abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25519819
Wat me nu toch gebeurd is.

Zaterdagochtend ging ik vrolijk naar de supermarkt. Ik sta daar aan de kassa mijn tuntel af te rekenen, komt er een man binnenrennen, die roept "Er heeft een vrouw allemaal auto's kapot gereden!!!", en ik dacht meteen KUT dat zal ik wel zijn! Ach nee dacht ik, dat kan nooit.

Ik kom buiten, al een beetje verwachtend een ravage aan te treffen, en ik denk, jee, wat staat mijn auto schuin!?!?! Moesten ze hem aan de kant zetten/beuren ofzo?
Ik kom dichterbij en AAAAARGHHHH!!!! Helemaal aan gort van opzij!!!! SJIIIIT!!!

Blijkt dat er een ouwe oma VOL in de zijkant is gereden. Ze was eerst bij het achteruitrijden tegen een andere (gloednieuwe) auto aangereden (die had lakschade), gaf toen van schrik alle gas die haar oude nissan automaatje leveren kon, scheurde over 3 vakken heen, en hengste zichzelf vol in mijn bakje, waarbij mijn auto 1.5 meter zijwaarts uit het vak door is geschoven tegen de opel (nu met dikke deuk) van een andere meneer.

Resultaat: Vier schade auto's, waarvan 2 total loss, die van Oma, en die van mij, dankjewel.

De politie kwam later ter plaatse en een van hen riep verrast "Wat is HIER dan gebeurd???!?!"

Thuis aangekomen zag ik op het schadeformulier dat de oma in kwestie 84 (!!!!!) is. VIERENTACHTIG!!!! VIER-EN-FUCKIN-TACHTIG!!!!
Jemig de pemig!!! Ik had al een enorme aversie met bejaarden in het verkeer, maar nu weet ik het zeker!!!

Nu zit ik dus mooi met een dikke kostenpot, mag ik van de dagwaarde van een 14 jaar oude lieve Sunny, waar niets aan mankeerde, en die liep als een trein, een nieuw gebakje kopen :'( :'( .

Zeg dus maar met me mee: OMA, beDANKT!!!!

edit: (Voor de liefhebbers; ik HEB foto's, maar heb geen idee hoe ik ze hier moet posten... )
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:01:50 #2
115974 Snatzi
Snatzi snats!
pi_25519880
Ik zou dat ouwe wijf opzoeken thuis en steeds bangmaken door op de ramen te kloppen enzo.
Ich bin Snatzi, das highe Krokodill.
Ich komme aus zwei eier.
http://fotoboek.fok.nl/snatzi
Aarschlöcher! :r.
pi_25519920
Ik zou die oma netjes opbellen of met een bloemetje voor de schrik opzoeken.

Laat je van je goede kant zien, ze zal ook wel geschrokken zijn. Vertel haar daarna wat voor een kostenpost het voor jou is, die de verzekering niet vergoed, nu jij je auto kwijt bent. Misschien dat ze je nog wel tegemoet wil komen, weet jij veel.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25519940
Ik denk dat ik mijn auto, die ik net had volgetankt, voor haar huis in de fik steek!!!!

Nee serieus, best zielig voor haar ook, ze was heel erg geschrokken, en stond te huilen daar tussen de aangerichte schade.

't Is alleen vet kuD dat ik nu op kosten gejaagd wordt.
pi_25519968
Bejaarden in het verkeer
pi_25520002
voor de rechter slepen, als je niet meer kunt autorijen, dan moet je het ook gewoon niet meer doen.
pi_25520005
Wat HTT-Thalan zegt, misschien is er iets af te spreken. Laat je van je beste kant zien.
Wees een heer/dame en het komt helemaal goed
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:15:47 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25520015
Da's mooi kut voor je.

BTW die foto's wil ik wel zien

http://imageshack.us
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25520128
Die schade kun je toch verhalen op oma? Voor WA verzekering telt dacht ik vervangingswaarde en niet de dagwaarde.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 15 maart 2005 @ 13:27:56 #10
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_25520154
hehe das echt minder....
pi_25520203
Ok, effe checken

Tis een lekkere diepe deuk, en, vergeet niet, dames en heren, de andere flank heeft ook een deuk vanwege de pletactie tegen de opel!

Kokerbalk naarbinnen, middenstijl naarbinnen == dag kooiconstructie

Bumper hangt ook helemaal los, daaraan is al te zien hoe erg chassis ontzet is....
pi_25520280
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:08 schreef MakzBokz het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto, die ik net had volgetankt, voor haar huis in de fik steek!!!!

Nee serieus, best zielig voor haar ook, ze was heel erg geschrokken, en stond te huilen daar tussen de aangerichte schade.

't Is alleen vet kuD dat ik nu op kosten gejaagd wordt.
Je niet door emoties laten inpakken. Aanpakken die bitch Klaag d'r aan, maak de laatste jaren van haar leven een hel. Zal dr leren
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_25520304
Daar is niet veel meer van te maken

Hopelijk krijg je wat geregeld en ben je snel weer helemaal mobiel
pi_25520306
quote:
Thuis aangekomen zag ik op het schadeformulier dat de oma in kwestie 84 (!!!!!) is. VIERENTACHTIG!!!! VIER-EN-FUCKIN-TACHTIG!!!!
heerlijke opgekropte agressie

verder echt lullig, ik had het niet blij aangepakt, maar aangeklaagd en in ieder geval gezorgd dat ze nooit meer in een auto achter het stuur komt te zitten.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25520606
ik wordt ook hellemaal gek van die rimpelvoertuig bestuurders
pi_25520619
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:53 schreef T1andonly het volgende:
Daar is niet veel meer van te maken

Hopelijk krijg je wat geregeld en ben je snel weer helemaal mobiel
Ja hoop ik ook, maar ik ben bang dat ik lekker alles mag betalen....
pi_25520646
Oma, bedankt!
pi_25520647
Heb overigens al wel leuke vervanger gezien... even afwachten wat schademeister zegt, morgen, en dan maar wat anders kopen he.....
pi_25520685
ik zal eens een situatieschets maken, om de absurditeit van granny correct uit te beelden...

Onder het motto: paint het van je af....

Bij nader inzien, ik denk dat de deuk genoeg zegt.....
pi_25520708
Die fosiellen horen niet op de weg. Stel er liep iemand...
pi_25520720
In het verkeer word ik ook zo regelmatig moedeloos van die oudjes. Angstig rijden terwijl juist dát dodelijk kan zijn, maar nee...de politie heeft het te druk met goede rijders aan te pakken vanwege een paar km te snel, ipv notoire slechte rijders aan te pakken.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:12:40 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_25520772
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:26 schreef Deetch het volgende:
Die schade kun je toch verhalen op oma? Voor WA verzekering telt dacht ik vervangingswaarde en niet de dagwaarde.
Was het maar waar
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:12:57 #23
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_25520777
..Sterkte..
en ik denk dat het spreekwoord..
..Een vrouw in het verkeer is vaak een heer..
niet voor jou opgaat..
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_25520827
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:09 schreef Orion-666- het volgende:
Die fosiellen horen niet op de weg. Stel er liep iemand...
Er LIEP iemand, de man van de opel moest wegduiken zei ie!

Mooiste was nog dat de dochter van Oma ook kwam, en die zei dat het gelukkig alleen maar blikschade was.

Ja, Inderdaad, gelukkig wel.
Maar dat kwam niet omdat Oma zo netjes reed!!! Of zo geweldig de situatie redde door geweldig stuurwerk te leveren.

Maw, weg dat rijbewijs, want de volgende keer loopt er misschien WEL iemand!!!

Ik vind eerlijk gezegd dat de verantwoordelijkheid van zaken als dit ligt bij de familie van Oma. Die moeten gewoon zeggen, oma, zo te zien lukt het allemaal niet zo goed meer, als je ergens heen moet, halen en brengen wij je wel.

Klaar.
pi_25520832
Owh balen!

maarre, ik heb ook zo'n deuk gehad in mijn Peugeot uit 1989, vrachtwagen zag me niet Geen idee of het bij die van jouw kan,m aar wij hebben toen op de sloop een twee de hands deur gehaald die andere deuk een beetje uitgedeukt heb er daarna nog veel plezier van gehad!

Wat HTT-Thalan zegt pas ik me bij aan

Succes!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')