Zij is lief, jong, dom, zielig. En jij hebt een beurt nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Bij deze:
[..]
NB. Ik moet eerlijk zeggen dat ze overkomt als een leuk en integer meisje en ze is nog eens mooi ook. Wat er na het accepten van de webcam is gebeurd gaat jullie niks aan. Zo blijkt maar weer eens dat iemand bashen zonder enige kennis van de persoon soms op ronduit ongegronde gronden berust kan zijn (is dit goed nederlands?). Maar het blijft natuurlijk leuk om te doen!![]()
Wanhopigquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je scheld haar eerst uit voor KK lelijk hoertje en daarna ga je haar lopen versieren?
Je bent sneu.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:44 schreef Tobbes het volgende:
[blaat]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:57 schreef Reloaded het volgende:
@ Tobbes: Zwakkeling, je hebt gewoon snoeihard aan je pik staan trekken toen ze de webcam aan deed
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
hmmz die quote een stukje rage against the machine terwijl dat toch niet bepaald lonsdale muziek is.
ja mooi he!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je scheld haar eerst uit voor KK lelijk hoertje en daarna ga je haar lopen versieren?
quote:Hij voorspelt dat volgende week alle vrouwen opeens genomen willen worden door een breezer-flesje
quote:Tobias | And I drift with the thought of her eyes, she's all that I can see... says:
en wat vind je van het binnenlandse beleid dat Bush voert in de VS?
duh, en dan keihard in haar oog spuiten als je komtquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef kastanova het volgende:
Kóllere Tobbes, nooit geweten dat jij zó'n wanhopige kneus was.
Wilde ik net vragenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:11 schreef Pumatje het volgende:
krijgen we dat filmpje met dat wijf en die hond nog te zien ofwat?
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:21 schreef nietzman het volgende:
Zal ik nog maar eens topic openen over het filmpje van het minderjarige vriendinnetje van Mickey, haar hond en geen kleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |