Is toch een nieuwequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:15 schreef DaMart het volgende:
Hey, gaat de stelling op herhaling?
Nee. Geluk zit in jezelf. Iemand die zijn/haar geluk van iemand anders af laat hangen zit niet lekker in zijn/haar vel, houdt niet (genoeg) van zichzelf. Vind ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je geluk hangt altijd deels af van anderen.
De mens is een kuddedier inderdaad. Neemt niet weg dat niet de kudde verantwoordelijk is voor het geluk van een individu, maar het individu zelf.quote:Maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat je mensen nodig hebt om gelukkig te zijn. Iig om je geluk te delen... Als je je geluk niet kan delen stelt geluk weinig voor en kan je denk ik niet eens spreken van geluk.
Heb'em net aangepast in de txt-filequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
Misschien ff de link aanpassen van de singlesmeet. Volgens mij is deel 2 al aan de gang?
En is er al een andere stelling, want de bovenstaande is toch al een oudje?
Dat ligt eraan. Geluk is iets subjectiefs, en iedereen ervaart het op zijn eigen manier. De een kan heel goed alleen gelukkig zijn, de ander heeft daar anderen voor nodig. Maar ik denk niet dat je algemeen kunt zeggen dat geluk afhangt van anderen.quote:Laatst genoemde stellingen / vragen:
Geluk hangt af van anderen.
Ik probeer me ook steeds minder aan te trekken van wat anderen zouden kunnen denken, al is dat niet altijd even makkelijk. Ik denk vaak teveel door, en op een leuke meid afstappen wordt vaak geblokkeerd door te denken hoe dat op haar over zou kunnen komen. Ik probeer, en slaag er steeds beter in, om die gedachten weg te drukken. Dus ik ben het zeker eens met de stelling.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef dawg het volgende:
Ok nieuwe:
Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
ben ik het helemaal mee eens. Eerst maar eens blij zijn met jezelf, wie je bent etc.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef dawg het volgende:
Ok nieuwe:
Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
De stelling ben ik het wel mee eens. Het is niet zozeer dat ik bang ben voor mezelf, maar meer voor de reacties van andere. Als ik verteld dat ik 24 ben en nog maagd ben, geen relatie heb gehad en ook geen vrienden wordt er meestal wel raar op gereageerd. Het contact met die personen is meestal ook geen lang leven beschoren. Maar toch heb ik soms wel iets is er dan echt wat met mij aan de hand.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef dawg het volgende:
Ok nieuwe:
Uiteraard ben ik het hiermee eens.![]()
Mensen kijken vaak naar wat "de rest" van hen vindt. Veel mensen "schamen" zich als ze negatief moeten antwoorden of ze nog single zijn, of maagd zijn, weinig vrienden hebben, iets niet durven, of liever niet willen. Jammer vind ik dat. Waarom zou je bang zijn voor jezelf?
Hoezo zou je het niet redden zonder andere?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en dan de stelling uit de OP:
geluk is afhankelijk van anderen
Ligt er natuurlijk aan hoe ruim je dat wilt zien, kijk zonder anderen red je het niet in deze maatschappij. Maar hoe je je voelt is niet alleen maar afhankelijk van anderen denk ik.
Het heeft wel invloed. Als je veel vrienden hebt of een goede familieband dan ben je denk ik gelukkiger dan wanneer je helemaal alleen bent.
Ja dat vind ik wel een mooie opmerking.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan in m'n eentje gelukkig zijn. Nog sterker, dat ben ik ook wel. Maar met gezelschap kan ik nóg gelukkiger zijn.
Zie mijn opmerking, hoe ruim wil je het zien. Zonder je werkgever en huisbaas wordt het leven een stuk lastigerquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hoezo zou je het niet redden zonder andere?
En waarom ben je gelukkiger met veel vrienden en een goede familieband? Lijkt mij onzin. Net wat ik in deel 29 zeg. Ik ben ook gelukkig, sommige momenten voel ik me wel ff kut, maar dat heeft iedereen weleens. Ik heb dus geen vrienden en ik heb een band met mijn familie (neven, nichten, ooms en tantes) maar niet dat ie supergoed is, absoluut niet. Dus beetje onzin.
Ja zo kan je iedereen er wel bij halenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zie mijn opmerking, hoe ruim wil je het zien. Zonder je werkgever en huisbaas wordt het leven een stuk lastiger
En het is altijd erg prettig als je mensen hebt om op terug te kunnen vallen natuurlijk of om mee weg te gaan. Toch leuker als altijd maar alleen lijkt me.
Ik zeg niet dat je het niet redt zonder anderen, alleen dat het wel helpt als je anderen hebt.
Je bent wie je bent. Als je tevreden bent met jezelf voel je je ook zelfverzekerder en dat straal je dan uit. Iedereen heeft een andere mening als je je van elke mening iets aantrekt ben je nooit volmaakt. Ben je eeuwen bezig andere gelukkig te maken, terwijl je beter gewoon tevreden met je zelf kunt zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef dawg het volgende:
Ok nieuwe:
zouden hier ook double's rondlopenquote:
De woordkeuze is misschien niet helemaal treffend, maar zoals je zegt 'Je neemt eigenschappen over', ofwel... je doet mee met 'de massa' (vorm van 'meegaand'). Over die laatste zin (mbt. verbeteren). Dat hoeft ook niet in alle gevallen op te gaan. Met verkeerde vrienden/vriendinnen kom je ook nergens.quote:Door JoeyT - dinsdag 26 april 2005 @ 19:25
Heeft helemaal nix met meegaand te maken. Je neemt eigenschappen van vrienden over. Dingen als spontaniteit, flirten, spreken voor een grote groep heb ik onbewust afgekeken en is gewoon een deel van mij geworden. Als het goed is verbeter je jezelf door je omgang met anderen...
Veel mensen zouden dat inderdaad moeten doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:23 schreef dawg het volgende:
Ok nieuwe:
Klonenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zouden hier ook double's rondlopen
Ik zou het idd niet redden zonder anderen. Ik vind het heerlijk om afentoe lekker alleen te zijn en mn eigen ding te doen, maar op de lange termijn vind ik echt niets leuk znder anderen. Terrasje pakken, naar de kroeg gaan, uitgaan, naar school gaan, werken... Allemaal dingen die ik graag met anderen doe.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou je zei letterlijk dat je het niet red zonder andere, maar geeft niet.
Als jij dat meegaand noemt dan vind ik dat prima. Noem mij dan maar een meegaand persoon. Ik noem het mezelf laten groeien op sociaal en emotioneel gebied.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
'Je neemt eigenschappen over', ofwel... je doet mee met 'de massa' (vorm van 'meegaand').
met die anderen bedoelde ik dus oa je werkgeverquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja zo kan je iedereen er wel bij halen
Ja natuurlijk is het leuker dan in je eentje, maar soms is het niet anders. Dat betekent niet dat ik het dan maar niks onderneem omdat ik het in mijn eentje moet doen. Dan kan ik me net zo goed opsluiten in huis.
Nou je zei letterlijk dat je het niet red zonder andere, maar geeft niet. Je kan je weleens vergissen.
Ben je nou nogstééds singlequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef thaleia het volgende:
Hm, nou, ik kan soms zielsgelukkig zijn als ik me helemaal het leplazarus getrapt heb tegen een heuvel op en daarna naar beneden suis, in de zonOf als ik hier een beetje aan het rommelen ben met een lekker muziekje op. Maar dat zijn meer "geluksmomenten".
De lange termijn "kwaliteit van leven" lijkt mij toch echt wel een stuk hoger MET fijne mensen om je heen. Volgens mij zou ik me zonder mijn vrienden echt een heel stuk kutter voelen. Ook al heb je dan nog steeds wel de boven beschreven geluksmomenten.
Ik denk dat jij ook niet anders gewend bent dan veel vrienden om je heen hebben. Dan kan ik me best voorstellen dat het je kut lijkt als je geen vrienden hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou het idd niet redden zonder anderen. Ik vind het heerlijk om afentoe lekker alleen te zijn en mn eigen ding te doen, maar op de lange termijn vind ik echt niets leuk znder anderen. Terrasje pakken, naar de kroeg gaan, uitgaan, naar school gaan, werken... Allemaal dingen die ik graag met anderen doe.
Als ik nu vraag van wat maakt t leven nou mooi voor mij dan denk ik meteen aan de dingen die ik samen doe met mijn vrienden en vriendinnen.
Ik zou t verschrikkelijk vinden als ik mn problemen niet kwijt kon bij vrienden. Als ik wat leuks meemaak verheug ik me erop om dit te delen met vrienden. Ik verheug me op de zomervakantie, lekker weg gaan met vrienden. Ik durf te beweren dat ik het leven echt compleet kut zou vinden zonder vrienden...
En Sabrina bij jou heb ik t id dat jij een vriendje zoekt die het gemis aan vrienden doet vervagen...
Tuurlijk staat PSV achter. En terecht.quote:
oneensquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Tuurlijk staat PSV achter. En terecht.
Als er hier over voetbal gepraat wordt, gaat er iets verkeerd. Tijd voor een nieuwe stelling:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
Yeah, ik heb iemand op de teentjes getrapt, that always makes me smilequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef thaleia het volgende:
Als iemand met zo'n onzinstelling komt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ie het eigenlijk toch liever over voetbal wil hebben.
Theo Lucius, hoop in bange dagen
[edit]O ja: oneens dus
Nou het hele wereldje wil ik niet zeggen, maar toch wel een groot deel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
Overschat jezelf nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:51 schreef HenryHill het volgende:
Yeah, ik heb iemand op de teentjes getrapt, that always makes me smile
Maar licht eens toe, waarom ben je het er niet mee eens?
Heej dat is aardig van jou. Nou weltruste en slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag Sabrientje, even een slowchat van moi, ik ga slaapjes doen en ik wil even een zwaaitje geven.
![]()
![]()
Tis wel afhankelijk hoe jje "in de eerste plaats" definieerd, maar ik kan het er wel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
Eens, maar met enkele toelichtingen, vooral wat er onder uiterlijk wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"quote:Op woensdag 27 april 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwens versieren dmv routers beveiligen![]()
Nou die openingszin werkt fantastisch kan ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"
Succesquote:Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"
Logisch met zo'n ondertitelquote:Op woensdag 27 april 2005 00:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
*Komt ook een kijkje nemen*
nee hoor niet allemaalquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
Sommige misschien expres.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?
Onder welke categorie val ikquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef Nagz het volgende:
[..]
Sommige misschien expres.
Maar ik denk ook sommige onbewust...
*meldquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ja dat knopje was idd wel een stuk makkeljiker. Jammer dat ze dat weg hebben gelaten.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
*meld
Sinds dat fotoboek knopje weg is, dan maar zo. Anders moet ik de hele tijd m'n fotoboek link in gaan typen terwijl ik ook gewoon op een linkje kan rammen
Ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
quote:
Dat is een mooie stelling. Ik denk zeker dat er een (grote) kern van waarheid in zit. Maar ook dat mensen zonder fotoboek zich voor hun uiterlijk schamen (voor zover dat niet hetzelfde is).quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet waar. Ik zou eerder de stelling veranderen in:
Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
Ik heb geen idee of dat zo is... ik heb iig genoeg mensen gezien voor wie dat opgaat, maar ook andersom.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetlequote:Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn wij nu het uitschot van dit topic?
ik ben zoo zelfverzekerdquote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetle
Ik heb geen idee of dat zo is, maar dat komt omdat ik het nog nooit bij de hand heb gehad.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Naar aanleiding van een topic wat ik pas las (zus van vriendin bezwangerd) vraag ik me het volgende af:
Zijn mannen nou echt zo makkelijk te verleiden? Zijn mannen makkelijker te verleiden als vrouwen?
Kunnen vrouwen beter nee zeggen tegen bv vreemdgaan of doen beide geslachten dat net zo hard niet.
graag jullie visie hierop. Ik denk zelf dat mannen makkelijker te verleiden en in bed te krijgen zijn dan vrouwen. Het topic wat ik aanhaalde is daar hét voorbeeld van. Man heeft het een beetje moeilijk, zusje komt schaarsgekleed de kamer in en hoppa![]()
Nou ik denk dat je met een foto wel eerder een reactie kan krijgen. Wat is anders het nut van een fotoboek zonder foto. Als je niet zeker van jezelf bent en toch een foto plaats is het commentaar wat je er op kan krijgen natuurlijk helemaal funest.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:
Voor een deel van de groep zal het met zelfverzekerdheid te maken hebben. Heel veel mensen plaatsen ook geen foto's op het net omdat ze bijv. niet te pas en te onpas herkend willen worden of het nut van fotoboeken niet inzien.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb heel lang geen foto in mijn fotoboek willen hebben, ik niet wilde dat iemand wist wie ik was, omdat er nogal wat bekenden op fok! zitten. Toen later dacht ik, nou ja, goed dan... Boeiuhquote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>?'. Is mij al 2x overkomen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor een deel van de groep zal het met zelfverzekerdheid te maken hebben. Heel veel mensen plaatsen ook geen foto's op het net omdat ze bijv. niet te pas en te onpas herkend willen worden of het nut van fotoboeken niet inzien.
Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>. Is mij al 2x overkomen..
Ik ben wel es herkend op straat van fokquote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijn![]()
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 27 april 2005 10:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Zelf háát ik foto's,...
Compleet onbekenden mensen dus, die mijn foto op fok/fotoboek hadden gezien. En nog wel vaker dat mensen later zeiden van 'Hey, jij stond toch vanmiddag bij de slijter? Ik stond naast je'quote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijn![]()
TGT is ook lelijk en verbergt dat met vage pics in fotoboekquote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Mensen die alleen maar van die brakke webcam pics van zichzelf hebben zijn vaak ook niet de mooiste.
Het is maar wat je leuk vindt (zou me er alleen maar aan storen).quote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef QyRoZ het volgende:
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>?'. Is mij al 2x overkomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |