zal jullie ook missen hoorquote:
Als ik jou was zou ik tegen je stagebedrijf zeggen dat ze snellere computers + internetverbinding nodig hebben omdat je de reacties op Fok! niet bij kunt houden en daarom niet met ons mee kan lullen....quote:
Owja, natuurlijk, door snellere computers en een snellere internetverbinding heb ik mijn werk sneller af zodat ik tijd heb voor julliequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen je stagebedrijf zeggen dat ze snellere computers + internetverbinding nodig hebben omdat je de reacties op Fok! niet bij kunt houden en daarom niet met ons mee kan lullen....![]()
ja, of mist gewoon een paar hersencellen waardoor het te snel voor je kan gaan...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen je stagebedrijf zeggen dat ze snellere computers + internetverbinding nodig hebben omdat je de reacties op Fok! niet bij kunt houden en daarom niet met ons mee kan lullen....![]()
Is dat saai?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef arco_corleone het volgende:
loop stage bij een accountantskantoor en maakt daar jaarrekeningen en verzorgt belastingaangiftes
Je staat in de OP, welkomquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef arco_corleone het volgende:
loop stage bij een accountantskantoor en maakt daar jaarrekeningen en verzorgt belastingaangiftes
ja maar .. ja maar .. hij begonquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef Houniet het volgende:
geen ruzie maken mensjesdan gaan jullie maar een topic beginne in onzin of klaagbak
Niettus jij begon met achtelijke kut stagiaires !quote:
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. En als we naar jou posts gaan kijken dan gaan er veel mensen tranen in hun ogen krijgen. En nu mag je weer weg uit dit topic. Toedeloequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te zeggen met je neit eens 1 post per dag
Dikke kus schatjequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga plassen en daarna lunchentot zo!
Heb jij de vorige 6 delen wel gelezen ??? Dan zie je dat het al 6 delen zo gaatquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef greatgonzo het volgende:
ik moet saban wel een beetje gelijk geven, het begint een beetje op chatten te lijken![]()
Dat was juist toch goed? Niet zoveel posten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef saban het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te zeggen met je neit eens 1 post per dag
Daarom.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef greatgonzo het volgende:
ik moet saban wel een beetje gelijk geven, het begint een beetje op chatten te lijken![]()
ik heb langs een paar heen gekeken, was bij de eerste, maar die was binnen no-time dicht. Dan knipper je twee keer met je ogen en zit je bij deel 6quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb jij de vorige 6 delen wel gelezen ??? Dan zie je dat het al 6 delen zo gaat![]()
Hmmm ligt eraan over wie je het hebt... als goddess 1 bericht per dag zou posten zou ik dat niet leuk vindenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was juist toch goed? Niet zoveel posten?
Ja bescherm me nog even.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was juist toch goed? Niet zoveel posten?
IRC poort zitten dicht hier dus daarom hebben we het forumquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef saban het volgende:
[..]
Daarom.
Er zijn steeds 5 posts in een minuut, soms loopt het zelf tot op 10 posts per minuut.
Chatten doe je niet op een forum, daar hebben ze IRC voor uit gevonden
Zet je ze open, IRC heeft niet alleen 6667 .. en er is ook nog iets als webchat enzo :/quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
IRC poort zitten dicht hier dus daarom hebben we het forum![]()
Neuh teveel moeite en trouwens forum is veel gezelligerquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef saban het volgende:
[..]
Zet je ze open, IRC heeft niet alleen 6667 .. en er is ook nog iets als webchat enzo :/
Dan kun jij het helemaal niet meer bijhouden!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef saban het volgende:
[..]
Daarom.
Er zijn steeds 5 posts in een minuut, soms loopt het zelf tot op 10 posts per minuut.
Chatten doe je niet op een forum, daar hebben ze IRC voor uit gevonden
wat loop je in godsnaam allemaal te zeiken... post hier dan nietsquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef saban het volgende:
[..]
Zet je ze open, IRC heeft niet alleen 6667 .. en er is ook nog iets als webchat enzo :/
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat loop je in godsnaam allemaal te zeiken... post hier dan niets![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |