En vanavond wordt ze flink gepaald door haar vriendquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess en ik hebben een Fok!relatie![]()
Ik Fok! juist om me niet te vervelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:53 schreef Ballicious het volgende:
Wat doen jullie zoal naast Fok! om je niet te vervelen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Vreemde red hat danmaak een screenshot dan eens
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En vanavond wordt ze flink gepaald door haar vriendfijn vooruitzicht
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess en ik hebben een Fok!relatie![]()
huh? wie wat waarquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Rustig he![]()
Trouwens, je stond op nr. 5 bij dagtotals![]()
niet vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En vanavond wordt ze flink gepaald door haar vriendfijn vooruitzicht
Quel est ton age?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef greatgonzo het volgende:
zo, het gaat wel erg hard met de reeks
Komt tie dan:
Greatgonzo | groningen | afstudeerstage | onderzoek naar virussen (die beestjes dus, niet de computervorm)
Hier zijn de volleybalfeesten van 5 tot en met 8 mei. En een braderie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:01 schreef Houniet het volgende:
wat gaan jullie in de vakantie doen
leeftijd?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef greatgonzo het volgende:
zo, het gaat wel erg hard met de reeks
Komt tie dan:
Greatgonzo | groningen | afstudeerstage | onderzoek naar virussen (die beestjes dus, niet de computervorm)
Dat is vals ... ik sta op de 55ste plaats alleen maar omdat ik vrij wasquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Fok!Postings - De Dagcijfers #16
Ik had er 12 minder
Vandaag is je kansquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is vals ... ik sta op de 55ste plaats alleen maar omdat ik vrij was![]()
![]()
Op school moest alles in de consolequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:05 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een noob, dus dat kan wel kloppen![]()
Dan ben ik al goed op weg denk ikquote:
Goed gedaan schatje !quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik op de 20e, met 127 posts. netjes!
Mijne werkt nooit op vrijdagquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:08 schreef Houniet het volgende:
me stage begeleider is trouwens weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:09 schreef Megter het volgende:
Kzal nog 's een mopje doen:
Wachten 2 mannen in hun auto voor het stoplicht. Draait de ene (ja, oude auto) het raampje open.
Dus die andere man denkt: hij wil wat zeggen, en draait ook z'n raampje open.
Zegt die ene tegen die andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
Ik had 200 gister, maar dat red ik niet vandaag (gelukkig).quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ben ik al goed op weg denk ik![]()
weer een ouwe erbijquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
in mijn profiel staat 23, dus dat zal dan ook wel kloppen![]()
Heb je gewonnen ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ben der ook weer, had even een conflict met mijn collega van welzijn
oh oh oh, alles goed afgelopen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
halloquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
Dan begin je toch gewoon een clamquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef greatgonzo het volgende:
moet trouwens wel toegeven dat ik zonder fok deze stage niet door zou komen... vandaag ook weer geen flikker te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |