De eerste is echt briljant, maar die tweede klinkt echt als een twee rangs demo.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die was voor mijn vriendin hahahaha (zal ze leuk vinden als ze dit leest!)![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Gevonden.
More Specials, auw, viel me erg hard tegen.
Ik weet niet waar je (of je vriendin) woont, maar weet je dat The selecter op bevrijdingspop in Rotterdam spelen?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
Die was voor mijn vriendin hahahaha (zal ze leuk vinden als ze dit leest!)![]()
Dancing fool en nog wat. Zie hier. Volgens mij zijn de Cheap Thrills wat effectiever.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Best benieuwd wat er op zo'n "Best of" van Zappa staat
Zie mijn commentaar hier boven; paar aardige liedjes, maar that's it...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vond en vind hem erg goed... de andere cd's trouwens ook. Heeft Peaceman
goed gekocht.
Zijn die ook weer eens in het land? Een jaar of zeven terug gezien, was best goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je (of je vriendin) woont, maar weet je dat The selecter op bevrijdingspop in Rotterdam spelen?
quote:: een band die eigenlijk helemaal geen band wilde worden, maar nu ze het toch is genieten de bandleden met volle teugen. En dat weten ze over te brengen op het publiek! Denk aan Scissor Sisters meets Led Zeppelin vs. The Darkness. Donderdag 28 april staat de Britse groep in de Basement van Nighttown.
is een blues/rock/soul/metal/vanalles-en-nog-wat band. Het afgelopen jaar heeft de negen-mansformatie ontelbare mensen positief verrast en verbaast met hun optreden. Dat terwijl
er vrijelijk voor uitkwam geen ambities te hebben om hogerop te komen in de muziekwereld.
Het begon allemaal toen in december 2003 op het Smoking Gun label de single Stop Me Kissing uitkwam in een oplage van slechts 500 stuks. Naar aanleiding daarvan gafverschillende optredens in kleine zalen. Een van die shows werd bezocht door Must Destroy Records, het label waar ook The Darkness een contract heeft getekend. De band zelf vind het nogal lachwekkend dat ze nu onder contract staan van dit grote platenlabel: "In fact it's quite hilarious that any label signed us. We never wanted to be a band who put records out. We never thought of doing anything to please people. It was always 'this is quite fun'...", zegt gitarist en songwriter Alex Lewis.
' eerste Must Destroy release was de EP The Song Rides (’04). De EP werd in de oplage van 1.000 CD’s en 800 vinyl uitgebracht en dit resulteerde in diverse radio-optredens. Langzaamaan begon Engeland kennis te maken met de band mede doordat in de zomer van 2004 het tourschema van de band volgepropt was en er dus geen ontkomen aan was. Optredens als support act voor zowel The Donnas als The Datsuns waren het gevolg. Nu is het alleen nog maar wachten op de eerste volwaardige CD.
, zoals het debuutalbum heet, verschijnt half april.
is ook zo'n aankoop van:' Ik weet niet wat ik van hem moet kopen, maar vind wel dat ik er wat van moet hebben'quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Best benieuwd wat er op zo'n "Best of" van Zappa staat
Moah, het is geen slechte keus. Het geeft hooguit een beetje een eenzijdig beeld van Zappa. Je had net zo goed de combinatie-cd Apostrophe' en Overnight Sensation kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook zo'n aankoop van:' Ik weet niet wat ik van hem moet kopen, maar vind wel dat ik er wat van moet hebben'![]()
Do DeesyDoek 1 puntjequote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, dat heb ik gelezen dat is Do Me Bad Things!
Lijkt me erg leuk, maar ik denk niet dat het ons dan lukt.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je (of je vriendin) woont, maar weet je dat The selecter op bevrijdingspop in Rotterdam spelen?
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef bigshadow het volgende:
ed harcourt misschien?
Daan Stuyven, beter bekend als Daan!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
Daan?
Ook goeiemiddag iedereen.quote:
Ik weet vrijwel zeker dat de Slight Return-versie ook Voodoo Chile heet (is ook een stuk logischer, niet?), maar heb net vruchteloos de originele dubbel-lp van Electric Ladyland geprobeerd op te snorren, dus kan het niet bewijzen. Maar dat cd-heruitgaven wel vaker typo's kennen of zelfs bewuste veranderingen aanbrengen in spellingswijzen is algemeen bekend.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:02 schreef Neleos het volgende:
Hee GLO, aan het eind van het vorige topic schreef je dat Voodoo Child niet goed was. Ik heb het nog even nagekeken, maar op mijn cd van Electric Ladyland staat Voodoo Chile en het laatste nummer heet Voodoo Child (Slight Return). Dus Voodoo Child was wel goed geweest als antwoord.
Niemand een pogingquote:Op donderdag 28 april 2005 17:03 schreef GLO het volgende:
Vraagje ingooien dan maar?
Wie hier?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |