Zeer zeker.quote:Op zondag 24 april 2005 15:32 schreef MissBliss het volgende:
Tip van Tom: Zet allemaal je tv op Nederland 3![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
EnMuse
is op NED 3, dus zet hem daar maar niet op
Jawel joh, lekker kwijlen bij Matthew Bellamyquote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
EnMuse
is op NED 3, dus zet hem daar maar niet op
In Australie heb je in ieder geval geen smaak gekregen.quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
Nee Muse is de saaiste band everSamen met Coldplay
Sorry, ik ben van de ander kantquote:Op zondag 24 april 2005 15:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker kwijlen bij Matthew Bellamy![]()
Ja, ik ga dit jaar ook nog naar Coldplay.quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
Saai? Echte muziek wordt niet meer gewaardeerdquote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Svensational het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af ja!quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waar is de OP met pla(a)tjes, Svzeurno?
Ik heb Muse maar 1x live gezien.quote:Op zondag 24 april 2005 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook!
En ik heb Muse al 2x live gezien!
Hemeltje, wat ben ik saai!
Radiohead.quote:Op zondag 24 april 2005 15:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb Muse maar 1x live gezien.
Maar wel 3x Radiohead.
Die heeft Bupa nog ergens op z'n server staan.quote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo'n lekkere vent met zn gitaar als fallus-symboolquote:
Scheelt scrollenquote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Muse heel vaak live op dvd gezien, ben ik nu ook saai?quote:Op zondag 24 april 2005 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook!
En ik heb Muse al 2x live gezien!
Hemeltje, wat ben ik saai!
Moet je dat nou nog vragen?quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb Muse heel vaak live op dvd gezien, ben ik nu ook saai?![]()
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik heb ook gestreepte boxers hoor!
oftewel hij komt terugquote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Scheelt scrollen
En statics emmer is leeg
Jij snapt 'tquote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
Die Muse gast is maar een lelijkerd....
Jude Law is pas een knappe gozert
JIj bent altijd saai.quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Muse heel vaak live op dvd gezien, ben ik nu ook saai?![]()
Een triootje met die 2 zou ik ook niet erg vinden hoorquote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
Die Muse gast is maar een lelijkerd....
Jude Law is pas een knappe gozert
Sorry, ik weet niet wat je daarmee bedoelt.quote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Mag dan wel hetero zijn, maar kan wel zien of iemand knap of lelijk is. Ben niet zo'n homofoob die dat niet durft te zeggen over iemand van eigen geslachtquote:
Ik ben nog steeds geen BVO.quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik weet niet wat je daarmee bedoelt..
Wij zijn saaiquote:
Matt ermee op zijn aars petsen?quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En wat wou je daarmee gaan doen, dan?.
Er aan likken denk ik.quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, maar met die 1e opmerking was wel een beledigingquote:
Lekker zo'n gitaarquote:Op zondag 24 april 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een triootje met die 2 zou ik ook niet erg vinden hoor![]()
Maar alleen met Matt is ook goed
En zn gitaar [afbeelding]
Hij mag eerst een liedje voor me spelen voor ik hem verslindquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat smaken verschillen hequote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mag dan wel hetero zijn, maar kan wel zien of iemand knap of lelijk is. Ben niet zo'n homofoob die dat niet durft te zeggen over iemand van eigen geslacht
Jij vond het toch zo'n dooie boel? Dus daar doen we wat aan danquote:
Wat betekent 'tquote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat ook een mooi woord is? Pokdalig..
Nu nog een leuk onderwerpquote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vond het toch zo'n dooie boel? Dus daar doen we wat aan dan
och ieder zijn meug hequote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat smaken verschillen he
pok·da·lig (bn.)quote:Op zondag 24 april 2005 15:49 schreef mark_03 het volgende:
Wat betekent 't
Duiveltja kan vertellen gaan over de TTquote:
Jij vindquote:
Johquote:Op zondag 24 april 2005 15:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, totdat ik halverwege de avond ineens weer ziek werd
Je gaat me toch niet vertellen dat je zelfs Unintended niks vindt?quote:Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vindMuse
dus ook niet interessant
![]()
![]()
Dat! Kan! Toch! Niet!quote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je zelfs Unintended niks vind?![]()
Dat bedoel ik nouquote:
Over tot de orde van de dagquote:
Naja, om eerlijk te zijn is dat verre van mn favoriete Muse-nummer hoorquote:Op zondag 24 april 2005 15:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou
* mark_03 slingert Brotherhood of Man - Save all your kisses for me aan
Bleh, wel zeggen dat 't de saaiste band is en niet eens een nummer kunnen opnoemenquote:Op zondag 24 april 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
Wadda? Unintended?
Er is geen orde van de dag op zondag ... wat een rotdag.quote:
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze durenquote:Op zondag 24 april 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bleh, wel zeggen dat 't de saaiste band is en niet eens een nummer kunnen opnoemen![]()
Nee, niet eens ladyprobsquote:Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Johwat had je dan? Ladyprobs?
Ik ben s'avonds ff wat wezen drinken bij de Oude gracht
Hoe kun je dan zeggen dat 't de saaiste band isquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze duren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |