Info ? geen zin om weer op te zoekenquote:
Greatgonzo | 23 | Streeklaboratorium Groningen | onderzoek naar virussen (die beestjes dus)quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Info ? geen zin om weer op te zoeken![]()
en en vertelquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:39 schreef Fisher het volgende:
sakker ju, wat lullen jullie veel in 30min... ben weer terug
leuke velgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze:
De photoshoot
Oh, edit: hier rij ik soms wel eens in.
Maar meestal als bijrijdster dus.
Je staat erbijquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Greatgonzo | 23 | Streeklaboratorium Groningen | onderzoek naar virussen (die beestjes dus)
I dont care waar jij stage loopt, jij komt niet in het OP te staan !quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef saban het volgende:
Stelletje achterlijke kut stagaires, doe is ff rustig, is geen slowchat dit
Btw .. saban loopt stage bij een consultancy als DTP-er
Nja ik bel je stage plek wel ff op .. je mag gvd niet FOK!kenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
I dont care waar jij stage loopt, jij komt niet in het OP te staan !![]()
Neuh eigenlijk niet, ik mis alleen goddess maarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
Daar ben ik weer. Jullie hebben me vast gemist...
![]()
Ik mag allesquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:44 schreef saban het volgende:
[..]
Nja ik bel je stage plek wel ff op .. je mag gvd niet FOK!ken
Ze werkt op een andere afdelen. Spot haar weleens in de kantine. Maar ze staat nog niet op mijn telefoonlijst en weet haar naam niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
Duurt nu wel erg lang die foto, Leolinedance
Hij had 't idee dat m'n opdracht te makkelijk was en dat ik bezig was met andere dingen, dus ik heb nu wat meer werkzaamheden enne voor de rest gaat 't goed hoor, alleen iets meer laten zien van wat ik nu doe (ik kan toch moeilijk zeggen dat ik constant op fok zitquote:
Vraag er gewoon om, en wanneer je een date met d'r hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze werkt op een andere afdelen. Spot haar weleens in de kantine. Maar ze staat nog niet op mijn telefoonlijst en weet haar naam niet meer
Zal kijken wat ik kan doen, maar een foto zal lastig worden. Eerst maar eens haar naam achterhalen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef saban het volgende:
[..]
En je bent helemaal niet lief als je slaapt .. droplul![]()
Ga anders met zn alle op IRC ofzo, door jullie kut posts verneuken jullie de snelheid .. moet jij als ICT-er wel weten tochquote:
Dat is zo maar iig gefeliciteerd met het goed behaalde resultaatquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
Hij had 't idee dat m'n opdracht te makkelijk was en dat ik bezig was met andere dingen, dus ik heb nu wat meer werkzaamheden enne voor de rest gaat 't goed hoor, alleen iets meer laten zien van wat ik nu doe (ik kan toch moeilijk zeggen dat ik constant op fok zit)
dat krijg je als iedereen geen flikker uitvoertquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef saban het volgende:
Stelletje achterlijke kut stagaires, doe is ff rustig, is geen slowchat dit
Heb je die lichamelijke oefeningen nou al nodig ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
krijg net smsje van mn zus
'joehoe! raad eens wie er vakantie heeft?'
ze heeft de middag vrijen vakantie
ach ja, je hebt werkpaarden en luxe paarden. ik ga als een speer in die begroting en ik heb bijna pauze
Dan voeren ze maar iets uit ipv te zitten FOK!kenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat krijg je als iedereen geen flikker uitvoert![]()
![]()
sabanquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef saban het volgende:
[..]
En je bent helemaal niet lief als je slaapt .. droplul![]()
anders ga jij lekker irc-en Newbie, in plaats van ons te vermoeien met je gejankquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ga anders met zn alle op IRC ofzo, door jullie kut posts verneuken jullie de snelheid .. moet jij als ICT-er wel weten toch
Fok! is goed voor de algemene kennis.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef saban het volgende:
[..]
Dan voeren ze maar iets uit ipv te zitten FOK!ken
kut stagaires die hun F5 eraf raggen
Denk dat we een voorbeeld aan jou moeten nemen, want jij werkt zeker heel hard en zit nooooit op fokquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef saban het volgende:
[..]
Dan voeren ze maar iets uit ipv te zitten FOK!ken
kut stagaires die hun F5 eraf raggen
praat anders een taal wat ik WEL versta lieve joodquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef Houniet het volgende:
siktir git saban
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:49 schreef tijgerwillie het volgende:
willie mag naar huis, ik spreek jullie wel weer fijne koninginnedag en geniet ervan (zo weer voorbij en zit je weer achter dit bureau) doei doei -x-ies
thanks, hopen dat hij over 2 maanden vind dat ik ook nog veel gewerkt hebquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat is zo maar iig gefeliciteerd met het goed behaalde resultaat![]()
Lieve vormgeefster, FOK! is vast wel goed voor algemene kennis, maar niet als ik een topic niet bij kan houden door jullie cross-postsquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fok! is goed voor de algemene kennis.
Maar vertel. Waar komen je frustraties vandaan?
hojjequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:49 schreef tijgerwillie het volgende:
willie mag naar huis, ik spreek jullie wel weer fijne koninginnedag en geniet ervan (zo weer voorbij en zit je weer achter dit bureau) doei doei -x-ies
Hou je bek, kutventje!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ga anders met zn alle op IRC ofzo, door jullie kut posts verneuken jullie de snelheid .. moet jij als ICT-er wel weten toch
Ah je kunt het dus gewoon niet hebben dat je niet met ons mee kan praten omdat je zo langzaam bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:50 schreef saban het volgende:
[..]
Lieve vormgeefster, FOK! is vast wel goed voor algemene kennis, maar niet als ik een topic niet bij kan houden door jullie cross-posts
Daarom dus, doe ff rustig![]()
Gaat wel. 103 pk. Top van 190 ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:43 schreef gateway het volgende:
[..]
Issie snel? 1.8 liter bij 1041 kg? lijkt me wel aardig snel
Wie zegt dat ik dat niet doe paardepik, ach ben je vermoeidquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
anders ga jij lekker irc-en Newbie, in plaats van ons te vermoeien met je gejank
nee, jij niet dat scheelt!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef saban het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe paardepik, ach en je vermoeid![]()
Ja dat is hetquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah je kunt het dus gewoon niet hebben dat je niet met ons mee kan praten omdat je zo langzaam bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |