quote:"Sorry Sven, tuurlijk heb ik zin om jou te ontmoeten maar helaas kom ik toch niet naar de SC-meet."
![]()
Hou je adem heel lang inquote:Op zondag 24 april 2005 17:11 schreef PeRi het volgende:
D. Wanneer word ik blauw?
Net buiten de stadquote:Op zondag 24 april 2005 17:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah so, meisje dat ik ken zit daar op kamersWaar is dat eik?
Ik krijg geen extra foto's in mijn fotoboek.Bij elke foto die ik probeer krijg ik dit!quote:De naam van de foto bevat ongeldige tekens. Gebruik alleen cijfers en letters. Klik hier voor het vorige scherm.
Wat een enthausiasmequote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Breng het even mee naar achter wil je. Ik wil graag aan de slag.
Spacies eruit!quote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg geen extra foto's in mijn fotoboek.Bij elke foto die ik probeer krijg ik dit!
En ik heb helemaal geen aparte tekens in de naam staan
Hoe heet de foto dan?quote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg geen extra foto's in mijn fotoboek.Bij elke foto die ik probeer krijg ik dit!
En ik heb helemaal geen aparte tekens in de naam staan
Ik lachte je niet uit hoorquote:
Ja ik had het de eerste keer ook.quote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat was het ja!
Hij is alleen een beetje erg klein
Doe ik...quote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Breng het even mee naar achter wil je. Ik wil graag aan de slag.
Excuusallochtoonquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doe ik...
Al weet ik dat de plek van excuusallochtoon al ingevuld is door mij
quote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef mark_03 het volgende:
Zit net naar Relax - No Sunrise te luisten... hoor ik daar ineens Boris Bo-Rush doorheen zingen. En nog goed ook, wat een lekker nummer zeg
Ik vind Calling Ye Name (Right Here) erg mooi van Relaxquote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef mark_03 het volgende:
Zit net naar Relax - No Sunrise te luisten... hoor ik daar ineens Boris doorheen zingen. En nog goed ook, wat een lekker nummer zeg
Bo-Rush (quote:
Ja, maar das al een oudjequote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind Calling Ye Name (Right Here) erg mooi van Relax.
Oud is juist leuk!quote:Op zondag 24 april 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar das al een oudjeMaar wel goed... net als Rock-a-spot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |