abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:06:28 #26
118438 no-way
I need a hug !
pi_26528847
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:00 schreef Jett het volgende:

[..]

NEEEE SERIEUS? o mijn god...
6 , maybe 7 ok.......but 9. You rock. I dont care what anyone else says, 9 is awesome
this is gonna hurt!!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:06:33 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_26528853
De smaak kan het niet zijn, als het in je mond zit proef je het al. Zelfs minder als het achter in je keel komt en je niet de moeite neemt het daarna weer uit te spugen. Persoonlijk lijkt me dat je het dan veel makkelijker gelijk door kan slikken, ben je er gelijk vanaf.
Krijg je een minder droge keel als je het uitspuugt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26528885
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:04 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom slik je niet? Is het de smaak van z'n sperma?
Ik spuug het ook vaak uit, omdat ik er gewoon een droge strot van krijg en niet tegen die nasmaak in m'n mond kan. Maar als het er echt teringgeil aan toe gaat, dan slik ik gewoon.
Ja, ik vind het echt niet lekker. Heb wel eens geslikt hoor, maar vind het echt niet prettig. Vagina's smaken veel lekkerder!
pi_26528909
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Psychisch gesproken wel ja. Ik vind het gewoon niet lekker smaken en dus houd ik een handdoek bij de hand. Ik wil best slikken, onder voorwaarde dat meneer eerst minimaal eenmaal zijn eigen kwakje doorslikt en goed proeft.
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doen je hebt die lul toch al in je mond gehad en dan vies gaan doen over sperma
zo vies is het niet, en mijn vriend hoeft echt niet zn eigen sperma te gaan slikken omdat die wil dat ik het slik
\hij vroeg geeneens of ik het wilde slikken ik deed het gewoon uit mezelf
staat zo lullig als je het uitspuugt
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26528912
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef speknek het volgende:
De smaak kan het niet zijn, als het in je mond zit proef je het al. Zelfs minder als het achter in je keel komt en je niet de moeite neemt het daarna weer uit te spugen. Persoonlijk lijkt me dat je het dan veel makkelijker gelijk door kan slikken, ben je er gelijk vanaf.
Het is gewoon een reflex dat je wilt spugen als er iets vies in je mond komt. En ik vind het doorslikken vies omdat het zo slijmerig is. Dat voelt viezig.
pi_26528926
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef POLL het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin gehad die een 2 was. Ik weet eigenlijk niet waar de omslag in lag. Erover praten hielp niet echt omdat ze dan een druk voelde (nu moét het) en dan wilde ze al helemaal niet.

Stoppen met de pil wil ook nogwel werken.
Mja, als er dan een druk komt is het ook niet echt bevorderend voor je seksleven..
En stoppen met de pil heeft voor mij echt wonderen gedaan, nooit, maar dan ook nooit meer ga ik mijn libido zo erg vergallen door dat soort zooi te slikken.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26528944
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef Jett het volgende:
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doen je hebt die lul toch al in je mond gehad en dan vies gaan doen over sperma
zo vies is het niet, en mijn vriend hoeft echt niet zn eigen sperma te gaan slikken omdat die wil dat ik het slik
\hij vroeg geeneens of ik het wilde slikken ik deed het gewoon uit mezelf
staat zo lullig als je het uitspuugt
Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?
pi_26528961
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef speknek het volgende:
Als het achterin mijn keel komt, slik ik gewoon. Maar meestal zorg ik ervoor dat ik zijn kostbare goedje voor in mijn mond opvang.

Hoe zit dat met jouw (ex-)vriendin(nen) c.q. scharrels?
Echte liefde!
pi_26528983
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat een onzin, zeg. Als meneer daar problemen mee heeft, heeft 'ie pech. Ik vraag hem ook niet om mijn witte vloed uit mijn onderbroek te likken toch?
vraagt jou vriend dan om zijn sperma uit zijn broek op te likken?
als hij je beft dan slikt/proeft die toch ook jou ''sappen'' waarom jij niet die van hem
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:11:10 #35
118438 no-way
I need a hug !
pi_26528996
quote:

[..]

Holy shit, licking each others underwear is i`m sure a whole new topic.
this is gonna hurt!!!
pi_26528999
quote:

[..]

Precies! Ik denk dat Jett gewoon gemazzeld heeft met het zaad van haar vriendje.

Maar genoeg gesproken over het al dan niet slikken, hoe staat het met de seksdrive van de FOK! dames en hoe gaan de FOK! heren met de seksdrive van hun vriendin om?
Echte liefde!
pi_26529005
Ik vind trouwens helemaal niet dat ik ergens 'moeilijk' over doe. Ik slik het liever niet door en dus doe ik dat niet. Is dat een belediging ofzo? Beetje rare reactie, maar goed.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:11:49 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_26529009
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
Maar meestal zorg ik ervoor dat ik zijn kostbare goedje voor in mijn mond opvang.
Maar dan proef je er dus veel meer van..
quote:
Hoe zit dat met jouw (ex-)vriendin(nen) c.q. scharrels?
Die heeft daar geen moeite mee. En ik heb daar weer geen moeite mee .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:12:06 #39
119325 Ephedrine
Ik voel mijn hart.
pi_26529016
Sperma slikken wil niks zeggen, een enkeling doet het tegenwoordig niet meer.
Die gaat hard.
pi_26529018
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb altijd zin (of ik maak zin ), ik ben voor heel veel in. Anaal nog nooit geprobeerd, maar daar komt vast verandering in binnenkort. Maar geen triootjes en slikken doe ik niet. Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
waarom slik je dan niet? in je mond en dan weer uitspugen is pratisch hetzelfde. Je proeft het en volgensmij vinden de meeste dames dat het vieze eraan of niet? (heb zelf geen ervaring gelukkig)
Of stroomt het vies door je keel ofzo?
OT:
Mijn vriendin zou ik tussen 4 en 5 indelen, we zijn nog aan het ontdekken enzo dus we hoeven nog niet veel vernieuwing door de saaiheid ofzo. Het is nog niet saai
slikken doet ze dus wel anaal zou ze nooit doen zei ze, heb ik ook geen behoefte aan dus is niet erg.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:13:58 #41
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_26529078
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb altijd zin (of ik maak zin ), ik ben voor heel veel in. Anaal nog nooit geprobeerd, maar daar komt vast verandering in binnenkort. Maar geen triootjes en slikken doe ik niet. Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
wij gaan daten begrijp ik
bloemen, daar hou ik van!
pi_26529079
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef Jett het volgende:
vraagt jou vriend dan om zijn sperma uit zijn broek op te likken?
als hij je beft dan slikt/proeft die toch ook jou ''sappen'' waarom jij niet die van hem
Zie je die smiliey?

Weet je, ik vind dit gewoon een onzindiscussie. Jij doet net of het slikken van sperma een soort verplichting is. Wat maakt het uit of ik het slik of niet? Meneer is net lekker klaargekomen, als 'ie dan gaat miepen over het feit dat ik zijn goddelijke vocht in een handdoek deponeer, dan heeft 'ie gewoon pech gehad.
pi_26529130
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Psychisch gesproken wel ja. Ik vind het gewoon niet lekker smaken en dus houd ik een handdoek bij de hand. Ik wil best slikken, onder voorwaarde dat meneer eerst minimaal eenmaal zijn eigen kwakje doorslikt en goed proeft.
Drinkt meneer veel koffie? Dat schijnt de smaak erg nadelig te beinvloeden.

Zorg dat ie van tevoren veel ananas eet, dat verbetert de smaak
pi_26529143
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zie je die smiliey?

Weet je, ik vind dit gewoon een onzindiscussie. Jij doet net of het slikken van sperma een soort verplichting is. Wat maakt het uit of ik het slik of niet? Meneer is net lekker klaargekomen, als 'ie dan gaat miepen over het feit dat ik zijn goddelijke vocht in een handdoek deponeer, dan heeft 'ie gewoon pech gehad.
WOW, iemand is snel op haar teentjes getrapt
ik heb nergens gezegt dat je het moet slikken, ik dacht dat je niet slikt omdat je het vies vind en daarom zei ik; je hebt die lul toch al in je mond gehad waarom dan niet slikken
pi_26529171
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef Refragmental het volgende:
Drinkt meneer veel koffie? Dat schijnt de smaak erg nadelig te beinvloeden.

Zorg dat ie van tevoren veel ananas eet, dat verbetert de smaak
Nee, meneer drinkt in het geheel geen koffie bij mijn weten. Het smaakt ook niet uitgesproken smerig hoor, gewoon naar sperma. Maar ik voel simpelweg geen dringende behoefte om het in te slikken.
pi_26529191
kep ook een vriendin gehad die een tot twee was,
grootste probleem is dat als ze geen zin heeft in seks ,
of die keer dat ze iets wil proberen het ruim voor dat het leuk word weer afkapt, er ook voor zorgt dat gewoon babbelen als vies word afgedaan, en de kans op seks of zelfs klooien danig vermindert,
heb een half jaar geprobeerd er over te praten, het lichamelijk op te wekken en weet ik wat meer, alleen geen speeltjes, want dat is natuurlijk helemaal fout
dus ben ik maar verder gegaan
pi_26529195
Jett, je hebt je punt gemaakt.
Anders open je een apart topic over het wel of niet slikken, dit topic gaat over seksdrive in het algemeen.
Echte liefde!
pi_26529217
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef Jett het volgende:
WOW, iemand is snel op haar teentjes getrapt
ik heb nergens gezegt dat je het moet slikken, ik dacht dat je niet slikt omdat je het vies vind en daarom zei ik; je hebt die lul toch al in je mond gehad waarom dan niet slikken
Ik ben in het geheel niet op mijn teentjes getrapt, ik ben gewoon uitgediscussieerd over dit onderwerp met jou. Lees je replies even terug, daaruit krijg ik toch zo ongeveer het gevoel dat ik een misdaad bega door geen sperma te slikken.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:19:10 #49
118438 no-way
I need a hug !
pi_26529232
-edit-

Deze discussie was al over. .

[ Bericht 79% gewijzigd door Insomaniac op 26-04-2005 21:23:06 ]
this is gonna hurt!!!
pi_26529251
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef DOGMAN het volgende:
wij gaan daten begrijp ik