Perfectquote:Op donderdag 28 april 2005 08:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Snoop Dogg & Justin Timberlake - Signs
Destiny's Child - Girl
Joss Stone - Spoiled
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Presidents of the USA en Moneybrother
Moneybrotherquote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Presidents of the USA en Moneybrother
Hier ook. Alleen ken ik dan die foute uitvoering ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hmmm smalltown boy...
ik ken alleen de uitvoering van bronski beat en zo'n hele foute synthesizer greatest-of-zoiets uitvoering
Maar hij had het wel goed. Ga je geen punt geven?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had het over afgelopen week... dit is waarschijnlijk van komende week.
Maar laat maar.
Het goede antwoord op de verkeerde vraagquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef bukgeit het volgende:
Maar hij had het wel goed. Ga je geen punt geven?
er was nog geen punt uitgedeeldquote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als het niet goed is ranja mag je het punt wel weghalen hoor
Tony toni is van semi ster naar achtergrondkoortje gegaan? Of is zijn rol gespeeld door iemand anders in de clip? Wel een aardig nummer trouwensquote:Op donderdag 28 april 2005 09:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De andere drie:
Diary - Alicia Keys ft. Tony Toni
Ik heb er ook wel vrede meequote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben wel tevreden zo
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vrede mee![]()
Ja, en waarom heeft niemand David Hasselhoff genoemd? De!! man die er persoonlijk voor zorgde dat de muur down ging???quote:Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
en eigenlijk heel veel love liedjes
Had wat origineler gehoopt, maar vooruit..quote:Op donderdag 28 april 2005 11:46 schreef cafca het volgende:
John Lennon - Give peace a chance
Eagles - Wish you peace
Doors - Peace Frog
10000 Maniacs - Peace Train
Paul Mc Cartney - Pipes of Peace
U2 - Peace on Earth
Kitaro - Song of Peace
Elvis - What's so funny bout love, peace and understanding?
Elvis - Peace in our time
Nicole - Ein Bischen friede
Sorry....ik vond het al moeilijk genoeg om er 10 bij elkaar te verzinnenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had wat origineler gehoopt, maar vooruit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |