quote:Op maandag 25 april 2005 21:09 schreef livEliveD het volgende:
@LS: Ben je nu ook al Haushofer aan het reviewen
Het is toch waar? Nu je reviewer bent hebben we achter de schermen opeens ook slow chat!quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Jij vuile, vieze, smerige, gemene, achterbakse
![]()
Je lekt! Je lekt! Ik ga je aangeven, dan krijg je een permban!quote:Op maandag 25 april 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Het is toch waar? Nu je reviewer bent hebben we achter de schermen opeens ook slow chat!![]()
Ik had er inderdaad even niet aan gedacht dat dit heel gevoelige inside info is.quote:Op maandag 25 april 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je lekt! Je lekt! Ik ga je aangeven, dan krijg je een permban!
is er al een review van je te lezen ?quote:Op maandag 25 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik ben gewoon de algemene reviewer hier.
Nee, dat duurt nog even. Tegen die tijd roep ik wel.quote:Op maandag 25 april 2005 21:21 schreef het_fokschaap het volgende:
is er al een review van je te lezen ?
Geen idee.quote:Op maandag 25 april 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
Je "proef-review", wordt die niet geplaatst dan?
Ik denk van wel.quote:Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Ze zullen daar toch niet zomaar niets mee gaan doen?
Brillentopic:quote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga zo ook slapen. Morgen naar (de helft van) Queen in Ahoy
Have fun alvast!quote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga zo ook slapen. Morgen naar (de helft van) Queen in Ahoy
Een paar LFC topics terug kun je wel wat adviezen vinden tegen keelpijn.. Van de keelpijn zelf heb ik maar een paar (2 of 3 ofzo) dagen last gehad, maar ik merk er wel bij op dat ik een erg sterke weerstand heb, en ik ook wel verneem dat zoiets weken kan duren.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen. Ik barst nog steeds van de keelpijn.Kan alleen maar zachtjes praten.
Dat valt toch reuze mee? Je hebt misschien een erg felle stem, maar je spreekt heel beheerst.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat voor sommige mensen misschien een opluchting is, aangezien ik nogal een schreeuwlelijk ben.
Ik weet het, ik was zelf een van de adviseuses.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:15 schreef Alicey het volgende:
Een paar LFC topics terug kun je wel wat adviezen vinden tegen keelpijn..
Ik bedoelde meer dat ik overal en altijd het hoogste woord heb en dat ik bv. op school meestal de toon zet bij discussies e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Dat valt toch reuze mee? Je hebt misschien een erg felle stem, maar je spreekt heel beheerst.
Oh op die manierquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik overal en altijd het hoogste woord heb en dat ik bv. op school meestal de toon zet bij discussies e.d.
Ja, en ik heb daar nog een paar mooie combo's van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet het, ik was zelf een van de adviseuses.
De thee met honing heb ik echt veel gedronken en dat deed mijn zere keel wel goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kopje thee met honing, twee stukjes Fryske Sûkerbôle.
Als je van thee houdt vast een goede optie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kopje thee met honing, twee stukjes Fryske Sûkerbôle.
Nee, ik ben van plan om het bij keelpijn te houden. Ben de laatste maanden al te vaak ziek geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:41 schreef miss_sly het volgende:
Lupa, je wordt dus nog echt ziek? Beterschap!
Je hebt het in Rotterdam opgepikt, als je dezelfde hebt heb je na de keelpijn nog wel even last van de rest.. Echt ziek zou ik het echter niet noemen, hooguit lastig en een beetje vermoeiend..quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben van plan om het bij keelpijn te houden. Ben de laatste maanden al te vaak ziek geweest.![]()
Ik heb het vast van jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:46 schreef Alicey het volgende:
Je hebt het in Rotterdam opgepikt, als je dezelfde hebt heb je na de keelpijn nog wel even last van de rest.. Echt ziek zou ik het echter niet noemen, hooguit lastig en een beetje vermoeiend..
Volgens mij kun je ziektes alleen overdragen voordat je ziek wordt, en niet meer er na.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb het vast van jou.Ik eis een schadevergoeding.
Geloof er niks van!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij kun je ziektes alleen overdragen voordat je ziek wordt, en niet meer er na.
Ik kan me goed voorstellen dat hij dan denkt "Die krijg je terug!".quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof er niks van!
Het kan ook zijn dat mijn minnaar mij met gelijke munt wilde terugbetalen. Ik heb hem via de telefoon aangestoken met de griep.
Dagelijks bewust?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik duim sowieso altijd al de hele dag. Voor de rest van de wereldbevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |