't ging hardquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, ineens hier al. zonder aankondiging?
Goed plan !!! we gaan zeker ff bijpratenquote:En vandaag is er weer veel tijd om elkaar te spreken. maar zoals gezegd heb ik het vandaag wat drukker dan normaal. Maar dat zal alleen in de ochtend zijn dus dan kunnen we weer bijpraten
Jij poste het laatste bericht hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, ineens hier al. zonder aankondiging?
Zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen.
.
Waar blijven de volgende twee zinnen?.
nee hoor, ik blijf t wel volgen, alleen zal ik iets minder postenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Goddess dan zie we je wel weer bij deel #9 he
Geil neukdier ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen.
.
ijsmeis!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen.
.
Ik zat om 9:03 al op fok! .quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal eens tijd wordenjij had je om 9:01 al moeten melden hier
Ik kan wel even langskomenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Goedemorgen Houniet!!
blegh ik moet dus nieuwe begroting maken, en ook daar ben ik niet zo goed in
hahaha, tear heeft er zin in vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan wel even langskomen
Wil nou niet zeggen dat ik goed ben in het maken van een begroting daar heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van, maar ik kan wel zorgen voor alle lichamelijke ontspanning die je nodig hebt tijdens het werken... Massages enzo![]()
Heb je ook van die lange oren waaraan je lekker vastgehouden kan worden tijdens het stoten ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis wijst maar naar haar avatar.
lichamelijke ontspanning. ik zoek meer naar iets met inspanning.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan wel even langskomen
Wil nou niet zeggen dat ik goed ben in het maken van een begroting daar heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van, maar ik kan wel zorgen voor alle lichamelijke ontspanning die je nodig hebt tijdens het werken... Massages enzo![]()
Ik check eens weeronline!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
trouwens, vanochtend stond in de krant dat het dit weekend zomersweer zou wordenmorgen ook mooi weer
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
trouwens, vanochtend stond in de krant dat het dit weekend zomersweer zou wordenmorgen ook mooi weer
quote:Zaterdag overdag ziet er goed uit. Het blijft droog en naast
wolkenvelden op middelbaar en hoog niveau schijnt ook regelmatig de zon.
Er staat weinig wind en de maximumtemperatuur komt gemiddeld uit op zo'n
19 graden.
Dat kan natuurlijk ook hequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lichamelijke ontspanning. ik zoek meer naar iets met inspanning.....
Nee dat zijn mijn lange blonde lokken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je ook van die lange oren waaraan je lekker vastgehouden kan worden tijdens het stoten ?![]()
voldoet voor mij ook hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee dat zijn mijn lange blonde lokken..
*teardrop heeft geen interesse, heeft goddess belooft niet meer op ijsmeis te geilenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee dat zijn mijn lange blonde lokken..
desnoods?? sowieso!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
warm weer is goeddan moeten we veel vocht nuttigen,desnoods alcoholhoudend
Zou ik mijn zonnebril maar meenemen denk je?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
weer 1 concurent minderquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
*teardrop heeft geen interesse, heeft goddess belooft niet meer op ijsmeis te geilen![]()
Gelukkig had je je rechterhand nog he ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:23 schreef stribe het volgende:
Goedemorgen mensen ik ben er ook weer!! Was wel een eenzame avond gisteravond zonder jullie
Alcohol zweet je er weer net zo hard uit. Alcohol juist niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zolang je maar van goddess blijft vind ik het goedquote:
En anders pis je het er wel weer uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alcohol zweet je er weer net zo hard uit. Alcohol juist niet.
Willie ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wie geilt er op Willie?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:23 schreef stribe het volgende:
Goedemorgen mensen ik ben er ook weer!! Was wel een eenzame avond gisteravond zonder jullie
You are the light in my life, i cant live a day without youquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Alcohol hoort op koninginnedag
en teardrop, lief dat je alleen op mij geilt
em....quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig had je je rechterhand nog he ?
ach, links is eigenlijk lekkerder als je rechts bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:27 schreef stribe het volgende:
[..]
em....eigenlijk me linkerhand, met me rechterhand moest ik de muis bewegen.
echter ben ik wel rechtshandig![]()
Deze Die mongool met die megafoon bij sporting-az en Oma van 84.... => auto total loss, dankjewelquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:
tralala 0800 aanwezig op stage, mm dan kan ik wel om 1000 eens beginnen met iets doen denk ik. Iemand nog topics die zeker aan te raden zijn om te lezen?
dezequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:
tralala 0800 aanwezig op stage, mm dan kan ik wel om 1000 eens beginnen met iets doen denk ik. Iemand nog topics die zeker aan te raden zijn om te lezen?
De stagiairs #5quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoi hoi ikke ben willie
Dank je Fisher jij ook
Fanatiek!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga weer ff wat regeltjes typen in mn begroting
Ik heb er maar 4quote:
Want?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het is niet mijn handschriftquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef stribe het volgende:
* stribe vindt dat ijsmeis een mooi handschrift heeft...
Als je echt geen ene fuck te doen hebt moet je deze gaan lezen... echte aanrader , af en toe kom je niet bij van het lachen !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:
Wat heb jij dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en teardrop, lief dat je alleen op mij geilt
k heb alleen geen lange blonde lokken (meer) waar je je aan vast kan houden. maar ik heb wel iets anders
je zegt 't zelf al.. niet geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:
hoe kan ik hier eigenlijk precies foto's plaatsten, die niet op inet staan?
Zorgen dat ze op inet komen te staan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:
correction:quote:
alcohol hoort gewoon op koninginnedag. is de enige dag dat je je helemaal lam kan zuipen, zonder dat je er op aangekeken wordt. je kan op je bek gaan in een drukke straat (ervaring mee) heel hard tegen een autospiegel aanlopen met je hoofd (ervaring mee) en midden op straat over je nek gaan (ervaring mee) en heel hard lallen (ervaring mee) zonder dat iemand roept 'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!' dus jaquote:
Hier uploaden: http://www.imageshack.us/quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alcohol hoort gewoon op koninginnedag. is de enige dag dat je je helemaal lam kan zuipen, zonder dat je er op aangekeken wordt. je kan op je bek gaan in een drukke straat (ervaring mee) heel hard tegen een autospiegel aanlopen met je hoofd (ervaring mee) en midden op straat over je nek gaan (ervaring mee) en heel hard lallen (ervaring mee) zonder dat iemand roept 'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!' dus ja
Jup ik ben ook weer van de partij vandaagquote:
Maar vind je dat zelf niet mongolisch? Ik wel namelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alcohol hoort gewoon op koninginnedag. is de enige dag dat je je helemaal lam kan zuipen, zonder dat je er op aangekeken wordt. je kan op je bek gaan in een drukke straat (ervaring mee) heel hard tegen een autospiegel aanlopen met je hoofd (ervaring mee) en midden op straat over je nek gaan (ervaring mee) en heel hard lallen (ervaring mee) zonder dat iemand roept 'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!' dus ja
Ja dat wil ik inderdaad wel wetenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hehe, ja dat wil jij wel weten he![]()
meestal ben ik degene die dat roept, als ik dronken benquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef Houniet het volgende:
'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!'![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:34 schreef Freel het volgende:
*Gaat ijsmeis bezichtigen op Rock'in Park...stiekum*
is het ook, maar daarom ook wel leuk... voornamelijk omdat ik het niet benquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet mongolisch? Ik wel namelijk.
Nou dan zal ik straks voor jou es een foto uploaden als ik thuis benquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier uploaden: http://www.imageshack.us/
foto's verzamelen... fisher gaat opzoekquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:37 schreef stribe het volgende:
[..]
Nou dan zal ik straks voor jou es een foto uploaden als ik thuis ben
want jij was die foto's aan het verzamelen.
dat is het mooie: het mag! en boeie wat andere van me vinden. ik doe het lekker toch! ennuh de volgende dag heb je geen kater, want die heb je 's nacht, als je slaaptquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die topics volg ik al sinds mijn vorige stagequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je echt geen ene fuck te doen hebt moet je deze gaan lezen... echte aanrader , af en toe kom je niet bij van het lachen !!!
Klikkie doen!
je gaat naar www.imageshack.usquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:
nilshardeveld@hotmail.com is mijn MSNquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn middelvinger is trouwens ontstoken en dat doet echt pijn
en teardrop, dat vertel ik je nog weleensin ieder geval geen lang haar
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:37 schreef stribe het volgende:
[..]
Nou dan zal ik straks voor jou es een foto uploaden als ik thuis ben
want jij was die foto's aan het verzamelen.
Ik sluit me helemaal bij ijsmeis aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga je wel vroeg naar huis als je snachts al slaaptquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is het mooie: het mag! en boeie wat andere van me vinden. ik doe het lekker toch! ennuh de volgende dag heb je geen kater, want die heb je 's nacht, als je slaapt
lekker kinderachtig doen op mn 23e
ja, maar ik kan niet ook nog eens gaan msnen tijdens mn stage.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
nilshardeveld@hotmail.com is mijn MSN![]()
Daar zit ik trouwens nu ook op![]()
Hahahaha ik ben ermee begonnen te lezen toen ik hier stage liep, soms lach ik helemaal dubbel, mn collega's keken me toen raar aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:38 schreef hornage het volgende:
[..]
Die topics volg ik al sinds mijn vorige stageKen ik dus allemaal al
ik ga om 11 uur 's ochtends al naar amsterdam en dan ben ik om 12 uur echt wel moe hoor. dus dan ga ik lekker tukkie doen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga je wel vroeg naar huis als je snachts al slaapt.
Dan schrijf je hem op en voeg je me thuis toequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik kan niet ook nog eens gaan msnen tijdens mn stage.
Mietjeuhhhhh.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga om 11 uur 's ochtends al naar amsterdam en dan ben ik om 12 uur echt wel moe hoor. dus dan ga ik lekker tukkie doen!
--> fotoboek --> ikke gepostquote:
quote:
Goddess is lief, schattig, knap, geil, lekker en stoer.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mij niet uitmaken voor mietje. want als ik ga stappen blijf ik altijd tot 6 uur. kijk, ik ben EG WEL STOER!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mij niet uitmaken voor mietje. want als ik ga stappen blijf ik altijd tot 6 uur. kijk, ik ben EG WEL STOER!
ach joh, niet iedereen is net zoals jij ijsmeisquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Maar het niet langer als 11 uur volhouden.
Hoe doe je dat dan op de feestjes? (Q-Dance bijv?).
Want dan ben je (neem ik aan) ook aan het stampen/dansen waar je nog meer moe van wordt.
Je slikt toch geen pillen hè.
Slijm slijm, kwijl kwijlquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach joh, niet iedereen is net zoals jij ijsmeis![]()
quote:
ik slik geen pillen nee. en dan hou ik het rustig vol tot 6 uur (ga dan meestal rond 11 uur erheen) dat is geen probleem. Ik hou mezelf dan op de been met heel veel water en af en toe iets sterkers. Dan dans ik de hele nacht door, op mijn rode dansschoentjesquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Maar het niet langer als 11 uur volhouden.
Hoe doe je dat dan op de feestjes? (Q-Dance bijv?).
Want dan ben je (neem ik aan) ook aan het stampen/dansen waar je nog meer moe van wordt.
Je slikt toch geen pillen hè.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slijm niet, ik zeg de waarheid
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van die oma is gaaf! Ook dat tweede verhaal, man die keihard gebeukt wordt door oma in auto. Oma stapt uit en zegt: Goh, das al mijn derde dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Deze Die mongool met die megafoon bij sporting-az en Oma van 84.... => auto total loss, dankjewel
ja, maar ik ben ook al oud en ijsmeis is nog een jonge hindequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach joh, niet iedereen is net zoals jij ijsmeis![]()
je bent zo oud als je jezelf voelt hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ook al oud en ijsmeis is nog een jonge hinde
Heb je hulp nodig met je broek uittrekken ? ben ik heel goed in namelijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff plassen, fijn om te weten he!
nu je 't zegt.. goed idee!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff plassen, fijn om te weten he!
Van dronken worden ga je toch al naar de klotequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik slik geen pillen nee. en dan hou ik het rustig vol tot 6 uur (ga dan meestal rond 11 uur erheen) dat is geen probleem. Ik hou mezelf dan op de been met heel veel water en af en toe iets sterkers. Dan dans ik de hele nacht door, op mijn rode dansschoentjes
maar op koninginnedag heb ik geen zin om helemaal naar de klote te gaan (dus ook 's nachts door te gaan) en al helemaal niet omdat het zondag super mooi weer wordt. (dan ga ik lekker zonnen op zandvoort)
Ooooh hoevaak moet ik nou nog uitleggen dat tictac geen pilletjes zijn !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van dronken worden ga je toch al naar de klote.
Ik slik wel pilletjes. Maar die behoren niet tot drugs
.
heb een jurkje aan vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig met je broek uittrekken ? ben ik heel goed in namelijk![]()
Sexyquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb een jurkje aan vandaag
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ooooh hoevaak moet ik nou nog uitleggen dat tictac geen pilletjes zijn !!!![]()
fanatiek hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet heel ff gaan werken... ff pc halen van beneden... ben zo terug
Ik doelde dus op pillen voor op de feesten om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik slik ook pilletjes: de pil en mn hooikoortspillen
suc6, heb ik vorige week gehad en raad eens met alles het beste door de bochtquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
fanatiek hoor![]()
over 1 uurtje beoordelingsgesprek
tss, pilletjes om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde dus op pillen voor op de feesten om wakker te blijven.
thanks, dit gaat ook wel goedkomen hoor... oompjelief is stagebegeleiederquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
suc6, heb ik vorige week gehad en raad eens met alles het beste door de bocht![]()
stoerquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde dus op pillen voor op de feesten om wakker te blijven.
hahhaa goed voor elkaar dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
thanks, dit gaat ook wel goedkomen hoor... oompjelief is stagebegeleieder
wat ga je doen dan? ook naar amsterdamquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef pinguin het volgende:
Zo, 's morgens! Gisteren alvast maar een voorproefje op Koninginnedag genomen. Paulaner Helles, in 1 liter formaat![]()
Ben dr weerquote:
Jaja, wat heb ik 't toch goed....quote:
Zoiets. Ephedra.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben dr weer![]()
Vast caffeine pillen ?
quote:CHARGER is een krachtige natuurlijke energizer. Het bevat Ephedra, dat zorgt voor
een verhoogd energieniveau, een groter uithoudingsvermogen en meer alertheid.
Mwah, zoietsquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:06 schreef stribe het volgende:
Ijsmeis ga je n soort familiefoto van maken van die foto's, maar dan van de mensen die veel hier op dit forum zitten?
Dan wil ik wel naast goddessquote:
ik slikte vroeger weleens guarana (vooral met vakantie, als ik achter elkaar uit moest gaan) maar nu heb ik dat echt niet meer nodig. Van dansen krijg ik al energie genoegquote:
20 hele regels.. ik ben half m'n testplan aan het uitvoeren schiet ook niet op.. ben nog steeds bij punt 1quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jeetje, alweer een uur voorbij met alleen maar fok! en iets van 20 regels getypt in mn begroting
ik ben toch jouw vriendje??quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik je vriendje was gaf ik je nu een tik.
oh dat vind ik niet ergquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik je vriendje was gaf ik je nu een tik.
http://images.google.nl/images?q=charlotte&hl=nl&btnG=Google+zoekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]zo heet ik in het eggie ja
wat is dat nou weer voor een afbeelding?
wat doe je mij aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik even vriendje af ben.
Ik ga naakt rondlopenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat doen jullie morgen aan naar koninginnedag. ik dit
http://www.loaded-ink.com/marijke/
dat t-shirt
Mên, ik ga geen koninginnedag vieren.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat doen jullie morgen aan naar koninginnedag. ik dit
http://www.loaded-ink.com/marijke/
dat t-shirt
Dat liedje heb ik net aangevraagd voor goddessquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:12 schreef Houniet het volgende:
i wanna make love with you, all night, all night long
@538
hmm daar sta ik volgens mij niet tussenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=charlotte&hl=nl&btnG=Google+zoeken
ookal... sjonge jonge jonge jonge... je heeft me ook geen kans hèquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En beste vriend van fok! kan ook al niet.
Want die heb ik al.
Dat ben ik tochquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En beste vriend van fok! kan ook al niet.
Want die heb ik al.
hehehe inkoppertje: MIETJUUUUUHquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mên, ik ga geen koninginnedag vieren.
Ik ga lekker wielrennen.
Das goddess maar die zou ik masserenquote:
Nep stagiaire !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:15 schreef tijgerwillie het volgende:
nog 1 uur en 3 kwartier en dan kan ik weer gaan.
I rest my case betreft die werktijden van jequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:15 schreef tijgerwillie het volgende:
Nepperdquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:15 schreef tijgerwillie het volgende:
Vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:16 schreef Houniet het volgende:
ik moet tot 1600, en daarna tot 2000 werken
en dan vakantie!:D
ik tot half 6 en dn weekend, en daarna weer 2 dagen stage en dan vrij!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:16 schreef Houniet het volgende:
ik moet tot 1600, en daarna tot 2000 werken
en dan vakantie!:D
Ik ook, en ik zit tot half 5..quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:16 schreef tijgerwillie het volgende:
hallo ben ambtenaar, wat wil je
En wat ben ik dan van jequote:
en dan moet ik zelfs donderdag ook nog werkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vakantie
Ik heb alleen maar donderdag en vrijdag vrij![]()
Van wielrennen krijg je tenminste spieren en uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hehehe inkoppertje: MIETJUUUUUH
Ik ben ook ambtenaar maar ik zit tot 17.00quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:16 schreef tijgerwillie het volgende:
hallo ben ambtenaar, wat wil je
oke je moet natuurlijk wel de goede gemeente uitkiezen hequote:
Niemand!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van wielrennen krijg je tenminste spieren en uithoudingsvermogen.
Van koninginnedag alleen maar een zatte kop.
Dus, wie is hier nou het mietje.
Nou geil ik echt al helemaal niet meer op je !!quote:
Helaas, vanuit München wat lastig te doen. Zusje van mijn vriendin gaat in Juni trouwen, heb dus geen vrije dagen meer over na mijn vakantie. Dat is trouwens toppie geregeld hier; half jaar stage = 15 vrije dagen, dan nog een goed aantal katholieke vrije dagen (public holidays) en overbruggingsdagen (vrijdagen en maandagen, als de public holidays op donderdagen en maandagen vallen). Al met al toch een ruime maand aan vakantiedagenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? ook naar amsterdam
Ik schrik me dood man !!!!quote:
Je moet wel opletten ijsmeis.. ik sta al een paar pagina's terug erop!!quote:
Mijn foto heb je al --> Fotoboekquote:
Dat moet ze helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou geil ik echt al helemaal niet meer op je !!![]()
Goddess vind me tenminste nog haar schatje![]()
![]()
21quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hoe oud zijn jullie stagiairs allemaal?
* Remzerrr is 21 jaartjes jongquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hmmm je doet je bijnaam wel eer aan... nepstagiairquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef Remzerrr het volgende:
allemaal weer druk aan t werk zie ik
* Remzerrr heeft vandaag vrij![]()
Ik had je ook al opgeslagenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je moet wel opletten ijsmeis.. ik sta al een paar pagina's terug erop!!
And I'm proud of itquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmmm je doet je bijnaam wel eer aan... nepstagiair
21... ben ook aan het afstuderenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en waar komen jullie dan vandaan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
He, you fuck with him, you fuck with me, he's a part of the family...quote:
ijsmeis leert mij op Rock'in Park kennenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet ze helemaal zelf weten.
Maar ik vind mensen leuker die ik kén..
Wij posten veel omdat wij de hele dag achter een computertje zitten en geen ene fuck te doen hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:26 schreef Sylvana het volgende:
Damn, wat posten jullie veel zeg
Ik heb maar 1 middag in de week stage en dan niet de beschikking over een pc, dus schiet niet op
Ik ben 18 trouwens
Ik vind je niet oud hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een jonge stagiairs dan allemaal, 17, 18, 19 pfff voel me ineens heel oud
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij posten veel omdat wij de hele dag achter een computertje zitten en geen ene fuck te doen hebben![]()
Welkom trouwens, had ik nog niet tegen je gezegd geloof ik![]()
haha, oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind je niet oud hoor![]()
Mijn ex met wie ik 2.5 jaar wat heb gehad was ook 1.5 jaar ouder, ik val op iets oudere vrouwen![]()
Sssttt niet verder vertellen maar ik ben ondertussen ook aan het werkquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
grappig he, ik ben toch gewoon stiekem aan het werk, maar jullie hebben dat niet door he
Voor deze keerquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef stribe het volgende:
ijsmeis sla je dit ook allemaal op??
sTribe | 23 | Weert | stage bij Philips Research
Ballicious | 19 | Goes | Stage bij Fliteware Vlissingen
goddess-in-heaven| 23 |Utrecht | stage bij evenementenbureau
teardrop-nl | 21 | Zeist | stage bij Trimbos-instituut , Helpdesk ICTquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor deze keer.
ijsmeis | 17 | Gennep | stage bij webdesignbureau
hmm, nieuwe manier... (heb toch geen zin in werkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor deze keer.
ijsmeis | 17 | Gennep | stage bij webdesignbureau
OP is aangepast, welkomquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:34 schreef EggXzaB het volgende:
Ik loop stage bij CCCP.lab, het web onderdeel van cccp
ik moet daar websites maken etc, betere stage kan je niet krijgen volgens mij, alles word geregeld, eten, drinken (cola, redbull, cassis alles) kun je zo pakken, kom ook om half 11 eens aan daar meestal ..
En dan ben ik het fok!vriendje van een opperstagiair ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jonkie!
ja stribe, dat maakt ons opperstagiairs
ja en als opperstagiaire wil ik vragen:quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jonkie!
ja stribe, dat maakt ons opperstagiairs
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan ben ik het fok!vriendje van een opperstagiair ?![]()
gayquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan ben ik het fok!vriendje van een opperstagiair ?![]()
En nu ga je teverquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:39 schreef stribe het volgende:
[..]
ja en als opperstagiaire wil ik vragen:
* stribe valt op zijn nederige knietjes
WILL YOU MARRY ME...![]()
hoort dan wel he, dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:39 schreef stribe het volgende:
[..]
ja en als opperstagiaire wil ik vragen:
* stribe valt op zijn nederige knietjes
WILL YOU MARRY ME...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |