Zeer zeker.quote:Op zondag 24 april 2005 15:32 schreef MissBliss het volgende:
Tip van Tom: Zet allemaal je tv op Nederland 3![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
EnMuse
is op NED 3, dus zet hem daar maar niet op
Jawel joh, lekker kwijlen bij Matthew Bellamyquote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
EnMuse
is op NED 3, dus zet hem daar maar niet op
In Australie heb je in ieder geval geen smaak gekregen.quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
Nee Muse is de saaiste band everSamen met Coldplay
Sorry, ik ben van de ander kantquote:Op zondag 24 april 2005 15:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker kwijlen bij Matthew Bellamy![]()
Ja, ik ga dit jaar ook nog naar Coldplay.quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
Saai? Echte muziek wordt niet meer gewaardeerdquote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af ja!quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waar is de OP met pla(a)tjes, Svzeurno?
Ik heb Muse maar 1x live gezien.quote:Op zondag 24 april 2005 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook!
En ik heb Muse al 2x live gezien!
Hemeltje, wat ben ik saai!
Radiohead.quote:Op zondag 24 april 2005 15:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb Muse maar 1x live gezien.
Maar wel 3x Radiohead.
Die heeft Bupa nog ergens op z'n server staan.quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo'n lekkere vent met zn gitaar als fallus-symboolquote:
Scheelt scrollenquote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Muse heel vaak live op dvd gezien, ben ik nu ook saai?quote:Op zondag 24 april 2005 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook!
En ik heb Muse al 2x live gezien!
Hemeltje, wat ben ik saai!
Moet je dat nou nog vragen?quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb Muse heel vaak live op dvd gezien, ben ik nu ook saai?![]()
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik heb ook gestreepte boxers hoor!
oftewel hij komt terugquote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Scheelt scrollen
En statics emmer is leeg
Jij snapt 'tquote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
Die Muse gast is maar een lelijkerd....
Jude Law is pas een knappe gozert
JIj bent altijd saai.quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Muse heel vaak live op dvd gezien, ben ik nu ook saai?![]()
Een triootje met die 2 zou ik ook niet erg vinden hoorquote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
Die Muse gast is maar een lelijkerd....
Jude Law is pas een knappe gozert
Sorry, ik weet niet wat je daarmee bedoelt.quote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Mag dan wel hetero zijn, maar kan wel zien of iemand knap of lelijk is. Ben niet zo'n homofoob die dat niet durft te zeggen over iemand van eigen geslachtquote:
Ik ben nog steeds geen BVO.quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik weet niet wat je daarmee bedoelt..
Wij zijn saaiquote:
Matt ermee op zijn aars petsen?quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En wat wou je daarmee gaan doen, dan?.
Er aan likken denk ik.quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, maar met die 1e opmerking was wel een beledigingquote:
Lekker zo'n gitaarquote:Op zondag 24 april 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een triootje met die 2 zou ik ook niet erg vinden hoor![]()
Maar alleen met Matt is ook goed
En zn gitaar [afbeelding]
Hij mag eerst een liedje voor me spelen voor ik hem verslindquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat smaken verschillen hequote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mag dan wel hetero zijn, maar kan wel zien of iemand knap of lelijk is. Ben niet zo'n homofoob die dat niet durft te zeggen over iemand van eigen geslacht
Jij vond het toch zo'n dooie boel? Dus daar doen we wat aan danquote:
Wat betekent 'tquote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat ook een mooi woord is? Pokdalig..
Nu nog een leuk onderwerpquote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vond het toch zo'n dooie boel? Dus daar doen we wat aan dan
och ieder zijn meug hequote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat smaken verschillen he
pok·da·lig (bn.)quote:Op zondag 24 april 2005 15:49 schreef mark_03 het volgende:
Wat betekent 't
Duiveltja kan vertellen gaan over de TTquote:
Jij vindquote:
Johquote:Op zondag 24 april 2005 15:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, totdat ik halverwege de avond ineens weer ziek werd
Je gaat me toch niet vertellen dat je zelfs Unintended niks vindt?quote:Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vindMuse
dus ook niet interessant
![]()
![]()
Dat! Kan! Toch! Niet!quote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je zelfs Unintended niks vind?![]()
Dat bedoel ik nouquote:
Over tot de orde van de dagquote:
Naja, om eerlijk te zijn is dat verre van mn favoriete Muse-nummer hoorquote:Op zondag 24 april 2005 15:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou
* mark_03 slingert Brotherhood of Man - Save all your kisses for me aan
Bleh, wel zeggen dat 't de saaiste band is en niet eens een nummer kunnen opnoemenquote:Op zondag 24 april 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
Wadda? Unintended?
Er is geen orde van de dag op zondag ... wat een rotdag.quote:
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze durenquote:Op zondag 24 april 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bleh, wel zeggen dat 't de saaiste band is en niet eens een nummer kunnen opnoemen![]()
Nee, niet eens ladyprobsquote:Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Johwat had je dan? Ladyprobs?
Ik ben s'avonds ff wat wezen drinken bij de Oude gracht
Hoe kun je dan zeggen dat 't de saaiste band isquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze duren![]()
Dat je dat niet eens weet zegquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze duren![]()
Nee, alleen voor Big Brotherquote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
Gaan er nog SC'ers zich opgeven voor Summerbase?
Dat vind ik nou wel wat voor BVO.quote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
Gaan er nog SC'ers zich opgeven voor Summerbase?
Omdat mijn broer (jou wel bekendquote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat 't de saaiste band is![]()
Een kamer in Amsterdam?quote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb iets waar ik heel blij mee ben en jullie mogen raden wat het is...
Iets met een parachute en een onbewoond eilandquote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Woonruimte in A'dam.quote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Whehe, dat lijkt me ook wel wat voor BVOquote:
Ohjaquote:Op zondag 24 april 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat mijn broer (jou wel bekend) die CD vaak op heeft staan en ik het dus wel vaak hoor, maar het kan me echt aan m'n reet roesten hoe al die nummers heten.
Wat denk je?!?quote:Op zondag 24 april 2005 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, dat lijkt me ook wel wat voor BVO
En K.... ga je je echt opgeven voor BB?
Thanx!!!quote:
Nee, maar dat ziet er wel sfeervol uitquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, niet eens ladyprobs
Ik was al een week ziek geweest, maar dacht dat het helemaal over was. Dus niet![]()
Maar waar was je geweest op de Oude gracht? De Quignon?
Volgens mij is dat geen complimentquote:Op zondag 24 april 2005 16:12 schreef Svensational het volgende:
Een jacuzzi
En Tania, je lijkt me geknipt voor BB!
bahquote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Svensational het volgende:
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Ze heet niet echt Tania, maar K....quote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Tania ook wel een BB-naam. Rolt lekker van de tong en je kunt het geërgerd uitspreken (als Tania tegenvalt op het scherm) of liefdevol(wat natuurlijk veel waarschijnlijker is!)
Ssshhhtquote:Op zondag 24 april 2005 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heet niet echt Tania, maar K....
quote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Svensational het volgende:
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Dat is wél een compliment! Met jouw charme maak je heel Nederland gek!quote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen compliment
En Zhenar, een jacuzzi?!?
Whehe,... we komen er nog wel s achter. En ik heb 't volgens mij wel eens geweten. Is wel s genoemd in een van de SHO topics van een heeeeele tijd geledenquote:
Ik hoorde 'm gister, maar vind 't niksquote:
Ja, zoietsquote:Op zondag 24 april 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Tania heet toch Bep ofzo?
Ik dacht eerst aan Anita, maar dat zou wel te voordehandliggend zijnquote:
Ja hequote:Op zondag 24 april 2005 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nofi maar ik vind je achternaam wel grappig![]()
Ah okquote:
Dat had ik mijn ouders nooit vergevenquote:Op zondag 24 april 2005 16:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Anita, maar dat zou wel te voordehandliggend zijn
whehe, ik weet het alquote:Op zondag 24 april 2005 16:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe,... we komen er nog wel s achter. En ik heb 't volgens mij wel eens geweten. Is wel s genoemd in een van de SHO topics van een heeeeele tijd geleden. Maar weet 't niet meer
Ik ken iemand in Hoogeveen die heeft dezelfde achternaam.quote:
Ik ging meteen kijken of je achternaam ook in dat mailtje stond, maar helaasquote:Op zondag 24 april 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok
Ken daar wel iemand kijken of het een bekende naam daar isHet is trouwens niet een crisis achternaam zoals die van mij
Wat zijn je plannen voor 29 april?
Ik ken niemand in Hoogeveen.quote:Op zondag 24 april 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken iemand in Hoogeveen die heeft dezelfde achternaam.. Familie?
Maybe hetzelfde, ik zit nog even met een slaapplekquote:Op zondag 24 april 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ging meteen kijken of je achternaam ook in dat mailtje stond, maar helaas
Ik denk dat we 29 april gewoon de stad ingaan, verder zie ik het wel. Jij?
quote:Op zondag 24 april 2005 16:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Hoogeveen.
Ik weet niet eens waar dat ligt
Ik wil je wel uitnodigen, maar ik heb zo'n idee dat vriendjelief dat niet zo leuk zou vindenquote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maybe hetzelfde, ik zit nog even met een slaapplek
Met die moord?quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was gisteren nog in het nieuws.
Nou ik heb wel wat opties wat betreft (moet ff kijken of dat nog valt te regelen), maar het is soms echt balen dat er geen nachtbus gaat.quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitnodigen, maar ik heb zo'n idee dat vriendjelief dat niet zo leuk zou vinden
Gaat er op koninginnenacht dan ook helemaal geen nachtbus?quote:Op zondag 24 april 2005 16:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat opties wat betreft (moet ff kijken of dat nog valt te regelen), maar het is soms echt balen dat er geen nachtbus gaat.
En vriendlief hoeft zich geen zorgen te maken hoor
Hangjeugd?quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was gisteren nog in het nieuws.
Kutgat hequote:Op zondag 24 april 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaat er op koninginnenacht dan ook helemaal geen nachtbus?
Of je moet gewoon tot 's ochtends vroeg in de stad blijven
Tja altijd mensen die het weer verzieken hequote:Vorig jaar vond ik het trouwens wel tegenvallen, best wel een agressieve sfeer in het begin van de nacht en om 3 uur was het op sommige plekken al helemaal uitgestorven
Tsja, weet niet of ze dat leuk vinden dat ik dat hier neer zetquote:
Mail.quote:Op zondag 24 april 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, weet niet of ze dat leuk vinden dat ik dat hier neer zet![]()
![]()
Met een zuipmeet kom ik welquote:Op zondag 24 april 2005 16:39 schreef Tania18 het volgende:
Een zuipmeet, dat klinkt toch beter dan een showmeet![]()
Ga jij ook?quote:Op zondag 24 april 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
Op de Showmeet wordt ook gezopen, K.
Heb je mail niet geloof ik... of staat ie hier wel ergens ?quote:
Ik geloof Amsterdamquote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Met een zuipmeet kom ik wel. Waar wordt die SC meet gehouden ? Of is dat nog niet bekend
Veel te ver weg joh... das dan weer jammerquote:
Staat wel ergens jaquote:Op zondag 24 april 2005 16:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je mail niet geloof ik... of staat ie hier wel ergens ?
We beginnen iig vroeg, daarna misschien nog uit als we kunnen lopen.quote:Op zondag 24 april 2005 16:39 schreef Tania18 het volgende:
Een zuipmeet, dat klinkt toch beter dan een showmeet![]()
Showchat meeting (2)quote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Met een zuipmeet kom ik wel. Waar wordt die SC meet gehouden ? Of is dat nog niet bekend
Ik zou alleen komen als jij ook kwam.quote:
Niet dan dusquote:Op zondag 24 april 2005 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen komen als jij ook kwam.
Dat heb ik geloof ik gemistquote:Op zondag 24 april 2005 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen komen als jij ook kwam.
Ik heb het ook net bedachtquote:
Ik weet de achternaam van d'r, ... zal wel ff vragen deze weekquote:Op zondag 24 april 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
Ik ken ze geen van allen, Mark
Ik ken wel een paar vrouwen met die naam maar weet dus niet welke je bedoelt
Vind die reclames van Hi tegenwoordig best wel goedquote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef Svensational het volgende:
Mag het ietsje meer zijn?
Een beetje meer je ding zijn?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
wie heeft de mooiste telefoon van het land?
BLING BLING
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Mag het ietsje meer zijn?
Een beetje meer je ding zijn?
Waarom moet alles zo gewoon?
Ik maak je gek met m'n telefoon!![]()
Beter dan al die cillit bang mannetjes!quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind die reclames van Hi tegenwoordig best wel goed
250 woorden?quote:Op zondag 24 april 2005 16:52 schreef Svensational het volgende:
Maar je komt niet omdat......? (250 woorden)
Niet helemaalquote:
Ah ok gewoon op kamers zit je dusquote:Op zondag 24 april 2005 17:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet helemaal
Mijn vriend is net uit huis, ik woon nu nog thuis, maar zal wel vaker bij hem thuis zijn
Nee, ik woon bij m'n oudersquote:Op zondag 24 april 2005 17:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok gewoon op kamers zit je dus
Waar zit je? Amsterdamse straatweg?
Dan zeg je:quote:
Ah so, meisje dat ik ken zit daar op kamersquote:Op zondag 24 april 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij m'n ouders
Wel vlakbij de Amsterdamse straatweg ja.
quote:"Sorry Sven, tuurlijk heb ik zin om jou te ontmoeten maar helaas kom ik toch niet naar de SC-meet."
![]()
Hou je adem heel lang inquote:Op zondag 24 april 2005 17:11 schreef PeRi het volgende:
D. Wanneer word ik blauw?
Net buiten de stadquote:Op zondag 24 april 2005 17:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah so, meisje dat ik ken zit daar op kamersWaar is dat eik?
Ik krijg geen extra foto's in mijn fotoboek.Bij elke foto die ik probeer krijg ik dit!quote:De naam van de foto bevat ongeldige tekens. Gebruik alleen cijfers en letters. Klik hier voor het vorige scherm.
Wat een enthausiasmequote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Breng het even mee naar achter wil je. Ik wil graag aan de slag.
Spacies eruit!quote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg geen extra foto's in mijn fotoboek.Bij elke foto die ik probeer krijg ik dit!
En ik heb helemaal geen aparte tekens in de naam staan
Hoe heet de foto dan?quote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg geen extra foto's in mijn fotoboek.Bij elke foto die ik probeer krijg ik dit!
En ik heb helemaal geen aparte tekens in de naam staan
Ik lachte je niet uit hoorquote:
Ja ik had het de eerste keer ook.quote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat was het ja!
Hij is alleen een beetje erg klein
Doe ik...quote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Breng het even mee naar achter wil je. Ik wil graag aan de slag.
Excuusallochtoonquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe ik...
Al weet ik dat de plek van excuusallochtoon al ingevuld is door mij
quote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef mark_03 het volgende:
Zit net naar Relax - No Sunrise te luisten... hoor ik daar ineens Boris Bo-Rush doorheen zingen. En nog goed ook, wat een lekker nummer zeg
Ik vind Calling Ye Name (Right Here) erg mooi van Relaxquote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef mark_03 het volgende:
Zit net naar Relax - No Sunrise te luisten... hoor ik daar ineens Boris doorheen zingen. En nog goed ook, wat een lekker nummer zeg
Bo-Rush (quote:
Ja, maar das al een oudjequote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind Calling Ye Name (Right Here) erg mooi van Relax.
Oud is juist leuk!quote:Op zondag 24 april 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar das al een oudjeMaar wel goed... net als Rock-a-spot
Toch heb ik liever Beef (en dan vooral Late Nite Sessionsquote:Op zondag 24 april 2005 17:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oud is juist leuk!
Die Live @ Panama CD is vet.
Die zijn ook leuk ja.quote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Beef (en dan vooral Late Nite Sessions) dan Relax.
*afhaaktquote:Op zondag 24 april 2005 17:31 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03 zet Frizzel Sizzle - Alles heeft een ritme aan
In elke OP staat gewoon een bestandje hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heeft Bupa nog ergens op z'n server staan.![]()
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD about yooooouuuquote:
ik heb ze live gezienquote:Op zondag 24 april 2005 17:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD about yooooouuu
Prachtig nummer is dat
Grrrr!quote:Op zondag 24 april 2005 17:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb ze live gezien
met Ozark Henry in het voorprogramma
ik heb nog geen hooverphonic cd'squote:Op zondag 24 april 2005 17:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat komt goed uit.
Later als we samenwomen staan de hooverphonic CS's in 'onze' kast.
Maarrrrrrik welquote:Op zondag 24 april 2005 17:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb nog geen hooverphonic cd's
niet officieel tenminste
Emiliana Torriniquote:Op zondag 24 april 2005 17:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ik stuur tenminste nog live cdtjes naar je
kan je ook genieten
kan je d'r naam al tiepen?
quote:Op zondag 24 april 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Emiliana Torrini!
ik kan het!
ik kan het gewoon!
quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het helemaal niet, maargoed.
Lalalalalalalalalalalalalalala.
Mooi meisje/vrouw.quote:
Fisherman's Woman bedoel je?quote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi meisje/vrouw.
De voorkant van die ene CD (hoe heet tie ook alweer, met EAST erop) is ook mooi.
Nee!quote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef timbob het volgende:
[..]
Fisherman's Woman bedoel je?
ik moet 'm eigenlijk maar ff kopen
voor de collectie
Love in the time of sciencequote:Op zondag 24 april 2005 17:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee!
Life in the time of sciene ofzoiets.
Whehe, je hebt misshcien nog gelijk ook.quote:
Die bedoel ik ja.quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Love in the time of science
oh, je bedoelt Easy
ja die heb ik wel
Sweet Instigatorquote:Op zondag 24 april 2005 17:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb ze live gezien
met Ozark Henry in het voorprogramma
quote:Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sweet Instigator
Ook zo'n prachtig nummer ...
Niet eens?quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb alleen z'n nieuwe cd niet
wel alle andere
wat een topvent
quote:Op zondag 24 april 2005 18:01 schreef timbob het volgende:
[..]
komt nog wel een keertje, alsie wat goeikoper is..
Ken 'm eerlijk gezegd alleen maar van Sweet Instigator, maar zal binnenkort nog ff wat anders van 'm opzoeken... tips?quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb alleen z'n nieuwe cd niet
wel alle andere
wat een topvent
Heb afgelopen week Room for Squares van John Mayer gekocht. Had 'm al 1 1/2 jaar ofzo op m'n lijstje staan en nu was ie dan eindelijk ¤ 7,99quote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..].
ik ga ook nog wel een keertje 4Hero kopen als sie wat goedkoper is.
This last warm solitude is de eerste cd die ik van 'm kocht, en ik vind 'm geweldig. redelijk experimenteel maar wel met erg mooie nummers eropquote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ken 'm eerlijk gezegd alleen maar van Sweet Instigator, maar zal binnenkort nog ff wat anders van 'm opzoeken... tips?
quote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..].
ik ga ook nog wel een keertje 4Hero kopen als sie wat goedkoper is.
Ha, niet in mijn OP'squote:Op zondag 24 april 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
In elke OP staat gewoon een bestandje hoor.
Klein maar fijnquote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat was het ja!
Hij is alleen een beetje erg klein
Feyenoord wint! 2-0.quote:
Huiswerkquote:Op zondag 24 april 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
Waar heb je het over niksan?
Daar moet ik toch veel te veel over nadenken.
Juist, dat vroeg ik me ook al afquote:
Jij kijkt niks anders dan TMF he?quote:Op zondag 24 april 2005 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Snoop Dogg en Justin Timberlake - Signs
Lekker nummer
Oh nee, je keek ook nog Fox Kids Planet Livequote:Op zondag 24 april 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kijkt niks anders dan TMF he?
Nope zat in mijn Winampquote:Op zondag 24 april 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kijkt niks anders dan TMF he?
Ah ja die moest ik ook nog even *kopen*.quote:Op zondag 24 april 2005 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Snoop Dogg en Justin Timberlake - Signs
Lekker nummer
De nieuwe van BEP heb ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 24 april 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Wel toevallig dat al die nummers die jij leuk vind ook tegelijkertijd op TMF zijn. Dat was ook zo met BYP. Maar gelukkig vind je Muse niks
Zal ik jou 't eens vertellen ...quote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef niksan het volgende:
[..]
Huiswerk
School enzo
Waarom vraag ik het aan jou??
Ik heb vanmiddag TMF gekeken. Renate.quote:Op zondag 24 april 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Wel toevallig dat al die nummers die jij leuk vind ook tegelijkertijd op TMF zijn. Dat was ook zo met BYP. Maar gelukkig vind je Muse niks
Hej jijquote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Skaai het volgende:
Hela!
Whehe, dat heb ik ook gezien, zag er wel grappig uitquote:Op zondag 24 april 2005 19:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag TMF gekeken. Renate..
En natuurlijk wéééééér Kyra van Summerbase..
You wanna go to bed with me?.
Ik snap nog steeds niet waarom het hier "Let's get is started" heet en in de rest van de wereld "Let's get retarded"quote:Op zondag 24 april 2005 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De nieuwe van BEP heb ik nog niet gehoord.
Al zal 'ie niet zo leuk zijn als Let's get it starteddenk ik.
.
Wat een enorme slet was dat ook trouwens.quote:Op zondag 24 april 2005 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik ook gezien, zag er wel grappig uitJe zag er ook de hele tijd denken wat ze nou weer moest zingen
Niks mis met een lekker sletjequote:Op zondag 24 april 2005 19:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een enorme slet was dat ook trouwens.. Wel vrij
uiteraard.
.
Ik ga me ook opgeven..
Dat filmpje is niet onaangenaam nee.quote:
Renate is leueueueueuk.quote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef Airelle het volgende:
Renate is in ieder geval beter dan Sylvie.
Ik wist niet dat JT nog leefdequote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef Airelle het volgende:
Renate is in ieder geval beter dan Sylvie.
Maargoed ik vond het nummer van Snoop Dog en JT juist een beetje tegenvallen.
whehe, neequote:Op zondag 24 april 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
Ey Svurno, geef jij jezelf ook eens op voor Summerbase..
oh.quote:
Zozo, een intellectueeltje.quote:Op zondag 24 april 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
Ik kijk eigenlijk helemaal geen tv. Alleen nieuws. Af en toe. En dvd's.
Miljushka ofzo? Mwah, die vind ik zozo. Renate is way leuker.quote:Op zondag 24 april 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
oh.
maar ik zag laatst weer een nieuwe, een donkere.
het is ook een komen en gaan daarzo bij TMF.
Jawohl!quote:
Neen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is dit het topic voor willekeurige opmerkingen? PeRi? Iemand?
Voor eventjes dan BS, omdat jij het bent.quote:Op zondag 24 april 2005 19:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Heet ze zo?quote:Op zondag 24 april 2005 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Miljushka ofzo? Mwah, die vind ik zozo. Renate is way leuker.
Okay: Ik heb ook geen TV. En geen mobiel. En geen ipod. En geen schoenen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voor eventjes dan BS, omdat jij het bent.
Zo zijn we hier allemaal begonnen!quote:Op zondag 24 april 2005 19:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Zolang jullie maar gaan kijken naar me. Élke keer!quote:Op zondag 24 april 2005 19:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet echt tof vinden...
En waarschijnlijk ben ik te saai voor ze...
Ze zijn allemaal zo....nepquote:Op zondag 24 april 2005 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Miljushka ofzo? Mwah, die vind ik zozo. Renate is way leuker.
Naar dat K*t-programma... dacht het nietquote:Op zondag 24 april 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang jullie maar gaan kijken naar me. Élke keer!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |