet op mijn telefoonlijst en weet haar naam niet meer
Zal kijken wat ik kan doen, maar een foto zal lastig worden. Eerst maar eens haar naam achterhalen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef saban het volgende:
[..]
En je bent helemaal niet lief als je slaapt .. droplul![]()
Ga anders met zn alle op IRC ofzo, door jullie kut posts verneuken jullie de snelheid .. moet jij als ICT-er wel weten tochquote:
Dat is zo maar iig gefeliciteerd met het goed behaalde resultaatquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
Hij had 't idee dat m'n opdracht te makkelijk was en dat ik bezig was met andere dingen, dus ik heb nu wat meer werkzaamheden enne voor de rest gaat 't goed hoor, alleen iets meer laten zien van wat ik nu doe (ik kan toch moeilijk zeggen dat ik constant op fok zit)
dat krijg je als iedereen geen flikker uitvoertquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef saban het volgende:
Stelletje achterlijke kut stagaires, doe is ff rustig, is geen slowchat dit
Heb je die lichamelijke oefeningen nou al nodig ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
krijg net smsje van mn zus
'joehoe! raad eens wie er vakantie heeft?'
ze heeft de middag vrijen vakantie
ach ja, je hebt werkpaarden en luxe paarden. ik ga als een speer in die begroting en ik heb bijna pauze
Dan voeren ze maar iets uit ipv te zitten FOK!kenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat krijg je als iedereen geen flikker uitvoert![]()
![]()
sabanquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef saban het volgende:
[..]
En je bent helemaal niet lief als je slaapt .. droplul![]()
anders ga jij lekker irc-en Newbie, in plaats van ons te vermoeien met je gejankquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ga anders met zn alle op IRC ofzo, door jullie kut posts verneuken jullie de snelheid .. moet jij als ICT-er wel weten toch
Fok! is goed voor de algemene kennis.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef saban het volgende:
[..]
Dan voeren ze maar iets uit ipv te zitten FOK!ken
kut stagaires die hun F5 eraf raggen
Denk dat we een voorbeeld aan jou moeten nemen, want jij werkt zeker heel hard en zit nooooit op fokquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef saban het volgende:
[..]
Dan voeren ze maar iets uit ipv te zitten FOK!ken
kut stagaires die hun F5 eraf raggen
praat anders een taal wat ik WEL versta lieve joodquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef Houniet het volgende:
siktir git saban
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:49 schreef tijgerwillie het volgende:
willie mag naar huis, ik spreek jullie wel weer fijne koninginnedag en geniet ervan (zo weer voorbij en zit je weer achter dit bureau) doei doei -x-ies
thanks, hopen dat hij over 2 maanden vind dat ik ook nog veel gewerkt hebquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat is zo maar iig gefeliciteerd met het goed behaalde resultaat![]()
Lieve vormgeefster, FOK! is vast wel goed voor algemene kennis, maar niet als ik een topic niet bij kan houden door jullie cross-postsquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fok! is goed voor de algemene kennis.
Maar vertel. Waar komen je frustraties vandaan?
hojjequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:49 schreef tijgerwillie het volgende:
willie mag naar huis, ik spreek jullie wel weer fijne koninginnedag en geniet ervan (zo weer voorbij en zit je weer achter dit bureau) doei doei -x-ies
Hou je bek, kutventje!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ga anders met zn alle op IRC ofzo, door jullie kut posts verneuken jullie de snelheid .. moet jij als ICT-er wel weten toch
Ah je kunt het dus gewoon niet hebben dat je niet met ons mee kan praten omdat je zo langzaam bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:50 schreef saban het volgende:
[..]
Lieve vormgeefster, FOK! is vast wel goed voor algemene kennis, maar niet als ik een topic niet bij kan houden door jullie cross-posts
Daarom dus, doe ff rustig![]()
Gaat wel. 103 pk. Top van 190 ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:43 schreef gateway het volgende:
[..]
Issie snel? 1.8 liter bij 1041 kg? lijkt me wel aardig snel
Wie zegt dat ik dat niet doe paardepik, ach ben je vermoeidquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
anders ga jij lekker irc-en Newbie, in plaats van ons te vermoeien met je gejank
nee, jij niet dat scheelt!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef saban het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe paardepik, ach en je vermoeid![]()
Ja dat is hetquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah je kunt het dus gewoon niet hebben dat je niet met ons mee kan praten omdat je zo langzaam bent
zal jullie ook missen hoorquote:
Als ik jou was zou ik tegen je stagebedrijf zeggen dat ze snellere computers + internetverbinding nodig hebben omdat je de reacties op Fok! niet bij kunt houden en daarom niet met ons mee kan lullen....quote:
Owja, natuurlijk, door snellere computers en een snellere internetverbinding heb ik mijn werk sneller af zodat ik tijd heb voor julliequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen je stagebedrijf zeggen dat ze snellere computers + internetverbinding nodig hebben omdat je de reacties op Fok! niet bij kunt houden en daarom niet met ons mee kan lullen....![]()
ja, of mist gewoon een paar hersencellen waardoor het te snel voor je kan gaan...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen je stagebedrijf zeggen dat ze snellere computers + internetverbinding nodig hebben omdat je de reacties op Fok! niet bij kunt houden en daarom niet met ons mee kan lullen....![]()
Is dat saai?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef arco_corleone het volgende:
loop stage bij een accountantskantoor en maakt daar jaarrekeningen en verzorgt belastingaangiftes
Je staat in de OP, welkomquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef arco_corleone het volgende:
loop stage bij een accountantskantoor en maakt daar jaarrekeningen en verzorgt belastingaangiftes
ja maar .. ja maar .. hij begonquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef Houniet het volgende:
geen ruzie maken mensjesdan gaan jullie maar een topic beginne in onzin of klaagbak
Niettus jij begon met achtelijke kut stagiaires !quote:
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. En als we naar jou posts gaan kijken dan gaan er veel mensen tranen in hun ogen krijgen. En nu mag je weer weg uit dit topic. Toedeloequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te zeggen met je neit eens 1 post per dag
Dikke kus schatjequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga plassen en daarna lunchentot zo!
Heb jij de vorige 6 delen wel gelezen ??? Dan zie je dat het al 6 delen zo gaatquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef greatgonzo het volgende:
ik moet saban wel een beetje gelijk geven, het begint een beetje op chatten te lijken![]()
Dat was juist toch goed? Niet zoveel posten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te zeggen met je neit eens 1 post per dag
Daarom.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef greatgonzo het volgende:
ik moet saban wel een beetje gelijk geven, het begint een beetje op chatten te lijken![]()
ik heb langs een paar heen gekeken, was bij de eerste, maar die was binnen no-time dicht. Dan knipper je twee keer met je ogen en zit je bij deel 6quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb jij de vorige 6 delen wel gelezen ??? Dan zie je dat het al 6 delen zo gaat![]()
Hmmm ligt eraan over wie je het hebt... als goddess 1 bericht per dag zou posten zou ik dat niet leuk vindenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was juist toch goed? Niet zoveel posten?
Ja bescherm me nog even.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was juist toch goed? Niet zoveel posten?
IRC poort zitten dicht hier dus daarom hebben we het forumquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef saban het volgende:
[..]
Daarom.
Er zijn steeds 5 posts in een minuut, soms loopt het zelf tot op 10 posts per minuut.
Chatten doe je niet op een forum, daar hebben ze IRC voor uit gevonden
Zet je ze open, IRC heeft niet alleen 6667 .. en er is ook nog iets als webchat enzo :/quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
IRC poort zitten dicht hier dus daarom hebben we het forum![]()
Neuh teveel moeite en trouwens forum is veel gezelligerquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef saban het volgende:
[..]
Zet je ze open, IRC heeft niet alleen 6667 .. en er is ook nog iets als webchat enzo :/
Dan kun jij het helemaal niet meer bijhouden!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef saban het volgende:
[..]
Daarom.
Er zijn steeds 5 posts in een minuut, soms loopt het zelf tot op 10 posts per minuut.
Chatten doe je niet op een forum, daar hebben ze IRC voor uit gevonden
wat loop je in godsnaam allemaal te zeiken... post hier dan nietsquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef saban het volgende:
[..]
Zet je ze open, IRC heeft niet alleen 6667 .. en er is ook nog iets als webchat enzo :/
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat loop je in godsnaam allemaal te zeiken... post hier dan niets![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |