En als je er met haar over praatte, wat zei ze dan? Had ze "gewoon" geen behoefte aan seks of speelde er meer? Uit je post begrijp ik dat ze iig wél af en toe iets wilde proberen....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:17 schreef kaboutermensje het volgende:
kep ook een vriendin gehad die een tot twee was,
grootste probleem is dat als ze geen zin heeft in seks,
of die keer dat ze iets wil proberen het ruim voor dat het leuk word weer afkapt, er ook voor zorgt dat gewoon babbelen als vies word afgedaan, en de kans op seks of zelfs klooien danig vermindert,
heb een half jaar geprobeerd er over te praten, het lichamelijk op te wekken en weet ik wat meer, alleen geen speeltjes, want dat is natuurlijk helemaal fout![]()
dus ben ik maar verder gegaan
![]()
ik begreep dat je je eens flink de poeperd wilde laten uithonenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik wist daar nog niks van.
dus je hebt er meerderequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:36 schreef POLL het volgende:
TS beging: die van mij zitten tussen de 4 en de 5.
Gelukkig, ik zag het al niet zo zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef DOGMAN het volgende:
ik begreep dat je je eens flink de poeperd wilde laten uithonen
doch na ontvangst van het hoogste goed spuw je dit in een handoek
derhalve, bedank ik
eigenlijk scoor je nauwelijks een tweetje he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zag het al niet zo zitten.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:25 schreef DOGMAN het volgende:
eigenlijk scoor je nauwelijks een tweetje he?
en mijn vriendje zou als het een mannelijke versie zou zijn zo rond de 2 zittenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dus je hebt er meerdere![]()
die van mij heeft echt nummertje 6! Zelfs als je ziek bent wordt je nie met rust gelaten![]()
voor angst
komen we saampjes gemiddeld toch op 4 uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef Angst het volgende:
[..]
en mijn vriendje zou als het een mannelijke versie zou zijn zo rond de 2 zittenterug
je bedoelt gemiddeldquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef jagermaster het volgende:
[..]
komen we saampjes gemiddeld toch op 4 uit![]()
En ben je het ook eens met haar 3? Of vind je haar meer een 4 of een 2?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef kievit19 het volgende:
mijn vriendinnetje heeft zich net als 3 ingeschaald....
achjah, beter als 1 of 2 iig
soms wist ik een beetje door haar schaamte heen te komen, maar na een tijdje kwam het altijd weer terug(zelfde avond) heb veel gepraat over andere dingen, maar ze was gewoon nog geheel niet lekker met zichzelf, was niet erg gewend aan vrienden, laat staan vriendje. waarschijnlijk dus een redelijk grote schaamte voor zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En als je er met haar over praatte, wat zei ze dan? Had ze "gewoon" geen behoefte aan seks of speelde er meer? Uit je post begrijp ik dat ze iig wél af en toe iets wilde proberen....
ik ben het wel met haar eens,quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ben je het ook eens met haar 3? Of vind je haar meer een 4 of een 2?
Hoor je wel vaker hoor, dat partners een heel ander beeld hebben..
Momenteel heb ik niemand. Ik zou echter nooit in een relatie blijven met iemand waarmee ik seksueel niet match, daarvoor vind ik seks te belangrijkquote:Op woensdag 27 april 2005 01:08 schreef whitebully het volgende:
en heb je dan iemand die je 4 kan bevredigen? of zit je ook met een 1 opgescheept?
belangrijk is het niet. maar wel heeeeel erg prettig.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niemand. Ik zou echter nooit in een relatie blijven met iemand waarmee ik seksueel niet match, daarvoor vind ik seks te belangrijk
Ja, maar dat is niet omdat we seksueel niet matchten. Ik zou niet eens verliefd kunnen worden op iemand waarmee de seks bagger isquote:
hey hier ookquote:Op woensdag 27 april 2005 02:57 schreef Rocco_jr het volgende:
Kelly en bier, beiden geillll!!!!
Slik je, Jett?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Jett het volgende:
over mezelf dan;
4 en 5
ik ga zeker nooit anaal doen, en trio lijkt me eigelijk niks zeker niet als je de verhalen achteraf hoort die rond gaan op de school
en ik neem best vaak initatief
Een vriendin die een tot twee wasquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:17 schreef kaboutermensje het volgende:
kep ook een vriendin gehad die een tot twee was,
grootste probleem is dat als ze geen zin heeft in seks,
of die keer dat ze iets wil proberen het ruim voor dat het leuk word weer afkapt, er ook voor zorgt dat gewoon babbelen als vies word afgedaan, en de kans op seks of zelfs klooien danig vermindert,
heb een half jaar geprobeerd er over te praten, het lichamelijk op te wekken en weet ik wat meer, alleen geen speeltjes, want dat is natuurlijk helemaal fout![]()
dus ben ik maar verder gegaan
![]()
Je bent de 'ware' gewoon nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:01 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij ligt het in sommige gevallen ook aan de kerel in kwestie. Lompe boeren vangen bij sommige dames nu eenmaal bot. Charme is het toverwoord.
Sommige dames moet je nu eenmaal een beetje op hun gemak stellen. Een beetje lief doen, begrijpend luisteren naar hun nietszeggende probleempjes, een beetje paaien, een beetje alcohol erin en HOPPÁ![]()
.
Volgens mij kun je op deze manier van elke dame minimaal een 3 maken, zoniet een 4.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je bent de 'ware' gewoon nog niet tegengekomen
Dat is inderdaad niet zo verrassendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef erodome het volgende:
Volgens mijn hubbie(die heel zielig en ziek voor zich uit zit te staren nu) 5...
Toelichting is niet nodig denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |