Raveteven's love is like a freight train running him down...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:31 schreef LibertarianX het volgende:
TS is gefistfucked door raveteven?
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:31 schreef LibertarianX het volgende:
TS is gefistfucked door raveteven?
Ohja, en dat was volgens mij nog een reden om er een slotje op te flikkerenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:01 schreef cultheld het volgende:
Nu ben je echt het mannetje.
We hebben eenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ik dacht dat het topic inmiddels meer over Tobbes ging die zich als een vreselijke nerd te kijk zet hahaha
Teveel eer voor hemquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:15 schreef PLAE@ het volgende:
ey cultheld is dat onderschrift bij je icoon gericht aan koenz0r?![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
We hebben eenT
We hebben eenO
We hebben eenB
We hebben nog eenB
We hebben eenE
We hebben eenS
We hebben eenTobbes
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:23 schreef PLAE@ het volgende:
Kan je hier wel wijs gaan doen Tobbes, maar je loopt eerst een beetje stoer tegen d'r te doen en 20 minuten later loop je je af te trekken terwijl je met haar zit te cammen.
zielig man.
Hoe weet jij dat van dat rukken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:23 schreef PLAE@ het volgende:
Kan je hier wel wijs gaan doen Tobbes, maar je loopt eerst een beetje stoer tegen d'r te doen en 20 minuten later loop je je af te trekken terwijl je met haar zit te cammen.
zielig man.
shut the neuk up, strontvliegquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:01 schreef cultheld het volgende:
Nu ben je echt het mannetje.
de perfecte bitch zeg ik danquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:23 schreef PLAE@ het volgende:
zielig man.
HU JE GORTE KK BEK DIGT MANquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze gan je na du knaker sgoppe!!
Hmmz nu wordt het ingewikkeld, ik dacht namelijk dat ie t over jou hadquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij bent zijn bitch, dat zegt ie toch net.
en wat dat aangaat, ik ook niet... lage streek van je, makker...quote:grappig... die "alien" is een vriendin van me, zou me maar tam houden als ik jou was, vriend...
martine is er namelijk niet blij mee...
Wie is 'makker' in dit jankverhaal?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:44 schreef NielsTriple het volgende:
had het ook al op de FP gepost, maar bij deze nog een keer...
[..]
en wat dat aangaat, ik ook niet... lage streek van je, makker...
Oh god, we zijn weer op het "Wat je zegt ben jezelf" niveau belandquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz nu wordt het ingewikkeld, ik dacht namelijk dat ie t over jou had
edit: geen moeders
Neuh, heb dagelijks genoeg modellen om me heenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh god, we zijn weer op het "Wat je zegt ben jezelf" niveau beland.
What's next, ga je m'n ballen kussen als ik je vertel dat ik een model ben?
dat ging tog om iemnad naders?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:44 schreef NielsTriple het volgende:
had het ook al op de FP gepost, maar bij deze nog een keer...
[..]
en wat dat aangaat, ik ook niet... lage streek van je, makker...
Dat zou kansloos zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:48 schreef NielsTriple het volgende:
mijn uiterlijk belachelijk maken?? leef je uit
Je mag zeggen dat je het een lage streek vindt (want dat is het, maar dan wel een vermakelijke, lage streek).quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:48 schreef NielsTriple het volgende:
who gives a fuck??
ik ga niet slaan, zeg alleen dat het een HELE lage streek is...
hoezo? wil je doen dan?
mijn uiterlijk belachelijk maken?? leef je uit
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:48 schreef LibertarianX het volgende:
Zo´n rave teef, neukt dat net zo belabberd als een junk?
Zeg maar dat je je hand in haar broekje steekt en dat gevoel geeft alsof je het paard van de schillenboer klontjes voert?
Zeg maar dat je je hand in haar broekje steekt en dat gevoel geeft alsof je het paard van de schillenboer klontjes voert?
Great minds think alike.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
donald, ben jij een kloon van Tobbes?![]()
quote:Tobias | And I drift with the thought of her eyes, she's all that I can see... says:
Wat vind je van de voorspellingen van Nostradamus?
[H4L]SonSe_TeRRoR_BiTch[H4L]SonSDaLe.. SGAT,, HouFanJee says:
was da
Tobias | And I drift with the thought of her eyes, she's all that I can see... says:
Hij voorspelt dat volgende week alle vrouwen opeens genomen willen worden door een breezer-flesje
Ik word niet bedreigt, ik word alleen uitgescholdenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, maar gaat het daar over? Want op de frontpage staat dat iemand van fok bedreigt is, met een link naar het gabberalien topic, maar daar wordt niemand bedreigd, en hier wel, ik snap het dus niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |