Neem je vaak initiatief? Ook voor "nieuwe" dingen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef poepsie het volgende:
Oordeel even over mezelf.
Nr. 3. Anaal niet gedaan maar 3 is het ook niet lig meer bij 4![]()
Blijf vooral goed kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:47 schreef donald_dick het volgende:
* kijk mij eens met me fantoomvriendin pimpen topic*
Och hoor hier meneer die na 2 minuten komt. Was toch ook bij inso?!quote:
NEEEE SERIEUS? o mijn god...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:59 schreef no-way het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Jett het volgende:
over mezelf dan;
4 en 5
Das 9.......WOW![]()
Jammer beeb, you don't qualify for a 5.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Jett het volgende:
ik ga zeker nooit anaal doen, en trio lijkt me eigelijk niks
sorry BEEB but eh you forgot2 thingsquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:00 schreef POLL het volgende:
[..]
Jammer beeb, you don't qualify for a 5.
Ik ga met smeuige verhalen naar mensen die verstand hebben van sex en ik ga vreemd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
En hoe gaan de heren met hun vriendin om als het idd een type 1, 2 of 3 is? Praat je erover en probeer je haar meer openminded te krijgen of leg je je er gewoon bij neer dat haar drive minder is dan die van jou?
Ik ben zelf voornamelijk een type 4, maar rond m'n eisprong een type 5. Ik zeg niet snel nee tegen een nieuw idee en kom zelf ook geregeld met nieuwe en spannende suggesties.
Want je bent sperma-intolerant?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
Waarom slik je niet? Is het de smaak van z'n sperma?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb altijd zin (of ik maak zin), ik ben voor heel veel in. Anaal nog nooit geprobeerd, maar daar komt vast verandering in binnenkort. Maar geen triootjes en slikken doe ik niet. Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
Ik deed jouw post omdat dat de laatste is van jullie "disussie".quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:03 schreef Ephedrine het volgende:
Zeg inso, haal dan alles weg en niet alleen mijn posts!!
Deze incluis.
Ik heb een vriendin gehad die een 2 was. Ik weet eigenlijk niet waar de omslag in lag. Erover praten hielp niet echt omdat ze dan een druk voelde (nu moét het) en dan wilde ze al helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
En hoe gaan de heren met hun vriendin om als het idd een type 1, 2 of 3 is? Praat je erover en probeer je haar meer openminded te krijgen of leg je je er gewoon bij neer dat haar drive minder is dan die van jou?
Psychisch gesproken wel ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:04 schreef speknek het volgende:
Want je bent sperma-intolerant?
6 , maybe 7 ok.......but 9. You rock.quote:
Ja, ik vind het echt niet lekker. Heb wel eens geslikt hoor, maar vind het echt niet prettig. Vagina's smaken veel lekkerder!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:04 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom slik je niet? Is het de smaak van z'n sperma?
Ik spuug het ook vaak uit, omdat ik er gewoon een droge strot van krijg en niet tegen die nasmaak in m'n mond kan. Maar als het er echt teringgeil aan toe gaat, dan slik ik gewoon.
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Psychisch gesproken wel ja.Ik vind het gewoon niet lekker smaken en dus houd ik een handdoek bij de hand.
Ik wil best slikken, onder voorwaarde dat meneer eerst minimaal eenmaal zijn eigen kwakje doorslikt en goed proeft.
![]()
Het is gewoon een reflex dat je wilt spugen als er iets vies in je mond komt. En ik vind het doorslikken vies omdat het zo slijmerig is. Dat voelt viezig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef speknek het volgende:
De smaak kan het niet zijn, als het in je mond zit proef je het al. Zelfs minder als het achter in je keel komt en je niet de moeite neemt het daarna weer uit te spugen. Persoonlijk lijkt me dat je het dan veel makkelijker gelijk door kan slikken, ben je er gelijk vanaf.
Krijg je een minder droge keel als je het uitspuugt?
Mja, als er dan een druk komt is het ook niet echt bevorderend voor je seksleven..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef POLL het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die een 2 was. Ik weet eigenlijk niet waar de omslag in lag. Erover praten hielp niet echt omdat ze dan een druk voelde (nu moét het) en dan wilde ze al helemaal niet.
Stoppen met de pil wil ook nogwel werken.
Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef Jett het volgende:
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doenje hebt die lul toch al in je mond gehad en dan vies gaan doen over sperma
zo vies is het niet, en mijn vriend hoeft echt niet zn eigen sperma te gaan slikken omdat die wil dat ik het slik
\hij vroeg geeneens of ik het wilde slikken ik deed het gewoon uit mezelf
staat zo lullig als je het uitspuugt
Als het achterin mijn keel komt, slik ik gewoon. Maar meestal zorg ik ervoor dat ik zijn kostbare goedje voor in mijn mond opvang.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef speknek het volgende:
De smaak kan het niet zijn, als het in je mond zit proef je het al. Zelfs minder als het achter in je keel komt en je niet de moeite neemt het daarna weer uit te spugen. Persoonlijk lijkt me dat je het dan veel makkelijker gelijk door kan slikken, ben je er gelijk vanaf.
Krijg je een minder droge keel als je het uitspuugt?
vraagt jou vriend dan om zijn sperma uit zijn broek op te likken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?
Holy shit, licking each others underwear is i`m sure a whole new topic.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?
Precies! Ik denk dat Jett gewoon gemazzeld heeft met het zaad van haar vriendje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan proef je er dus veel meer van..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
Maar meestal zorg ik ervoor dat ik zijn kostbare goedje voor in mijn mond opvang.
Die heeft daar geen moeite mee. En ik heb daar weer geen moeite meequote:Hoe zit dat met jouw (ex-)vriendin(nen) c.q. scharrels?
waarom slik je dan niet? in je mond en dan weer uitspugen is pratisch hetzelfde. Je proeft het en volgensmij vinden de meeste dames dat het vieze eraan of niet? (heb zelf geen ervaring gelukkig)quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb altijd zin (of ik maak zin), ik ben voor heel veel in. Anaal nog nooit geprobeerd, maar daar komt vast verandering in binnenkort. Maar geen triootjes en slikken doe ik niet. Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
wij gaan daten begrijp ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zie je die smiliey?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef Jett het volgende:
vraagt jou vriend dan om zijn sperma uit zijn broek op te likken?
als hij je beft dan slikt/proeft die toch ook jou ''sappen'' waarom jij niet die van hem
Drinkt meneer veel koffie? Dat schijnt de smaak erg nadelig te beinvloeden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Psychisch gesproken wel ja.Ik vind het gewoon niet lekker smaken en dus houd ik een handdoek bij de hand.
Ik wil best slikken, onder voorwaarde dat meneer eerst minimaal eenmaal zijn eigen kwakje doorslikt en goed proeft.
![]()
WOW, iemand is snel op haar teentjes getraptquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie je die smiliey?
Weet je, ik vind dit gewoon een onzindiscussie. Jij doet net of het slikken van sperma een soort verplichting is. Wat maakt het uit of ik het slik of niet? Meneer is net lekker klaargekomen, als 'ie dan gaat miepen over het feit dat ik zijn goddelijke vocht in een handdoek deponeer, dan heeft 'ie gewoon pech gehad.
Nee, meneer drinkt in het geheel geen koffie bij mijn weten. Het smaakt ook niet uitgesproken smerig hoor, gewoon naar sperma. Maar ik voel simpelweg geen dringende behoefte om het in te slikken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef Refragmental het volgende:
Drinkt meneer veel koffie? Dat schijnt de smaak erg nadelig te beinvloeden.
Zorg dat ie van tevoren veel ananas eet, dat verbetert de smaak
Ik ben in het geheel niet op mijn teentjes getrapt, ik ben gewoon uitgediscussieerd over dit onderwerp met jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef Jett het volgende:
WOW, iemand is snel op haar teentjes getrapt
ik heb nergens gezegt dat je het moet slikken, ik dacht dat je niet slikt omdat je het vies vind en daarom zei ik; je hebt die lul toch al in je mond gehad waarom dan niet slikken
Oh, ik wist daar nog niks van.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef DOGMAN het volgende:
wij gaan daten begrijp ik
En als je er met haar over praatte, wat zei ze dan? Had ze "gewoon" geen behoefte aan seks of speelde er meer? Uit je post begrijp ik dat ze iig wél af en toe iets wilde proberen....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:17 schreef kaboutermensje het volgende:
kep ook een vriendin gehad die een tot twee was,
grootste probleem is dat als ze geen zin heeft in seks,
of die keer dat ze iets wil proberen het ruim voor dat het leuk word weer afkapt, er ook voor zorgt dat gewoon babbelen als vies word afgedaan, en de kans op seks of zelfs klooien danig vermindert,
heb een half jaar geprobeerd er over te praten, het lichamelijk op te wekken en weet ik wat meer, alleen geen speeltjes, want dat is natuurlijk helemaal fout![]()
dus ben ik maar verder gegaan
![]()
ik begreep dat je je eens flink de poeperd wilde laten uithonenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik wist daar nog niks van.
dus je hebt er meerderequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:36 schreef POLL het volgende:
TS beging: die van mij zitten tussen de 4 en de 5.
Gelukkig, ik zag het al niet zo zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef DOGMAN het volgende:
ik begreep dat je je eens flink de poeperd wilde laten uithonen
doch na ontvangst van het hoogste goed spuw je dit in een handoek
derhalve, bedank ik
eigenlijk scoor je nauwelijks een tweetje he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zag het al niet zo zitten.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:25 schreef DOGMAN het volgende:
eigenlijk scoor je nauwelijks een tweetje he?
en mijn vriendje zou als het een mannelijke versie zou zijn zo rond de 2 zittenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dus je hebt er meerdere![]()
die van mij heeft echt nummertje 6! Zelfs als je ziek bent wordt je nie met rust gelaten![]()
voor angst
komen we saampjes gemiddeld toch op 4 uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef Angst het volgende:
[..]
en mijn vriendje zou als het een mannelijke versie zou zijn zo rond de 2 zittenterug
je bedoelt gemiddeldquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef jagermaster het volgende:
[..]
komen we saampjes gemiddeld toch op 4 uit![]()
En ben je het ook eens met haar 3? Of vind je haar meer een 4 of een 2?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef kievit19 het volgende:
mijn vriendinnetje heeft zich net als 3 ingeschaald....
achjah, beter als 1 of 2 iig
soms wist ik een beetje door haar schaamte heen te komen, maar na een tijdje kwam het altijd weer terug(zelfde avond) heb veel gepraat over andere dingen, maar ze was gewoon nog geheel niet lekker met zichzelf, was niet erg gewend aan vrienden, laat staan vriendje. waarschijnlijk dus een redelijk grote schaamte voor zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En als je er met haar over praatte, wat zei ze dan? Had ze "gewoon" geen behoefte aan seks of speelde er meer? Uit je post begrijp ik dat ze iig wél af en toe iets wilde proberen....
ik ben het wel met haar eens,quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ben je het ook eens met haar 3? Of vind je haar meer een 4 of een 2?
Hoor je wel vaker hoor, dat partners een heel ander beeld hebben..
Momenteel heb ik niemand. Ik zou echter nooit in een relatie blijven met iemand waarmee ik seksueel niet match, daarvoor vind ik seks te belangrijkquote:Op woensdag 27 april 2005 01:08 schreef whitebully het volgende:
en heb je dan iemand die je 4 kan bevredigen? of zit je ook met een 1 opgescheept?
belangrijk is het niet. maar wel heeeeel erg prettig.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niemand. Ik zou echter nooit in een relatie blijven met iemand waarmee ik seksueel niet match, daarvoor vind ik seks te belangrijk
Ja, maar dat is niet omdat we seksueel niet matchten. Ik zou niet eens verliefd kunnen worden op iemand waarmee de seks bagger isquote:
hey hier ookquote:Op woensdag 27 april 2005 02:57 schreef Rocco_jr het volgende:
Kelly en bier, beiden geillll!!!!
Slik je, Jett?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Jett het volgende:
over mezelf dan;
4 en 5
ik ga zeker nooit anaal doen, en trio lijkt me eigelijk niks zeker niet als je de verhalen achteraf hoort die rond gaan op de school
en ik neem best vaak initatief
Een vriendin die een tot twee wasquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:17 schreef kaboutermensje het volgende:
kep ook een vriendin gehad die een tot twee was,
grootste probleem is dat als ze geen zin heeft in seks,
of die keer dat ze iets wil proberen het ruim voor dat het leuk word weer afkapt, er ook voor zorgt dat gewoon babbelen als vies word afgedaan, en de kans op seks of zelfs klooien danig vermindert,
heb een half jaar geprobeerd er over te praten, het lichamelijk op te wekken en weet ik wat meer, alleen geen speeltjes, want dat is natuurlijk helemaal fout![]()
dus ben ik maar verder gegaan
![]()
Je bent de 'ware' gewoon nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:01 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij ligt het in sommige gevallen ook aan de kerel in kwestie. Lompe boeren vangen bij sommige dames nu eenmaal bot. Charme is het toverwoord.
Sommige dames moet je nu eenmaal een beetje op hun gemak stellen. Een beetje lief doen, begrijpend luisteren naar hun nietszeggende probleempjes, een beetje paaien, een beetje alcohol erin en HOPPÁ![]()
.
Volgens mij kun je op deze manier van elke dame minimaal een 3 maken, zoniet een 4.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je bent de 'ware' gewoon nog niet tegengekomen
Dat is inderdaad niet zo verrassendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef erodome het volgende:
Volgens mijn hubbie(die heel zielig en ziek voor zich uit zit te staren nu) 5...
Toelichting is niet nodig denk ik
Hoe zit dat dan als je jezelf bevredigt?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef JooB het volgende:
Een 3. Sex is belangrijk, maar het probleem is dat ik mijn vriendin wel bevredig, maar zij mij maar heel moeizaam kan bevredigen. Ik weet niet of dat aan haar ligt. Misschien ben ik gewoon moeilijk te bevredigen.
Heb je daar bewijs van? Boude uitspraak over jezelfquote:Op woensdag 27 april 2005 10:42 schreef Christine het volgende:
Ik heb geen vriendin
Maar zit zelf tussen 4 en 5 in.
Ik heb referentiesquote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Boude uitspraak over jezelf
Dat is geen enkel probleem natuurlijk, ik heb ook al aardig wat jaartjes ervaring wat dat betreft. Maar voor haar blijft het frustrerend. We praten er wel over enzo, ik vind het niet zo'n probleem trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als je jezelf bevredigt?
Gang bang dus?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:52 schreef Diebitch het volgende:
Een 5+ als ik voor mezelf spreek
Dan ben je dus niet moeilijk te bevredigen, maar weet zij niet goed hoe het moet. Doe het eens aan haar voorquote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef JooB het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem natuurlijk, ik heb ook al aardig wat jaartjes ervaring wat dat betreft. Maar voor haar blijft het frustrerend. We praten er wel over enzo, ik vind het niet zo'n probleem trouwens.
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Waren jullie alletwee al ervaren, of nog beginners?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:22 schreef JooB het volgende:
Denk je dat ik dat nog nooit gedaan heb? Ze trekt, pijpt en zuigt dat het een lust is, maar het wil niet echt lukken. Misschien is het wel iets mentaals bij mij of zo...
Heeft de pil dan zo veel invloed? Dan blijf ik hem nog maar even slikken, anders eindig ik nog als nymfoquote:Op woensdag 27 april 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was ooit een 2.![]()
Maar na het stoppen met de pil ben ik toch echt wel een 4,5-5.
Bijna vijf jaar. Allebei redelijk ervaren. Zij heeft er bij vorige vriendjes nooit last van gehad, ik heb wel vaker problemen gehad. (met klaarkomen). Maar om de relatie nou te verbreken om die reden, nee.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Waren jullie alletwee al ervaren, of nog beginners?
Klinkt toch echt gewoon als een 3-4 hoor. Niks mis mee overigens.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was ooit een 2.![]()
Maar na het stoppen met de pil ben ik toch echt wel een 4,5-5. Hoewel ik echte anale sex nou niet echt aantrekkelijk vind klinken. En ook dat slikken... Dat gebeurt soms, maar het ligt als een baksteen op mijn maag, dus liever spuug ik het uit, of zorg dat hij net buiten mijn mond klaar komt. Maar zelf initiatief nemen zeker wel, en soms zin als hij het niet heeft...![]()
*eensch is*quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Klinkt toch echt gewoon als een 3-4 hoor. Niks mis mee overigens.
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef Lemmeb het volgende:
Klinkt toch echt gewoon als een 3-4 hoor. Niks mis mee overigens.
quote:
quote:Ze wil je ook nog weleens pijpen (maar alleen als je onder de douche staat)
Kijk, als je geen anaal wilt en ook niet slikt, dan ben je gewoon geen volledige 4, laat staan een 5. Wat overigens niet betekent dat seks met jou niet lekker zou zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Een 3 toch echt niet hoor...
[..]
Pijpen is een van de leukste en lekkerste dingen die er is. Ik kan er alleen echt niks aan doen dat ik misselijk word van sperma. Dat heb ik zelfs al soms van het voorvocht... Sowwy...
Maar goed, jullie hebben wrsch gelijk. Eerder een 4 dan een 5, hoewel ik best in ben voor wat nieuws. Ik heb niet voor niets KEL toegang.![]()
Ok, heb jij dan weer gelijk in, maar ik ben ook geen 3 volgens de omschrijving van de TS...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:07 schreef Lemmeb het volgende:
Kijk, als je geen anaal wilt en ook niet slikt, dan ben je gewoon geen volledige 4, laat staan een 5. Wat overigens niet betekent dat seks met jou niet lekker zou zijn.
Dan maar een 3,5je ?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, heb jij dan weer gelijk in, maar ik ben ook geen 3 volgens de omschrijving van de TS...
Conclusie... TS heeft gewoon een vreemde verdeling gemaakt in de OP...
Dus dat is niet per se een vereiste...quote:4. Geil
Ze is wel in voor nieuwe dingen. Neemt ook initiatief. Je hebt haar weleens vastgebonden of anaal genomen.
Omgekeerd hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou trouwens best een triootje willen, maar dan wel met een tweede man erbij en niet met een tweede vrouw. Maar dat willen die kerels nooit.
Is dat zo? Meeste vrouwen die ik ken hebben minder moeite met seks met een vrouw dan mannen met seks met een man...quote:
Oh nee ? Niet generaliseren, gewoon de juiste zoeken.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou trouwens best een triootje willen, maar dan wel met een tweede man erbij en niet met een tweede vrouw. Maar dat willen die kerels nooit.
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:38 schreef Fossa het volgende:
Oh nee ? Niet generaliseren, gewoon de juiste zoeken.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.![]()
En dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef Fossa het volgende:![]()
![]()
De vrouw is het middelpunt, voor de rest hands-off uiteraard.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, definately een 4:
[..]
Dus dat is niet per se een vereiste...
Damn... onderhandelen over waar je staat op een verzonnen ranglijstje.Pffff...
Nou ben ik toch erg benieuwd. Welke 'nieuwe dingen' ben jij voor in?quote:4. Geil
Ze is wel in voor nieuwe dingen. Neemt ook initiatief. Je hebt haar weleens vastgebonden of anaal genomen.
jaquote:Op woensdag 27 april 2005 09:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Slik je, Jett?![]()
edit: Oja vriendin iets tegen 3/4 aan
is 30 meter touw in mijn nachtkastje genoeg informatie?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:52 schreef Lemmeb het volgende:
Nou ben ik toch erg benieuwd. Welke 'nieuwe dingen' ben jij voor in?
Brrrrquote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
is 30 meter touw in mijn nachtkastje genoeg informatie?
30 meter, daar kom je een heel eind mee.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben absoluut niet zo van het vastbinden en van de leer enzo. En 30 meter touw is in dat verband wel heel afschrikwekkendquote:
Laat die neger gewoon z'n eigen vent meenemen, daar hoef jij toch niet voor hem naar te zoekenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.![]()
Sinds wanneer voldoet een bed met spijlen en een paar handboeien niet meer?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voldoet prima, maar we hadden het over nieuwe dingen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Sinds wanneer voldoet een bed met spijlen en een paar handboeien niet meer?
Naast vastbinden ook inbinden bijvoorbeeld. Er zijn hele mooie bondages te bedenken die best sfeer verhogend kunnen werken enzo.quote:En wat doe je precies met die 30 meter?![]()
Wrom geen 5?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Momenteel 4,7 ongeveer
Zou ook niet meer met <3 kunnen leven, moet ik zeggen hoor
Inbinden...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voldoet prima, maar we hadden het over nieuwe dingen.
[..]
Naast vastbinden ook inbinden bijvoorbeeld. Er zijn hele mooie bondages te bedenken die best sfeer verhogend kunnen werken enzo.Maar goed, dit is vreselijk off topic.
Mjah, dat bepaal ik zelf altijd nog. Wanneer heb je tijd ?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef SHE het volgende:
Ik ben zeker een 6, ik maak je bang
waar blijft m'n trio ?quote:
Profiel: Man. Nee, afgekeurd...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik meld me wel aan, wanneer beginnen we?
Nu nog een vrouw vindenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Profiel: Man. Nee, afgekeurd...
En hiermee bewezen dat er wel degelijk vrouwen zijn die een andere vrouw erbij willen voor een trio...
Nee hoor, slechts een ongeduldig vriendje...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bespeur ik hier een opkomende relatiecrisis?
En dáár wachten we dus nog een paar jaar mee...quote:
Lastig, Trio betekent een Huis kopenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee hoor, slechts een ongeduldig vriendje...![]()
Ik heb gezegd er open voor te staan, het zelfs graag te willen, maar ik wil dan wel zekerder zijn over mezelf, minder jaloers, een paar jaartjes langer bij hem zijn en (heel rationeel) ook wat meer dingen hebben die maken dat we aan elkaar "vast" zitten. Niet omdat ik hem wil verplichten zich aan me te binden, wel omdat ik zekerheid wil en wil dat hij uit zichzelf zich een beetje aan me bindt... Dat hij al een keuze voor mij gemaakt heeft, ook bij andere dingen, waar uit blijkt dat hij echt van plan is om nog lang bij mij te blijven. (Huis kopen, trouwen, oid)
Nou, denk het eerder andersom...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lastig, Trio betekent een Huis kopen
Jij bent ongeremd pervers? Dat kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef SHE het volgende:
Ik ben zeker een 6, ik maak je bang
HAHAHA die kerel voor jou kiezen, een huis kopen, trouwen etcetera. En jij hem dan vervolgens dumpen voor de eerste de beste player die zich aandientquote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef innovative het volgende:
Nee hoor, slechts een ongeduldig vriendje...![]()
Ik heb gezegd er open voor te staan, het zelfs graag te willen, maar ik wil dan wel zekerder zijn over mezelf, minder jaloers, een paar jaartjes langer bij hem zijn en (heel rationeel) ook wat meer dingen hebben die maken dat we aan elkaar "vast" zitten. Niet omdat ik hem wil verplichten zich aan me te binden, wel omdat ik zekerheid wil en wil dat hij uit zichzelf zich een beetje aan me bindt... Dat hij al een keuze voor mij gemaakt heeft, ook bij andere dingen, waar uit blijkt dat hij echt van plan is om nog lang bij mij te blijven. (Huis kopen, trouwen, oid)
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef innovative het volgende:
Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 27 april 2005 15:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]right....., mijn vriendin was ook een hele wilde meid die voor alles in was, enkel wilde ze wel graag zich eerst wat vaster 'binden', en dat dan zeggen op een manier dat de man denk dat je het over bondage hebt ....
Enkel vrouwen kunnen hun argumentatie dat ze zo'n 'wilde meid' zijn, onderbouwen met een verhaal over trouwen, huis kopen en 'binden'...
als ze eenmaal de man zich tot zijn nek in een hypotheek hebben laten steken, 2 kinderen hebben en een hond, mag je hopen dat er een 2-minnetje overblijft
Persoonlijk vind ik dit een hele zieke manier om je partner een plezier te doen.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef innovative het volgende:
[..]
Nou, denk het eerder andersom...
Precies......Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een hele zieke manier om je partner een plezier te doen.
Feitelijk gun je hem pas die lol, of beter gezegd, gun je jullie die dol als hij zich definitief heeft gebonden?
Trio's of andere seksuele experimentage gebruik je niet als beloning, of stel je niet " in het vooruitzicht " , dat doe je omdat je het lekker vind . Wat straks lekker is, is nu ook lekker...dus ik zie niet wat relationele groei hier mee te maken heeft.
Wat is dat toch met vrouwen en binding...hebben jullie dan echt zo hard een man nodig om jezelf zeker te voelen?
Ik kan je als collega vrouwtje 1 tip meegeven ; ga er eens een paar maandjes tussenuit en voel zoveel mogelijk mannen als je kan voelen...Wedje leggen dat het zo over is met al je onzekerheden ?![]()
Nou, dat hoeft toch echt niet hoor. Ik ben ook niet zo iemand van vastleggen en trouwen enzo, maar mijn ouders zijn al 30 jaar samen en ze gedragen zich soms nog als verliefde pubers. Die zijn nog làng niet op elkaar uitgekeken.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:10 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn "partner" zo aan me bind *ril* houd ook in dat ik niet meer van -hem- af zou kunnen!
* Panthera1984 gelooft niet in 1 partner voor het leven
ik geloof wel dat je ook monogaam kunt zijn, maar met relaties van 5/7 jaar, daarna heb je toch alles wel van elkaar geleerd? dan ben je toch uit elkaar gegroeid?
euhmm... uizondering bevestigt de regel?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft toch echt niet hoor. Ik ben ook niet zo iemand van vastleggen en trouwen enzo, maar mijn ouders zijn al 30 jaar samen en ze gedragen zich soms nog als verliefde pubers. Die zijn nog làng niet op elkaar uitgekeken.
Ik denk wel dat je voor een deel gelijk hebt, hoor. En ik denk ook dat mensen er goed aan zouden doen om dat te erkennen. Er zijn te veel mensen die hun eigen levensgeluk naar de kloten helpen door gevangen te blijven zitten in een relatie die niks meer is.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:29 schreef Panthera1984 het volgende:
euhmm... uizondering bevestigt de regel?![]()
nee hoor, ik spreek natuurlijk alleen vanuit eigen ervaring. maybe better say nothing?![]()
Als beloning? Nee, dat niet. Ik weet van mezelf dat ik jaloers zal worden in een dergelijke situatie. Je laat iemand toe in iets wat privédomein is, in iets dat van óns samen is (we zijn beiden zo monogaam als wat). Daar is behoorlijk wat vertrouwen voor nodig, althans, wel als je over liefde en seks denkt zoals ik. Ik weet dat hij van mij houdt, en dat dat ook niet zal veranderen door een dergelijke ervaring, maar ik weet wel dat ik ík me behoorlijk moeilijk zou voelen, zoals ik op dit moment ben. En om die reden wil ik dus langer wachten, onze relatie meer vormen, meer zekerheden. Het is niet zo dat het niet gebeurt als er "geen hypotheek" is, er ook geen trio zal zijn, maar het is wel zo dat ik volwassener wil zijn, meer historie wil hebben met hem, dingen wil hebben waaruit blijkt dat we direct voor elkaar kiezen en een band wil hebben waarbij ik het idee heb dat die niet doorbroken kán worden.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een hele zieke manier om je partner een plezier te doen.
Feitelijk gun je hem pas die lol, of beter gezegd, gun je jullie die dol als hij zich definitief heeft gebonden?
Trio's of andere seksuele experimentage gebruik je niet als beloning, of stel je niet " in het vooruitzicht " , dat doe je omdat je het lekker vind . Wat straks lekker is, is nu ook lekker...dus ik zie niet wat relationele groei hier mee te maken heeft.
Wat is dat toch met vrouwen en binding...hebben jullie dan echt zo hard een man nodig om jezelf zeker te voelen?
Ik kan je als collega vrouwtje 1 tip meegeven ; ga er eens een paar maandjes tussenuit en voel zoveel mogelijk mannen als je kan voelen...Wedje leggen dat het zo over is met al je onzekerheden ?![]()
'quote:Op woensdag 27 april 2005 15:57 schreef RM-rf het volgende:
Enkel vrouwen kunnen hun argumentatie dat ze zo'n 'wilde meid' zijn, onderbouwen met een verhaal over trouwen, huis kopen en 'binden'...
ik zit op 4 maar wel richting 5.quote:4. Geil
5. Mega-geil
Wil alles proberen (triootjes, anaal,etc). Neemt initiatief. Slikt. Heeft weleens zin als jij dat niet hebt.
Om wat te doen?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
En Adurothiel, das niet arrogant, alleen zou ik je adres nergens laten slingeren, anders staat vanavond half Fok! voor de deur
Ik wil wel beoordelen of jij je een 6 mag noemen.......quote:Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef Diebitch het volgende:
mmm triootjes zijn heerlijk, maar v-v op z'n tijd is ook weleens lekker.....
Uhh kunnen we geen 6 maken???
Ohhhhhh,wacht effe,je bent een man met de juiste/zelfde gedachten als ik ???quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Diebitch het volgende:
Wat dacht je van een vrouwenorgie met 9 meiden mmmmmm
Of met 6 meiden naakt in een jacuzzi.....wouwie....![]()
Zit jij toevallig in een bepaalde film branché... of kweek jij europa's nieuwe Soa ?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
Dus jij hebt seks met zo veel mogelijk mannen nodig om je zeker te voelen?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent lelijk he?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus jij hebt seks met zo veel mogelijk mannen nodig om je zeker te voelen?
branchee?........Klim even wat hoger op de ladder, misschien kun je me aanrakenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:28 schreef Haan het volgende:
[..]
Zit jij toevallig in een bepaalde film branché... of kweek jij europa's nieuwe Soa ?
flink aan het sletten als ik het goed begrijp ?![]()
Je zit zeker ook op hockey?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef Jett het volgende:
[..]
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doenje hebt die lul toch al in je mond gehad en dan vies gaan doen over sperma
zo vies is het niet, en mijn vriend hoeft echt niet zn eigen sperma te gaan slikken omdat die wil dat ik het slik
\hij vroeg geeneens of ik het wilde slikken ik deed het gewoon uit mezelf
staat zo lullig als je het uitspuugt
Nee en ik heb niet zo veel mogelijk seks met zo veel mogelijk mannen nodig om dat voor mezelf hoog te houdenquote:
Bij SHE is het eerder een kwestie van bevestiging...quote:Op donderdag 28 april 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee en ik heb niet zo veel mogelijk seks met zo veel mogelijk mannen nodig om dat voor mezelf hoog te houden
Xen heeft liever Ben & Jerry'squote:Op donderdag 28 april 2005 02:34 schreef Refragmental het volgende:
En ik doneer een jaar lang gratis modder/pudding/babyolie zodat juliie verder kunnen bitchfighten.
Ik zie een nieuwe markt!!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xen heeft liever Ben & Jerry's.
She heeft liever anti-rimpelcreme.
Sorry, ik las even onaneer.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:34 schreef Refragmental het volgende:
En ik doneer een jaar lang gratis modder/pudding/babyolie zodat juliie verder kunnen bitchfighten.
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarrenquote:Op donderdag 28 april 2005 02:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij SHE is het eerder een kwestie van bevestiging...
Als ze zich door zoveel mogelijk mannen laat neuken denkt ze nog dat ze gewild is en krijgt ze de broodnodige bevestiging waar ze zo naar verlangt.
Ik ben niet exotisch genoeg tochquote:Op donderdag 28 april 2005 02:32 schreef LaZZ het volgende:
Genieten, de twee FOK-sluts gaan met elkaar in gevecht. Degene die wint krijgt een jaar lang gratis seks met de goddelijke IK.
Jammer dat hij jou niet wil neuken hequote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarren
We weten beter.
Ontopic, modje
Alleen die taal al!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarren
We weten beter.
Ontopic, modje
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
We weten beter.
Ontopic, modje
IQ?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alleen die taal al!
Jij bent duidelijk een 9+
Waar heb ik dat ook al weer neergezet? Dat je dat onthouden hebt. En ach, goede kans voor jou om met beide aan te grijpen om mij te bekeren. Overigens.... ach laat ook maar...quote:
Maar jij bent hier trouwens de echte slet, Xennia is wel een aardig meisje eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
We weten beter.
Ontopic, modje
Och, je bood jezelf ook al eens aan, dus kennelijk is er toch sprake van enige jaloezie richting Xen.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
We weten beter.
Ontopic, modje
In een weddenschap over het sluiten van een biertopicquote:Op donderdag 28 april 2005 02:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar heb ik dat ook al weer neergezet? Dat je dat onthouden hebt. En ach, goede kans voor jou om met beide aan te grijpen om mij te bekeren. Overigens.... ach laat ook maar...
Klopt....en damn good at itquote:Op donderdag 28 april 2005 02:43 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maar jij bent hier trouwens de echte slet, Xennia is wel een aardig meisje eigenlijk.
God ja, daar, nu je het zegt. Mij FOK-geheugen is niet zo groot. Wat is daar trouwens nog uitgekomen?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
In een weddenschap over het sluiten van een biertopic
Ik vind je eigenlijk ronduit vies om eerlijk te zijn. Je verkoopt jezelf bijna. Niks persoonlijks overigens hoor. Maar je posts hier op FOK insinueren dat wel.quote:
Zo zie je maar weer dat iedereen wel ergens talent voor heeft.quote:
Gozer, stay off acidquote:Op donderdag 28 april 2005 02:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, je bood jezelf ook al eens aan, dus kennelijk is er toch sprake van enige jaloezie richting Xen.
Maar vertel meisje, is het erg frustrerend dat iemand je bij je eerste column al een zwakke kastakloon noemt?.
Noemen ze goddomme weer net die enige vent waarbij je "Oeh, als je het met me eens bent, mag je me neuken" tactiek niet werkt.
Bij een verkoop krijg je er nog iets voor terugquote:Op donderdag 28 april 2005 02:46 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk ronduit vies om eerlijk te zijn. Je verkoopt jezelf bijna. Niks persoonlijks overigens hoor. Maar je posts hier op FOK insinueren dat wel.
Ah, kijk. Kan je ondanks je IQ toch nog brood op de plank krijgenquote:
* Draait nog maar eens Rob van Daal - Meisjes van de nachtquote:Op donderdag 28 april 2005 02:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, kijk. Kan je ondanks je IQ toch nog brood op de plank krijgenAch ja, ieder zijn talent he
Ik heb gewonnen en je hoeft me niets te betalen, alleen maar even te zeggen dat ik gelijk hadquote:Op donderdag 28 april 2005 02:45 schreef LaZZ het volgende:
[..]
God ja, daar, nu je het zegt. Mij FOK-geheugen is niet zo groot. Wat is daar trouwens nog uitgekomen?
Deze reacties vatten de column wel samen:quote:Op donderdag 28 april 2005 02:46 schreef PLAE@ het volgende:
Moet ik weer een of andere slappe collumn gaan lezen om op de hoogte te blijven![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:26 schreef BobRooney het volgende:
Probeer je nou Kastanova na te doen?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Gebrek aan humor proberen te compenseren met wat dure woorden. Wat een superslecht stukje zeg.
Makes you wonder...what's yours, dogface?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, kijk. Kan je ondanks je IQ toch nog brood op de plank krijgenAch ja, ieder zijn talent he
Neee... dan heet zoiets een hoer! Niet een slet.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef PLAE@ het volgende:
Hij was zo slecht dat ie zelfs gewist is? Waar is dat gedrocht te vinden?
Wil je jezelf nou bewijzen door stoere, grove en onvrouwelijke opmerking te maken? Ik wordt hier nou niet echt geil van. Bij deze heb je verloren.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Gozer, stay off acid
Het enige wat ik heb gezien was je nekked little self in een roze shirt, waarbij ik me slechts afvroeg hoe diep mijn vinger in je reet kon.
Get over it
een SOA wellichtquote:Op donderdag 28 april 2005 02:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bij een verkoop krijg je er nog iets voor terug![]()
Al die Engelse zinnetjes hebben volgens mij niet het gewenste effect wijffiequote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Makes you wonder...what's yours, dogface?
Je had gelijk, maar je hebt je wel schuldig gemaakt aan chantage dus is het niet geldig. Muahah!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen en je hoeft me niets te betalen, alleen maar even te zeggen dat ik gelijk had
Nekked little self?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:47 schreef SHE het volgende:
Gozer, stay off acid
Het enige wat ik heb gezien was je nekked little self in een roze shirt, waarbij ik me slechts afvroeg hoe diep mijn vinger in je reet kon.
Get over it
Mijn IQ natuurlijk en het feit dat ik aantrekkelijke mannen wel kan hebben EN binden. Daarbij is seks ook een van mijn talenten alleen ik verkwansel dat niet aan de eerste de beste willekeurige voorbijgangerquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Makes you wonder...what's yours, dogface?
Ik zocht hem ook alquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef PLAE@ het volgende:
Hij was zo slecht dat ie zelfs gewist is? Waar is dat gedrocht te vinden?
Mag ik ook een handje vol?quote:
pssst, je vergeet een woordjequote:Op donderdag 28 april 2005 02:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nekked little self?
Is het nu ook alweer " trendy" in je besloten clubje van zelfverklaarde populaire mensjes om de Engelse taal incorrect te gebruiken ofzo?
Tenminste, ik neem toch aan dat naked bedoelt?
Ik gaf haar slechts een vrijblijvende carrieretipquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Neee... dan heet zoiets een hoer! Niet een slet.
Een slet heeft s'ochtends enkel een lege plaats naast haar in bed en een natte vlek op het matras van de avond tevoren die er maar langzaam uit gaat.
Moet je helemaal onderaan kijken. Ze staan immers gesorteerd op score.quote:
Dit vraagt natuurlijk om een reply.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mijn IQ natuurlijk en het feit dat ik aantrekkelijke mannen wel kan hebben EN binden. Daarbij is seks ook een van mijn talenten alleen ik verkwansel dat niet aan de eerste de beste willekeurige voorbijganger
Oh jee. Wie is hier nou de werkelijke verliezerquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wil je jezelf nou bewijzen door stoere, grove en onvrouwelijke opmerking te maken? Ik wordt hier nou niet echt geil van. Bij deze heb je verloren. [afbeelding]
Ik wilde eigenlijk gaan klagen dat ik op geilniveau 4 zit, maar goed SHE onderuit zien gaan is nog vermakelijker.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:53 schreef -Will- het volgende:
[img][/img]
Als we nu toch op de vrouw gaan spelen heb ik ook nog wel een kutopmerking klaarstaan over jouw foto.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:56 schreef SHE het volgende:
Ah.....en uiteindelijk is daar het gewenste resultaat
Ik vraag me af of heikneuter ook daadwerkelijk bewoond gebied is![]()
PS: Xen...no hard feelings verder........je bent best ok, zo met je broertje op de foto
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh jee. Wie is hier nou de werkelijke verliezer![]()
Sinds wanneer is een heikneuter een "gebied?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:56 schreef SHE het volgende:
quote:hei·kneu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 lomperd
Slechte verdediging.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:57 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan klagen dat ik op geilniveau 4 zit, maar goed SHE onderuit zien gaan is nog vermakelijker.
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Moet je helemaal onderaan kijken. Ze staan immers gesorteerd op score.
Aantrekkelijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mijn IQ natuurlijk en het feit dat ik aantrekkelijke mannen wel kan hebben EN binden. Daarbij is seks ook een van mijn talenten alleen ik verkwansel dat niet aan de eerste de beste willekeurige voorbijganger
Geil staat bij mij voor vrolijk. En die spelfouten hoor ik niet op afgerekend te worden. Ben immers doof, blind en dyslectisch.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh jee. Wie is hier nou de werkelijke verliezer![]()
Ik begin in te kakken dus komop met die opmerking (ik had stiekem ook al ff naar die slet gekeken moet ik bekennen)quote:Op donderdag 28 april 2005 02:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Als we nu toch op de vrouw gaan spelen heb ik ook nog wel een kutopmerking klaarstaan over jouw foto.
PRoest! * Mompelt iets over een rookgordijn opzetten.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een heikneuter een "gebied?.
[..]
Zij staat met haar broertje op de foto, jij eenzaam met een dikke laag plamuur, zo is 't toch ongeveer?.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:56 schreef SHE het volgende:
Ah.....en uiteindelijk is daar het gewenste resultaat
PS: Xen...no hard feelings verder........je bent best ok, zo met je broertje op de foto
Dan heb je het dus gelezen....quote:Op donderdag 28 april 2005 02:57 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan klagen dat ik op geilniveau 4 zit, maar goed SHE onderuit zien gaan is nog vermakelijker.
Oh ja, je column was echt tenenkrommend.
Ik vind dat ik dat niet kan maken omdat iemand dat niet kan helpen. Immers kan ik er ook niks aan doen dat mijn neus te groot geschapen is.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik begin in te kakken dus komop met die opmerking (ik had stiekem ook al ff naar die slet gekeken moet ik bekennen)
Volgens mij krijgt ze nu weer een aantal hits op haar fotoboek. Moet bekennen dat ik ook ff heb gekeken. Maar goed, ik word er niet warm of koud vanquote:Op donderdag 28 april 2005 02:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik begin in te kakken dus komop met die opmerking (ik had stiekem ook al ff naar die slet gekeken moet ik bekennen)
quote:Op donderdag 28 april 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zij staat met haar broertje op de foto, jij eenzaam met een dikke laag plamuur, zo is 't toch ongeveer?.
Ja gek hè, ik kan ook pas een mening vormen over iets als ik het gelezen heb.quote:
Jij kon het ook al niet laten om te reageren?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:02 schreef PLAE@ het volgende:
Met je broertje op de foto terwijl je vroeger elkaar de haren uit het hoofd trok of eenzaam met je sletterige rimpellijffie je verdriet zitten te verdrinken terwijl je op internet loopt te profileren als een wijffie van de wereld met een hele voorraad aan Engelse uitspraken waar echter enige fatsoenlijke beheersing van het Engels ontbreekt.
Ik weet niet wat triester is
ok stiekem wel, maar laten we de schijn ophouden
Er rest je ook weinig anders meerquote:Op donderdag 28 april 2005 02:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Aantrekkelijk?
Kasta
Aantrekkelijk
Binden
Sex
Ik geef me over![]()
Ik had het ook niet over je spelfouten, die waren me eigenlijk niet eens opgevallenquote:Op donderdag 28 april 2005 02:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Geil staat bij mij voor vrolijk. En die spelfouten hoor ik niet op afgerekend te worden. Ben immers doof, blind en dyslectisch.
Klopt, ik maak dat je het leest...quote:Op donderdag 28 april 2005 03:02 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja gek hè, ik kan ook pas een mening vormen over iets als ik het gelezen heb.
Ja mensen die jouw columns lezen dom noemen zegt meer over de columnist dan over die mensen zelf hè?
ja, maar vergeet m maar snel. Die was onder mijn niveau.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij kon het ook al niet laten om te reageren?
Ik kan er ook niets aan doen dat je zo aandachtsgeil loopt te fistfucken achter de pc van insert-willekeurige reactie.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt, ik maak dat je het leest...
nu jij weer
Moment, ik zal m'n best doen. Laten we voor het gemak uitgaan van een seksverslaafde. Dan is het zo te vertalen:quote:Op donderdag 28 april 2005 03:04 schreef kastanova het volgende:
De replies van SHE worden helaas steeds onsamenhangender en onbegrijpelijker.
Is er toevallig een ex-junk in de zaal die even tolkje wil spelen ofzo?
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Aantrekkelijk?
Kasta Ik wil je nog steeds neuken
Aantrekkelijk Als altijd
VastBinden
Sex Zal een feit worden.
Ik geef me overAan de toorn.
Als ik misschien heel even tussendoor mag. Waar kan ik die hersenspinsels van je bewonderen?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:05 schreef SHE het volgende:
nu jij weer
Ik heb een jaar stage gelopen op een basisschool, niet echt hetzelfde, maar kwa geestelijk niveau in de buurt, misschien kan ik helpen.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:04 schreef kastanova het volgende:
Vergeet de mijne ook maar; Way below my leaguequote:Op donderdag 28 april 2005 03:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja, maar vergeet m maar snel. Die was onder mijn niveau.![]()
Geloof me, in jouw geval heb ik een container nodig ...intraveneusquote:Op donderdag 28 april 2005 03:04 schreef kastanova het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 03:06 schreef shredder het volgende:
God dat wijf denkt echt dat ze tha bomb is, ik erger me echt al heel lang aan haar.
Dus daarom voel jij je de verliezer? Ben ik fijn mee. Hé, het is op vrijwillige basis.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je spelfouten, die waren me eigenlijk niet eens opgevallen![]()
Nee, ik bedoel dat ik een jaar lang seks met jou heb gewonnen...![]()
Schredder is straight outta compton??quote:Op donderdag 28 april 2005 03:06 schreef shredder het volgende:
God dat wijf denkt echt dat ze tha bomb is, ik erger me echt al heel lang aan haar.
Hoe voelt dat nou... Om een wandelend matras te zijn waar alleen de motten op kruipen?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Geloof me, in jouw geval heb ik een container nodig ...intraveneus
sorry, mijn spuit is pas in een rioolputje gevallen.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:04 schreef kastanova het volgende:
Elkaar afzeiken wordt op een gegeven moment ook oudquote:Op donderdag 28 april 2005 03:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
PS kom je nu Xennia te hulp
Waarom niet anaal of oraal? Tis niet dat de container niet zal passenquote:Op donderdag 28 april 2005 03:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is de veiligste weg voor je he?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou... Om een wandelend matras te zijn waar alleen de motten op kruipen?
Echt niet. Afzeiken is een sport.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:09 schreef -Will- het volgende:
[..]
Elkaar afzeiken wordt op een gegeven moment ook oud
quote:Op donderdag 28 april 2005 03:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Moment, ik zal m'n best doen. Laten we voor het gemak uitgaan van een seksverslaafde. Dan is het zo te vertalen:
[..]
Balen dat ze die foto in campingoutfit verwijderd heeft na een soortgelijk topicquote:Op donderdag 28 april 2005 03:01 schreef Refragmental het volgende:
Volgens mij krijgt ze nu weer een aantal hits op haar fotoboek. Moet bekennen dat ik ook ff heb gekeken. Maar goed, ik word er niet warm of koud van
We kunnen moeilijk gaan toegeven dat we allemaal al over je heen gegaan zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 03:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Echt niet. Afzeiken is een sport.
Het zal me aan mijn reet roesten wat fokkers van me denken; Maar voor sletten die zich door iedereen laten ballen zal ik nooit en te nimmer respect op kunnen brengen. Dat zijn namelijk geen mensen, maar voorwerpen zonder ziel. Zeg maar gerust dat ze zielig zijn.quote:
En dan Andre Hazes karaoke!quote:Op donderdag 28 april 2005 03:10 schreef kastanova het volgende:
Uhuh She, een legging met tijgermotief en een gerimpelde, te bruine zonnebankkop maakt je dé trendsetter in de campingkantine.
De zoveelste sport waar je nooit zal zegevieren....ben ik je volgende idool?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Echt niet. Afzeiken is een sport.
quote:Op donderdag 28 april 2005 03:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn reet roesten wat fokkers van me denken; Maar voor sletten die zich door iedereen laten ballen zal ik nooit en te nimmer respect op kunnen brengen. Dat zijn namelijk geen mensen, maar voorwerpen zonder ziel. Zeg maar gerust dat ze zielig zijn.![]()
Quequote:Op donderdag 28 april 2005 03:07 schreef SHE het volgende:
In een flame mag je 1 ding nooit doen...en dat is liegen.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Balen dat ze die foto in campingoutfit verwijderd heeft na een soortgelijk topic.
"Nouhou, Ik ben heel trendy en dat is onwijs modieuze kleding hoor!"
Uhuh She, een legging met tijgermotief en een gerimpelde, te bruine zonnebankkop maakt je dé trendsetter in de campingkantine.
Je bent gewoon een bankstel.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:12 schreef SHE het volgende:
[..]
De zoveelste sport waar je nooit zal zegevieren....ben ik je volgende idool?![]()
Ik pretendeer niet, ik geniet slechts.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Eigenlijk kom je hier precies hetzelfde doen. Maar pretendeer je van niet![]()
opbokke dus![]()
Waar lieg ik over danquote:Op donderdag 28 april 2005 03:14 schreef SHE het volgende:
In een flame mag je 1 ding nooit doen...en dat is liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |