Ik ben er niet door geobserdeerd, maar ik vind dat een goede maaltijd wel veel verse groenten moet bevatten, gewoon voor de smaak. Ik zal niet snel iets "te zout" noemen, en met iets ongezonds kan ik ook wel genoegen nemen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijnheeft een absolute obsessie met groenten
Als het eten niet minstens 75% groenten is, dan is het "ongezond". En natuurlijk altijd "te zout".
![]()
Ik kom wel een beetje wanhopig over ejquote:Op maandag 25 april 2005 18:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neukuh?![]()
iets anders kan je daar volgens mij niet doen
quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef Haushofer het volgende:
Ej Doffy, een Senseo-testje op RTL-4 !
Niet meer dan de gemiddelde natuurkundige, hoorquote:Op maandag 25 april 2005 18:31 schreef Haushofer het volgende:
Ik kom wel een beetje wanhopig over ej
ik heb het gemist...quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef Haushofer het volgende:
Ej Doffy, een Senseo-testje op RTL-4 !
Jequote:Op maandag 25 april 2005 18:20 schreef Doffy het volgende:
Mijnheeft een absolute obsessie met groenten
Als het eten niet minstens 75% groenten is, dan is het "ongezond". En natuurlijk altijd "te zout".
![]()
In de Elsevier stond dat de oermens ook vlees at en nadat we vlees zijn gaan eten ging onze ontwikkeling opeens heel snel. Dus gewoon lekker blijven eten. Het enige voer waar de mens pas laat aan begonnen is en waar het lichaam dus nog het minst goed op voorbereid zou zijn, zijn granen enzo. Dat eten we pas de laatste 10.000 jaar schijnt.quote:
Ej ja, slinger er maar weer een vooroordeel inquote:Op maandag 25 april 2005 18:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niet meer dan de gemiddelde natuurkundige, hoor
Een vooroordeel, aangevuld met 7 jaar persoonlijke observaties op de lokale beta-faculteitquote:Op maandag 25 april 2005 18:47 schreef Haushofer het volgende:
Ej ja, slinger er maar weer een vooroordeel in
Blokkeren?quote:Op maandag 25 april 2005 18:31 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nu al het hele weekend een maffe Turk die tegen me aan zit te ouwehoeren op MSN.. Ook rustig in het Turks. Als ik dan in het Nederlands antwoord geef is zijn reactie "Speak english".
Discriminatie! Beweer gewoon dat je Fries bent en hij spreekt je wss niet eens meer aanquote:
En ik ga vanavond maar weer fijn boekjes lezen over relativiteit. Klink ik nou een beetje niet-sociaal?quote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga vanavond de film Immortals kijken
Oh Boy wat hebben we er zin in(CSI komt ook dus das dan wel weer ok. Een schte WFL serie)
moet je verplicht kijken naar die film ?quote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga vanavond de film Immortals kijken
Oh Boy wat hebben we er zin in(CSI komt ook dus das dan wel weer ok. Een schte WFL serie)
tuurlijk niet. dat doe je toch om het ons straks allemaal uit te leggenquote:Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En ik ga vanavond maar weer fijn boekjes lezen over relativiteit. Klink ik nou een beetje niet-sociaal?
dan moet je een USB-HUB hebben.quote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand me vertellen of er USB t-stekkertjes zijn? Dat je zeg maar van één USB-poort twee kan maken? Of praat ik nu absolute onzin? Ik kom nl. een USB-poort tekort.
Kost dat veel duur geld?quote:Op maandag 25 april 2005 19:49 schreef het_fokschaap het volgende:
dan moet je een USB-HUB hebben.
zie het bijgevoegde linkje bij eerdere post. maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt denk ik. let er wel op dat de USB-HUB evt. nog van stroom te voorzien is dmv een adapter omdat sommige apparaten te weinig stroom krijgen als je deze aansluit op een USB-hub die enkel stroom krijgt van de USB-aansluiting op de computer.quote:
Wat kun jij mijn vragen toch altijd goed beantwoorden.quote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
zie het bijgevoegde linkje bij eerdere post. maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt denk ik. let er wel op dat de USB-HUB evt. nog van stroom te voorzien is dmv een adapter omdat sommige apparaten te weinig stroom krijgen als je deze aansluit op een USB-hub die enkel stroom krijgt van de USB-aansluiting op de computer.
Niks moet maar ik voel mequote:Op maandag 25 april 2005 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
moet je verplicht kijken naar die film ?
Beetje Fifth element achtigquote:is het een spin-off film van Highlander ?
Met een USB-hub kan het. Wel moet je er op letten dat de bandbreedte gelijk verdeeld wordt, dus als je een hub gebruikt, sluit dan het snelste apparaat rechtstreeks aan op de andere poort.quote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand me vertellen of er USB t-stekkertjes zijn? Dat je zeg maar van één USB-poort twee kan maken? Of praat ik nu absolute onzin? Ik kom nl. een USB-poort tekort.
Ik denk dat je er met weinig duur geld of veel goedkoop geld ook wel komt.quote:
Dat snap ik al niet.quote:Op maandag 25 april 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
Met een USB-hub kan het. Wel moet je er op letten dat de bandbreedte gelijk verdeeld wordt, dus als je een hub gebruikt, sluit dan het snelste apparaat rechtstreeks aan op de andere poort.
ADSL-modem heeft waarschijnlijk de meeste bandbreedte "nodig", dus die zou ik dan rechtstreeks op je poort laten, en de printer en camera gezellig saampjes op het hubje.quote:Op maandag 25 april 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat snap ik al niet.Het gaat om dat cameraatje. Ik heb een printer en een ADSL-modem in mijn USB-poorten zitten.
Okeequote:Op maandag 25 april 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
ADSL-modem heeft waarschijnlijk de meeste bandbreedte "nodig", dus die zou ik dan rechtstreeks op je poort laten, en de printer en camera gezellig saampjes op het hubje.
We hoeven niet eens naar DIG als we een computergerelateerd probleempje hebben.quote:
Mooi toch? De WFL-slowchat zou het gehele forum kunnen vervangen! Eén groot topic.quote:Op maandag 25 april 2005 20:36 schreef Maethor het volgende:
We hoeven niet eens naar DIG als we een computergerelateerd probleempje hebben.
Ik ben zo veelzijdig.quote:Op maandag 25 april 2005 20:36 schreef Maethor het volgende:
[..]
We hoeven niet eens naar DIG als we een computergerelateerd probleempje hebben.
Wel dan een ONZ-SC los er van.quote:Op maandag 25 april 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mooi toch? De WFL-slowchat zou het gehele forum kunnen vervangen! Eén groot topic.
Mijn ideequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
Misschien liv, maar ik heb er nu geen zin in.
quote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Je bent echt erg Lupa! Overal waar jij komt ontstaat slow chat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |