op de frontpage? link?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, maar gaat het daar over? Want op de frontpage staat dat iemand van fok bedreigt is, met een link naar het gabberalien topic, maar daar wordt niemand bedreigd, en hier wel, ik snap het dus niet meer![]()
Dat ging over een topic van MickeyMoquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, maar gaat het daar over? Want op de frontpage staat dat iemand van fok bedreigt is, met een link naar het gabberalien topic, maar daar wordt niemand bedreigd, en hier wel, ik snap het dus niet meer![]()
Die lijkt verdomd veel op de gabber alien... maar dan knapperquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:
btw, kent iemand deze nog
[afbeelding]
Blader 1 pagina terugquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[afbeelding]
ik zag haar nietquote:
kwam ik idd ook achterquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout, ik bedoel van het andere topic.
dat wou ik dus ook net zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:10 schreef Wokkel1982 het volgende:
Vooral dat 'leer Nederlands' doet het 'em...
Is zij niet van playstation ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[afbeelding]
Sjezus Christus, heb je alleen maar met de benen wijd op tafel gelegen op de basisschool ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:17 schreef Kruipteef het volgende:
Volgens mij meot die mikeymo eerst ngo ene keer op ze bek geslage worde voor dat ie beseft dat ie fout zit want hij gaat in dit forum gewoon nog verder triest mannetje ook he t stikt hier van de trieste mensen waarvan de helft zelf nog is lelijk is ook niet verkeerd opvatte et is maar een mening net als dat forum toch
Hou je kop stomme kruipteefquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:17 schreef Kruipteef het volgende:
Volgens mij meot die mikeymo eerst ngo ene keer op ze bek geslage worde voor dat ie beseft dat ie fout zit want hij gaat in dit forum gewoon nog verder triest mannetje ook he t stikt hier van de trieste mensen waarvan de helft zelf nog is lelijk is ook niet verkeerd opvatte et is maar een mening net als dat forum toch
Dat is, zo mogelijk, nog zieliger dan het topic van 'beach-master' MikeyMoquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA!
*log gelezen heeft*
*naar Tobbes wijst en uitlacht*
Hoe desperado kan je zijn!!
Maar lang niet zo zielig als iemand op zijn bek slaan om wat op internet is gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is, zo mogelijk, nog zieliger dan het topic van 'beach-master' MikeyMo.
zoiets als anaal, alleen dan met bananenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:28 schreef bolivian het volgende:
Wat is een 'amal'?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik niet meer dan gelijke munt eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar lang niet zo zielig als iemand op zijn bek slaan om wat op internet is gezegd.
Die jongen heeft gewoon 'sorry' gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef cultheld het volgende:
Dat vind ik niet meer dan gelijke munt eigenlijk.
Niet vergeten zelf geen taalfouten te maken danquote:Op woensdag 27 april 2005 00:00 schreef star_gazer het volgende:
Krijg de kanker stelletje kankerkoppe de letter 'n' op mijn toetsebort doet ut nie net als de intropunktie (zo sgrijv je dad tog?) krijg de kanker kanekrkoppe.
Wahaha triest volk zeg. Als er zoiets bestaat als 'mensenrassen', dan zijn hun ieder geval de shande van 'ons' ras. Kansloze slonsdale-losers
Treffender had ik het zelf niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:19 schreef kastanova het volgende:
Sjezus Christus, heb je alleen maar met de benen wijd op tafel gelegen op de basisschool ofzo?.
ikke:quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wie dan wel?
Ik heb me bek gehouden over die martine na die ene dag, ik let verdomd goed op mijn woorden, maar de bedreigingen blijven aanhgouden. Deze vond ik vanochtend... tezamen met een conversatie op me msn:quote:as ik jou was zou ik maar is uitkijken met wat juh doet en juh bek op fok maar is dicht houden want anders kon juh nog wel is meer klappen ganan krijgen op die kk kop van juh :[
enuh een gewaarschuuwd man teld voor 2
en ik hou fok in de gaten..
heb net een nieuwe topik gevonde waarin juh weer te ver gaat juh moet juh bek houden ....
moelijk???
mjah, het is net als poepsex: de eerste keer walg je er nog van als je het ziet, op een gegeven moment is het meer: "goh bedenk eens iets creatiefs". Er is me al een kleine 435x kankah toegewenst en ik ben virtueel al een kleine 231x dood geschopt geloof ikquote:26.04.2005 23:00:39 [, Unknown status]
klappen gehad?
26.04.2005 23:01:46 parted this conversation. Session closed.
26.04.2005 23:20:06 Session opened.
26.04.2005 23:20:07 [, Unknown status]
eu?
26.04.2005 23:21:07 parted this conversation. Session closed.
26.04.2005 23:23:10 Session opened.
26.04.2005 23:23:11 [, Unknown status]
terecht vind je niet?
26.04.2005 23:24:11 parted this conversation. Session closed.
26.04.2005 23:44:38 Session opened.
26.04.2005 23:44:42 [, Unknown status]
ik hoop voor you dat ik je niet tegen kom,
26.04.2005 23:44:58 [, Unknown status]
schop het licht uit je ogen
26.04.2005 23:45:17 parted this conversation. Session closed.
De harde kern van de fok knokploeg slaat niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is tijd voor de Fok knokploeg![]()
Ik hou er wel van om kaalkoppies te slaan.
ik leef nogquote:
goude oudequote:
loop jij nog in een berenvelletje rond met ene knuppelquote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vind ik niet meer dan gelijke munt eigenlijk.
gabberklappenquote:Op woensdag 27 april 2005 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is tijd voor de Fok knokploeg![]()
Ik hou er wel van om kaalkoppies te slaan.
Doe je benen aanelkaar,pak het woorden boek,en back offquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:17 schreef Kruipteef het volgende:
van de playstation reclame!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:23 schreef donald_dick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:10 schreef LaZZ het volgende:
Zijn dat nou de nationalisten van tegenwoordig? Ze kunnen godverdomme zelf geeneens fatsoenlijk Nederlands. Wat kan ik me daaraan ergeren. Als je je vaderland lief hebt en een hekel hebt aan alles wat allochtoon is, doe het dan goed.
Overigens, TS, als ze je op komen zoeken regelen we natuurlijk een knokploegje.
* om loonsverhoging vragen gaatquote:Op woensdag 27 april 2005 12:39 schreef Kruipteef het volgende:
tja ieder krijgt wat ie verdient
Doe je ogen eens dicht.Wat zie je dan? Precies! dat verdien jijquote:Op woensdag 27 april 2005 12:39 schreef Kruipteef het volgende:
tja ieder krijgt wat ie verdient
Graag gedaan hoor, ik weet niet precies wat het is, maar ik heb het gewoon in me om mensen te vermakenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA!
*log gelezen heeft*
*naar Tobbes wijst en uitlacht*
Hoe desperado kan je zijn!!
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
wat frappant is, is dat geen van de mensen die scheldpartijen doen op het internet een zin kunnen schrijven waar eens minder dan 35 spelfouten in zitten
wijs er eens een stuk of 20 aan dan, in mijn zin popjequote:Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
"Mensen die scheldpartijen doen" is even erg als 50 spelfouten.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wijs er eens een stuk of 20 aan dan, in mijn zin popje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |