dat is het mooie: het mag! en boeie wat andere van me vinden. ik doe het lekker toch! ennuh de volgende dag heb je geen kater, want die heb je 's nacht, als je slaaptquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet mongolisch? Ik wel namelijk.
Die topics volg ik al sinds mijn vorige stagequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je echt geen ene fuck te doen hebt moet je deze gaan lezen... echte aanrader , af en toe kom je niet bij van het lachen !!!
Klikkie doen!
je gaat naar www.imageshack.usquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef stribe het volgende:
hoe kan ik hier eigenlijk precies foto's plaatsten, die niet op inet staan?
nilshardeveld@hotmail.com is mijn MSNquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mijn middelvinger is trouwens ontstoken en dat doet echt pijn
en teardrop, dat vertel ik je nog weleensin ieder geval geen lang haar
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:37 schreef stribe het volgende:
[..]
Nou dan zal ik straks voor jou es een foto uploaden als ik thuis ben
want jij was die foto's aan het verzamelen.
Ik sluit me helemaal bij ijsmeis aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet mongolisch? Ik wel namelijk.
Dan ga je wel vroeg naar huis als je snachts al slaaptquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is het mooie: het mag! en boeie wat andere van me vinden. ik doe het lekker toch! ennuh de volgende dag heb je geen kater, want die heb je 's nacht, als je slaapt
lekker kinderachtig doen op mn 23e
ja, maar ik kan niet ook nog eens gaan msnen tijdens mn stage.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
nilshardeveld@hotmail.com is mijn MSN![]()
Daar zit ik trouwens nu ook op![]()
Hahahaha ik ben ermee begonnen te lezen toen ik hier stage liep, soms lach ik helemaal dubbel, mn collega's keken me toen raar aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:38 schreef hornage het volgende:
[..]
Die topics volg ik al sinds mijn vorige stageKen ik dus allemaal al
ik ga om 11 uur 's ochtends al naar amsterdam en dan ben ik om 12 uur echt wel moe hoor. dus dan ga ik lekker tukkie doen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga je wel vroeg naar huis als je snachts al slaapt.
Dan schrijf je hem op en voeg je me thuis toequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik kan niet ook nog eens gaan msnen tijdens mn stage.
Mietjeuhhhhh.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga om 11 uur 's ochtends al naar amsterdam en dan ben ik om 12 uur echt wel moe hoor. dus dan ga ik lekker tukkie doen!
--> fotoboek --> ikke gepostquote:
quote:
Goddess is lief, schattig, knap, geil, lekker en stoer.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mij niet uitmaken voor mietje. want als ik ga stappen blijf ik altijd tot 6 uur. kijk, ik ben EG WEL STOER!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mij niet uitmaken voor mietje. want als ik ga stappen blijf ik altijd tot 6 uur. kijk, ik ben EG WEL STOER!
ach joh, niet iedereen is net zoals jij ijsmeisquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Maar het niet langer als 11 uur volhouden.
Hoe doe je dat dan op de feestjes? (Q-Dance bijv?).
Want dan ben je (neem ik aan) ook aan het stampen/dansen waar je nog meer moe van wordt.
Je slikt toch geen pillen hè.
Slijm slijm, kwijl kwijlquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach joh, niet iedereen is net zoals jij ijsmeis![]()
quote:
ik slik geen pillen nee. en dan hou ik het rustig vol tot 6 uur (ga dan meestal rond 11 uur erheen) dat is geen probleem. Ik hou mezelf dan op de been met heel veel water en af en toe iets sterkers. Dan dans ik de hele nacht door, op mijn rode dansschoentjesquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Maar het niet langer als 11 uur volhouden.
Hoe doe je dat dan op de feestjes? (Q-Dance bijv?).
Want dan ben je (neem ik aan) ook aan het stampen/dansen waar je nog meer moe van wordt.
Je slikt toch geen pillen hè.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slijm niet, ik zeg de waarheid
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van die oma is gaaf! Ook dat tweede verhaal, man die keihard gebeukt wordt door oma in auto. Oma stapt uit en zegt: Goh, das al mijn derde dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Deze Die mongool met die megafoon bij sporting-az en Oma van 84.... => auto total loss, dankjewel
ja, maar ik ben ook al oud en ijsmeis is nog een jonge hindequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach joh, niet iedereen is net zoals jij ijsmeis![]()
je bent zo oud als je jezelf voelt hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ook al oud en ijsmeis is nog een jonge hinde
Heb je hulp nodig met je broek uittrekken ? ben ik heel goed in namelijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff plassen, fijn om te weten he!
nu je 't zegt.. goed idee!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff plassen, fijn om te weten he!
Van dronken worden ga je toch al naar de klotequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik slik geen pillen nee. en dan hou ik het rustig vol tot 6 uur (ga dan meestal rond 11 uur erheen) dat is geen probleem. Ik hou mezelf dan op de been met heel veel water en af en toe iets sterkers. Dan dans ik de hele nacht door, op mijn rode dansschoentjes
maar op koninginnedag heb ik geen zin om helemaal naar de klote te gaan (dus ook 's nachts door te gaan) en al helemaal niet omdat het zondag super mooi weer wordt. (dan ga ik lekker zonnen op zandvoort)
Ooooh hoevaak moet ik nou nog uitleggen dat tictac geen pilletjes zijn !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van dronken worden ga je toch al naar de klote.
Ik slik wel pilletjes. Maar die behoren niet tot drugs
.
heb een jurkje aan vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig met je broek uittrekken ? ben ik heel goed in namelijk![]()
Sexyquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb een jurkje aan vandaag
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ooooh hoevaak moet ik nou nog uitleggen dat tictac geen pilletjes zijn !!!![]()
fanatiek hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet heel ff gaan werken... ff pc halen van beneden... ben zo terug
Ik doelde dus op pillen voor op de feesten om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik slik ook pilletjes: de pil en mn hooikoortspillen
suc6, heb ik vorige week gehad en raad eens met alles het beste door de bochtquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
fanatiek hoor![]()
over 1 uurtje beoordelingsgesprek
tss, pilletjes om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde dus op pillen voor op de feesten om wakker te blijven.
thanks, dit gaat ook wel goedkomen hoor... oompjelief is stagebegeleiederquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
suc6, heb ik vorige week gehad en raad eens met alles het beste door de bocht![]()
stoerquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde dus op pillen voor op de feesten om wakker te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |