Wat me nu toch gebeurd is.
Zaterdagochtend ging ik vrolijk naar de supermarkt. Ik sta daar aan de kassa mijn tuntel af te rekenen, komt er een man binnenrennen, die roept "Er heeft een vrouw allemaal auto's kapot gereden!!!", en ik dacht meteen KUT dat zal ik wel zijn! Ach nee dacht ik, dat kan nooit.
Ik kom buiten, al een beetje verwachtend een ravage aan te treffen, en ik denk, jee, wat staat mijn auto schuin!?!?! Moesten ze hem aan de kant zetten/beuren ofzo?
Ik kom dichterbij en AAAAARGHHHH!!!! Helemaal aan gort van opzij!!!! SJIIIIT!!!
Blijkt dat er een ouwe oma VOL in de zijkant is gereden. Ze was eerst bij het achteruitrijden tegen een andere (gloednieuwe) auto aangereden (die had lakschade), gaf toen van schrik alle gas die haar oude nissan automaatje leveren kon, scheurde over 3 vakken heen, en hengste zichzelf vol in mijn bakje, waarbij mijn auto 1.5 meter zijwaarts uit het vak door is geschoven tegen de opel (nu met dikke deuk) van een andere meneer.
Resultaat: Vier schade auto's, waarvan 2 total loss, die van Oma, en die van mij, dankjewel.
De politie kwam later ter plaatse en een van hen riep verrast "Wat is HIER dan gebeurd???!?!"
Thuis aangekomen zag ik op het schadeformulier dat de oma in kwestie 84 (!!!!!) is. VIERENTACHTIG!!!! VIER-EN-FUCKIN-TACHTIG!!!!
Jemig de pemig!!! Ik had al een enorme aversie met bejaarden in het verkeer, maar nu weet ik het zeker!!!
Nu zit ik dus mooi met een dikke kostenpot, mag ik van de dagwaarde van een 14 jaar oude lieve Sunny, waar niets aan mankeerde, en die liep als een trein, een nieuw gebakje kopen
![]()
:'( :'( .
Zeg dus maar met me mee: OMA, beDANKT!!!!
edit: (Voor de liefhebbers; ik HEB foto's, maar heb geen idee hoe ik ze hier moet posten...
![]()
)