And I'm proud of itquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmmm je doet je bijnaam wel eer aan... nepstagiair
21... ben ook aan het afstuderenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hoe oud zijn jullie stagiairs allemaal?
en waar komen jullie dan vandaan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hoe oud zijn jullie stagiairs allemaal?
He, you fuck with him, you fuck with me, he's a part of the family...quote:
ijsmeis leert mij op Rock'in Park kennenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet ze helemaal zelf weten.
Maar ik vind mensen leuker die ik kén..
Wij posten veel omdat wij de hele dag achter een computertje zitten en geen ene fuck te doen hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:26 schreef Sylvana het volgende:
Damn, wat posten jullie veel zeg
Ik heb maar 1 middag in de week stage en dan niet de beschikking over een pc, dus schiet niet op
Ik ben 18 trouwens
Ik vind je niet oud hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een jonge stagiairs dan allemaal, 17, 18, 19 pfff voel me ineens heel oud
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij posten veel omdat wij de hele dag achter een computertje zitten en geen ene fuck te doen hebben![]()
Welkom trouwens, had ik nog niet tegen je gezegd geloof ik![]()
haha, oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind je niet oud hoor![]()
Mijn ex met wie ik 2.5 jaar wat heb gehad was ook 1.5 jaar ouder, ik val op iets oudere vrouwen![]()
Sssttt niet verder vertellen maar ik ben ondertussen ook aan het werkquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grappig he, ik ben toch gewoon stiekem aan het werk, maar jullie hebben dat niet door he
Voor deze keerquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef stribe het volgende:
ijsmeis sla je dit ook allemaal op??
sTribe | 23 | Weert | stage bij Philips Research
Ballicious | 19 | Goes | Stage bij Fliteware Vlissingen
goddess-in-heaven| 23 |Utrecht | stage bij evenementenbureau
teardrop-nl | 21 | Zeist | stage bij Trimbos-instituut , Helpdesk ICTquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor deze keer.
ijsmeis | 17 | Gennep | stage bij webdesignbureau
hmm, nieuwe manier... (heb toch geen zin in werkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor deze keer.
ijsmeis | 17 | Gennep | stage bij webdesignbureau
OP is aangepast, welkomquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:34 schreef EggXzaB het volgende:
Ik loop stage bij CCCP.lab, het web onderdeel van cccp
ik moet daar websites maken etc, betere stage kan je niet krijgen volgens mij, alles word geregeld, eten, drinken (cola, redbull, cassis alles) kun je zo pakken, kom ook om half 11 eens aan daar meestal ..
En dan ben ik het fok!vriendje van een opperstagiair ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jonkie!
ja stribe, dat maakt ons opperstagiairs
ja en als opperstagiaire wil ik vragen:quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jonkie!
ja stribe, dat maakt ons opperstagiairs
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan ben ik het fok!vriendje van een opperstagiair ?![]()
gayquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan ben ik het fok!vriendje van een opperstagiair ?![]()
En nu ga je teverquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:39 schreef stribe het volgende:
[..]
ja en als opperstagiaire wil ik vragen:
* stribe valt op zijn nederige knietjes
WILL YOU MARRY ME...![]()
hoort dan wel he, dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:39 schreef stribe het volgende:
[..]
ja en als opperstagiaire wil ik vragen:
* stribe valt op zijn nederige knietjes
WILL YOU MARRY ME...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |