Gelukkig, een kenner. Want ik moet ervandoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jawel hoor. Dat benne de Stiff Little Fingers.
Niet dus. Ikke welquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet dus. Ikke wel
Mano Negra - King of Bongo
Das een andere (ook leukquote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef timbob het volgende:
[..]
en is dat niet manu chao - bongo bong?
of is dat weer een ander nummer?
Hey Belsen moet ik dan maar weer een cd-lijstje posten? We houden ons dan weliswaar niet met de vraag bezig, maar in elk geval loopt t topic dan weerquote:Op donderdag 28 april 2005 20:30 schreef timbob het volgende:
dat was geen hint. dat was een visualisatie over de voortgang van dit topic
@ Peaceman: Je kunt admiral free bee toevoegen.... en ik the specials the singlesquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey Belsen moet ik dan maar weer een cd-lijstje posten? We houden ons dan weliswaar niet met de vraag bezig, maar in elk geval loopt t topic dan weer![]()
quote:
Ik heb geen idee, maar word hier wel heel nieuwsgierig van. Foto ziet er ook al spannend uitquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef timbob het volgende:
ze komen uit australië trouwens.. en ze spelen live alles echt live.. volgens de reviews zijn ze DE nieuwe live electronische band van dit moment, en zijn de live sets beter dan die van underworld en orbital (auw).
ze komen binnenkort nog in nederland op een kleinschalig festival.
Heb je lachgas op??quote:
Ja, waar is de tumbleweed-smiley eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:27 schreef timbob het volgende:
*geluid van krekels*
het eerste gedeelte is al goedquote:
oeh oeh oeh!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Infuse?
en die zocht ikquote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Infusion?
Ook voetbal eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |