I know. Het mens zit helemaal onder.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Er zit ook iets op haar rug:
http://www.tattoo-passion.com/photos/stars/mel_c.jpg
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef bukgeit het volgende:
Hier haak ik af. Trustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werkelijk waar geen idee, ik ben ookquote:Op donderdag 28 april 2005 00:53 schreef ranja het volgende:
Tja, arme Mel.
Noem 3 van de 6 binnenkomers van de laatste top 40.
Nou, hun nieuwe cd is deze week in de Album Top 10 binnengekomen las ik, dus het had gekund, toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 01:14 schreef ranja het volgende:
epica in de top 40om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zei toch dat ik geen flauw benul had? Ik zou zeggen: ga fijn pitten, ik hou hier wel de wacht.quote:0 goed
Perfectquote:Op donderdag 28 april 2005 08:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Snoop Dogg & Justin Timberlake - Signs
Destiny's Child - Girl
Joss Stone - Spoiledom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Presidents of the USA en Moneybrother
Moneybrotherquote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Presidents of the USA en Moneybrother
Hier ook. Alleen ken ik dan die foute uitvoering ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hmmm smalltown boy...
ik ken alleen de uitvoering van bronski beat en zo'n hele foute synthesizer greatest-of-zoiets uitvoeringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop