Jij snapt 'tquote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
Die Muse gast is maar een lelijkerd....
Jude Law is pas een knappe gozert
JIj bent altijd saai.quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Muse heel vaak live op dvd gezien, ben ik nu ook saai?![]()
Een triootje met die 2 zou ik ook niet erg vinden hoorquote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
Die Muse gast is maar een lelijkerd....
Jude Law is pas een knappe gozert
Sorry, ik weet niet wat je daarmee bedoelt.quote:Op zondag 24 april 2005 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Mag dan wel hetero zijn, maar kan wel zien of iemand knap of lelijk is. Ben niet zo'n homofoob die dat niet durft te zeggen over iemand van eigen geslachtquote:
Ik ben nog steeds geen BVO.quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik weet niet wat je daarmee bedoelt..
Wij zijn saaiquote:
Matt ermee op zijn aars petsen?quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En wat wou je daarmee gaan doen, dan?.
Er aan likken denk ik.quote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, maar met die 1e opmerking was wel een beledigingquote:
Lekker zo'n gitaarquote:Op zondag 24 april 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een triootje met die 2 zou ik ook niet erg vinden hoor![]()
Maar alleen met Matt is ook goed
En zn gitaar [afbeelding]
Hij mag eerst een liedje voor me spelen voor ik hem verslindquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat smaken verschillen hequote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mag dan wel hetero zijn, maar kan wel zien of iemand knap of lelijk is. Ben niet zo'n homofoob die dat niet durft te zeggen over iemand van eigen geslacht
Jij vond het toch zo'n dooie boel? Dus daar doen we wat aan danquote:
Wat betekent 'tquote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat ook een mooi woord is? Pokdalig..
Nu nog een leuk onderwerpquote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vond het toch zo'n dooie boel? Dus daar doen we wat aan dan
och ieder zijn meug hequote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat smaken verschillen he
pok·da·lig (bn.)quote:Op zondag 24 april 2005 15:49 schreef mark_03 het volgende:
Wat betekent 't
Duiveltja kan vertellen gaan over de TTquote:
Jij vindquote:
Johquote:Op zondag 24 april 2005 15:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, totdat ik halverwege de avond ineens weer ziek werd
Je gaat me toch niet vertellen dat je zelfs Unintended niks vindt?quote:Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vindMuse
dus ook niet interessant
![]()
![]()
Dat! Kan! Toch! Niet!quote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je zelfs Unintended niks vind?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |