Mag ik meequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zuipen wel (rose) maar uitgaan waarschijnlijk niet. ben nu bezig mijn hele vakantie bij elkaar te sparen en het moet te redden zijn, zolang ik het geld alleen uitgeef aan camping en normaal eten en drinken. Stappen komt daarna wel weer (en dat heb ik in italie al genoeg gedaan)
De 1 zit in de klokquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef Houniet het volgende:
biertje?
Hmmm morgenavond ga ik naar mn neefje toe die heeft een beertender en 2 vaatjes klaarstaan.... laat het zuipen maar beginnen... later in de nacht waarschijnlijk nog ff naar een kroeg ofzowquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef Houniet het volgende:
biertje?
Welkom , als je wat meer info over je stage post (wat je doet) kom je ook in OP te staanquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
Hey das grappigdit topic nog helemaal niet gezien...
ik loop ook stage, bij de grootste familie van Nederlandde TROS
Hou nou eens op over etenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:27 schreef Houniet het volgende:
ik trek het niet meer, ik ga me eten erbij pakken..
Moet je dalijk ff snacken!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou nou eens op over etenik had me juist vandaag voorgenomen zo laat mogelijk mn brood te gaan eten zodat de middag korter is.... Maar nu ga ik ook alweer honger krijgen
Tja wat doe ik... op dit moment niet zo veelquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Welkom , als je wat meer info over je stage post (wat je doet) kom je ook in OP te staan![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mijne:
http://members.home.nl/hocks/Excel_voorkant.jpg
probleemwijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mijne:
http://members.home.nl/hocks/Excel_voorkant.jpg
OP aangepast.... je staat erbij.... Welkokmquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja wat doe ik... op dit moment niet zo veelanders was ik niet druk aan het posten
Maar ik moet aan de slag gaan met de jongerenwebsite van de TROS.... ook wel cyberchannel genoemd. Heb net een plan van aanpak geschreven en wacht nu nog op goedkeuring...
ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou nou eens op over etenik had me juist vandaag voorgenomen zo laat mogelijk mn brood te gaan eten zodat de middag korter is.... Maar nu ga ik ook alweer honger krijgen
Ik elk ogenblikquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook hongeralleen lunch ik ws wel weer gewoon om 12 uur
Hoe zit het met die lichamelijke oefening ? heb je die nog nodig ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook hongeralleen lunch ik ws wel weer gewoon om 12 uur
eerst ff die begrotingen aanpassenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe zit het met die lichamelijke oefening ? heb je die nog nodig ?
dat denk jijquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij wordt lekker dik, wij blijven lekker slank!!!
laterquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Hee mensen, prettige stage nog allemaal!
Ik ben sporten![]()
Je staat in de OP, welkom op het forumquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef gateway het volgende:
ik loop stage bij Hendriksen BV in terborg, stage voor electricien
sportse en tot vanaafquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Ik ben sporten![]()
mzzlquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Ik ben sporten![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Megter het volgende:
Ik ben sporten![]()
ik nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je staat in de OP, welkom op het forum![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
OP aangepast.... je staat erbij.... Welkokm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |