Niet dan dusquote:Op zondag 24 april 2005 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen komen als jij ook kwam.
Dat heb ik geloof ik gemistquote:Op zondag 24 april 2005 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou alleen komen als jij ook kwam.
Ik heb het ook net bedachtquote:
Ik weet de achternaam van d'r, ... zal wel ff vragen deze weekquote:Op zondag 24 april 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
Ik ken ze geen van allen, Mark
Ik ken wel een paar vrouwen met die naam maar weet dus niet welke je bedoelt
Vind die reclames van Hi tegenwoordig best wel goedquote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef Svensational het volgende:
Mag het ietsje meer zijn?
Een beetje meer je ding zijn?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
wie heeft de mooiste telefoon van het land?
BLING BLING
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Mag het ietsje meer zijn?
Een beetje meer je ding zijn?
Waarom moet alles zo gewoon?
Ik maak je gek met m'n telefoon!![]()
Beter dan al die cillit bang mannetjes!quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind die reclames van Hi tegenwoordig best wel goed
250 woorden?quote:Op zondag 24 april 2005 16:52 schreef Svensational het volgende:
Maar je komt niet omdat......? (250 woorden)
Niet helemaalquote:
Ah ok gewoon op kamers zit je dusquote:Op zondag 24 april 2005 17:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet helemaal
Mijn vriend is net uit huis, ik woon nu nog thuis, maar zal wel vaker bij hem thuis zijn
Nee, ik woon bij m'n oudersquote:Op zondag 24 april 2005 17:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok gewoon op kamers zit je dus
Waar zit je? Amsterdamse straatweg?
Dan zeg je:quote:
Ah so, meisje dat ik ken zit daar op kamersquote:Op zondag 24 april 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij m'n ouders
Wel vlakbij de Amsterdamse straatweg ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |