En die reden doel ik nu juist op. Je kunt gevoel niet makkelijk afbreken met het rationele. Alles doe je uit gevoel. Het rationele is slechts een vorm van planning om positief gevoel te bereiken. Waarom vreten mensen zich rond? Wint het gevoel het op zo'n moment of het rationele? Dus waaruit handel je? Je laat een zak chips in de supermarkt staan. Rationele beslissing of angst dat je anders down bent s'avonds omdat je die zak niet kon laten staan? En voelt het niet goed als je het laat staan? Gevoel is de motor van de mens en dat rationaliseer je niet wegquote:Op maandag 25 april 2005 13:12 schreef Blinky het volgende:
Blijkbaar heeft iemand een goede reden voor zichzelf om dat te doen, er weegt bljikbaar iets zwaarder dan de goede orde/gedachte. Daarbij is wat voor de een goed is, voor de ander slecht. Soms is het een kwestie van tijd om iets anders in te zien, maar het blijven meningen en die blijven persoonlijk.
Omdat ze onder invloed niet stil staan bij waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Rijden onder invloed is ook zinloos. En toch doen mensen het. Waarom?
Je kunt wel stil staan bij je gevoel, en zorgen dat niet-constructieve gevoelens geen deel uitmaken van je besluitvorming. Ik ken zelf ook negatieve gevoelens, en kan als ik een slechte bui heb ook jankend met een "de hele wereld is tegen mij"-gevoel de meest vreselijke dingen bedenken. Uiteindelijk doe ik die dingen echter niet, omdat ze niet constructief zijn. Als ik een beslissing moet nemen terwijl ik negatieve gevoelens voel opkomen wacht ik ook altijd 2 dagen. In die 2 dagen kan ik het dan allemaal helder bekijken..quote:Op maandag 25 april 2005 13:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En die reden doel ik nu juist op. Je kunt gevoel niet makkelijk afbreken met het rationele. Alles doe je uit gevoel. Het rationele is slechts een vorm van planning om positief gevoel te bereiken.
Ik vind leven op gevoel zelf heerlijk.quote:En voelt het niet goed als je het laat staan? Gevoel is de motor van de mens en dat rationaliseer je niet weg![]()
Op gevoel vertrouwen is denk ik niets mis mee, ik leef zelf ook voor een groot deel op intuitie. Ik probeer me echter wel voor ik iets doe af te vragen of het beoogde resultaat constructief is.quote:Op maandag 25 april 2005 13:23 schreef Blinky het volgende:
Misschien kun je jezelf aanleren om niet teveel op je gevoel te vertrouwen
Welkom terug Luupje!quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik houd het allemaal niet meer bij hier.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het komt over alsof je me op een sofa hebt gegooidquote:Op maandag 25 april 2005 13:23 schreef Blinky het volgende:
Misschien kun je jezelf aanleren om niet teveel op je gevoel te vertrouwen en juist je ratio te raadplegen en heel objectief (of zo objectief mogelijk dan) naar iets te kijken. Of vragen aan anderen hoe zij erover denken om zo een vrij onafhankelijk beeld van te kunnen scheppen.
belangrijke beslissingen nemen op basis van goede gevoelens is ook niet (altijd) de juiste weg.quote:Op maandag 25 april 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:
je kunt wel voorkomen dat je belangrijke beslissingen neemt op basis van negatieve gevoelens.
Ja dit zou wel moeten gaan werken. Dit neemt echter totaal niet weg dat het moeilijk (en ergens onnatuurlijk) is om zo te leven en keuzes te maken en hence is het te begrijpen dat mensen elkaar naar het leven staan bij een scheiding!quote:Op maandag 25 april 2005 13:25 schreef Alicey in Wonderland het volgende:
Prima methode
Zeker niet. Ook als ik het gevoel heb dat ik erg optimistisch ben las ik meestal een 2 dagen bedenktermijn in.quote:Op maandag 25 april 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
belangrijke beslissingen nemen op basis van goede gevoelens is ook niet (altijd) de juiste weg.
Jankenquote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
overigens...belangrijke beslissingen niet nemen op basis van slechte gevoelens is ook niet okquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeker niet. Ook als ik het gevoel heb dat ik erg optimistisch ben las ik meestal een 2 dagen bedenktermijn in.
Het zwelgen in zelfmedelijden is volgens mij een van de moeilijkste spiralen om uit te komen, maar als het je lukt heb je daaar zeker profijt van!quote:Op maandag 25 april 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt wel stil staan bij je gevoel, en zorgen dat niet-constructieve gevoelens geen deel uitmaken van je besluitvorming. Ik ken zelf ook negatieve gevoelens, en kan als ik een slechte bui heb ook jankend met een "de hele wereld is tegen mij"-gevoel de meest vreselijke dingen bedenken.
Ik ben daar voor mezelf nog niet helemaal uit. Mijn ratio en gevoel botsen ook nog wel eens met elkaar en dat is moeilijk om op iemand anders over te brengen. Zeker als die het tegenovergestelde denkt/voelt. Maar het leven op zich: niet alles is negatief en niet iedereen is tegen je. Ik kan nu echt wel weer genieten van kleine dingen.quote:Ik vind leven op gevoel zelf heerlijk.
Inderdaad. Soms las ik bewust even een 'adempauze' in voordat ik belangrijke beslissingen neem.quote:Maar zoals ik zeg, negatieve gevoelens bereik je niets mee. Het gevoel zelf kun je vaak niets tegen doen, maar je kunt wel voorkomen dat je belangrijke beslissingen neemt op basis van negatieve gevoelens.
"Alicey in Wonderland"quote:Op maandag 25 april 2005 13:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja dit zou wel moeten gaan werken. Dit neemt echter totaal niet weg dat het moeilijk (en ergens onnatuurlijk) is om zo te leven en keuzes te maken en hence is het te begrijpen dat mensen elkaar naar het leven staan bij een scheiding!
quote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Janken![]()
Gewoon twee dagen de situatie overzien en dan pas bekijken wat je eraan kunt doen en de beslissing nemen
mja, over 2 dagen zijn wij alweer 4 topics verderquote:Op maandag 25 april 2005 13:36 schreef Alicey het volgende:
[..]Over 2 dagen een postsessie van Lupa
Op het moment zelf lukt het mij ook nooit, hoe goed ik ook nadenk en weet dat het onzinnig is waar ik mee bezig ben. Ik kan wel voorkomen dat het in de toekomst verdere gevolgen heeft.quote:Op maandag 25 april 2005 13:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het zwelgen in zelfmedelijden is volgens mij een van de moeilijkste spiralen om uit te komen, maar als het je lukt heb je daaar zeker profijt van!
Ik denk niet dat dat echt moeilijk is.. Ik denk dat iedereen voortdurend dat soort conflicten heeft. Ratio is verder ook niet absoluut, het hangt er ook maar net van af hoeveel je van een situatie kunt overzien, en vaak is dat ook maar een klein deel..quote:Ik ben daar voor mezelf nog niet helemaal uit. Mijn ratio en gevoel botsen ook nog wel eens met elkaar en dat is moeilijk om op iemand anders over te brengen.
Ik denk zelf dat juist in kleine dingen geluk zit.quote:Zeker als die het tegenovergestelde denkt/voelt. Maar het leven op zich: niet alles is negatief en niet iedereen is tegen je. Ik kan nu echt wel weer genieten van kleine dingen.
Dus je begrijpt het gevoel wel maar zou het zelf anders doen (althans dat denk je op dit moment. Altijd gissen hoe je reageert als je echt in zo'n situatie terechtkomt)?quote:Op maandag 25 april 2005 13:35 schreef Alicey het volgende:
Niemand heeft ook ooit beweerd dat leven makkelijk is.Keuzes maken en "afwegen" van gevoel/ratio is iets wat je je hele leven doet. Ik "kies" ook niet altijd voor mijn verstand. Het enige wat ik probeer is datgene te doen wat het meeste lijkt op de weg naar geluk.. Maar ook dat is een "probeer" die soms fout kan gaan.
Wat bedoel je precies? Heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
overigens...belangrijke beslissingen niet nemen op basis van slechte gevoelens is ook niet ok
Ik begrijp dat die gevoelens er zijn, en kan ook begrijpen dat iemand zich er tijdelijk door laat leiden. Op een gegeven moment zou gezond verstand het echter weer over moeten nemen lijkt mij..quote:Op maandag 25 april 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dus je begrijpt het gevoel wel maar zou het zelf anders doen (althans dat denk je op dit moment. Altijd gissen hoe je reageert als je echt in zo'n situatie terechtkomt)?
Dat is mijn bedoeling nietquote:Op maandag 25 april 2005 13:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het komt over alsof je me op een sofa hebt gegooidDat ik het begrijp zegt weinig over hoe ik in mekaar zit heur en hoe ik met dingen omga
oKquote:Op maandag 25 april 2005 13:43 schreef Blinky het volgende:
Ik denk echter nogal veel na en het is slechts mijn persoonlijke visie. Ik heb de neiging om dingen in de vragende vorm te zetten om de ander aan te zetten tot denken, terwijl het voor mijzelf duideljik is. Maar
het is niet mijn bedoeling om mijn mening op te dringen.
Jaquote:Maar dat daargelaten... zit/ligt de sofa lekker?
ik ga niet in dat vliegtuig, want ik heb het gevoel dat het neer gaat storten ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Heb je een voorbeeld?
Volgens mij zijn we het eensquote:Op maandag 25 april 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
Ik begrijp dat die gevoelens er zijn, en kan ook begrijpen dat iemand zich er tijdelijk door laat leiden. Op een gegeven moment zou gezond verstand het echter weer over moeten nemen lijkt mij..
Ik ben zelf vrij zeker dat ik het zelf anders zou doen. Het verleden heeft wat dat betreft al voldoende uitgewezen dat ik "onvoldoende" over wraak-gevoelens beschik om op die manier te werken..
Ik wil ook nog wel es naar zo'n Rockmeet. Vind ik mezelf het typje wel voor.quote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
oK [afbeelding]
[..]
Ja [afbeelding]
Denk je nog vaak terug aan de rockmeet? Een meet met meer mensen en toch wij tweetjes die alleen oog voor elkaar hadden *zucht* *zwijmel*
volgende topictitel in onze reeks !quote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Haushofer het volgende:
Of mogen hier alleen nog posts over gevoelens neer worden gezet?
Gevoel = ((wanhoop * liefde) / Stress^2) *pfquote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Haushofer het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2005 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:
volgende topictitel in onze reeks !
[WFL-LFC#75] HVJJN
quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is leuk heur. Zeker als je van kontknijpers houdtquote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil ook nog wel es naar zo'n Rockmeet. Vind ik mezelf het typje wel voor.En de muziek trekt natuurlijk.
Het is niet dat soort negatief denken waar ik op doel, maar ik denk dat dat wel duidelijk is.quote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga niet in dat vliegtuig, want ik heb het gevoel dat het neer gaat storten ofzo
Nouja, ik kan hem een schop geven naar R&P natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Haushofer het volgende:
In R&P kun je sommigen al aan het flippen maken door een van de woorden te beklemtonen. Bijv. Hoe voel je je >>>NU<<<.quote:Op maandag 25 april 2005 13:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]Wordt wel lachen dan
Motten we wel ff een schijntekst ervoor invullen. Hoe Verveel Je Je Nu ofzo
En zo niet dan doen ze het niet meer als je zegt dat je ze een blauw oog gaat slaan.quote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is leuk heur. Zeker als je van kontknijpers houdt
Geen idee?quote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef het_fokschaap het volgende:
weet iemand waarom er in fok_dark meer smileys beschikbaar zijn om aan te klikken dan in fok_silver ? dat aanklikken is juist makkelijk ivm onthouden van alle toetscombi's
dat begrijp ik, maar dan nog is het zo dat negatieve gevoelens over iets helemaal niet op feiten hoeven te berusten.quote:Op maandag 25 april 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet dat soort negatief denken waar ik op doel, maar ik denk dat dat wel duidelijk is.
Daarom zijn het ook gevoelens.quote:Op maandag 25 april 2005 14:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar dan nog is het zo dat negatieve gevoelens over iets helemaal niet op feiten hoeven te berusten.
klopt, maar om nou belangrijke beslissingen op gevoelens, positief dan wel negatief, te baseren is niet altijd de juiste weg. het kan goed uitpakken natuurlijkquote:
General chatquote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Rockmeet dus? is dat van het MUZ-forum?
Zou intuitie een tussenweg tussen gevoel en ratio zijn? Zonee, wat is dan hetgene op basis waarvan je bepaalt in hoeverre je je gevoel volgt, en in hoeverre je rationeel denkt?quote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, maar om nou belangrijke beslissingen op gevoelens, positief dan wel negatief, te baseren is niet altijd de juiste weg. het kan goed uitpakken natuurlijk
Nee, was van het GC-forum. Maar misschien dat een nieuwe wel via het MUZ-forum komt?quote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
OK, internet lag er hier even uit
Om niet de discussie opnieuw op te rakelen enzo, wil ik alleen nog even zeggen dat ik het wel zie zoals Alicey, en dat ik ook een groot gebrek aan wraakgevoelens heb. Ken ik niet, wil ik ook niet. Ook mensen 'haten' doe ik niet aan.
Rockmeet dus? is dat van het MUZ-forum?
Och je doet maar. Tis inmiddels bijgelegd. Ze was wel enorm geschrokken hoorde ikquote:Op maandag 25 april 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
En zo niet dan doen ze het niet meer als je zegt dat je ze een blauw oog gaat slaan.
Sorry hoor liv, maar ik blijf je hier mee plagen
Ik denk dat je rationele argumenten op een rijtje zet en dan gevoelsmatig kiest welke argumenten je het belangrijkste vindt.quote:Op maandag 25 april 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou intuitie een tussenweg tussen gevoel en ratio zijn? Zonee, wat is dan hetgene op basis waarvan je bepaalt in hoeverre je je gevoel volgt, en in hoeverre je rationeel denkt?
Ben jij een billenknijper livEliveD?quote:Op maandag 25 april 2005 14:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och je doet maar. Tis inmiddels bijgelegd. Ze was wel enorm geschrokken hoorde ik
Daarnaast heb ik het vermoeden dat je een beetje jaloers op haar was/bent
Gek he?quote:Op maandag 25 april 2005 14:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och je doet maar. Tis inmiddels bijgelegd. Ze was wel enorm geschrokken hoorde ik
Een blauw oog is iets wat ik niet ambieer hoor.quote:Daarnaast heb ik het vermoeden dat je een beetje jaloers op haar was/bent
Nee, liv werd belaagd door een billenknijpster, en heeft haar in vrij duidelijke bewoording kenbaar gemaakt dat hij dat niet leuk vond.quote:Op maandag 25 april 2005 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben jij een billenknijper livEliveD?
quote:Op maandag 25 april 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, liv werd belaagd door een billenknijpster, en heeft haar in vrij duidelijke bewoording kenbaar gemaakt dat hij dat niet leuk vond.
Nouja, de boodschap was duidelijk in ieder geval.quote:Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich hoor je dat niet vaak, maar ik vind dat hij groot gelijk heeft dat ie dat duidelijk kenbaar maaktAl dat onduidelijke gedoe bereik je niets mee
Ik weet zelf niet wat ik zou doen. In een drukke uitgaangsgelegenheid ligt het toch heel anders.. Ik laat doorgaans echter te veel over me heen komen.quote:Ik zou niet zo duidelijk durven zijn en vermoedelijk gewoon proberen afstand te houden tussen mij en de knijper in kwestie
Dat was nogal lastig omdat ze letterlijk alles op alles zette om me te raken. Nu heb ik ook wel een lekker kontje natuurlijk...quote:Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou niet zo duidelijk durven zijn en vermoedelijk gewoon proberen afstand te houden tussen mij en de knijper in kwestie
Je hoeft seksuele intimidatie tegenwoordig alleen nog maar aannemelijk te maken, dus wat staat je te wachten?quote:Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat was nogal lastig omdat ze letterlijk alles op alles zette om me te raken. Nu heb ik ook wel een lekker kontje natuurlijk...
Sow dan, dat klinkt meer als een stalksterquote:Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat was nogal lastig omdat ze letterlijk alles op alles zette om me te raken. Nu heb ik ook wel een lekker kontje natuurlijk...
liv was er denk ik wel zo ongeveer pissig genoeg voor om dat te doen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hoeft seksuele intimidatie tegenwoordig alleen nog maar aannemelijk te maken, dus wat staat je te wachten?
Ah mooi.quote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef Reya het volgende:
Je hoeft seksuele intimidatie tegenwoordig alleen nog maar aannemelijk te maken, dus wat staat je te wachten?
Viel wel mee heur. Als ik zo overkwam: Zo voelde ik het nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
liv was er denk ik wel zo ongeveer pissig genoeg voor om dat te doen.
Naar de volgende meet komen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sow dan, dat klinkt meer als een stalkster
Over je kontje kan ik geen uitspraak doen
Het zat je volgens mij best hoog, want na de meet hebben we het er nog even over gehad.quote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Viel wel mee heur. Als ik zo overkwam: Zo voelde ik het niet
Ik ben niet zo'n knijperd hoor, ik ben best lief en erg verlegenquote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar de volgende meet komen.
En denk er aan : Naar kijken, maar niet aankomen.
Eehhhh jaquote:Op maandag 25 april 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Het zat je volgens mij best hoog, want na de meet hebben we het er nog even over gehad.
Nouja, stel dat je je niet kunt beheersen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knijperd hoor, ik ben best lief en erg verlegen![]()
Mja er hoort een verhaal bij. Nikky (quote:Op maandag 25 april 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat bezielt zo iemand dan ?
Behalve natuurlijk dat je een lekker kontje hebt liv
Dus ze kneep ook nog eens vaker, niet zomaar een keertje om aandacht te vragen ofzo?quote:Op maandag 25 april 2005 14:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja er hoort een verhaal bij. Nikky () die deed het eerst (of eigenlijk was er daarvoor nog een onbekende man die kneep
hetgeen de aanleiding van het alles was). Toen moest een andere fokster ook perse knijpen en wilde niet opgeven. Ook niet nadat ik het 2 keer haske netjes had uitgelegd.
Hee, ik heb een enorme beheersingquote:Op maandag 25 april 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, stel dat je je niet kunt beheersen.
Jij ook al.quote:Op maandag 25 april 2005 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hee, ik heb een enorme beheersing![]()
Bovendien knijp ik niet op een eerste kennismaking in kontjes, hoe lekker ze ook zijn
Nee dan word ik alleen maar arrogant van.quote:Op maandag 25 april 2005 14:50 schreef miss_sly het volgende:
Dus ze kneep ook nog eens vaker, niet zomaar een keertje om aandacht te vragen ofzo?
Maar jij houdt het gewoon op het feit dat ze vond dat je een lekker kontje had?
Zou ik ook doen als ik jou was, is goed voor je zelfbeeld![]()
Dat klinkt als valse bescheidenheid, dat is ook niet goed hoor!!quote:Op maandag 25 april 2005 14:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee dan word ik alleen maar arrogant van.
Beter is om te denken dat ik afstotelijk lelijk ben
Mja ander onderwerp maar voordat er nogmaals verkeerde aannames worden gedaanquote:Op maandag 25 april 2005 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt als valse bescheidenheid, dat is ook niet goed hoor!!
ja, dat zou ook kunnen, maar aanklikken is toch makkelijkerquote:Op maandag 25 april 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Maar kun je de smiley codes niet gewoon onthouden?
Ik vind het gewoon intypen veel makkelijker, maar ik ben niet zo'n muistype denk ik.quote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, dat zou ook kunnen, maar aanklikken is toch makkelijker
Ach, hij blijft best leuk.quote:Op maandag 25 april 2005 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die kende ik al een tijdje en ik moest er destijds ook erg om lachen![]()
WFL is alleen de saus, die je bijna overal overheen kunt gieten.quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
Als je de LFC topics een beetje volgt, krijg je een goeie illustratie van hoe breed het gebied van W, F & L nu werkelijk is...
hee, hier stond toch eerst dat dat fok_dark zo lelijk was ?quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
Als je de LFC topics een beetje volgt, krijg je een goeie illustratie van hoe breed het gebied van W, F & L nu werkelijk is...
Nee, dat staat hierquote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, hier stond toch eerst dat dat fok_dark zo lelijk was ?
ik wilde nog reply'en inderdaad, maar het scheelt wel met onthouden van smilies
Dat was de post voor dezequote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef het_fokschaap het volgende:
hee, hier stond toch eerst dat dat fok_dark zo lelijk was ?
Ik word depri van die duisternis. Uit het oogpunt van creature comfort dus niet zo'n goed ideequote:ik wilde nog reply'en inderdaad, maar het scheelt wel met onthouden van smilies
Aan dat plaatje valt toch helemaal niks te zien?quote:Op maandag 25 april 2005 16:13 schreef het_fokschaap het volgende:
morgen naar Bratislava, Slowakije...nog nooit geweest dus wel even leuk. Alleen was het hotel wat me aangeraden werd al helemaal vol en er was nog maar één hotel beschikbaar. Hopen dat het wat is
Het plaatje op internet stemt niet hoopvol.
[afbeelding]
daarom juistquote:Op maandag 25 april 2005 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan dat plaatje valt toch helemaal niks te zien?
Toch niet ook die langdradige keelpijn?quote:Op maandag 25 april 2005 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb hoofdpijn en keelpijn en ben vreselijk zielig.
Inderdaad.quote:En dan gaat het forum ook nog stuk.![]()
![]()
keelpijn na een sex-weekend !quote:Op maandag 25 april 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen idee, cadeautje van mijn minnaar.
Veel plezier dan maar. In deze buurt heerst er een vrij taaie vorm, die bij sommige mensen zelfs weken duurt. Ik weet niet hoe goed je weerstand is...quote:Op maandag 25 april 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee, cadeautje van mijn minnaar.
Misschien wordt er aan de database geknutseld. Want het was inderdaad ook een tijdje dat je wel kon lezen maar niet posten etc..quote:Het deed wel erg vreemd.
Blijkbaar wat minder het laatste halfjaar. Ik was nóóit ziek, momenteel heb ik regelmatig ergens last van...quote:Op maandag 25 april 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Veel plezier dan maar. In deze buurt heerst er een vrij taaie vorm, die bij sommige mensen zelfs weken duurt. Ik weet niet hoe goed je weerstand is...
Eén van die terugkerende onderwerpen naast Friesland en het weer.quote:
Bedankt, mede-Fries. Echt ziek ben ik niet, hoor. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.quote:
maar nog wel gelukkig ?quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.
't Wordt tijd dat die allochtonen nu eens integrerenquote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bedankt, mede-Fries.
Je hoor, een beetje keel- en koppijn doet weinig af aan mijn levensgeluk.quote:Op maandag 25 april 2005 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
maar nog wel gelukkig ?
Tegen de tijd dat jij een echte nicht wordt!quote:Op maandag 25 april 2005 17:48 schreef Doffy het volgende:
't Wordt tijd dat die allochtonen nu eens integreren
mooi !quote:Op maandag 25 april 2005 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hoor, een beetje keel- en koppijn doet weinig af aan mijn levensgeluk.
ik moet nog even kijken welk schaap de gelukkige gaat worden op m'n meet-shirt. ze zijn allemaal redelijk klein, ik kan natuurlijk ook een hele rij kleine schapen doenquote:Je schaap!Alleen daar word ik al gelukkig van.
quote:Op maandag 25 april 2005 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tegen de tijd dat jij een echte nicht wordt!
quote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Nooit. Ik ben geen nicht![]()
Ik ben een saaie burgerlul![]()
Dat kan ook, een vierkant met allemaal kleine vierkantjes erin.quote:Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet nog even kijken welk schaap de gelukkige gaat worden op m'n meet-shirt. ze zijn allemaal redelijk klein, ik kan natuurlijk ook een hele rij kleine schapen doen
Maar wel een leuke saaie burgerlul.quote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef Doffy het volgende:![]()
Nooit. Ik ben geen nicht![]()
Ik ben een saaie burgerlul![]()
is die ook te bestellen bij jou ?quote:Op maandag 25 april 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan ook, een vierkant met allemaal kleine vierkantjes erin.
Nou, dat kun je toch zelf maken in een tekenprogramma?quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:
is die ook te bestellen bij jou ?
jij zit natuurlijk helemaal in de procedure nu.
quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wel een leuke saaie burgerlul.
Ah... Fries fundamentalismequote:Maar goed, het betekent wel dat wij Friezen niet zullen capituleren.
Hmm.. Ik heb normaal eik ook nergens echt last van, maar die keelpijn die ik had duurde toch ook wel ee paar dagen voor alles weer een beetje normaal was.. Maar het kan ook zijn dat je nu van alles achter elkaar krijgt, ook dat is in.quote:Op maandag 25 april 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Blijkbaar wat minder het laatste halfjaar. Ik was nóóit ziek, momenteel heb ik regelmatig ergens last van...
mmm ja, inderdaad...misschien wel zo makkelijk ipv 4x strijken ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 18:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat kun je toch zelf maken in een tekenprogramma?
Als je besluit de deur niet uit te gaan ben je best wel heel erg ziek, als ik zo vrij mag zijn om eigen standaarden te projecteren op jou.quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bedankt, mede-Fries. Echt ziek ben ik niet, hoor. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.
Ja, rekent Bush de Friezen niet tot de As van het Kwaad?quote:[b]Op maandag 25 april 2005 18:03
Ah... Fries fundamentalismeAltijd al geweten dat Leeuwarden de Hoofdstad van het Kwaad was
Way to go, genius!quote:Op maandag 25 april 2005 18:05 schreef het_fokschaap het volgende:
mmm ja, inderdaad...misschien wel zo makkelijk ipv 4x strijken ofzo
Zoiets had ik vandaag ook met Tagliatelle waar groot op stond "met 100 gram groenten"quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Spaghetti met groente... Ik kan de groente nergens vinden.
Luiheid is in dit geval ook een factor van belang.quote:Op maandag 25 april 2005 18:05 schreef Alicey het volgende:
Als je besluit de deur niet uit te gaan ben je best wel heel erg ziek, als ik zo vrij mag zijn om eigen standaarden te projecteren op jou.
Ik zal 'm eens bellen. Wees niet verbaasd als een contingent stealth bombers het Zaailand in puin legt, hoorquote:Op maandag 25 april 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, rekent Bush de Friezen niet tot de As van het Kwaad?
Dit is ongeveer een kilo spaghetti met hooguit 5% groente. Gelukkig hebben we de salade nog.quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
Zoiets had ik vandaag ook met Tagliatelle waar groot op stond "met 100 gram groenten"
Je kent het Zaailand.quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Doffy het volgende:
Ik zal 'm eens bellen. Wees niet verbaasd als een contingent stealth bombers het Zaailand in puin legt, hoor
Ah, en dat kun je nu mooi maskeren met het feit dat je ziek bent?quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Luiheid is in dit geval ook een factor van belang.
Toch blijft het vreemd dat gerechten rijk gevuld met groenten een zeldzaamheid lijken te zijn, tenzij je ze zelf maakt.quote:Op maandag 25 april 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is ongeveer een kilo spaghetti met hooguit 5% groente. Gelukkig hebben we de salade nog.
Waarschijnlijk zou mijn inburgerlingscursus in Fryslan falen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent het Zaailand.Ik hou van je, Doffy!
Alicey herkende de Friese vlag niet eens op haar prachtige nieuwe klompen.
Ja, want je kunt het woord al niet eens goed schrijven.quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk zou mijn inburgerlingscursus in Fryslan falen.
Mijnquote:Op maandag 25 april 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
Toch blijft het vreemd dat gerechten rijk gevuld met groenten een zeldzaamheid lijken te zijn, tenzij je ze zelf maakt.
Dat is wel heel erg ja.. Die Tagliatelle die ik vanmiddag had zag je zo nu en dan nog een stukje groente in, maar hier moet je met een microscoop kijken.quote:
Ik heb geen lange L, hetgeen ik compenseer door er @ random een L tussen te gooien.quote:Op maandag 25 april 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, want je kunt het woord al niet eens goed schrijven.
Wat moet ik daarmee?quote:Op maandag 25 april 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Alicey herkende de Friese vlag niet eens op haar prachtige nieuwe klompen.
Ik ken het zaailand ook!quote:Op maandag 25 april 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alicey herkende de Friese vlag niet eens op haar prachtige nieuwe klompen.
Ik ben er niet door geobserdeerd, maar ik vind dat een goede maaltijd wel veel verse groenten moet bevatten, gewoon voor de smaak. Ik zal niet snel iets "te zout" noemen, en met iets ongezonds kan ik ook wel genoegen nemen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnheeft een absolute obsessie met groenten
Als het eten niet minstens 75% groenten is, dan is het "ongezond". En natuurlijk altijd "te zout".
![]()
Ik kom wel een beetje wanhopig over ejquote:Op maandag 25 april 2005 18:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neukuh?![]()
iets anders kan je daar volgens mij niet doen
quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef Haushofer het volgende:
Ej Doffy, een Senseo-testje op RTL-4 !
Niet meer dan de gemiddelde natuurkundige, hoorquote:Op maandag 25 april 2005 18:31 schreef Haushofer het volgende:
Ik kom wel een beetje wanhopig over ej
ik heb het gemist...quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef Haushofer het volgende:
Ej Doffy, een Senseo-testje op RTL-4 !
Jequote:Op maandag 25 april 2005 18:20 schreef Doffy het volgende:
Mijnheeft een absolute obsessie met groenten
Als het eten niet minstens 75% groenten is, dan is het "ongezond". En natuurlijk altijd "te zout".
![]()
In de Elsevier stond dat de oermens ook vlees at en nadat we vlees zijn gaan eten ging onze ontwikkeling opeens heel snel. Dus gewoon lekker blijven eten. Het enige voer waar de mens pas laat aan begonnen is en waar het lichaam dus nog het minst goed op voorbereid zou zijn, zijn granen enzo. Dat eten we pas de laatste 10.000 jaar schijnt.quote:
Ej ja, slinger er maar weer een vooroordeel inquote:Op maandag 25 april 2005 18:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niet meer dan de gemiddelde natuurkundige, hoor
Een vooroordeel, aangevuld met 7 jaar persoonlijke observaties op de lokale beta-faculteitquote:Op maandag 25 april 2005 18:47 schreef Haushofer het volgende:
Ej ja, slinger er maar weer een vooroordeel in
Blokkeren?quote:Op maandag 25 april 2005 18:31 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nu al het hele weekend een maffe Turk die tegen me aan zit te ouwehoeren op MSN.. Ook rustig in het Turks. Als ik dan in het Nederlands antwoord geef is zijn reactie "Speak english".
Discriminatie! Beweer gewoon dat je Fries bent en hij spreekt je wss niet eens meer aanquote:
En ik ga vanavond maar weer fijn boekjes lezen over relativiteit. Klink ik nou een beetje niet-sociaal?quote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga vanavond de film Immortals kijken
Oh Boy wat hebben we er zin in(CSI komt ook dus das dan wel weer ok. Een schte WFL serie)
moet je verplicht kijken naar die film ?quote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga vanavond de film Immortals kijken
Oh Boy wat hebben we er zin in(CSI komt ook dus das dan wel weer ok. Een schte WFL serie)
tuurlijk niet. dat doe je toch om het ons straks allemaal uit te leggenquote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En ik ga vanavond maar weer fijn boekjes lezen over relativiteit. Klink ik nou een beetje niet-sociaal?
dan moet je een USB-HUB hebben.quote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand me vertellen of er USB t-stekkertjes zijn? Dat je zeg maar van één USB-poort twee kan maken? Of praat ik nu absolute onzin? Ik kom nl. een USB-poort tekort.
Kost dat veel duur geld?quote:Op maandag 25 april 2005 19:49 schreef het_fokschaap het volgende:
dan moet je een USB-HUB hebben.
zie het bijgevoegde linkje bij eerdere post. maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt denk ik. let er wel op dat de USB-HUB evt. nog van stroom te voorzien is dmv een adapter omdat sommige apparaten te weinig stroom krijgen als je deze aansluit op een USB-hub die enkel stroom krijgt van de USB-aansluiting op de computer.quote:
Wat kun jij mijn vragen toch altijd goed beantwoorden.quote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
zie het bijgevoegde linkje bij eerdere post. maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt denk ik. let er wel op dat de USB-HUB evt. nog van stroom te voorzien is dmv een adapter omdat sommige apparaten te weinig stroom krijgen als je deze aansluit op een USB-hub die enkel stroom krijgt van de USB-aansluiting op de computer.
Niks moet maar ik voel mequote:Op maandag 25 april 2005 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
moet je verplicht kijken naar die film ?
Beetje Fifth element achtigquote:is het een spin-off film van Highlander ?
Met een USB-hub kan het. Wel moet je er op letten dat de bandbreedte gelijk verdeeld wordt, dus als je een hub gebruikt, sluit dan het snelste apparaat rechtstreeks aan op de andere poort.quote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand me vertellen of er USB t-stekkertjes zijn? Dat je zeg maar van één USB-poort twee kan maken? Of praat ik nu absolute onzin? Ik kom nl. een USB-poort tekort.
Ik denk dat je er met weinig duur geld of veel goedkoop geld ook wel komt.quote:
Dat snap ik al niet.quote:Op maandag 25 april 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
Met een USB-hub kan het. Wel moet je er op letten dat de bandbreedte gelijk verdeeld wordt, dus als je een hub gebruikt, sluit dan het snelste apparaat rechtstreeks aan op de andere poort.
ADSL-modem heeft waarschijnlijk de meeste bandbreedte "nodig", dus die zou ik dan rechtstreeks op je poort laten, en de printer en camera gezellig saampjes op het hubje.quote:Op maandag 25 april 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat snap ik al niet.Het gaat om dat cameraatje. Ik heb een printer en een ADSL-modem in mijn USB-poorten zitten.
Okeequote:Op maandag 25 april 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
ADSL-modem heeft waarschijnlijk de meeste bandbreedte "nodig", dus die zou ik dan rechtstreeks op je poort laten, en de printer en camera gezellig saampjes op het hubje.
We hoeven niet eens naar DIG als we een computergerelateerd probleempje hebben.quote:
Mooi toch? De WFL-slowchat zou het gehele forum kunnen vervangen! Eén groot topic.quote:Op maandag 25 april 2005 20:36 schreef Maethor het volgende:
We hoeven niet eens naar DIG als we een computergerelateerd probleempje hebben.
Ik ben zo veelzijdig.quote:Op maandag 25 april 2005 20:36 schreef Maethor het volgende:
[..]
We hoeven niet eens naar DIG als we een computergerelateerd probleempje hebben.
Wel dan een ONZ-SC los er van.quote:Op maandag 25 april 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mooi toch? De WFL-slowchat zou het gehele forum kunnen vervangen! Eén groot topic.
Mijn ideequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
Misschien liv, maar ik heb er nu geen zin in.
quote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Je bent echt erg Lupa! Overal waar jij komt ontstaat slow chat!
quote:Op maandag 25 april 2005 21:09 schreef livEliveD het volgende:
@LS: Ben je nu ook al Haushofer aan het reviewen
Het is toch waar? Nu je reviewer bent hebben we achter de schermen opeens ook slow chat!quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Jij vuile, vieze, smerige, gemene, achterbakse
![]()
Je lekt! Je lekt! Ik ga je aangeven, dan krijg je een permban!quote:Op maandag 25 april 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Het is toch waar? Nu je reviewer bent hebben we achter de schermen opeens ook slow chat!![]()
Ik had er inderdaad even niet aan gedacht dat dit heel gevoelige inside info is.quote:Op maandag 25 april 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je lekt! Je lekt! Ik ga je aangeven, dan krijg je een permban!
is er al een review van je te lezen ?quote:Op maandag 25 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik ben gewoon de algemene reviewer hier.
Nee, dat duurt nog even. Tegen die tijd roep ik wel.quote:Op maandag 25 april 2005 21:21 schreef het_fokschaap het volgende:
is er al een review van je te lezen ?
Geen idee.quote:Op maandag 25 april 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
Je "proef-review", wordt die niet geplaatst dan?
Ik denk van wel.quote:Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Ze zullen daar toch niet zomaar niets mee gaan doen?
Brillentopic:quote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga zo ook slapen. Morgen naar (de helft van) Queen in Ahoy
Have fun alvast!quote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga zo ook slapen. Morgen naar (de helft van) Queen in Ahoy
Een paar LFC topics terug kun je wel wat adviezen vinden tegen keelpijn.. Van de keelpijn zelf heb ik maar een paar (2 of 3 ofzo) dagen last gehad, maar ik merk er wel bij op dat ik een erg sterke weerstand heb, en ik ook wel verneem dat zoiets weken kan duren.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen. Ik barst nog steeds van de keelpijn.Kan alleen maar zachtjes praten.
Dat valt toch reuze mee? Je hebt misschien een erg felle stem, maar je spreekt heel beheerst.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat voor sommige mensen misschien een opluchting is, aangezien ik nogal een schreeuwlelijk ben.
Ik weet het, ik was zelf een van de adviseuses.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:15 schreef Alicey het volgende:
Een paar LFC topics terug kun je wel wat adviezen vinden tegen keelpijn..
Ik bedoelde meer dat ik overal en altijd het hoogste woord heb en dat ik bv. op school meestal de toon zet bij discussies e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Dat valt toch reuze mee? Je hebt misschien een erg felle stem, maar je spreekt heel beheerst.
Oh op die manierquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik overal en altijd het hoogste woord heb en dat ik bv. op school meestal de toon zet bij discussies e.d.
Ja, en ik heb daar nog een paar mooie combo's van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet het, ik was zelf een van de adviseuses.
De thee met honing heb ik echt veel gedronken en dat deed mijn zere keel wel goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kopje thee met honing, twee stukjes Fryske Sûkerbôle.
Als je van thee houdt vast een goede optie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kopje thee met honing, twee stukjes Fryske Sûkerbôle.
Nee, ik ben van plan om het bij keelpijn te houden. Ben de laatste maanden al te vaak ziek geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:
Lupa, je wordt dus nog echt ziek? Beterschap!
Je hebt het in Rotterdam opgepikt, als je dezelfde hebt heb je na de keelpijn nog wel even last van de rest.. Echt ziek zou ik het echter niet noemen, hooguit lastig en een beetje vermoeiend..quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben van plan om het bij keelpijn te houden. Ben de laatste maanden al te vaak ziek geweest.![]()
Ik heb het vast van jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:46 schreef Alicey het volgende:
Je hebt het in Rotterdam opgepikt, als je dezelfde hebt heb je na de keelpijn nog wel even last van de rest.. Echt ziek zou ik het echter niet noemen, hooguit lastig en een beetje vermoeiend..
Volgens mij kun je ziektes alleen overdragen voordat je ziek wordt, en niet meer er na.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb het vast van jou.Ik eis een schadevergoeding.
Geloof er niks van!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij kun je ziektes alleen overdragen voordat je ziek wordt, en niet meer er na.
Ik kan me goed voorstellen dat hij dan denkt "Die krijg je terug!".quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof er niks van!
Het kan ook zijn dat mijn minnaar mij met gelijke munt wilde terugbetalen. Ik heb hem via de telefoon aangestoken met de griep.
Dagelijks bewust?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik duim sowieso altijd al de hele dag. Voor de rest van de wereldbevolking.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef Alicey het volgende:
Nog een schop-post, we zijn dus al 3 (DRIE) posts kwijt (!)
Op zich een goed idee. Ook de URL kan worden aangepast naar 1/300, dan zie je ook de "hangende" posts.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:40 schreef Doffy het volgende:
Alicey!![]()
Je kan de schopposts ook gewoon editen en ze alsnog met iets "nuttigs" vullen
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:40 schreef Doffy het volgende:
Je kan de schopposts ook gewoon editen en ze alsnog met iets "nuttigs" vullen
Uiteraard. Duimen is heel effectief. Heb je de verbeteringen in de toestand in de wereld van de laatste paar jaar (ben op 11/09/01 begonnen met duimen) niet opgemerkt?quote:
Replique werkt net met transacties. Het invoeren van een post is een handeling die uit meerdere stappen bestaat. Wanneer tijdens het invoeren van een post de database-connectie verloren gaat, kom je dus in een situatie terecht die inconsistent is. Replique denkt dat er maar 247 posts zijn, terwijl er in werkelijkheid 250 posts zijn. De pagina 6 waar die posts op staan wordt dan dus nog niet zichtbaar..quote:
Eigenlijk niet direct.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uiteraard. Duimen is heel effectief. Heb je de verbeteringen in de toestand in de wereld van de laatste paar jaar (ben op 11/09/01 begonnen met duimen) niet opgemerkt?
Oh op die fiets. Nu ik zelfs snapquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Replique werkt net met transacties. Het invoeren van een post is een handeling die uit meerdere stappen bestaat. Wanneer tijdens het invoeren van een post de database-connectie verloren gaat, kom je dus in een situatie terecht die inconsistent is. Replique denkt dat er maar 247 posts zijn, terwijl er in werkelijkheid 250 posts zijn. De pagina 6 waar die posts op staan wordt dan dus nog niet zichtbaar..
Tijdens de aanslagen van Madrid zat je duim ergens anders of niet?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Uiteraard. Duimen is heel effectief. Heb je de verbeteringen in de toestand in de wereld van de laatste paar jaar (ben op 11/09/01 begonnen met duimen) niet opgemerkt?
Ik heb wel zo'n idee waar die duim wel zat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van Madrid zat je duim ergens anders of niet?![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
Ik heb wel zo'n idee waar die duim wel zat.
quote:
Het zou natuurlijk ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn hele reputatie is verpest.
Die dag was mijn zusje jarig, dus misschien zat ik met m'n duim in een stuk taart.
Kinderen stoppen wel vaker dingen in hun mond om te onderzoeken. Verder zijn rituelen, bidden, duimen etc. een vorm om Mind over Matter zaken kracht bij te zetten omdat je het geloof erin versterkt. Als je dus van mening bent dat je met je bewustzijn de wereld kunt wijzigen dan zou het effect moeten hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat letterlijk duimen waar dan ook effectief voor is. Wel ben ik benieuwd waar dat reflex vandaan komt.. Iemand suggesties?
Hmm.. Kindse trekjesquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kinderen stoppen wel vaker dingen in hun mond om te onderzoeken. Verder zijn rituelen, bidden, duimen etc. een vorm om Mind over Matter zaken kracht bij te zetten omdat je het geloof erin versterkt. Als je dus van mening bent dat je met je bewustzijn de wereld kunt wijzigen dan zou het effect moeten hebben![]()
Hiervoor moet je bij Freud zijn. Je hebt een orale fixatie en dat betekent dat je de orale fase nooit bent ontgroeid. Heb je ook moeite met dingen weggooien?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Kindse trekjes. Naast een duim stop ik inderdaad ook vaak andere dingen in mijn mond. Pennen, potloden, sleutels, etc. Het is misschien inderdaad een en hetzelfde. Aan de andere kant weet ik voldoende af van pennen etc. om de noodzaak voor onderzoek weg te nemen.. Of zou het gewoon een tic zijn?
Soms. Ik gooi niet snel iets weg, maar ik ken wel weggooi-fases waarbij een hele hoop in een keer weg gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hiervoor moet je bij Freud zijn. Je hebt een orale fixatie en dat betekent dat je de orale fase nooit bent ontgroeid. Heb je ook moeite met dingen weggooien?
Soortgelijke dingen doe ik ook wel eens met mijn handen (Eigenlijk ben ik best een neurootquote:'Duimen' als het gaat om 'voor iemand duimen', doe je niet met je duim in je mond, maar door te 'duimendraaien'. Je legt je linkerduim op je rechterwijsvinger en andersom en doet zo een soort 'deze vuist op deze vuist'.
Dan heb je mogelijk ook nog een lichte anale fixatie. En als je dan ook nog eens niet vaginaal kunt klaarkomen, ben je nog naïef ook. Psychotherapie is noodzakelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
Soms. Ik gooi niet snel iets weg, maar ik ken wel weggooi-fases waarbij een hele hoop in een keer weg gaat.
Groepstherapie!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Psychotherapie is noodzakelijk.
Ah, jij gaat nu ook beginnen met het gesprek in die richting krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan heb je mogelijk ook nog een lichte anale fixatie. En als je dan ook nog eens niet vaginaal kunt klaarkomen, ben je nog naïef ook. Psychotherapie is noodzakelijk.
En als je dan zegt dat je therapie wil naar aanleiding van een wetenschapsforum wordt je meteen achter slot en grendel gezet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik ga mijn rare trekjes maar niet hier neerzetten, anders moet ik dadelijk ook nog in therapie
De bedoeling van therapie is eigenlijk vaag.. Het is vooral voor mensen die geen duidelijk beeld hebben van zichzelf denk ik. Ik ben een keer doorgestuurd naar een therapeut, en de vraag was toen wat ik daar deed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Dat is dan wel weer gezellig
Of was dat niet de bedoeling van de therapie?
Da's niet zo moeilijk. Jij post dat je last hebt van een orale en anale fixaties, en dan zeg ik dat jij niet zo moet zeiken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
We zouden het wel kunnen doen, en bijv. inzetten op wie het eerst een R&P-ban krijgt.
Wie weet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:33 schreef Bensel het volgende:
Whoehoe, merk ik hier de beginselen van een R&P rel?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:32 schreef Doffy het volgende:
Da's niet zo moeilijk. Jij post dat je last hebt van een orale en anale fixaties, en dan zeg ik dat jij niet zo moet zeiken.
Doe dat morgen. Dan heb ik tijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
We zouden het wel kunnen doen, en bijv. inzetten op wie het eerst een R&P-ban krijgt.
En dan kom ik huilen dat je wat meer respect moet hebben voor mensen met een orale en anale fixatie, want dat die er ook niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk. Jij post dat je last hebt van een orale en anale fixaties, en dan zeg ik dat jij niet zo moet zeiken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
En dan kom ik huilen dat je wat meer respect moet hebben voor mensen met een orale en anale fixatie, want dat die er ook niets aan kunnen doen.
En als jij dan reageert met huillie en iemand anders roept om een slotje....
zijn we binnen een paar post al klaar met rellen, en dat is ook niet leuk.
Zekers!quote:
Nee dat is het begin. Nadat we feedback hebben gehad komt er een topic twee. Wil het niet dan gaan we naar het subforum feedback. Komt wel goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
En als jij dan reageert met huillie en iemand anders roept om een slotje....
zijn we binnen een paar post al klaar met rellen, en dat is ook niet leuk.
Ow, jij bent een ervaren reller?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee dat is het begin. Nadat we feedback hebben gehad komt er een topic twee. Wil het niet dan gaan we naar het subforum feedback. Komt wel goed
En als je ringvinger en je middelvinger bijna even lang zijn ben je lesbisch.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
Ook een leuke. Vroeger dachten ze het volgende: Schrijf het woord blauw op een papiertje
Als de B groter is dan de L dan ben je dominant. Anders juist niet. Bij dezelfde lengte zweef je in het midden
Volgens mij klopt dat niet echt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
Ook een leuke. Vroeger dachten ze het volgende: Schrijf het woord blauw op een papiertje
Als de B groter is dan de L dan ben je dominant. Anders juist niet. Bij dezelfde lengte zweef je in het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |