Hoe zit dat dan als je jezelf bevredigt?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef JooB het volgende:
Een 3. Sex is belangrijk, maar het probleem is dat ik mijn vriendin wel bevredig, maar zij mij maar heel moeizaam kan bevredigen. Ik weet niet of dat aan haar ligt. Misschien ben ik gewoon moeilijk te bevredigen.
Heb je daar bewijs van? Boude uitspraak over jezelfquote:Op woensdag 27 april 2005 10:42 schreef Christine het volgende:
Ik heb geen vriendin
Maar zit zelf tussen 4 en 5 in.
Ik heb referentiesquote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Boude uitspraak over jezelf
Dat is geen enkel probleem natuurlijk, ik heb ook al aardig wat jaartjes ervaring wat dat betreft. Maar voor haar blijft het frustrerend. We praten er wel over enzo, ik vind het niet zo'n probleem trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als je jezelf bevredigt?
Gang bang dus?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:52 schreef Diebitch het volgende:
Een 5+ als ik voor mezelf spreek
Dan ben je dus niet moeilijk te bevredigen, maar weet zij niet goed hoe het moet. Doe het eens aan haar voorquote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef JooB het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem natuurlijk, ik heb ook al aardig wat jaartjes ervaring wat dat betreft. Maar voor haar blijft het frustrerend. We praten er wel over enzo, ik vind het niet zo'n probleem trouwens.
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Waren jullie alletwee al ervaren, of nog beginners?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:22 schreef JooB het volgende:
Denk je dat ik dat nog nooit gedaan heb? Ze trekt, pijpt en zuigt dat het een lust is, maar het wil niet echt lukken. Misschien is het wel iets mentaals bij mij of zo...
Heeft de pil dan zo veel invloed? Dan blijf ik hem nog maar even slikken, anders eindig ik nog als nymfoquote:Op woensdag 27 april 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was ooit een 2.![]()
Maar na het stoppen met de pil ben ik toch echt wel een 4,5-5.
Bijna vijf jaar. Allebei redelijk ervaren. Zij heeft er bij vorige vriendjes nooit last van gehad, ik heb wel vaker problemen gehad. (met klaarkomen). Maar om de relatie nou te verbreken om die reden, nee.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Waren jullie alletwee al ervaren, of nog beginners?
Klinkt toch echt gewoon als een 3-4 hoor. Niks mis mee overigens.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was ooit een 2.![]()
Maar na het stoppen met de pil ben ik toch echt wel een 4,5-5. Hoewel ik echte anale sex nou niet echt aantrekkelijk vind klinken. En ook dat slikken... Dat gebeurt soms, maar het ligt als een baksteen op mijn maag, dus liever spuug ik het uit, of zorg dat hij net buiten mijn mond klaar komt. Maar zelf initiatief nemen zeker wel, en soms zin als hij het niet heeft...![]()
*eensch is*quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Klinkt toch echt gewoon als een 3-4 hoor. Niks mis mee overigens.
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:58 schreef Lemmeb het volgende:
Klinkt toch echt gewoon als een 3-4 hoor. Niks mis mee overigens.
quote:
quote:Ze wil je ook nog weleens pijpen (maar alleen als je onder de douche staat)
Kijk, als je geen anaal wilt en ook niet slikt, dan ben je gewoon geen volledige 4, laat staan een 5. Wat overigens niet betekent dat seks met jou niet lekker zou zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Een 3 toch echt niet hoor...
[..]
Pijpen is een van de leukste en lekkerste dingen die er is. Ik kan er alleen echt niks aan doen dat ik misselijk word van sperma. Dat heb ik zelfs al soms van het voorvocht... Sowwy...
Maar goed, jullie hebben wrsch gelijk. Eerder een 4 dan een 5, hoewel ik best in ben voor wat nieuws. Ik heb niet voor niets KEL toegang.![]()
Ok, heb jij dan weer gelijk in, maar ik ben ook geen 3 volgens de omschrijving van de TS...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:07 schreef Lemmeb het volgende:
Kijk, als je geen anaal wilt en ook niet slikt, dan ben je gewoon geen volledige 4, laat staan een 5. Wat overigens niet betekent dat seks met jou niet lekker zou zijn.
Dan maar een 3,5je ?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, heb jij dan weer gelijk in, maar ik ben ook geen 3 volgens de omschrijving van de TS...
Conclusie... TS heeft gewoon een vreemde verdeling gemaakt in de OP...
Dus dat is niet per se een vereiste...quote:4. Geil
Ze is wel in voor nieuwe dingen. Neemt ook initiatief. Je hebt haar weleens vastgebonden of anaal genomen.
Omgekeerd hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou trouwens best een triootje willen, maar dan wel met een tweede man erbij en niet met een tweede vrouw. Maar dat willen die kerels nooit.
Is dat zo? Meeste vrouwen die ik ken hebben minder moeite met seks met een vrouw dan mannen met seks met een man...quote:
Oh nee ? Niet generaliseren, gewoon de juiste zoeken.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou trouwens best een triootje willen, maar dan wel met een tweede man erbij en niet met een tweede vrouw. Maar dat willen die kerels nooit.
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:38 schreef Fossa het volgende:
Oh nee ? Niet generaliseren, gewoon de juiste zoeken.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.![]()
En dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef Fossa het volgende:![]()
![]()
De vrouw is het middelpunt, voor de rest hands-off uiteraard.
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, definately een 4:
[..]
Dus dat is niet per se een vereiste...
Damn... onderhandelen over waar je staat op een verzonnen ranglijstje.Pffff...
Nou ben ik toch erg benieuwd. Welke 'nieuwe dingen' ben jij voor in?quote:4. Geil
Ze is wel in voor nieuwe dingen. Neemt ook initiatief. Je hebt haar weleens vastgebonden of anaal genomen.
jaquote:Op woensdag 27 april 2005 09:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Slik je, Jett?![]()
edit: Oja vriendin iets tegen 3/4 aan
is 30 meter touw in mijn nachtkastje genoeg informatie?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:52 schreef Lemmeb het volgende:
Nou ben ik toch erg benieuwd. Welke 'nieuwe dingen' ben jij voor in?
Brrrrquote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
is 30 meter touw in mijn nachtkastje genoeg informatie?
30 meter, daar kom je een heel eind mee.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben absoluut niet zo van het vastbinden en van de leer enzo. En 30 meter touw is in dat verband wel heel afschrikwekkendquote:
Laat die neger gewoon z'n eigen vent meenemen, daar hoef jij toch niet voor hem naar te zoekenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ben hem nog niet tegengekomen, die lekkere bi-man die best eens voor mijn ogen genomen wil worden door een hele grote neger.![]()
Sinds wanneer voldoet een bed met spijlen en een paar handboeien niet meer?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voldoet prima, maar we hadden het over nieuwe dingen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Sinds wanneer voldoet een bed met spijlen en een paar handboeien niet meer?
Naast vastbinden ook inbinden bijvoorbeeld. Er zijn hele mooie bondages te bedenken die best sfeer verhogend kunnen werken enzo.quote:En wat doe je precies met die 30 meter?![]()
Wrom geen 5?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Momenteel 4,7 ongeveer
Zou ook niet meer met <3 kunnen leven, moet ik zeggen hoor
Inbinden...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voldoet prima, maar we hadden het over nieuwe dingen.
[..]
Naast vastbinden ook inbinden bijvoorbeeld. Er zijn hele mooie bondages te bedenken die best sfeer verhogend kunnen werken enzo.Maar goed, dit is vreselijk off topic.
Mjah, dat bepaal ik zelf altijd nog. Wanneer heb je tijd ?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef SHE het volgende:
Ik ben zeker een 6, ik maak je bang
waar blijft m'n trio ?quote:
Profiel: Man. Nee, afgekeurd...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik meld me wel aan, wanneer beginnen we?
Nu nog een vrouw vindenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Profiel: Man. Nee, afgekeurd...
En hiermee bewezen dat er wel degelijk vrouwen zijn die een andere vrouw erbij willen voor een trio...
Nee hoor, slechts een ongeduldig vriendje...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bespeur ik hier een opkomende relatiecrisis?
En dáár wachten we dus nog een paar jaar mee...quote:
Lastig, Trio betekent een Huis kopenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee hoor, slechts een ongeduldig vriendje...![]()
Ik heb gezegd er open voor te staan, het zelfs graag te willen, maar ik wil dan wel zekerder zijn over mezelf, minder jaloers, een paar jaartjes langer bij hem zijn en (heel rationeel) ook wat meer dingen hebben die maken dat we aan elkaar "vast" zitten. Niet omdat ik hem wil verplichten zich aan me te binden, wel omdat ik zekerheid wil en wil dat hij uit zichzelf zich een beetje aan me bindt... Dat hij al een keuze voor mij gemaakt heeft, ook bij andere dingen, waar uit blijkt dat hij echt van plan is om nog lang bij mij te blijven. (Huis kopen, trouwen, oid)
Nou, denk het eerder andersom...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lastig, Trio betekent een Huis kopen
Jij bent ongeremd pervers? Dat kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:14 schreef SHE het volgende:
Ik ben zeker een 6, ik maak je bang
HAHAHA die kerel voor jou kiezen, een huis kopen, trouwen etcetera. En jij hem dan vervolgens dumpen voor de eerste de beste player die zich aandientquote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef innovative het volgende:
Nee hoor, slechts een ongeduldig vriendje...![]()
Ik heb gezegd er open voor te staan, het zelfs graag te willen, maar ik wil dan wel zekerder zijn over mezelf, minder jaloers, een paar jaartjes langer bij hem zijn en (heel rationeel) ook wat meer dingen hebben die maken dat we aan elkaar "vast" zitten. Niet omdat ik hem wil verplichten zich aan me te binden, wel omdat ik zekerheid wil en wil dat hij uit zichzelf zich een beetje aan me bindt... Dat hij al een keuze voor mij gemaakt heeft, ook bij andere dingen, waar uit blijkt dat hij echt van plan is om nog lang bij mij te blijven. (Huis kopen, trouwen, oid)
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef innovative het volgende:
Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 27 april 2005 15:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]right....., mijn vriendin was ook een hele wilde meid die voor alles in was, enkel wilde ze wel graag zich eerst wat vaster 'binden', en dat dan zeggen op een manier dat de man denk dat je het over bondage hebt ....
Enkel vrouwen kunnen hun argumentatie dat ze zo'n 'wilde meid' zijn, onderbouwen met een verhaal over trouwen, huis kopen en 'binden'...
als ze eenmaal de man zich tot zijn nek in een hypotheek hebben laten steken, 2 kinderen hebben en een hond, mag je hopen dat er een 2-minnetje overblijft
Persoonlijk vind ik dit een hele zieke manier om je partner een plezier te doen.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef innovative het volgende:
[..]
Nou, denk het eerder andersom...
Precies......Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een hele zieke manier om je partner een plezier te doen.
Feitelijk gun je hem pas die lol, of beter gezegd, gun je jullie die dol als hij zich definitief heeft gebonden?
Trio's of andere seksuele experimentage gebruik je niet als beloning, of stel je niet " in het vooruitzicht " , dat doe je omdat je het lekker vind . Wat straks lekker is, is nu ook lekker...dus ik zie niet wat relationele groei hier mee te maken heeft.
Wat is dat toch met vrouwen en binding...hebben jullie dan echt zo hard een man nodig om jezelf zeker te voelen?
Ik kan je als collega vrouwtje 1 tip meegeven ; ga er eens een paar maandjes tussenuit en voel zoveel mogelijk mannen als je kan voelen...Wedje leggen dat het zo over is met al je onzekerheden ?![]()
Nou, dat hoeft toch echt niet hoor. Ik ben ook niet zo iemand van vastleggen en trouwen enzo, maar mijn ouders zijn al 30 jaar samen en ze gedragen zich soms nog als verliefde pubers. Die zijn nog làng niet op elkaar uitgekeken.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:10 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn "partner" zo aan me bind *ril* houd ook in dat ik niet meer van -hem- af zou kunnen!
* Panthera1984 gelooft niet in 1 partner voor het leven
ik geloof wel dat je ook monogaam kunt zijn, maar met relaties van 5/7 jaar, daarna heb je toch alles wel van elkaar geleerd? dan ben je toch uit elkaar gegroeid?
euhmm... uizondering bevestigt de regel?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft toch echt niet hoor. Ik ben ook niet zo iemand van vastleggen en trouwen enzo, maar mijn ouders zijn al 30 jaar samen en ze gedragen zich soms nog als verliefde pubers. Die zijn nog làng niet op elkaar uitgekeken.
Ik denk wel dat je voor een deel gelijk hebt, hoor. En ik denk ook dat mensen er goed aan zouden doen om dat te erkennen. Er zijn te veel mensen die hun eigen levensgeluk naar de kloten helpen door gevangen te blijven zitten in een relatie die niks meer is.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:29 schreef Panthera1984 het volgende:
euhmm... uizondering bevestigt de regel?![]()
nee hoor, ik spreek natuurlijk alleen vanuit eigen ervaring. maybe better say nothing?![]()
Als beloning? Nee, dat niet. Ik weet van mezelf dat ik jaloers zal worden in een dergelijke situatie. Je laat iemand toe in iets wat privédomein is, in iets dat van óns samen is (we zijn beiden zo monogaam als wat). Daar is behoorlijk wat vertrouwen voor nodig, althans, wel als je over liefde en seks denkt zoals ik. Ik weet dat hij van mij houdt, en dat dat ook niet zal veranderen door een dergelijke ervaring, maar ik weet wel dat ik ík me behoorlijk moeilijk zou voelen, zoals ik op dit moment ben. En om die reden wil ik dus langer wachten, onze relatie meer vormen, meer zekerheden. Het is niet zo dat het niet gebeurt als er "geen hypotheek" is, er ook geen trio zal zijn, maar het is wel zo dat ik volwassener wil zijn, meer historie wil hebben met hem, dingen wil hebben waaruit blijkt dat we direct voor elkaar kiezen en een band wil hebben waarbij ik het idee heb dat die niet doorbroken kán worden.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een hele zieke manier om je partner een plezier te doen.
Feitelijk gun je hem pas die lol, of beter gezegd, gun je jullie die dol als hij zich definitief heeft gebonden?
Trio's of andere seksuele experimentage gebruik je niet als beloning, of stel je niet " in het vooruitzicht " , dat doe je omdat je het lekker vind . Wat straks lekker is, is nu ook lekker...dus ik zie niet wat relationele groei hier mee te maken heeft.
Wat is dat toch met vrouwen en binding...hebben jullie dan echt zo hard een man nodig om jezelf zeker te voelen?
Ik kan je als collega vrouwtje 1 tip meegeven ; ga er eens een paar maandjes tussenuit en voel zoveel mogelijk mannen als je kan voelen...Wedje leggen dat het zo over is met al je onzekerheden ?![]()
'quote:Op woensdag 27 april 2005 15:57 schreef RM-rf het volgende:
Enkel vrouwen kunnen hun argumentatie dat ze zo'n 'wilde meid' zijn, onderbouwen met een verhaal over trouwen, huis kopen en 'binden'...
ik zit op 4 maar wel richting 5.quote:4. Geil
5. Mega-geil
Wil alles proberen (triootjes, anaal,etc). Neemt initiatief. Slikt. Heeft weleens zin als jij dat niet hebt.
Om wat te doen?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
En Adurothiel, das niet arrogant, alleen zou ik je adres nergens laten slingeren, anders staat vanavond half Fok! voor de deur
Ik wil wel beoordelen of jij je een 6 mag noemen.......quote:Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef Diebitch het volgende:
mmm triootjes zijn heerlijk, maar v-v op z'n tijd is ook weleens lekker.....
Uhh kunnen we geen 6 maken???
Ohhhhhh,wacht effe,je bent een man met de juiste/zelfde gedachten als ik ???quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Diebitch het volgende:
Wat dacht je van een vrouwenorgie met 9 meiden mmmmmm
Of met 6 meiden naakt in een jacuzzi.....wouwie....![]()
Zit jij toevallig in een bepaalde film branché... of kweek jij europa's nieuwe Soa ?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
Dus jij hebt seks met zo veel mogelijk mannen nodig om je zeker te voelen?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent lelijk he?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus jij hebt seks met zo veel mogelijk mannen nodig om je zeker te voelen?
branchee?........Klim even wat hoger op de ladder, misschien kun je me aanrakenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:28 schreef Haan het volgende:
[..]
Zit jij toevallig in een bepaalde film branché... of kweek jij europa's nieuwe Soa ?
flink aan het sletten als ik het goed begrijp ?![]()
Je zit zeker ook op hockey?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef Jett het volgende:
[..]
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doenje hebt die lul toch al in je mond gehad en dan vies gaan doen over sperma
zo vies is het niet, en mijn vriend hoeft echt niet zn eigen sperma te gaan slikken omdat die wil dat ik het slik
\hij vroeg geeneens of ik het wilde slikken ik deed het gewoon uit mezelf
staat zo lullig als je het uitspuugt
Nee en ik heb niet zo veel mogelijk seks met zo veel mogelijk mannen nodig om dat voor mezelf hoog te houdenquote:
Bij SHE is het eerder een kwestie van bevestiging...quote:Op donderdag 28 april 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee en ik heb niet zo veel mogelijk seks met zo veel mogelijk mannen nodig om dat voor mezelf hoog te houden
Xen heeft liever Ben & Jerry'squote:Op donderdag 28 april 2005 02:34 schreef Refragmental het volgende:
En ik doneer een jaar lang gratis modder/pudding/babyolie zodat juliie verder kunnen bitchfighten.
Ik zie een nieuwe markt!!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xen heeft liever Ben & Jerry's.
She heeft liever anti-rimpelcreme.
Sorry, ik las even onaneer.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:34 schreef Refragmental het volgende:
En ik doneer een jaar lang gratis modder/pudding/babyolie zodat juliie verder kunnen bitchfighten.
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarrenquote:Op donderdag 28 april 2005 02:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij SHE is het eerder een kwestie van bevestiging...
Als ze zich door zoveel mogelijk mannen laat neuken denkt ze nog dat ze gewild is en krijgt ze de broodnodige bevestiging waar ze zo naar verlangt.
Ik ben niet exotisch genoeg tochquote:Op donderdag 28 april 2005 02:32 schreef LaZZ het volgende:
Genieten, de twee FOK-sluts gaan met elkaar in gevecht. Degene die wint krijgt een jaar lang gratis seks met de goddelijke IK.
Jammer dat hij jou niet wil neuken hequote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarren
We weten beter.
Ontopic, modje
Alleen die taal al!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarren
We weten beter.
Ontopic, modje
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
We weten beter.
Ontopic, modje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |