quote:
maar dan met een T extraquote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
Marha Wainwright heet ze toch?
Ja was idd de t vergeten te tikken... Maar het is dus wel een goede cd? Recensie was interessant, alleen niet aan luisteren toe gekomen...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dan met een T extra
[afbeelding]
peaceman +1
gewoon bij Plato luisteren en dan bij play voor iets van 5 euro minder bestellen
Dat beluisteren doe je dan ook maar ergens andersquote:Op donderdag 28 april 2005 15:33 schreef ranja het volgende:
[..]
gewoon bij Plato luisteren en dan bij play voor iets van 5 euro minder bestellen
Ik vond de stukjes die ik gehoord heb goed... beetje afwisseling van rustige singer/songwriter songs met wat meer uptempo gitaarliedjes. Goeie stem... Er werd een vergelijking gemaakt met de stem van Tanya Donelly dus was ik meteen getriggerdquote:Op donderdag 28 april 2005 15:36 schreef peaceman het volgende:
Ja was idd de t vergeten te tikken... Maar het is dus wel een goede cd? Recensie was interessant, alleen niet aan luisteren toe gekomen...
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef bukgeit het volgende:
Dat beluisteren doe je dan ook maar ergens anders
Yepquote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Charlie en het is stiekum toch geen tent maar een open lucht podium
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maareh...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
P.s. Bukgeit: de Plato is zaterdag nog flink rijker van me geworden!
Volgens mij heeft ie een behoorlijke lijst gepost al, en ik ben Velvet koper btwquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maareh...
Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 33
Wat ik koop, koop ik overigens ook gewoon braaf bij de Plato.
Gevonden.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een behoorlijke lijst gepost al, en ik ben Velvet koper btw
Die was voor mijn vriendin hahahaha (zal ze leuk vinden als ze dit leest!)quote:Op donderdag 28 april 2005 15:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Gevonden.
More Specials, auw, viel me erg hard tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |