Wil je jezelf nou bewijzen door stoere, grove en onvrouwelijke opmerking te maken? Ik wordt hier nou niet echt geil van. Bij deze heb je verloren.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Gozer, stay off acid
Het enige wat ik heb gezien was je nekked little self in een roze shirt, waarbij ik me slechts afvroeg hoe diep mijn vinger in je reet kon.
Get over it
een SOA wellichtquote:Op donderdag 28 april 2005 02:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bij een verkoop krijg je er nog iets voor terug![]()
Al die Engelse zinnetjes hebben volgens mij niet het gewenste effect wijffiequote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Makes you wonder...what's yours, dogface?
Je had gelijk, maar je hebt je wel schuldig gemaakt aan chantage dus is het niet geldig. Muahah!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen en je hoeft me niets te betalen, alleen maar even te zeggen dat ik gelijk had
Nekked little self?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:47 schreef SHE het volgende:
Gozer, stay off acid
Het enige wat ik heb gezien was je nekked little self in een roze shirt, waarbij ik me slechts afvroeg hoe diep mijn vinger in je reet kon.
Get over it
Mijn IQ natuurlijk en het feit dat ik aantrekkelijke mannen wel kan hebben EN binden. Daarbij is seks ook een van mijn talenten alleen ik verkwansel dat niet aan de eerste de beste willekeurige voorbijgangerquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Makes you wonder...what's yours, dogface?
Ik zocht hem ook alquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef PLAE@ het volgende:
Hij was zo slecht dat ie zelfs gewist is? Waar is dat gedrocht te vinden?
Mag ik ook een handje vol?quote:
pssst, je vergeet een woordjequote:Op donderdag 28 april 2005 02:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nekked little self?
Is het nu ook alweer " trendy" in je besloten clubje van zelfverklaarde populaire mensjes om de Engelse taal incorrect te gebruiken ofzo?
Tenminste, ik neem toch aan dat naked bedoelt?
Ik gaf haar slechts een vrijblijvende carrieretipquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Neee... dan heet zoiets een hoer! Niet een slet.
Een slet heeft s'ochtends enkel een lege plaats naast haar in bed en een natte vlek op het matras van de avond tevoren die er maar langzaam uit gaat.
Moet je helemaal onderaan kijken. Ze staan immers gesorteerd op score.quote:
Dit vraagt natuurlijk om een reply.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mijn IQ natuurlijk en het feit dat ik aantrekkelijke mannen wel kan hebben EN binden. Daarbij is seks ook een van mijn talenten alleen ik verkwansel dat niet aan de eerste de beste willekeurige voorbijganger
Oh jee. Wie is hier nou de werkelijke verliezerquote:Op donderdag 28 april 2005 02:50 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wil je jezelf nou bewijzen door stoere, grove en onvrouwelijke opmerking te maken? Ik wordt hier nou niet echt geil van. Bij deze heb je verloren. [afbeelding]
Ik wilde eigenlijk gaan klagen dat ik op geilniveau 4 zit, maar goed SHE onderuit zien gaan is nog vermakelijker.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:53 schreef -Will- het volgende:
[img][/img]
Als we nu toch op de vrouw gaan spelen heb ik ook nog wel een kutopmerking klaarstaan over jouw foto.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:56 schreef SHE het volgende:
Ah.....en uiteindelijk is daar het gewenste resultaat
Ik vraag me af of heikneuter ook daadwerkelijk bewoond gebied is![]()
PS: Xen...no hard feelings verder........je bent best ok, zo met je broertje op de foto
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh jee. Wie is hier nou de werkelijke verliezer![]()
Sinds wanneer is een heikneuter een "gebied?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:56 schreef SHE het volgende:
Ik vraag me af of heikneuter ook daadwerkelijk bewoond gebied is![]()
quote:hei·kneu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 lomperd
Slechte verdediging.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:57 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan klagen dat ik op geilniveau 4 zit, maar goed SHE onderuit zien gaan is nog vermakelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |