6 , maybe 7 ok.......but 9. You rock.quote:
Ja, ik vind het echt niet lekker. Heb wel eens geslikt hoor, maar vind het echt niet prettig. Vagina's smaken veel lekkerder!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:04 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom slik je niet? Is het de smaak van z'n sperma?
Ik spuug het ook vaak uit, omdat ik er gewoon een droge strot van krijg en niet tegen die nasmaak in m'n mond kan. Maar als het er echt teringgeil aan toe gaat, dan slik ik gewoon.
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Psychisch gesproken wel ja.Ik vind het gewoon niet lekker smaken en dus houd ik een handdoek bij de hand.
Ik wil best slikken, onder voorwaarde dat meneer eerst minimaal eenmaal zijn eigen kwakje doorslikt en goed proeft.
![]()
Het is gewoon een reflex dat je wilt spugen als er iets vies in je mond komt. En ik vind het doorslikken vies omdat het zo slijmerig is. Dat voelt viezig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef speknek het volgende:
De smaak kan het niet zijn, als het in je mond zit proef je het al. Zelfs minder als het achter in je keel komt en je niet de moeite neemt het daarna weer uit te spugen. Persoonlijk lijkt me dat je het dan veel makkelijker gelijk door kan slikken, ben je er gelijk vanaf.
Krijg je een minder droge keel als je het uitspuugt?
Mja, als er dan een druk komt is het ook niet echt bevorderend voor je seksleven..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef POLL het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die een 2 was. Ik weet eigenlijk niet waar de omslag in lag. Erover praten hielp niet echt omdat ze dan een druk voelde (nu moét het) en dan wilde ze al helemaal niet.
Stoppen met de pil wil ook nogwel werken.
Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef Jett het volgende:
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doenje hebt die lul toch al in je mond gehad en dan vies gaan doen over sperma
zo vies is het niet, en mijn vriend hoeft echt niet zn eigen sperma te gaan slikken omdat die wil dat ik het slik
\hij vroeg geeneens of ik het wilde slikken ik deed het gewoon uit mezelf
staat zo lullig als je het uitspuugt
Als het achterin mijn keel komt, slik ik gewoon. Maar meestal zorg ik ervoor dat ik zijn kostbare goedje voor in mijn mond opvang.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef speknek het volgende:
De smaak kan het niet zijn, als het in je mond zit proef je het al. Zelfs minder als het achter in je keel komt en je niet de moeite neemt het daarna weer uit te spugen. Persoonlijk lijkt me dat je het dan veel makkelijker gelijk door kan slikken, ben je er gelijk vanaf.
Krijg je een minder droge keel als je het uitspuugt?
vraagt jou vriend dan om zijn sperma uit zijn broek op te likken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?
Holy shit, licking each others underwear is i`m sure a whole new topic.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?
Precies! Ik denk dat Jett gewoon gemazzeld heeft met het zaad van haar vriendje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan proef je er dus veel meer van..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
Maar meestal zorg ik ervoor dat ik zijn kostbare goedje voor in mijn mond opvang.
Die heeft daar geen moeite mee. En ik heb daar weer geen moeite meequote:Hoe zit dat met jouw (ex-)vriendin(nen) c.q. scharrels?
waarom slik je dan niet? in je mond en dan weer uitspugen is pratisch hetzelfde. Je proeft het en volgensmij vinden de meeste dames dat het vieze eraan of niet? (heb zelf geen ervaring gelukkig)quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb altijd zin (of ik maak zin), ik ben voor heel veel in. Anaal nog nooit geprobeerd, maar daar komt vast verandering in binnenkort. Maar geen triootjes en slikken doe ik niet. Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
wij gaan daten begrijp ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb altijd zin (of ik maak zin), ik ben voor heel veel in. Anaal nog nooit geprobeerd, maar daar komt vast verandering in binnenkort. Maar geen triootjes en slikken doe ik niet. Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
Zie je die smiliey?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef Jett het volgende:
vraagt jou vriend dan om zijn sperma uit zijn broek op te likken?
als hij je beft dan slikt/proeft die toch ook jou ''sappen'' waarom jij niet die van hem
Drinkt meneer veel koffie? Dat schijnt de smaak erg nadelig te beinvloeden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Psychisch gesproken wel ja.Ik vind het gewoon niet lekker smaken en dus houd ik een handdoek bij de hand.
Ik wil best slikken, onder voorwaarde dat meneer eerst minimaal eenmaal zijn eigen kwakje doorslikt en goed proeft.
![]()
WOW, iemand is snel op haar teentjes getraptquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie je die smiliey?
Weet je, ik vind dit gewoon een onzindiscussie. Jij doet net of het slikken van sperma een soort verplichting is. Wat maakt het uit of ik het slik of niet? Meneer is net lekker klaargekomen, als 'ie dan gaat miepen over het feit dat ik zijn goddelijke vocht in een handdoek deponeer, dan heeft 'ie gewoon pech gehad.
Nee, meneer drinkt in het geheel geen koffie bij mijn weten. Het smaakt ook niet uitgesproken smerig hoor, gewoon naar sperma. Maar ik voel simpelweg geen dringende behoefte om het in te slikken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef Refragmental het volgende:
Drinkt meneer veel koffie? Dat schijnt de smaak erg nadelig te beinvloeden.
Zorg dat ie van tevoren veel ananas eet, dat verbetert de smaak
Ik ben in het geheel niet op mijn teentjes getrapt, ik ben gewoon uitgediscussieerd over dit onderwerp met jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef Jett het volgende:
WOW, iemand is snel op haar teentjes getrapt
ik heb nergens gezegt dat je het moet slikken, ik dacht dat je niet slikt omdat je het vies vind en daarom zei ik; je hebt die lul toch al in je mond gehad waarom dan niet slikken
Oh, ik wist daar nog niks van.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef DOGMAN het volgende:
wij gaan daten begrijp ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |