Heej dat is aardig van jou. Nou weltruste en slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag Sabrientje, even een slowchat van moi, ik ga slaapjes doen en ik wil even een zwaaitje geven.
![]()
![]()
Tis wel afhankelijk hoe jje "in de eerste plaats" definieerd, maar ik kan het er wel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
Eens, maar met enkele toelichtingen, vooral wat er onder uiterlijk wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"quote:Op woensdag 27 april 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwens versieren dmv routers beveiligen![]()
Nou die openingszin werkt fantastisch kan ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"
Succesquote:Op woensdag 27 april 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
is eens een andere openings zin, "zal ik jouw WEP-key eens goed configureren?"
Logisch met zo'n ondertitelquote:Op woensdag 27 april 2005 00:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
*Komt ook een kijkje nemen*
nee hoor niet allemaalquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
Sommige misschien expres.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien willen die mensen erkenning dat ze er leuk uit zien?
Onder welke categorie val ikquote:Op woensdag 27 april 2005 01:09 schreef Nagz het volgende:
[..]
Sommige misschien expres.
Maar ik denk ook sommige onbewust...
*meldquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ja dat knopje was idd wel een stuk makkeljiker. Jammer dat ze dat weg hebben gelaten.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
*meld
Sinds dat fotoboek knopje weg is, dan maar zo. Anders moet ik de hele tijd m'n fotoboek link in gaan typen terwijl ik ook gewoon op een linkje kan rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |