Of dat jij toleranter zou zijn geworden.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
Je zou denken dat je in drie maanden wel enige inspiratie zou hebben voor goede topics.
De uitbater van mijn stamkroeg, de "Ensjø Kro", was ook niet altijd even enthousiast als mijn ex een vriendin dr huig aan het inspecteren was. Maar ja, ik respecteer de mening wel van een arabier met een AK 47 achter de toogquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is dat toch in Scandinavië ?!..
Een vrouw mag de man niet "stofzuigen" maar ze mag wel met een andere vrouw zoenen.
--maffe cultuur daar...--
Kom je aan Zeeman, dan kom je aan mijn kleding.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Of dat jij toleranter zou zijn geworden.
Heu? Het verhaal blijft toch wel in de lijn van Pippi Lankous he?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De uitbater van mijn stamkroeg, de "Ensjø Kro", was ook niet altijd even enthousiast als mijn ex een vriendin dr huig aan het inspecteren was. Maar ja, ik respecteer de mening wel van een arabier met een AK 47 achter de toog
Ja, het was wel een christen hoor, de rest van die gasten allemaal wel moslim, maar George is een christelijke libanees. Hij heeft wel een kalishikov achter de toog maar dat mag daar, hij heeft er een vergunning voorquote:Op donderdag 28 april 2005 21:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Heu? Het verhaal blijft toch wel in de lijn van Pippi Lankous he?
Oeh, dat wordt smullenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
Mijn babyeendjes.
Ik verwacht nu toch minstens 1 pijpbeurt van Marianne Thieme.
Ik bedoel dus het opeten van die kuikens he!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt smullen
Dat is die sterke zelfgemaakte whisky, he?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hij heeft wel een kalishikov achter de toog
hm, die komen natuurlijk allemaal op dat blond af. De rotzakkenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, het was wel een christen hoor, de rest van die gasten allemaal wel moslim, maar George is een christelijke libanees. Hij heeft wel een kalishikov achter de toog maar dat mag daar, hij heeft er een vergunning voor
Trouwens veel kroegen in scandi land die door arabieren worden uitgebaat viel me op, behalve de pubs dan, dat zijn gewoon schotten, engelden en ieren
Wie zou dat nou niet willen, pfffquote:Op donderdag 28 april 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
Mijn babyeendjes.
Ik verwacht nu toch minstens 1 pijpbeurt van Marianne Thieme.
verbaast het je?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, de Conservatives willen het verdrag van Geneve opzeggen.
Dat het uitgesproken wordt, wel enigszins. Ze hebben ook ergens wel een punt, wellicht kan eea van die oude documenten vernieuwd worden.quote:
De arrogante houding verbaast mij al jaren. Toch wordt Bush herkozen, ditmaal met een superfanatieke niets-ontzienende Condoleance Rize ..quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat het uitgesproken wordt, wel enigszins. Ze hebben ook ergens wel een punt, wellicht kan eea van die oude documenten vernieuwd worden.
Ach, soit, ik ben verder kijken.
Omdat ie dan heel veel vlees moet snijden op zondagquote:Op donderdag 28 april 2005 22:15 schreef sizzler het volgende:
Ik bedacht me net: als het gezin de hoeksteen van de samenleving is (aldus het CDA), waarom is de paus dan niet getrouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |