Of dat jij toleranter zou zijn geworden.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
Je zou denken dat je in drie maanden wel enige inspiratie zou hebben voor goede topics.
De uitbater van mijn stamkroeg, de "Ensjø Kro", was ook niet altijd even enthousiast als mijn ex een vriendin dr huig aan het inspecteren was. Maar ja, ik respecteer de mening wel van een arabier met een AK 47 achter de toogquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is dat toch in Scandinavië ?!..
Een vrouw mag de man niet "stofzuigen" maar ze mag wel met een andere vrouw zoenen.
--maffe cultuur daar...--
Kom je aan Zeeman, dan kom je aan mijn kleding.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Of dat jij toleranter zou zijn geworden.
Heu? Het verhaal blijft toch wel in de lijn van Pippi Lankous he?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De uitbater van mijn stamkroeg, de "Ensjø Kro", was ook niet altijd even enthousiast als mijn ex een vriendin dr huig aan het inspecteren was. Maar ja, ik respecteer de mening wel van een arabier met een AK 47 achter de toog
Ja, het was wel een christen hoor, de rest van die gasten allemaal wel moslim, maar George is een christelijke libanees. Hij heeft wel een kalishikov achter de toog maar dat mag daar, hij heeft er een vergunning voorquote:Op donderdag 28 april 2005 21:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Heu? Het verhaal blijft toch wel in de lijn van Pippi Lankous he?
Oeh, dat wordt smullenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
Mijn babyeendjes.
Ik verwacht nu toch minstens 1 pijpbeurt van Marianne Thieme.
Ik bedoel dus het opeten van die kuikens he!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt smullen
Dat is die sterke zelfgemaakte whisky, he?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hij heeft wel een kalishikov achter de toog
hm, die komen natuurlijk allemaal op dat blond af. De rotzakkenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, het was wel een christen hoor, de rest van die gasten allemaal wel moslim, maar George is een christelijke libanees. Hij heeft wel een kalishikov achter de toog maar dat mag daar, hij heeft er een vergunning voor
Trouwens veel kroegen in scandi land die door arabieren worden uitgebaat viel me op, behalve de pubs dan, dat zijn gewoon schotten, engelden en ieren
Wie zou dat nou niet willen, pfffquote:Op donderdag 28 april 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
Mijn babyeendjes.
Ik verwacht nu toch minstens 1 pijpbeurt van Marianne Thieme.
verbaast het je?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, de Conservatives willen het verdrag van Geneve opzeggen.
Dat het uitgesproken wordt, wel enigszins. Ze hebben ook ergens wel een punt, wellicht kan eea van die oude documenten vernieuwd worden.quote:
De arrogante houding verbaast mij al jaren. Toch wordt Bush herkozen, ditmaal met een superfanatieke niets-ontzienende Condoleance Rize ..quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat het uitgesproken wordt, wel enigszins. Ze hebben ook ergens wel een punt, wellicht kan eea van die oude documenten vernieuwd worden.
Ach, soit, ik ben verder kijken.
Omdat ie dan heel veel vlees moet snijden op zondagquote:Op donderdag 28 april 2005 22:15 schreef sizzler het volgende:
Ik bedacht me net: als het gezin de hoeksteen van de samenleving is (aldus het CDA), waarom is de paus dan niet getrouwd?
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:28 schreef Sidekick het volgende:
Zo, Geert Wilders besteed op zijn site ook aandacht aan het komende referendum.
Meer hoef je eigenlijk toch ook niet te weten?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:28 schreef Sidekick het volgende:
Das een nieuwspost op de FP waard, even submittenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:28 schreef Sidekick het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Das een nieuwspost op de FP waard, even submitten
Niet echt nieuws, hè...quote:zondag, 27 februari 2005
Stem nee
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:28 schreef Sidekick het volgende:
Je kan 'm wel voor de humor verwerken in een nieuwsbericht de komende dagen als er weer iets in het nieuws komt over die grondwet...quote:
Nee, maar er zijjn wel een hoop belangrijke spelers op non-aktief gezet. Dat maakt het wel een uitdaging om het maar netjes te stellen..quote:Op donderdag 28 april 2005 23:13 schreef Monidique het volgende:
Darn, tot tien minuten voor tijd had ik acht euro gewonnen..
2 - 1 is overigens geen slechte score om mee in Alkmaar te spelen.
de scheids was voor het grootste gedeelte wel 'andersbegaafd' inderdaad..quote:Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef Monidique het volgende:
Ja, achterlijke mindervalide gele kaarten onder andere,.
Ik zal het in een speciaal vakje in mijn achterhoofd stoppen...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan 'm wel voor de humor verwerken in een nieuwsbericht de komende dagen als er weer iets in het nieuws komt over die grondwet...
"Geert Wilders heeft alvast een duidelijk advies gegeven..."
Ik verwacht nu van bekende rechtse huilies natuurlijk wel de eveneens bekende kortzichtige kreten zoals bijvoorbeeld "Thee drink je met kopjes". Etc.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:20 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vond dit trouwens wel opmerkelijk:
[afbeelding]
Minister Rita Verdonk in gesprek met Venrayse jongeren. Geheel rechts zit Tom van den Hoek, penningmeester van de Germaanse Jeugd (jongerenorganisatie van de NVU).
'NVU provoceerde rellen rond moskee'
Waar is Montov?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:20 schreef Monidique het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaanyway, ik ga naar bed. Morgen wederom hard werken, dus dan ben ik zoals gewoonlijk niet al te aanwezig op het forum,,
!
Futurama rules! Die family guy vind ik maar niks eigenlijk..quote:Op donderdag 28 april 2005 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah, mooi. Family Guy gaat na een aantal jaren weer verder; eerste uitzending op 1 mei!![]()
Nu Futurama nog.
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik zal het in een speciaal vakje in mijn achterhoofd stoppen...
Ik vond dit trouwens wel opmerkelijk:
[afbeelding]
Minister Rita Verdonk in gesprek met Venrayse jongeren. Geheel rechts zit Tom van den Hoek, penningmeester van de Germaanse Jeugd (jongerenorganisatie van de NVU).
'NVU provoceerde rellen rond moskee'
Kon ie zich net zo goed bij de AEL aansluitenquote:Mijn naam is Roy Molenaar geboren op 13-9-1983, woonachtig in Utrecht en werkzaam in de detailhandel. Begin 2004 heb ik mij aangemeld bij de NVU, omdat dit de enige partij is die ik steun in haar strijd tegen het Zionisme en de Amerikaanse agressiepolitiek. Naast natuurlijk het duidelijke antwoord wat de NVU heeft op het vreemdelingenvraagstuk.
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik zal het in een speciaal vakje in mijn achterhoofd stoppen...
Allicht dat Futurama beter is. IMHO onbegrijpelijk dat FOX daarmee gestopt isquote:Op donderdag 28 april 2005 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Futurama rules! Die family guy vind ik maar niks eigenlijk..
Ik weet het ook niet, lando.co.uk had nog wel een tijdje mpg's van afleveringen die een seizoen verder waren dan wij. Better check it...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Allicht dat Futurama beter is. IMHO onbegrijpelijk dat FOX daarmee gestopt is
Neh, checken is overbodig. Laatste seizoen gezien and that was the end of it.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, lando.co.uk had nog wel een tijdje mpg's van afleveringen die een seizoen verder waren dan wij. Better check it...
ja, maar ben je nu voor of tegen de grondwet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Neh, checken is overbodig. Laatste seizoen gezien and that was the end of it.
Tegen het referendum!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, maar ben je nu voor of tegen de grondwet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |