Dat je dat niet eens weet zegquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze duren![]()
Nee, alleen voor Big Brotherquote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
Gaan er nog SC'ers zich opgeven voor Summerbase?
Dat vind ik nou wel wat voor BVO.quote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
Gaan er nog SC'ers zich opgeven voor Summerbase?
Omdat mijn broer (jou wel bekendquote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat 't de saaiste band is![]()
Een kamer in Amsterdam?quote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb iets waar ik heel blij mee ben en jullie mogen raden wat het is...
Iets met een parachute en een onbewoond eilandquote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Woonruimte in A'dam.quote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Whehe, dat lijkt me ook wel wat voor BVOquote:
Ohjaquote:Op zondag 24 april 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat mijn broer (jou wel bekend) die CD vaak op heeft staan en ik het dus wel vaak hoor, maar het kan me echt aan m'n reet roesten hoe al die nummers heten.
Wat denk je?!?quote:Op zondag 24 april 2005 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, dat lijkt me ook wel wat voor BVO
En K.... ga je je echt opgeven voor BB?
Thanx!!!quote:
Nee, maar dat ziet er wel sfeervol uitquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, niet eens ladyprobs
Ik was al een week ziek geweest, maar dacht dat het helemaal over was. Dus niet![]()
Maar waar was je geweest op de Oude gracht? De Quignon?
Volgens mij is dat geen complimentquote:Op zondag 24 april 2005 16:12 schreef Svensational het volgende:
Een jacuzzi
En Tania, je lijkt me geknipt voor BB!
bahquote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Svensational het volgende:
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Ze heet niet echt Tania, maar K....quote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Tania ook wel een BB-naam. Rolt lekker van de tong en je kunt het geërgerd uitspreken (als Tania tegenvalt op het scherm) of liefdevol(wat natuurlijk veel waarschijnlijker is!)
Ssshhhtquote:Op zondag 24 april 2005 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heet niet echt Tania, maar K....
quote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Svensational het volgende:
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Kom Tie Dan Hè
Kom Tie, Komt Tie Dan Hè
Dat is wél een compliment! Met jouw charme maak je heel Nederland gek!quote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen compliment
En Zhenar, een jacuzzi?!?
Whehe,... we komen er nog wel s achter. En ik heb 't volgens mij wel eens geweten. Is wel s genoemd in een van de SHO topics van een heeeeele tijd geledenquote:
Ik hoorde 'm gister, maar vind 't niksquote:
Ja, zoietsquote:Op zondag 24 april 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Tania heet toch Bep ofzo?
Ik dacht eerst aan Anita, maar dat zou wel te voordehandliggend zijnquote:
Ja hequote:Op zondag 24 april 2005 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nofi maar ik vind je achternaam wel grappig![]()
Ah okquote:
Dat had ik mijn ouders nooit vergevenquote:Op zondag 24 april 2005 16:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Anita, maar dat zou wel te voordehandliggend zijn
whehe, ik weet het alquote:Op zondag 24 april 2005 16:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe,... we komen er nog wel s achter. En ik heb 't volgens mij wel eens geweten. Is wel s genoemd in een van de SHO topics van een heeeeele tijd geleden. Maar weet 't niet meer
Ik ken iemand in Hoogeveen die heeft dezelfde achternaam.quote:
Ik ging meteen kijken of je achternaam ook in dat mailtje stond, maar helaasquote:Op zondag 24 april 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok
Ken daar wel iemand kijken of het een bekende naam daar isHet is trouwens niet een crisis achternaam zoals die van mij
Wat zijn je plannen voor 29 april?
Ik ken niemand in Hoogeveen.quote:Op zondag 24 april 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken iemand in Hoogeveen die heeft dezelfde achternaam.. Familie?
Maybe hetzelfde, ik zit nog even met een slaapplekquote:Op zondag 24 april 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ging meteen kijken of je achternaam ook in dat mailtje stond, maar helaas
Ik denk dat we 29 april gewoon de stad ingaan, verder zie ik het wel. Jij?
quote:Op zondag 24 april 2005 16:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Hoogeveen.
Ik weet niet eens waar dat ligt
Ik wil je wel uitnodigen, maar ik heb zo'n idee dat vriendjelief dat niet zo leuk zou vindenquote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maybe hetzelfde, ik zit nog even met een slaapplek
Met die moord?quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was gisteren nog in het nieuws.
Nou ik heb wel wat opties wat betreft (moet ff kijken of dat nog valt te regelen), maar het is soms echt balen dat er geen nachtbus gaat.quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitnodigen, maar ik heb zo'n idee dat vriendjelief dat niet zo leuk zou vinden
Gaat er op koninginnenacht dan ook helemaal geen nachtbus?quote:Op zondag 24 april 2005 16:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat opties wat betreft (moet ff kijken of dat nog valt te regelen), maar het is soms echt balen dat er geen nachtbus gaat.
En vriendlief hoeft zich geen zorgen te maken hoor
Hangjeugd?quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was gisteren nog in het nieuws.
Kutgat hequote:Op zondag 24 april 2005 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaat er op koninginnenacht dan ook helemaal geen nachtbus?
Of je moet gewoon tot 's ochtends vroeg in de stad blijven
Tja altijd mensen die het weer verzieken hequote:Vorig jaar vond ik het trouwens wel tegenvallen, best wel een agressieve sfeer in het begin van de nacht en om 3 uur was het op sommige plekken al helemaal uitgestorven
Tsja, weet niet of ze dat leuk vinden dat ik dat hier neer zetquote:
Mail.quote:Op zondag 24 april 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, weet niet of ze dat leuk vinden dat ik dat hier neer zet![]()
![]()
Met een zuipmeet kom ik welquote:Op zondag 24 april 2005 16:39 schreef Tania18 het volgende:
Een zuipmeet, dat klinkt toch beter dan een showmeet![]()
Ga jij ook?quote:Op zondag 24 april 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
Op de Showmeet wordt ook gezopen, K.
Heb je mail niet geloof ik... of staat ie hier wel ergens ?quote:
Ik geloof Amsterdamquote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Met een zuipmeet kom ik wel. Waar wordt die SC meet gehouden ? Of is dat nog niet bekend
Veel te ver weg joh... das dan weer jammerquote:
Staat wel ergens jaquote:Op zondag 24 april 2005 16:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je mail niet geloof ik... of staat ie hier wel ergens ?
We beginnen iig vroeg, daarna misschien nog uit als we kunnen lopen.quote:Op zondag 24 april 2005 16:39 schreef Tania18 het volgende:
Een zuipmeet, dat klinkt toch beter dan een showmeet![]()
Showchat meeting (2)quote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Met een zuipmeet kom ik wel. Waar wordt die SC meet gehouden ? Of is dat nog niet bekend
Ik zou alleen komen als jij ook kwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |