oneensquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Tuurlijk staat PSV achter. En terecht.
Als er hier over voetbal gepraat wordt, gaat er iets verkeerd. Tijd voor een nieuwe stelling:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
Yeah, ik heb iemand op de teentjes getrapt, that always makes me smilequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef thaleia het volgende:
Als iemand met zo'n onzinstelling komt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ie het eigenlijk toch liever over voetbal wil hebben.
Theo Lucius, hoop in bange dagen
[edit]O ja: oneens dus
Nou het hele wereldje wil ik niet zeggen, maar toch wel een groot deel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
Overschat jezelf nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:51 schreef HenryHill het volgende:
Yeah, ik heb iemand op de teentjes getrapt, that always makes me smile
Maar licht eens toe, waarom ben je het er niet mee eens?
Heej dat is aardig van jou. Nou weltruste en slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag Sabrientje, even een slowchat van moi, ik ga slaapjes doen en ik wil even een zwaaitje geven.
![]()
![]()
Tis wel afhankelijk hoe jje "in de eerste plaats" definieerd, maar ik kan het er wel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
Eens, maar met enkele toelichtingen, vooral wat er onder uiterlijk wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"quote:Op woensdag 27 april 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwens versieren dmv routers beveiligen![]()
Nou die openingszin werkt fantastisch kan ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"
Succesquote:Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"
Logisch met zo'n ondertitelquote:Op woensdag 27 april 2005 00:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
*Komt ook een kijkje nemen*
nee hoor niet allemaalquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
Sommige misschien expres.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?
Onder welke categorie val ikquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef Nagz het volgende:
[..]
Sommige misschien expres.
Maar ik denk ook sommige onbewust...
*meldquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ja dat knopje was idd wel een stuk makkeljiker. Jammer dat ze dat weg hebben gelaten.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
*meld
Sinds dat fotoboek knopje weg is, dan maar zo. Anders moet ik de hele tijd m'n fotoboek link in gaan typen terwijl ik ook gewoon op een linkje kan rammen
Ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
quote:
Dat is een mooie stelling. Ik denk zeker dat er een (grote) kern van waarheid in zit. Maar ook dat mensen zonder fotoboek zich voor hun uiterlijk schamen (voor zover dat niet hetzelfde is).quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet waar. Ik zou eerder de stelling veranderen in:
Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
Ik heb geen idee of dat zo is... ik heb iig genoeg mensen gezien voor wie dat opgaat, maar ook andersom.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetlequote:Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn wij nu het uitschot van dit topic?
ik ben zoo zelfverzekerdquote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetle
Ik heb geen idee of dat zo is, maar dat komt omdat ik het nog nooit bij de hand heb gehad.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Naar aanleiding van een topic wat ik pas las (zus van vriendin bezwangerd) vraag ik me het volgende af:
Zijn mannen nou echt zo makkelijk te verleiden? Zijn mannen makkelijker te verleiden als vrouwen?
Kunnen vrouwen beter nee zeggen tegen bv vreemdgaan of doen beide geslachten dat net zo hard niet.
graag jullie visie hierop. Ik denk zelf dat mannen makkelijker te verleiden en in bed te krijgen zijn dan vrouwen. Het topic wat ik aanhaalde is daar hét voorbeeld van. Man heeft het een beetje moeilijk, zusje komt schaarsgekleed de kamer in en hoppa![]()
Nou ik denk dat je met een foto wel eerder een reactie kan krijgen. Wat is anders het nut van een fotoboek zonder foto. Als je niet zeker van jezelf bent en toch een foto plaats is het commentaar wat je er op kan krijgen natuurlijk helemaal funest.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |