Mijn korte termijnsgeheugenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:42 schreef thaleia het volgende:
Het is niet Anouk. Misschien is het feit dat alleen de blonde dame op het door mij uitgeknipte stuk hoes staat misleidend, maar het betreft dus geen soloact.
Mijn antwoord toen: Separate Lives? Met Marilyn Martin.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:52 schreef lubje25 het volgende:
Ok, phil zong ooit een schitterend duet, klein beetje bekend. Het heet deperate lives, met wie zong ie het?
De titel had ik nooit kunnen opdreunen, maar het was inderdaad een aparte hoesquote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat de meesten de hoes gewoon nog niet hadden gezien, anders hadden ze 'm vast wel onthouden.
Het is idd de nieuwe van Vive la Fete, de titel schenk ik je: Grand Prix, want ik wil naar bed.
bigshadow + 1
Voor de sake and speed of the game, harstikke goed!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Death Cab For Cutie - titel weet ik niet.
Zo klopt ie. Eighties -zelfde smilie- is ook Nirvana.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:23 schreef GLO het volgende:
6o's: Velvet Underground
70's: The Clash -Combat Rock
80's: ?
90's: Nirvana - Nevermind
Dat is het enige album wat ik van ze kenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:23 schreef bukgeit het volgende:
Alleen London Calling klopt niet, de rest wel.
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:35 schreef bigshadow het volgende:
Robbie williams?
Oh, je had het alquote:Op donderdag 28 april 2005 00:37 schreef ranja het volgende:
Mel C?
Linkerarm...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:41 schreef ranja het volgende:
Ja, dat kruis op de linkerschouder was de weggever
I know. Het mens zit helemaal onder.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Er zit ook iets op haar rug:
http://www.tattoo-passion.com/photos/stars/mel_c.jpg
Werkelijk waar geen idee, ik ben ookquote:Op donderdag 28 april 2005 00:53 schreef ranja het volgende:
Tja, arme Mel.
Noem 3 van de 6 binnenkomers van de laatste top 40.
Nou, hun nieuwe cd is deze week in de Album Top 10 binnengekomen las ik, dus het had gekund, toch?quote:
Ik zei toch dat ik geen flauw benul had? Ik zou zeggen: ga fijn pitten, ik hou hier wel de wacht.quote:0 goed
Perfectquote:Op donderdag 28 april 2005 08:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Snoop Dogg & Justin Timberlake - Signs
Destiny's Child - Girl
Joss Stone - Spoiled
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Presidents of the USA en Moneybrother
Moneybrotherquote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Presidents of the USA en Moneybrother
Hier ook. Alleen ken ik dan die foute uitvoering ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hmmm smalltown boy...
ik ken alleen de uitvoering van bronski beat en zo'n hele foute synthesizer greatest-of-zoiets uitvoering
Maar hij had het wel goed. Ga je geen punt geven?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had het over afgelopen week... dit is waarschijnlijk van komende week.
Maar laat maar.
Het goede antwoord op de verkeerde vraagquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef bukgeit het volgende:
Maar hij had het wel goed. Ga je geen punt geven?
er was nog geen punt uitgedeeldquote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als het niet goed is ranja mag je het punt wel weghalen hoor
Tony toni is van semi ster naar achtergrondkoortje gegaan? Of is zijn rol gespeeld door iemand anders in de clip? Wel een aardig nummer trouwensquote:Op donderdag 28 april 2005 09:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De andere drie:
Diary - Alicia Keys ft. Tony Toni
Ik heb er ook wel vrede meequote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben wel tevreden zo
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vrede mee![]()
Ja, en waarom heeft niemand David Hasselhoff genoemd? De!! man die er persoonlijk voor zorgde dat de muur down ging???quote:Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
en eigenlijk heel veel love liedjes
Had wat origineler gehoopt, maar vooruit..quote:Op donderdag 28 april 2005 11:46 schreef cafca het volgende:
John Lennon - Give peace a chance
Eagles - Wish you peace
Doors - Peace Frog
10000 Maniacs - Peace Train
Paul Mc Cartney - Pipes of Peace
U2 - Peace on Earth
Kitaro - Song of Peace
Elvis - What's so funny bout love, peace and understanding?
Elvis - Peace in our time
Nicole - Ein Bischen friede
Sorry....ik vond het al moeilijk genoeg om er 10 bij elkaar te verzinnenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had wat origineler gehoopt, maar vooruit..
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
amsterdam?
Moet Amsterdam in de titel voorkomen? Ja zeker?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als je het antwoord weet is ie makkelijk ja
Noem 3 hits (volgens hitzone, met naam van artiest) met het woord amsterdam.
goedquote:Op donderdag 28 april 2005 13:18 schreef dolle_hond het volgende:
He amsterdam - Drukwerk
sjoukje smit - amsterdam
Amsterdamned - Lois Lane
Staat er ook niet toch? Maar ze schijnen alle 3 een nummer uitgebracht te hebben met die titel (ja ik leer veel hier), vandaarquote:Op donderdag 28 april 2005 13:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Van de Nits is geen Brel-cover
(ze konden het zelf beter)
Ja, dat zag ik ook toen ik jouw post beter lasquote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat er ook niet toch? Maar ze schijnen alle 3 een nummer uitgebracht te hebben met die titel (ja ik leer veel hier), vandaar![]()
Captain Sensible-Wotquote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef cafca het volgende:
Uit welk nummer komt de legendarische zin:
"I've been to the east, I've been to the west, but the girls I like most, are the ones undressed" ?
![]()
Fuuuuck, ik heb de single maar kwam niet verder dan 'ken ik ergens van'quote:
nee,'t was een one time project,quote:Op donderdag 28 april 2005 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Camerashy?
Lijkt me toch stug met Japanners erin..
Ik heb het ook opgezocht en het was niet wat ik dacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:23 schreef timbob het volgende:
ik heb het stiekem opgezocht
nog noooooit van gehoord
de muziek is best goed hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgezocht en het was niet wat ik dacht.
Eigenlijk is het niks
ik kan wel weer een vraag over orbital doen?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef bukgeit het volgende:
Meer hints geef ik niet
Stel eens een keer een vraag die iemand kan beantwoorden.
zal ik doenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef bukgeit het volgende:
Meer hints geef ik niet
Of had er anders van pure ellende een anagrammetje van gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef bukgeit het volgende:
Meer hints geef ik niet
queensdaystylequote:Op donderdag 28 april 2005 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heee, daar is zussie bob weer!![]()
Was eigenlijk een subtiel hintje.... Zilch = Niks...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de muziek is best goed hoor![]()
![]()
Samen met nog 600 platen...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een DOSIS GOD ACHTERIN je kast staan.
Da's Lucille Wernerquote:[We zijn op zoek naar de persoon op de foto.
Epica is goed, Ranja. Nog een keertje goed kijken.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:51 schreef ranja het volgende:
voorlopig zie ik geen letterveldEpica gok ik wel
Goed zo, beste Roodbaard!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Franz Ferdinand ?
Heel goed! Als je wilt gokken hoor ik het.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Winter in America
Nee, ook geen Tina Turner, wel Indigo natuurlijk.quote:
Heel goed, Sack!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Sweet?
Heel goed en er weer als de kippen bij.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mr. Big
Belsen?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef bigshadow het volgende:
Nogmaals complimenten voor deze uitstekende vragen belsen!![]()
quote:
maar dan met een T extraquote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
Marha Wainwright heet ze toch?
Ja was idd de t vergeten te tikken... Maar het is dus wel een goede cd? Recensie was interessant, alleen niet aan luisteren toe gekomen...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dan met een T extra
[afbeelding]
peaceman +1
gewoon bij Plato luisteren en dan bij play voor iets van 5 euro minder bestellen
Dat beluisteren doe je dan ook maar ergens andersquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef ranja het volgende:
[..]
gewoon bij Plato luisteren en dan bij play voor iets van 5 euro minder bestellen
Ik vond de stukjes die ik gehoord heb goed... beetje afwisseling van rustige singer/songwriter songs met wat meer uptempo gitaarliedjes. Goeie stem... Er werd een vergelijking gemaakt met de stem van Tanya Donelly dus was ik meteen getriggerdquote:Op donderdag 28 april 2005 15:36 schreef peaceman het volgende:
Ja was idd de t vergeten te tikken... Maar het is dus wel een goede cd? Recensie was interessant, alleen niet aan luisteren toe gekomen...
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef bukgeit het volgende:
Dat beluisteren doe je dan ook maar ergens anders
Yepquote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Charlie en het is stiekum toch geen tent maar een open lucht podium
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maareh...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
P.s. Bukgeit: de Plato is zaterdag nog flink rijker van me geworden!
Volgens mij heeft ie een behoorlijke lijst gepost al, en ik ben Velvet koper btwquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maareh...
Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 33
Wat ik koop, koop ik overigens ook gewoon braaf bij de Plato.
Gevonden.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een behoorlijke lijst gepost al, en ik ben Velvet koper btw
Die was voor mijn vriendin hahahaha (zal ze leuk vinden als ze dit leest!)quote:Op donderdag 28 april 2005 15:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Gevonden.
More Specials, auw, viel me erg hard tegen.
De eerste is echt briljant, maar die tweede klinkt echt als een twee rangs demo.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die was voor mijn vriendin hahahaha (zal ze leuk vinden als ze dit leest!)![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Gevonden.
More Specials, auw, viel me erg hard tegen.
Ik weet niet waar je (of je vriendin) woont, maar weet je dat The selecter op bevrijdingspop in Rotterdam spelen?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
Die was voor mijn vriendin hahahaha (zal ze leuk vinden als ze dit leest!)![]()
Dancing fool en nog wat. Zie hier. Volgens mij zijn de Cheap Thrills wat effectiever.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Best benieuwd wat er op zo'n "Best of" van Zappa staat
Zie mijn commentaar hier boven; paar aardige liedjes, maar that's it...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vond en vind hem erg goed... de andere cd's trouwens ook. Heeft Peaceman
goed gekocht.
Zijn die ook weer eens in het land? Een jaar of zeven terug gezien, was best goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je (of je vriendin) woont, maar weet je dat The selecter op bevrijdingspop in Rotterdam spelen?
quote:: een band die eigenlijk helemaal geen band wilde worden, maar nu ze het toch is genieten de bandleden met volle teugen. En dat weten ze over te brengen op het publiek! Denk aan Scissor Sisters meets Led Zeppelin vs. The Darkness. Donderdag 28 april staat de Britse groep in de Basement van Nighttown.
is een blues/rock/soul/metal/vanalles-en-nog-wat band. Het afgelopen jaar heeft de negen-mansformatie ontelbare mensen positief verrast en verbaast met hun optreden. Dat terwijl
er vrijelijk voor uitkwam geen ambities te hebben om hogerop te komen in de muziekwereld.
Het begon allemaal toen in december 2003 op het Smoking Gun label de single Stop Me Kissing uitkwam in een oplage van slechts 500 stuks. Naar aanleiding daarvan gafverschillende optredens in kleine zalen. Een van die shows werd bezocht door Must Destroy Records, het label waar ook The Darkness een contract heeft getekend. De band zelf vind het nogal lachwekkend dat ze nu onder contract staan van dit grote platenlabel: "In fact it's quite hilarious that any label signed us. We never wanted to be a band who put records out. We never thought of doing anything to please people. It was always 'this is quite fun'...", zegt gitarist en songwriter Alex Lewis.
' eerste Must Destroy release was de EP The Song Rides (’04). De EP werd in de oplage van 1.000 CD’s en 800 vinyl uitgebracht en dit resulteerde in diverse radio-optredens. Langzaamaan begon Engeland kennis te maken met de band mede doordat in de zomer van 2004 het tourschema van de band volgepropt was en er dus geen ontkomen aan was. Optredens als support act voor zowel The Donnas als The Datsuns waren het gevolg. Nu is het alleen nog maar wachten op de eerste volwaardige CD.
, zoals het debuutalbum heet, verschijnt half april.
is ook zo'n aankoop van:' Ik weet niet wat ik van hem moet kopen, maar vind wel dat ik er wat van moet hebben'quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Best benieuwd wat er op zo'n "Best of" van Zappa staat
Moah, het is geen slechte keus. Het geeft hooguit een beetje een eenzijdig beeld van Zappa. Je had net zo goed de combinatie-cd Apostrophe' en Overnight Sensation kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook zo'n aankoop van:' Ik weet niet wat ik van hem moet kopen, maar vind wel dat ik er wat van moet hebben'![]()
Do DeesyDoek 1 puntjequote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, dat heb ik gelezen dat is Do Me Bad Things!
Lijkt me erg leuk, maar ik denk niet dat het ons dan lukt.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je (of je vriendin) woont, maar weet je dat The selecter op bevrijdingspop in Rotterdam spelen?
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef bigshadow het volgende:
ed harcourt misschien?
Daan Stuyven, beter bekend als Daan!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
Daan?
Ook goeiemiddag iedereen.quote:
Ik weet vrijwel zeker dat de Slight Return-versie ook Voodoo Chile heet (is ook een stuk logischer, niet?), maar heb net vruchteloos de originele dubbel-lp van Electric Ladyland geprobeerd op te snorren, dus kan het niet bewijzen. Maar dat cd-heruitgaven wel vaker typo's kennen of zelfs bewuste veranderingen aanbrengen in spellingswijzen is algemeen bekend.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:02 schreef Neleos het volgende:
Hee GLO, aan het eind van het vorige topic schreef je dat Voodoo Child niet goed was. Ik heb het nog even nagekeken, maar op mijn cd van Electric Ladyland staat Voodoo Chile en het laatste nummer heet Voodoo Child (Slight Return). Dus Voodoo Child was wel goed geweest als antwoord.
Niemand een pogingquote:Op donderdag 28 april 2005 17:03 schreef GLO het volgende:
Vraagje ingooien dan maar?
Wie hier?
[afbeelding]
Gelukkig, een kenner. Want ik moet ervandoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jawel hoor. Dat benne de Stiff Little Fingers.
Niet dus. Ikke welquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet dus. Ikke wel
Mano Negra - King of Bongo
Das een andere (ook leukquote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef timbob het volgende:
[..]
en is dat niet manu chao - bongo bong?
of is dat weer een ander nummer?
Hey Belsen moet ik dan maar weer een cd-lijstje posten? We houden ons dan weliswaar niet met de vraag bezig, maar in elk geval loopt t topic dan weerquote:Op donderdag 28 april 2005 20:30 schreef timbob het volgende:
dat was geen hint. dat was een visualisatie over de voortgang van dit topic
@ Peaceman: Je kunt admiral free bee toevoegen.... en ik the specials the singlesquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey Belsen moet ik dan maar weer een cd-lijstje posten? We houden ons dan weliswaar niet met de vraag bezig, maar in elk geval loopt t topic dan weer![]()
quote:
Ik heb geen idee, maar word hier wel heel nieuwsgierig van. Foto ziet er ook al spannend uitquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef timbob het volgende:
ze komen uit australië trouwens.. en ze spelen live alles echt live.. volgens de reviews zijn ze DE nieuwe live electronische band van dit moment, en zijn de live sets beter dan die van underworld en orbital (auw).
ze komen binnenkort nog in nederland op een kleinschalig festival.
Heb je lachgas op??quote:
Ja, waar is de tumbleweed-smiley eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:27 schreef timbob het volgende:
*geluid van krekels*
het eerste gedeelte is al goedquote:
oeh oeh oeh!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Infuse?
en die zocht ikquote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Infusion?
Ook voetbal eigenlijk..
[sub ] hier tekst [/sub ]quote:Op donderdag 28 april 2005 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
thanks diaan73..... collectie wordt lekker aangevuld zo...
p.s. hoe maak ik mijn tekst kleiner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |