Die kuttijd komt nog welquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof daar echt niet zo in. Ik beleef de grootste lol van m'n leven, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik daarvoor eerst door een kuttijd heb moeten gaan ofzoiets.
Ach, ik dacht: ik geef hem wat op zich op te kunnen verheugenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life.
*Insert hug smileyquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, ik dacht: ik geef hem wat op zich op te kunnen verheugen
Dat klinkt behoorlijk bekend, maar ach... elke keer trap ik er weer inquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:22 schreef dawg het volgende:
Ik heb te vaak meegemaakt dat vriendschap een illusie is, zodoende geloof ik daar niet meer in.
Nou nou, die conjuctuurgolf heeft een behoorlijke periode dan, ik hoop niet dat er straks een dip van 25 jaar komt.quote:
Blijkbaar heb ik heel veel geluk met enorm goede vriendschappen die al eeuwen duren en best heel intensief zijn. Zonder teleurstellingen. Zeg maar het compleet tegenovergestelde van mijn relaties.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:22 schreef dawg het volgende:
Ik heb te vaak meegemaakt dat vriendschap een illusie is, zodoende geloof ik daar niet meer in.
Nouja zo zwart wit als dat het hier gesteld wordt is het natuurlijk niet maar ik geloof wel dat als je kuttijden meemaakt dat je de goede tijden meer waardeert en herkent.quote:
Hehe, nee goed...mijn dipjes zijn ook altijd veel korter dan mn geluksperiodesquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou, die conjuctuurgolf heeft een behoorlijke periode dan, ik hoop niet dat er straks een dip van 25 jaar komt.
Ik ken echt helemaal niemand die nog nooit wat kuts heeft meegemaakt...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou, die conjuctuurgolf heeft een behoorlijke periode dan, ik hoop niet dat er straks een dip van 25 jaar komt.
Ja als je liefde en vrienden als bijzaak ziet dan is het idd niet moeilijk om aan de top van je kunnen te leven...quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vrienden zie ik meer als ontspanning (het is toch leuker om met z'n allen bier te drinken dan in je eentje) en liefde, ach, mooi meegenomen. Maar goed, iedereen heeft natuurlijk z'n eigen bedoeling met z'n leven.
Dat is waar, maar dat brengt me wel bij de vraag, maken andere mensen wie je bent, of doe je dat zelf?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:28 schreef JoeyT het volgende:
Uiteindelijk komt het leven maar op 1 ding neer en dat is je relaties met andere mensen. Zonder andere mensen ben jij ook niets.
Ligt er aan hoe meegaand (en gemakzuchtig) je bent. Leef je, of laat je je leven?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:26 schreef melismay het volgende:
Dat is waar, maar dat brengt me wel bij de vraag, maken andere mensen wie je bent, of doe je dat zelf?
Ik geloof dan ook niet dat ik iemand ken die zo positief in het leven staat als Tijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die nog nooit wat kuts heeft meegemaakt...
Wat een onzin. Ik laat mijn geluk niet afhangen van iemand anders.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:28 schreef JoeyT het volgende:
Uiteindelijk komt het leven maar op 1 ding neer en dat is je relaties met andere mensen. Zonder andere mensen ben jij ook niets.
Vind je het gek, als je met mij op vakantie mag.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat ik iemand ken die zo positief in het leven staat als Tijn.
Zou jij graag op een bijna onbewoond eiland willen zitten waar jij de enige bewoner bent? Volgens mij word je dan hardstikke gek...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik laat mijn geluk niet afhangen van iemand anders.
Dat is totaal anders.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zou jij graag op een bijna onbewoond eiland willen zitten waar jij de enige bewoner bent? Volgens mij word je dan hardstikke gek...
Mensen zijn nu eenmaal sociale wezens.
Dat is natuurlijk onzin. Je geluk hangt altijd deels af van anderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik laat mijn geluk niet afhangen van iemand anders.
Heeft helemaal nix met meegaand te maken. Je neemt eigenschappen van vrienden over. Dingen als spontaniteit, flirten, spreken voor een grote groep heb ik onbewust afgekeken en is gewoon een deel van mij geworden. Als het goed is verbeter je jezelf door je omgang met anderen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe meegaand (en gemakzuchtig) je bent. Leef je, of laat je je leven?
Ik denk dat het nog veel belangrijker is voor je perspectief op geluk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je geluk hangt altijd deels af van anderen.
Maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat je mensen nodig hebt om gelukkig te zijn. Iig om je geluk te delen...
Waarom zou mijn geluk (deels) van anderen afhangen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je geluk hangt altijd deels af van anderen.
Maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat je mensen nodig hebt om gelukkig te zijn. Iig om je geluk te delen... Als je je geluk niet kan delen stelt geluk weinig voor en kan je denk ik niet eens spreken van geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |