abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26527321
Welkom in [Centraal] single Deel 30

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles op de irc.fok.nl server. ***

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:
[Centraal] singles deel 29

De URL van deze OP: http://popolon.xs4all.nl/sharui/singles.txt

De singles meet in mei wordt hier geregeld: http://forum.fok.nl/topic/692399

Laatst genoemde stellingen / vragen:
Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.

[ Bericht 1% gewijzigd door MaRySe op 26-04-2005 20:30:23 ]
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:14:09 #2
42381 CvB
handles your hunger better
pi_26527340
whooo fipo!! euh......tvp dan maar?
Vind ik
pi_26527355
Misschien ff de link aanpassen van de singlesmeet. Volgens mij is deel 2 al aan de gang?

En is er al een andere stelling, want de bovenstaande is toch al een oudje?
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 20:15:30 #4
42184 crew  DaMart
pi_26527373
Hey, gaat de stelling op herhaling?
pi_26527402
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:15 schreef DaMart het volgende:
Hey, gaat de stelling op herhaling?
Is toch een nieuwe
pi_26527422
Pfff, ik volg het niet meer hoor, gaat mij te hard!
Gaap Goals rulezzz!
pi_26527457
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Je geluk hangt altijd deels af van anderen.
Nee. Geluk zit in jezelf. Iemand die zijn/haar geluk van iemand anders af laat hangen zit niet lekker in zijn/haar vel, houdt niet (genoeg) van zichzelf. Vind ik.
quote:
Maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat je mensen nodig hebt om gelukkig te zijn. Iig om je geluk te delen... Als je je geluk niet kan delen stelt geluk weinig voor en kan je denk ik niet eens spreken van geluk.
De mens is een kuddedier inderdaad. Neemt niet weg dat niet de kudde verantwoordelijk is voor het geluk van een individu, maar het individu zelf.

Dit geeft ook wel antwoord op de stelling.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:20:02 #8
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26527504
Tuurlijk moet je zelf je geluk forceren, alleen blijft het wel zo dat ik de mensen om me heen hard nodig heb... Ik vind het fijn dat ze er zijn
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26527518
maar deze stelling is stom.
Nieuwe !!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:21:32 #10
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26527556
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
Misschien ff de link aanpassen van de singlesmeet. Volgens mij is deel 2 al aan de gang?

En is er al een andere stelling, want de bovenstaande is toch al een oudje?
Heb'em net aangepast in de txt-file
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_26527600
Ok nieuwe:
Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.

Uiteraard ben ik het hiermee eens.
Mensen kijken vaak naar wat "de rest" van hen vindt. Veel mensen "schamen" zich als ze negatief moeten antwoorden of ze nog single zijn, of maagd zijn, weinig vrienden hebben, iets niet durven, of liever niet willen. Jammer vind ik dat. Waarom zou je bang zijn voor jezelf?
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 20:23:48 #12
42184 crew  DaMart
pi_26527616
quote:
Laatst genoemde stellingen / vragen:
Geluk hangt af van anderen.
Dat ligt eraan. Geluk is iets subjectiefs, en iedereen ervaart het op zijn eigen manier. De een kan heel goed alleen gelukkig zijn, de ander heeft daar anderen voor nodig. Maar ik denk niet dat je algemeen kunt zeggen dat geluk afhangt van anderen.
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 20:23:50 #13
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26527619
geluk komt als je het niet verwacht ... op mn gelukkigst ben ik als er een regendruppel precies op het juiste blaadje valt terwijl mijn muziek die juiste noot raakt en ik een vogel zie en een perfecte hoek van 90 graden in een chaotisch geheel

of zoiets
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:26:23 #14
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26527699
LOL dat #Ebola mag wel uit de OP weg... dat had ik er voor de grap in gezet, 20 topics geleden
pi_26527752
deel 30 al

sjonge
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 20:29:23 #16
42184 crew  DaMart
pi_26527805
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef dawg het volgende:
Ok nieuwe:
Ik probeer me ook steeds minder aan te trekken van wat anderen zouden kunnen denken, al is dat niet altijd even makkelijk. Ik denk vaak teveel door, en op een leuke meid afstappen wordt vaak geblokkeerd door te denken hoe dat op haar over zou kunnen komen. Ik probeer, en slaag er steeds beter in, om die gedachten weg te drukken. Dus ik ben het zeker eens met de stelling.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:29:25 #17
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26527806
quote:
Ok nieuwe:

ben ik het helemaal mee eens. Eerst maar eens blij zijn met jezelf, wie je bent etc.
Als je niet gelukkig bent met jezelf zien anderen dat ook aan je en straal je ook geen zelfverzekerdheid uit.
Uiteraard moet je er ook niet als een zwerver bij gaan lopen, je kan je wel íets aantrekken van wat anderen zeggen en vinden maar je moet niet je eigen identiteit gaan veranderen omdat anderen dat zo vinden.
Ik voel me prima zoals ik ben en heb redelijk schijt aan wat anderen vinden van wat ik aanheb, hoe ik ben enz. ik ben ik en niet anders. Je hebt het er maar mee te doen

en dan de stelling uit de OP:
geluk is afhankelijk van anderen
Ligt er natuurlijk aan hoe ruim je dat wilt zien, kijk zonder anderen red je het niet in deze maatschappij. Maar hoe je je voelt is niet alleen maar afhankelijk van anderen denk ik.
Het heeft wel invloed. Als je veel vrienden hebt of een goede familieband dan ben je denk ik gelukkiger dan wanneer je helemaal alleen bent.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26527867
Ik heb het er al druk genoeg mee wat ik van mezelf vind :/ Wordt helemaal lastig als ik de mening van anderen er nog bij moet betrekken.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:31:56 #19
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26527874
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef DarkElf het volgende:
deel 30 al

sjonge
Er zijn een boel singles blijkbaar
Vooral op fok dus
For great justice!
pi_26527954
quote:
Ok nieuwe:

Uiteraard ben ik het hiermee eens.
Mensen kijken vaak naar wat "de rest" van hen vindt. Veel mensen "schamen" zich als ze negatief moeten antwoorden of ze nog single zijn, of maagd zijn, weinig vrienden hebben, iets niet durven, of liever niet willen. Jammer vind ik dat. Waarom zou je bang zijn voor jezelf?
De stelling ben ik het wel mee eens. Het is niet zozeer dat ik bang ben voor mezelf, maar meer voor de reacties van andere. Als ik verteld dat ik 24 ben en nog maagd ben, geen relatie heb gehad en ook geen vrienden wordt er meestal wel raar op gereageerd. Het contact met die personen is meestal ook geen lang leven beschoren. Maar toch heb ik soms wel iets is er dan echt wat met mij aan de hand.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:35:03 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26527955
Ik kan in m'n eentje gelukkig zijn. Nog sterker, dat ben ik ook wel. Maar met gezelschap kan ik nóg gelukkiger zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26528026
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

en dan de stelling uit de OP:
geluk is afhankelijk van anderen
Ligt er natuurlijk aan hoe ruim je dat wilt zien, kijk zonder anderen red je het niet in deze maatschappij. Maar hoe je je voelt is niet alleen maar afhankelijk van anderen denk ik.
Het heeft wel invloed. Als je veel vrienden hebt of een goede familieband dan ben je denk ik gelukkiger dan wanneer je helemaal alleen bent.
Hoezo zou je het niet redden zonder andere?

En waarom ben je gelukkiger met veel vrienden en een goede familieband? Lijkt mij onzin. Net wat ik in deel 29 zeg. Ik ben ook gelukkig, sommige momenten voel ik me wel ff kut, maar dat heeft iedereen weleens. Ik heb dus geen vrienden en ik heb een band met mijn familie (neven, nichten, ooms en tantes) maar niet dat ie supergoed is, absoluut niet. Dus beetje onzin.
pi_26528037
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan in m'n eentje gelukkig zijn. Nog sterker, dat ben ik ook wel. Maar met gezelschap kan ik nóg gelukkiger zijn.
Ja dat vind ik wel een mooie opmerking.
pi_26528161
Het antwoord was trouwens een banaan.

pi_26528170
Hm, nou, ik kan soms zielsgelukkig zijn als ik me helemaal het leplazarus getrapt heb tegen een heuvel op en daarna naar beneden suis, in de zon Of als ik hier een beetje aan het rommelen ben met een lekker muziekje op. Maar dat zijn meer "geluksmomenten".

De lange termijn "kwaliteit van leven" lijkt mij toch echt wel een stuk hoger MET fijne mensen om je heen. Volgens mij zou ik me zonder mijn vrienden echt een heel stuk kutter voelen. Ook al heb je dan nog steeds wel de boven beschreven geluksmomenten.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:43:40 #26
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26528216
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:37 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Hoezo zou je het niet redden zonder andere?

En waarom ben je gelukkiger met veel vrienden en een goede familieband? Lijkt mij onzin. Net wat ik in deel 29 zeg. Ik ben ook gelukkig, sommige momenten voel ik me wel ff kut, maar dat heeft iedereen weleens. Ik heb dus geen vrienden en ik heb een band met mijn familie (neven, nichten, ooms en tantes) maar niet dat ie supergoed is, absoluut niet. Dus beetje onzin.
Zie mijn opmerking, hoe ruim wil je het zien. Zonder je werkgever en huisbaas wordt het leven een stuk lastiger
En het is altijd erg prettig als je mensen hebt om op terug te kunnen vallen natuurlijk of om mee weg te gaan. Toch leuker als altijd maar alleen lijkt me.
Ik zeg niet dat je het niet redt zonder anderen, alleen dat het wel helpt als je anderen hebt.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26528374
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zie mijn opmerking, hoe ruim wil je het zien. Zonder je werkgever en huisbaas wordt het leven een stuk lastiger
En het is altijd erg prettig als je mensen hebt om op terug te kunnen vallen natuurlijk of om mee weg te gaan. Toch leuker als altijd maar alleen lijkt me.
Ik zeg niet dat je het niet redt zonder anderen, alleen dat het wel helpt als je anderen hebt.
Ja zo kan je iedereen er wel bij halen

Ja natuurlijk is het leuker dan in je eentje, maar soms is het niet anders. Dat betekent niet dat ik het dan maar niks onderneem omdat ik het in mijn eentje moet doen. Dan kan ik me net zo goed opsluiten in huis.

Nou je zei letterlijk dat je het niet red zonder andere, maar geeft niet. Je kan je weleens vergissen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:51:13 #28
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_26528416
quote:
Ok nieuwe:
Je bent wie je bent. Als je tevreden bent met jezelf voel je je ook zelfverzekerder en dat straal je dan uit. Iedereen heeft een andere mening als je je van elke mening iets aantrekt ben je nooit volmaakt. Ben je eeuwen bezig andere gelukkig te maken, terwijl je beter gewoon tevreden met je zelf kunt zijn.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_26528449
* renz0r single is
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 20:55:03 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26528508
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:52 schreef renz0r het volgende:
* renz0r single is
zouden hier ook double's rondlopen
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:01:53 #31
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26528696
quote:
Door JoeyT - dinsdag 26 april 2005 @ 19:25
Heeft helemaal nix met meegaand te maken. Je neemt eigenschappen van vrienden over. Dingen als spontaniteit, flirten, spreken voor een grote groep heb ik onbewust afgekeken en is gewoon een deel van mij geworden. Als het goed is verbeter je jezelf door je omgang met anderen...
De woordkeuze is misschien niet helemaal treffend, maar zoals je zegt 'Je neemt eigenschappen over', ofwel... je doet mee met 'de massa' (vorm van 'meegaand'). Over die laatste zin (mbt. verbeteren). Dat hoeft ook niet in alle gevallen op te gaan. Met verkeerde vrienden/vriendinnen kom je ook nergens.
quote:
Ok nieuwe:
Veel mensen zouden dat inderdaad moeten doen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26528858
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

zouden hier ook double's rondlopen
Klonen
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:07:34 #33
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26528897
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou je zei letterlijk dat je het niet red zonder andere, maar geeft niet.
Ik zou het idd niet redden zonder anderen. Ik vind het heerlijk om afentoe lekker alleen te zijn en mn eigen ding te doen, maar op de lange termijn vind ik echt niets leuk znder anderen. Terrasje pakken, naar de kroeg gaan, uitgaan, naar school gaan, werken... Allemaal dingen die ik graag met anderen doe.

Als ik nu vraag van wat maakt t leven nou mooi voor mij dan denk ik meteen aan de dingen die ik samen doe met mijn vrienden en vriendinnen.

Ik zou t verschrikkelijk vinden als ik mn problemen niet kwijt kon bij vrienden. Als ik wat leuks meemaak verheug ik me erop om dit te delen met vrienden. Ik verheug me op de zomervakantie, lekker weg gaan met vrienden. Ik durf te beweren dat ik het leven echt compleet kut zou vinden zonder vrienden...

En Sabrina bij jou heb ik t id dat jij een vriendje zoekt die het gemis aan vrienden doet vervagen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:12:14 #34
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26529020
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef MSXUser het volgende:

[..]

'Je neemt eigenschappen over', ofwel... je doet mee met 'de massa' (vorm van 'meegaand').
Als jij dat meegaand noemt dan vind ik dat prima. Noem mij dan maar een meegaand persoon. Ik noem het mezelf laten groeien op sociaal en emotioneel gebied.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:12:48 #35
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26529037
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja zo kan je iedereen er wel bij halen

Ja natuurlijk is het leuker dan in je eentje, maar soms is het niet anders. Dat betekent niet dat ik het dan maar niks onderneem omdat ik het in mijn eentje moet doen. Dan kan ik me net zo goed opsluiten in huis.

Nou je zei letterlijk dat je het niet red zonder andere, maar geeft niet. Je kan je weleens vergissen.
met die anderen bedoelde ik dus oa je werkgever
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:14:42 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26529097
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef thaleia het volgende:
Hm, nou, ik kan soms zielsgelukkig zijn als ik me helemaal het leplazarus getrapt heb tegen een heuvel op en daarna naar beneden suis, in de zon Of als ik hier een beetje aan het rommelen ben met een lekker muziekje op. Maar dat zijn meer "geluksmomenten".

De lange termijn "kwaliteit van leven" lijkt mij toch echt wel een stuk hoger MET fijne mensen om je heen. Volgens mij zou ik me zonder mijn vrienden echt een heel stuk kutter voelen. Ook al heb je dan nog steeds wel de boven beschreven geluksmomenten.
Ben je nou nogstééds single .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_26529246
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zou het idd niet redden zonder anderen. Ik vind het heerlijk om afentoe lekker alleen te zijn en mn eigen ding te doen, maar op de lange termijn vind ik echt niets leuk znder anderen. Terrasje pakken, naar de kroeg gaan, uitgaan, naar school gaan, werken... Allemaal dingen die ik graag met anderen doe.

Als ik nu vraag van wat maakt t leven nou mooi voor mij dan denk ik meteen aan de dingen die ik samen doe met mijn vrienden en vriendinnen.

Ik zou t verschrikkelijk vinden als ik mn problemen niet kwijt kon bij vrienden. Als ik wat leuks meemaak verheug ik me erop om dit te delen met vrienden. Ik verheug me op de zomervakantie, lekker weg gaan met vrienden. Ik durf te beweren dat ik het leven echt compleet kut zou vinden zonder vrienden...

En Sabrina bij jou heb ik t id dat jij een vriendje zoekt die het gemis aan vrienden doet vervagen...
Ik denk dat jij ook niet anders gewend bent dan veel vrienden om je heen hebben. Dan kan ik me best voorstellen dat het je kut lijkt als je geen vrienden hebt.
Misschien zou ik er hetzelfde over denken als ik een gelijke situatie als jij zou zitten, alleen is dat niet zo dus reageer ik zoals ik doe. Ik kan het goed begrijpen dat altijd alles alleen doen niet leuk is, spreek namelijk uit ervaring.

Je hebt wel een beetje gelijk over dat vriendje, maar grotendeels ook weer niet, want een vriendje zal nooit de plaats van een goede vriend(en) in kunnen nemen, natuurlijk kan je vriendje ook je goede vriend zijn, maar er zit toch wel een verschil in denk ik. Het is meer dat ik hoop dat een vriendje er ooit wel inzit en niet dat ik het altijd stukloopt zoals met eventuele nieuwe vriendschappen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:20:52 #38
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26529288
tvp
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_26529542
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:14 schreef k_i_m het volgende:
En PSV staat nog achter ook.
pi_26529760
Nou, dan zal het treinverkeer rond Eindhoven straks wel enkele uren platliggen. Gelukkig hoef ik er niet heen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:37:51 #41
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26529833
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je snapt het niet hè?
For great justice!
pi_26529935
Nou, als ze het op 1-0 houden en volgende week zelf ook 1-0 scoren gaan ze gewoon door met penalties, want dat kunnen ze zo goed he
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:44:17 #43
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26529981
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef thaleia het volgende:

[..]

En PSV staat nog achter ook.
Tuurlijk staat PSV achter. En terecht.

Als er hier over voetbal gepraat wordt, gaat er iets verkeerd. Tijd voor een nieuwe stelling:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:47:56 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26530078
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26530093
Als iemand met zo'n onzinstelling komt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ie het eigenlijk toch liever over voetbal wil hebben.

Theo Lucius, hoop in bange dagen

[edit]O ja: oneens dus
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:49:35 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26530115
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Tuurlijk staat PSV achter. En terecht.

Als er hier over voetbal gepraat wordt, gaat er iets verkeerd. Tijd voor een nieuwe stelling:
oneens
uitstraling is vele malen belangrijker. Als een meid / vrouw whatever enorm knap is maar een enorm arrogante uitstraling heeft dan hoeft het van mij al weer niet meer
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:51:00 #47
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26530151
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef thaleia het volgende:
Als iemand met zo'n onzinstelling komt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ie het eigenlijk toch liever over voetbal wil hebben.

Theo Lucius, hoop in bange dagen

[edit]O ja: oneens dus
Yeah, ik heb iemand op de teentjes getrapt, that always makes me smile

Maar licht eens toe, waarom ben je het er niet mee eens?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:51:15 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26530160
Eens is met Metro2005. Het is de uitstraling die een persoon aantrekkelijk maakt, niet het perfecte hoofd op het perfecte lichaam.
Perfectie is eng, vind ik .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26530174
quote:

Nou het hele wereldje wil ik niet zeggen, maar toch wel een groot deel.
Het is toch het eerste waar naar gekeken wordt. Er hoeft nog geen woord gewisseld te zijn, maar je hebt al wel gekeken hoe de ander eruit ziet.

Op zich is het wel jammer dat er eerst naar het uiterlijk wordt gekeken en dan pas naar de rest, maar is ook wel te begrijpen aan de andere kant.
pi_26530245
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:51 schreef HenryHill het volgende:
Yeah, ik heb iemand op de teentjes getrapt, that always makes me smile

Maar licht eens toe, waarom ben je het er niet mee eens?
Overschat jezelf niet
En: zie Metro en Copycat. Uiterlijk kan er misschien voor zorgen dat je op iemand afstapt in het uitgaansleven (al is het daar voor een groot deel ook meer uitstraling dan puur uiterlijk denk ik), maar "het relatiewereldje" draait er vooral om dat het met iemand klikt, en zeker niet alleen op lichamelijk gebied.
pi_26530295
Dag Sabrientje, even een slowchat van moi, ik ga slaapjes doen en ik wil even een zwaaitje geven.

Gaap Goals rulezzz!
pi_26530385
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag Sabrientje, even een slowchat van moi, ik ga slaapjes doen en ik wil even een zwaaitje geven.

Heej dat is aardig van jou. Nou weltruste en slaap lekker.
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:14:32 #53
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26530851
quote:

Tis wel afhankelijk hoe jje "in de eerste plaats" definieerd, maar ik kan het er wel mee eens zijn.

Hoe ontstaat een relatie? Het geen dat daar aan vooraf gaat is een ontmoeting tussen twee personen. De eerste indruk die je dan van iemand op doet weegt erg zwaar, en een belangrijk onderdeel van die eerste indruk is het uiterlijk. Dat is zo ongeacht de omstandigheden waarin je elkaar ontmoet, simpelweg omdat het het meest zichtbaar is.

Uiterlijk zal dus in elk geval het eerste punt zijn waarop je een beeld van iemand maakt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:39:59 #54
42381 CvB
pi_26531569
quote:
Eens, maar met enkele toelichtingen, vooral wat er onder uiterlijk wordt bedoeld.

Iemands uiterlijk is erg belangrijk en we hebben dan ook al binnen enkele seconden onze mening klaar of we iemand wel of niet aantrekkelijk vinden. Ik denk echter dat we daarbij niet zozeer kijken naar iemands uiterlijke kenmerken, zoals haarkleur, postuur, vorm van de neus enz., maar meer naar hoe die persoon zich draagt; de manier van lopen, blik in de ogen, stijlgevoel, misschien zelfs het ritme waarin iemand leeft. Ik knap bijvoorbeeld heel snel af op van die onrustige mensen die als bange vogeltjes om zich heen zitten te kijken en veel te druk zijn.

Nou kan je bediscussiëren of bovenstaande bij uiterlijk of innerlijk hoort, maar ik denk dat het innerlijk op zo'n manier naar buiten wordt geprojecteerd en je dus naar het uiterlijk kijkt en iemand daarop beoordeelt.
Vind ik
pi_26533901
Ik ga nu echt aan mezelf werken.
Tenslotte ligt het misschien ook een ietsepietsie aan mij da ik nog single ben.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 27 april 2005 @ 00:30:12 #56
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26534725
Uiterlijk inspireert me regelmatig om eens te kijken of het innerlijk ook het aanzien waard is, dus uiterlijk is onmisbaar, maar innerlijk blijft belangrijker...
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 27 april 2005 @ 00:48:55 #57
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26535111
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:48 schreef Ruis het volgende:
ik heb fans!

zie sig
Vrouwens versieren dmv routers beveiligen
  woensdag 27 april 2005 @ 00:53:46 #59
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26535137
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Vrouwens versieren dmv routers beveiligen
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"
  woensdag 27 april 2005 @ 00:53:50 #60
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26535139
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:48 schreef Ruis het volgende:
ik heb fans!

zie sig
Ik ook... vanwege muziek..... en ze komt uit trinidad.
pi_26535157
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:

[..]

Nou die openingszin werkt fantastisch kan ik zeggen
pi_26535162
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:

[..]

Succes
pi_26535183
*Komt ook een kijkje nemen*
pi_26535194
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
*Komt ook een kijkje nemen*
Logisch met zo'n ondertitel
  woensdag 27 april 2005 @ 01:01:27 #65
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26535245
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:57 schreef Beach het volgende:

[..]

Logisch met zo'n ondertitel
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 april 2005 @ 01:05:24 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26535299
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:

[..]

Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
nee hoor niet allemaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26535301
quote:

[..]

Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?
  woensdag 27 april 2005 @ 01:09:22 #68
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26535354
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?
Sommige misschien expres.
Maar ik denk ook sommige onbewust...
pi_26535367
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef Nagz het volgende:

[..]

Sommige misschien expres.
Maar ik denk ook sommige onbewust...
Onder welke categorie val ik
  woensdag 27 april 2005 @ 01:11:47 #70
112316 Nagz
Wessss side!
pi_26535389
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef Beach het volgende:

[..]

Onder welke categorie val ik
Expres
pi_26536977
Na al het lezen moet ik me maar ook effe melden want ik hoor ook in dit topic.
21 jaar,altijd single geweest.
Maar ik werk eraan om dat te veranderen.
Nu pas,na een dal van een aantal jaren waarin ik andere dingen aan m`n hoofd had.
  woensdag 27 april 2005 @ 08:32:52 #72
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26537413
Naar aanleiding van een topic wat ik pas las (zus van vriendin bezwangerd) vraag ik me het volgende af:
Zijn mannen nou echt zo makkelijk te verleiden? Zijn mannen makkelijker te verleiden als vrouwen?
Kunnen vrouwen beter nee zeggen tegen bv vreemdgaan of doen beide geslachten dat net zo hard niet.
graag jullie visie hierop. Ik denk zelf dat mannen makkelijker te verleiden en in bed te krijgen zijn dan vrouwen. Het topic wat ik aanhaalde is daar hét voorbeeld van. Man heeft het een beetje moeilijk, zusje komt schaarsgekleed de kamer in en hoppa
pi_26537530
quote:

[..]

*meld

Sinds dat fotoboek knopje weg is, dan maar zo. Anders moet ik de hele tijd m'n fotoboek link in gaan typen terwijl ik ook gewoon op een linkje kan rammen
  woensdag 27 april 2005 @ 09:17:49 #74
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26538002
quote:
Op woensdag 27 april 2005 08:45 schreef MaRySe het volgende:

[..]

*meld

Sinds dat fotoboek knopje weg is, dan maar zo. Anders moet ik de hele tijd m'n fotoboek link in gaan typen terwijl ik ook gewoon op een linkje kan rammen
Ja dat knopje was idd wel een stuk makkeljiker. Jammer dat ze dat weg hebben gelaten.
pi_26538151
Over de stelling: mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 27 april 2005 @ 10:12:22 #76
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26539068
quote:

[..]

Ik niet
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 10:18:04 #77
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26539165
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik niet
  woensdag 27 april 2005 @ 10:20:35 #78
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26539215
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik niet
For great justice!
  woensdag 27 april 2005 @ 10:21:12 #79
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26539224
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Zijn wij nu het uitschot van dit topic?
  woensdag 27 april 2005 @ 10:23:25 #80
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26539279
Oké, we kunnen dus een scheiding maken tussen fotoboeksigsingles en niet-fotoboeksigsingles. Interessant.

Stelling:
Fotoboeksigsingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotboeksigsingles
pi_26539326
Niet waar. Ik zou eerder de stelling veranderen in:

Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
  woensdag 27 april 2005 @ 10:27:31 #82
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26539347
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:

Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
Dat is een mooie stelling. Ik denk zeker dat er een (grote) kern van waarheid in zit. Maar ook dat mensen zonder fotoboek zich voor hun uiterlijk schamen (voor zover dat niet hetzelfde is).
For great justice!
pi_26539389
Mensen die alleen maar van die brakke webcam pics van zichzelf hebben zijn vaak ook niet de mooiste.
  woensdag 27 april 2005 @ 10:40:03 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26539596
quote:

Ik heb geen idee of dat zo is... ik heb iig genoeg mensen gezien voor wie dat opgaat, maar ook andersom.

Brengt me eigenlijk op de vraag of je als single op fok je laat leiden door eventuele foto's die je van iemand hebt gezien...?

Totaal en compleet offtopic, maar wm doet je msn het niet?
  woensdag 27 april 2005 @ 10:46:34 #85
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26539725
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Zijn wij nu het uitschot van dit topic?
* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetle
  woensdag 27 april 2005 @ 10:47:55 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26539759
quote:

ik ben zoo zelfverzekerd

mwa ik schaam me niet voor mezelf dus in die zin ben ik wel weer zelfverzekerd
  woensdag 27 april 2005 @ 10:50:01 #87
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26539815
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetle
Ik niet
pi_26539836
Ik heb ook altijd een zekere respect voor mensen die zichzelf laten zien, ongeacht hoe ze eruit zien. Zelf háát ik foto's, maar goed...ik laat ze altijd wel zien. Krijg vaak opmerkingen dat ik in het echt er ouder uit zie, maar dan ga ik er altijd maar vanuit dat dat komt door mijn superieure intelligentie
pi_26539843
quote:
Op woensdag 27 april 2005 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Naar aanleiding van een topic wat ik pas las (zus van vriendin bezwangerd) vraag ik me het volgende af:
Zijn mannen nou echt zo makkelijk te verleiden? Zijn mannen makkelijker te verleiden als vrouwen?
Kunnen vrouwen beter nee zeggen tegen bv vreemdgaan of doen beide geslachten dat net zo hard niet.
graag jullie visie hierop. Ik denk zelf dat mannen makkelijker te verleiden en in bed te krijgen zijn dan vrouwen. Het topic wat ik aanhaalde is daar hét voorbeeld van. Man heeft het een beetje moeilijk, zusje komt schaarsgekleed de kamer in en hoppa
Ik heb geen idee of dat zo is, maar dat komt omdat ik het nog nooit bij de hand heb gehad.
quote:

Nou ik denk dat je met een foto wel eerder een reactie kan krijgen. Wat is anders het nut van een fotoboek zonder foto. Als je niet zeker van jezelf bent en toch een foto plaats is het commentaar wat je er op kan krijgen natuurlijk helemaal funest.
  woensdag 27 april 2005 @ 10:53:13 #90
42381 CvB
pi_26539900
Ik heb mijn fotoboek linkje staan als homepage icoontje, alleen...volgens mij ziet niemand 'm want ik krijg nooit nieuwe reacties

(Ja, deze post is een ongegeneerde vraag om aandacht)
Vind ik
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 11:00:14 #91
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26540055
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik niet
  woensdag 27 april 2005 @ 11:06:34 #92
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26540205
quote:
Voor een deel van de groep zal het met zelfverzekerdheid te maken hebben. Heel veel mensen plaatsen ook geen foto's op het net omdat ze bijv. niet te pas en te onpas herkend willen worden of het nut van fotoboeken niet inzien.
  woensdag 27 april 2005 @ 11:07:14 #93
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26540216
quote:
Ik heb heel lang geen foto in mijn fotoboek willen hebben, ik niet wilde dat iemand wist wie ik was, omdat er nogal wat bekenden op fok! zitten. Toen later dacht ik, nou ja, goed dan... Boeiuh Maar toen kon ik mijn foto's niet kleiner maken

Dat wil trouwens niet zeggen dat ik meer zelfverzekerder ben geworden, want in mijn ogen heeft dat er niet echt mee te maken, bij mij dan...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 27 april 2005 @ 11:10:41 #94
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26540276
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Voor een deel van de groep zal het met zelfverzekerdheid te maken hebben. Heel veel mensen plaatsen ook geen foto's op het net omdat ze bijv. niet te pas en te onpas herkend willen worden of het nut van fotoboeken niet inzien.
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>?'. Is mij al 2x overkomen. .
For great justice!
pi_26540312
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>. Is mij al 2x overkomen. .
Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijn
  woensdag 27 april 2005 @ 11:13:28 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26540348
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijn
Ik ben wel es herkend op straat van fok
  woensdag 27 april 2005 @ 11:13:32 #97
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26540351
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Zelf háát ik foto's,...
Je bent niet de enige
Als er weer eens foto's moeten worden gemaakt voor bijv. het rijbewijs/paspoort ga ik ook altijd met tegenzin richting fotograaf. De hoeveelheid beeldmateriaal van mezelf probeer ik tot een absoluut minimum te beperken (uit de buurt van cameralenzen blijven).
  woensdag 27 april 2005 @ 11:13:50 #98
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26540359
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Compleet onbekenden mensen dus, die mijn foto op fok/fotoboek hadden gezien. En nog wel vaker dat mensen later zeiden van 'Hey, jij stond toch vanmiddag bij de slijter? Ik stond naast je'
For great justice!
pi_26540404
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Mensen die alleen maar van die brakke webcam pics van zichzelf hebben zijn vaak ook niet de mooiste.
TGT is ook lelijk en verbergt dat met vage pics in fotoboek
  woensdag 27 april 2005 @ 11:15:53 #100
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26540409
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef QyRoZ het volgende:
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>?'. Is mij al 2x overkomen. .
Het is maar wat je leuk vindt (zou me er alleen maar aan storen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')