Je hoeft seksuele intimidatie tegenwoordig alleen nog maar aannemelijk te maken, dus wat staat je te wachten?quote:Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat was nogal lastig omdat ze letterlijk alles op alles zette om me te raken. Nu heb ik ook wel een lekker kontje natuurlijk...
Sow dan, dat klinkt meer als een stalksterquote:Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat was nogal lastig omdat ze letterlijk alles op alles zette om me te raken. Nu heb ik ook wel een lekker kontje natuurlijk...
liv was er denk ik wel zo ongeveer pissig genoeg voor om dat te doen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hoeft seksuele intimidatie tegenwoordig alleen nog maar aannemelijk te maken, dus wat staat je te wachten?
Ah mooi.quote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef Reya het volgende:
Je hoeft seksuele intimidatie tegenwoordig alleen nog maar aannemelijk te maken, dus wat staat je te wachten?
Viel wel mee heur. Als ik zo overkwam: Zo voelde ik het nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
liv was er denk ik wel zo ongeveer pissig genoeg voor om dat te doen.
Naar de volgende meet komen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sow dan, dat klinkt meer als een stalkster
Over je kontje kan ik geen uitspraak doen
Het zat je volgens mij best hoog, want na de meet hebben we het er nog even over gehad.quote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Viel wel mee heur. Als ik zo overkwam: Zo voelde ik het niet
Ik ben niet zo'n knijperd hoor, ik ben best lief en erg verlegenquote:Op maandag 25 april 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar de volgende meet komen.
En denk er aan : Naar kijken, maar niet aankomen.
Eehhhh jaquote:Op maandag 25 april 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Het zat je volgens mij best hoog, want na de meet hebben we het er nog even over gehad.
Nouja, stel dat je je niet kunt beheersen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knijperd hoor, ik ben best lief en erg verlegen![]()
Mja er hoort een verhaal bij. Nikky (quote:Op maandag 25 april 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat bezielt zo iemand dan ?
Behalve natuurlijk dat je een lekker kontje hebt liv
Dus ze kneep ook nog eens vaker, niet zomaar een keertje om aandacht te vragen ofzo?quote:Op maandag 25 april 2005 14:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja er hoort een verhaal bij. Nikky () die deed het eerst (of eigenlijk was er daarvoor nog een onbekende man die kneep
hetgeen de aanleiding van het alles was). Toen moest een andere fokster ook perse knijpen en wilde niet opgeven. Ook niet nadat ik het 2 keer haske netjes had uitgelegd.
Hee, ik heb een enorme beheersingquote:Op maandag 25 april 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, stel dat je je niet kunt beheersen.
Jij ook al.quote:Op maandag 25 april 2005 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hee, ik heb een enorme beheersing![]()
Bovendien knijp ik niet op een eerste kennismaking in kontjes, hoe lekker ze ook zijn
Nee dan word ik alleen maar arrogant van.quote:Op maandag 25 april 2005 14:50 schreef miss_sly het volgende:
Dus ze kneep ook nog eens vaker, niet zomaar een keertje om aandacht te vragen ofzo?
Maar jij houdt het gewoon op het feit dat ze vond dat je een lekker kontje had?
Zou ik ook doen als ik jou was, is goed voor je zelfbeeld![]()
Dat klinkt als valse bescheidenheid, dat is ook niet goed hoor!!quote:Op maandag 25 april 2005 14:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee dan word ik alleen maar arrogant van.
Beter is om te denken dat ik afstotelijk lelijk ben
Mja ander onderwerp maar voordat er nogmaals verkeerde aannames worden gedaanquote:Op maandag 25 april 2005 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt als valse bescheidenheid, dat is ook niet goed hoor!!
ja, dat zou ook kunnen, maar aanklikken is toch makkelijkerquote:Op maandag 25 april 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Maar kun je de smiley codes niet gewoon onthouden?
Ik vind het gewoon intypen veel makkelijker, maar ik ben niet zo'n muistype denk ik.quote:Op maandag 25 april 2005 15:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, dat zou ook kunnen, maar aanklikken is toch makkelijker
Ach, hij blijft best leuk.quote:Op maandag 25 april 2005 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die kende ik al een tijdje en ik moest er destijds ook erg om lachen![]()
WFL is alleen de saus, die je bijna overal overheen kunt gieten.quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
Als je de LFC topics een beetje volgt, krijg je een goeie illustratie van hoe breed het gebied van W, F & L nu werkelijk is...
hee, hier stond toch eerst dat dat fok_dark zo lelijk was ?quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Doffy het volgende:
Als je de LFC topics een beetje volgt, krijg je een goeie illustratie van hoe breed het gebied van W, F & L nu werkelijk is...
Nee, dat staat hierquote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, hier stond toch eerst dat dat fok_dark zo lelijk was ?
ik wilde nog reply'en inderdaad, maar het scheelt wel met onthouden van smilies
Dat was de post voor dezequote:Op maandag 25 april 2005 15:13 schreef het_fokschaap het volgende:
hee, hier stond toch eerst dat dat fok_dark zo lelijk was ?
Ik word depri van die duisternis. Uit het oogpunt van creature comfort dus niet zo'n goed ideequote:ik wilde nog reply'en inderdaad, maar het scheelt wel met onthouden van smilies
Aan dat plaatje valt toch helemaal niks te zien?quote:Op maandag 25 april 2005 16:13 schreef het_fokschaap het volgende:
morgen naar Bratislava, Slowakije...nog nooit geweest dus wel even leuk. Alleen was het hotel wat me aangeraden werd al helemaal vol en er was nog maar één hotel beschikbaar. Hopen dat het wat is
Het plaatje op internet stemt niet hoopvol.
[afbeelding]
daarom juistquote:Op maandag 25 april 2005 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan dat plaatje valt toch helemaal niks te zien?
Toch niet ook die langdradige keelpijn?quote:Op maandag 25 april 2005 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb hoofdpijn en keelpijn en ben vreselijk zielig.
Inderdaad.quote:En dan gaat het forum ook nog stuk.![]()
![]()
keelpijn na een sex-weekend !quote:Op maandag 25 april 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen idee, cadeautje van mijn minnaar.
Veel plezier dan maar. In deze buurt heerst er een vrij taaie vorm, die bij sommige mensen zelfs weken duurt. Ik weet niet hoe goed je weerstand is...quote:Op maandag 25 april 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee, cadeautje van mijn minnaar.
Misschien wordt er aan de database geknutseld. Want het was inderdaad ook een tijdje dat je wel kon lezen maar niet posten etc..quote:Het deed wel erg vreemd.
Blijkbaar wat minder het laatste halfjaar. Ik was nóóit ziek, momenteel heb ik regelmatig ergens last van...quote:Op maandag 25 april 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Veel plezier dan maar. In deze buurt heerst er een vrij taaie vorm, die bij sommige mensen zelfs weken duurt. Ik weet niet hoe goed je weerstand is...
Eén van die terugkerende onderwerpen naast Friesland en het weer.quote:
Bedankt, mede-Fries. Echt ziek ben ik niet, hoor. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.quote:
maar nog wel gelukkig ?quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me nou echt geweldig voel.
't Wordt tijd dat die allochtonen nu eens integrerenquote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bedankt, mede-Fries.
Je hoor, een beetje keel- en koppijn doet weinig af aan mijn levensgeluk.quote:Op maandag 25 april 2005 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
maar nog wel gelukkig ?
Tegen de tijd dat jij een echte nicht wordt!quote:Op maandag 25 april 2005 17:48 schreef Doffy het volgende:
't Wordt tijd dat die allochtonen nu eens integreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |