Toch niet ook die langdradige keelpijn?quote:Op maandag 25 april 2005 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb hoofdpijn en keelpijn en ben vreselijk zielig.
Inderdaad.quote:En dan gaat het forum ook nog stuk.![]()
![]()
keelpijn na een sex-weekend !quote:Op maandag 25 april 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen idee, cadeautje van mijn minnaar.
Veel plezier dan maar. In deze buurt heerst er een vrij taaie vorm, die bij sommige mensen zelfs weken duurt. Ik weet niet hoe goed je weerstand is...quote:Op maandag 25 april 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee, cadeautje van mijn minnaar.
Misschien wordt er aan de database geknutseld. Want het was inderdaad ook een tijdje dat je wel kon lezen maar niet posten etc..quote:Het deed wel erg vreemd.
Blijkbaar wat minder het laatste halfjaar. Ik was nóóit ziek, momenteel heb ik regelmatig ergens last van...quote:Op maandag 25 april 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Veel plezier dan maar. In deze buurt heerst er een vrij taaie vorm, die bij sommige mensen zelfs weken duurt. Ik weet niet hoe goed je weerstand is...
Eén van die terugkerende onderwerpen naast Friesland en het weer.quote:
Bedankt, mede-Fries. Echt ziek ben ik niet, hoor. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.quote:
maar nog wel gelukkig ?quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.
't Wordt tijd dat die allochtonen nu eens integrerenquote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bedankt, mede-Fries.
Je hoor, een beetje keel- en koppijn doet weinig af aan mijn levensgeluk.quote:Op maandag 25 april 2005 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
maar nog wel gelukkig ?
Tegen de tijd dat jij een echte nicht wordt!quote:Op maandag 25 april 2005 17:48 schreef Doffy het volgende:
't Wordt tijd dat die allochtonen nu eens integreren
mooi !quote:Op maandag 25 april 2005 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hoor, een beetje keel- en koppijn doet weinig af aan mijn levensgeluk.
ik moet nog even kijken welk schaap de gelukkige gaat worden op m'n meet-shirt. ze zijn allemaal redelijk klein, ik kan natuurlijk ook een hele rij kleine schapen doenquote:Je schaap!Alleen daar word ik al gelukkig van.
quote:Op maandag 25 april 2005 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tegen de tijd dat jij een echte nicht wordt!
quote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Nooit. Ik ben geen nicht![]()
Ik ben een saaie burgerlul![]()
Dat kan ook, een vierkant met allemaal kleine vierkantjes erin.quote:Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet nog even kijken welk schaap de gelukkige gaat worden op m'n meet-shirt. ze zijn allemaal redelijk klein, ik kan natuurlijk ook een hele rij kleine schapen doen
Maar wel een leuke saaie burgerlul.quote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef Doffy het volgende:![]()
Nooit. Ik ben geen nicht![]()
Ik ben een saaie burgerlul![]()
is die ook te bestellen bij jou ?quote:Op maandag 25 april 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan ook, een vierkant met allemaal kleine vierkantjes erin.
Nou, dat kun je toch zelf maken in een tekenprogramma?quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:
is die ook te bestellen bij jou ?
jij zit natuurlijk helemaal in de procedure nu.
quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wel een leuke saaie burgerlul.
Ah... Fries fundamentalismequote:Maar goed, het betekent wel dat wij Friezen niet zullen capituleren.
Hmm.. Ik heb normaal eik ook nergens echt last van, maar die keelpijn die ik had duurde toch ook wel ee paar dagen voor alles weer een beetje normaal was.. Maar het kan ook zijn dat je nu van alles achter elkaar krijgt, ook dat is in.quote:Op maandag 25 april 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Blijkbaar wat minder het laatste halfjaar. Ik was nóóit ziek, momenteel heb ik regelmatig ergens last van...
mmm ja, inderdaad...misschien wel zo makkelijk ipv 4x strijken ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 18:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat kun je toch zelf maken in een tekenprogramma?
Als je besluit de deur niet uit te gaan ben je best wel heel erg ziek, als ik zo vrij mag zijn om eigen standaarden te projecteren op jou.quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bedankt, mede-Fries. Echt ziek ben ik niet, hoor. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.
Ja, rekent Bush de Friezen niet tot de As van het Kwaad?quote:[b]Op maandag 25 april 2005 18:03
Ah... Fries fundamentalismeAltijd al geweten dat Leeuwarden de Hoofdstad van het Kwaad was
Way to go, genius!quote:Op maandag 25 april 2005 18:05 schreef het_fokschaap het volgende:
mmm ja, inderdaad...misschien wel zo makkelijk ipv 4x strijken ofzo
Zoiets had ik vandaag ook met Tagliatelle waar groot op stond "met 100 gram groenten"quote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Spaghetti met groente... Ik kan de groente nergens vinden.
Luiheid is in dit geval ook een factor van belang.quote:Op maandag 25 april 2005 18:05 schreef Alicey het volgende:
Als je besluit de deur niet uit te gaan ben je best wel heel erg ziek, als ik zo vrij mag zijn om eigen standaarden te projecteren op jou.
Ik zal 'm eens bellen. Wees niet verbaasd als een contingent stealth bombers het Zaailand in puin legt, hoorquote:Op maandag 25 april 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, rekent Bush de Friezen niet tot de As van het Kwaad?
Dit is ongeveer een kilo spaghetti met hooguit 5% groente. Gelukkig hebben we de salade nog.quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
Zoiets had ik vandaag ook met Tagliatelle waar groot op stond "met 100 gram groenten"
Je kent het Zaailand.quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Doffy het volgende:
Ik zal 'm eens bellen. Wees niet verbaasd als een contingent stealth bombers het Zaailand in puin legt, hoor
Ah, en dat kun je nu mooi maskeren met het feit dat je ziek bent?quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Luiheid is in dit geval ook een factor van belang.
Toch blijft het vreemd dat gerechten rijk gevuld met groenten een zeldzaamheid lijken te zijn, tenzij je ze zelf maakt.quote:Op maandag 25 april 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is ongeveer een kilo spaghetti met hooguit 5% groente. Gelukkig hebben we de salade nog.
Waarschijnlijk zou mijn inburgerlingscursus in Fryslan falen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent het Zaailand.Ik hou van je, Doffy!
Alicey herkende de Friese vlag niet eens op haar prachtige nieuwe klompen.
Ja, want je kunt het woord al niet eens goed schrijven.quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk zou mijn inburgerlingscursus in Fryslan falen.
Mijnquote:Op maandag 25 april 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
Toch blijft het vreemd dat gerechten rijk gevuld met groenten een zeldzaamheid lijken te zijn, tenzij je ze zelf maakt.
Dat is wel heel erg ja.. Die Tagliatelle die ik vanmiddag had zag je zo nu en dan nog een stukje groente in, maar hier moet je met een microscoop kijken.quote:
Ik heb geen lange L, hetgeen ik compenseer door er @ random een L tussen te gooien.quote:Op maandag 25 april 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, want je kunt het woord al niet eens goed schrijven.
Wat moet ik daarmee?quote:Op maandag 25 april 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Alicey herkende de Friese vlag niet eens op haar prachtige nieuwe klompen.
Ik ken het zaailand ook!quote:Op maandag 25 april 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alicey herkende de Friese vlag niet eens op haar prachtige nieuwe klompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |