Dat bedoel ik nouquote:
Over tot de orde van de dagquote:
Naja, om eerlijk te zijn is dat verre van mn favoriete Muse-nummer hoorquote:Op zondag 24 april 2005 15:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou
* mark_03 slingert Brotherhood of Man - Save all your kisses for me aan
Bleh, wel zeggen dat 't de saaiste band is en niet eens een nummer kunnen opnoemenquote:Op zondag 24 april 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
Wadda? Unintended?
Er is geen orde van de dag op zondag ... wat een rotdag.quote:
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze durenquote:Op zondag 24 april 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bleh, wel zeggen dat 't de saaiste band is en niet eens een nummer kunnen opnoemen![]()
Nee, niet eens ladyprobsquote:Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Johwat had je dan? Ladyprobs?
Ik ben s'avonds ff wat wezen drinken bij de Oude gracht
Hoe kun je dan zeggen dat 't de saaiste band isquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze duren![]()
Dat je dat niet eens weet zegquote:Op zondag 24 april 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind het de saaiste band ever dus ik ken al hun nummers uit m'n hoofd, weet in welke volgorde ze op de CD staan en weet ook nog precies hoe lang ze duren![]()
Nee, alleen voor Big Brotherquote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
Gaan er nog SC'ers zich opgeven voor Summerbase?
Dat vind ik nou wel wat voor BVO.quote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
Gaan er nog SC'ers zich opgeven voor Summerbase?
Omdat mijn broer (jou wel bekendquote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat 't de saaiste band is![]()
Een kamer in Amsterdam?quote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb iets waar ik heel blij mee ben en jullie mogen raden wat het is...
Iets met een parachute en een onbewoond eilandquote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Woonruimte in A'dam.quote:Op zondag 24 april 2005 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Whehe, dat lijkt me ook wel wat voor BVOquote:
Ohjaquote:Op zondag 24 april 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat mijn broer (jou wel bekend) die CD vaak op heeft staan en ik het dus wel vaak hoor, maar het kan me echt aan m'n reet roesten hoe al die nummers heten.
Wat denk je?!?quote:Op zondag 24 april 2005 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, dat lijkt me ook wel wat voor BVO
En K.... ga je je echt opgeven voor BB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |