You are the light in my life, i cant live a day without youquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Alcohol hoort op koninginnedag
en teardrop, lief dat je alleen op mij geilt

em....quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig had je je rechterhand nog he ?

ach, links is eigenlijk lekkerder als je rechts bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:27 schreef stribe het volgende:
[..]
em....eigenlijk me linkerhand, met me rechterhand moest ik de muis bewegen.
echter ben ik wel rechtshandig![]()

Deze Die mongool met die megafoon bij sporting-az en Oma van 84.... => auto total loss, dankjewelquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:
tralala 0800 aanwezig op stage, mm dan kan ik wel om 1000 eens beginnen met iets doen denk ik. Iemand nog topics die zeker aan te raden zijn om te lezen?

dezequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:
tralala 0800 aanwezig op stage, mm dan kan ik wel om 1000 eens beginnen met iets doen denk ik. Iemand nog topics die zeker aan te raden zijn om te lezen?

De stagiairs #5quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:

quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoi hoi ikke ben willie
Dank je Fisher jij ook

Fanatiek!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga weer ff wat regeltjes typen in mn begroting

Ik heb er maar 4quote:
Want?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:

Het is niet mijn handschriftquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef stribe het volgende:
* stribe vindt dat ijsmeis een mooi handschrift heeft...

Als je echt geen ene fuck te doen hebt moet je deze gaan lezen... echte aanrader , af en toe kom je niet bij van het lachen !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef hornage het volgende:

Wat heb jij dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en teardrop, lief dat je alleen op mij geilt
k heb alleen geen lange blonde lokken (meer) waar je je aan vast kan houden. maar ik heb wel iets anders

je zegt 't zelf al.. niet geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:
hoe kan ik hier eigenlijk precies foto's plaatsten, die niet op inet staan?

Zorgen dat ze op inet komen te staan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:

correction:quote:

alcohol hoort gewoon op koninginnedag. is de enige dag dat je je helemaal lam kan zuipen, zonder dat je er op aangekeken wordt. je kan op je bek gaan in een drukke straat (ervaring mee) heel hard tegen een autospiegel aanlopen met je hoofd (ervaring mee) en midden op straat over je nek gaan (ervaring mee) en heel hard lallen (ervaring mee) zonder dat iemand roept 'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!' dus jaquote:

Hier uploaden: http://www.imageshack.us/quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:

quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alcohol hoort gewoon op koninginnedag. is de enige dag dat je je helemaal lam kan zuipen, zonder dat je er op aangekeken wordt. je kan op je bek gaan in een drukke straat (ervaring mee) heel hard tegen een autospiegel aanlopen met je hoofd (ervaring mee) en midden op straat over je nek gaan (ervaring mee) en heel hard lallen (ervaring mee) zonder dat iemand roept 'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!' dus ja

Jup ik ben ook weer van de partij vandaagquote:

Maar vind je dat zelf niet mongolisch? Ik wel namelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alcohol hoort gewoon op koninginnedag. is de enige dag dat je je helemaal lam kan zuipen, zonder dat je er op aangekeken wordt. je kan op je bek gaan in een drukke straat (ervaring mee) heel hard tegen een autospiegel aanlopen met je hoofd (ervaring mee) en midden op straat over je nek gaan (ervaring mee) en heel hard lallen (ervaring mee) zonder dat iemand roept 'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!' dus ja

Ja dat wil ik inderdaad wel wetenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hehe, ja dat wil jij wel weten he![]()

meestal ben ik degene die dat roept, als ik dronken benquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef Houniet het volgende:
'ey mongool, gaat jij eens naar huis of doet normaal!'![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:34 schreef Freel het volgende:
*Gaat ijsmeis bezichtigen op Rock'in Park...stiekum*

is het ook, maar daarom ook wel leuk... voornamelijk omdat ik het niet benquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet mongolisch? Ik wel namelijk.

Nou dan zal ik straks voor jou es een foto uploaden als ik thuis benquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier uploaden: http://www.imageshack.us/

foto's verzamelen... fisher gaat opzoekquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:37 schreef stribe het volgende:
[..]
Nou dan zal ik straks voor jou es een foto uploaden als ik thuis ben
want jij was die foto's aan het verzamelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |