Je kijkt ook jensen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:18 schreef edjuh18 het volgende:
kinderen voor kinderen - tietenlied
Edvard Grieg.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:04 schreef Pracissor het volgende:
Peer Gynt (kom ff niet op de schrijver/componist) - Dodenmars
Gary Julesquote:Op zondag 24 april 2005 01:33 schreef Sport_Life het volgende:
Gery Rules - Mad world
Truequote:Op zondag 24 april 2005 12:27 schreef Dievenbachia het volgende:
Daar issie al heel rijk van geworden
Echt super idd ! (Smashing pumpkins versie is zelfs mooiquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:32 schreef placebeau het volgende:
Fleetwood Mac - Landslide!
en de live-vresie bezorgt me nog meer kippenvel
nooit gehoordquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef ioko het volgende:
[..]
Echt super idd ! (Smashing pumpkins versie is zelfs mooi)
Vindt je het mooie beelden vooral? Dat die vrouw hysterisch wordt weggetrokken enzo?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef RayMania het volgende:
Michael Jackson - She's Out Of My Life (vooral in Bad Tour '87)
Oja, helemaal vergeten...quote:Op zondag 1 mei 2005 07:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Supertramp - Logical Song
Marco Borsato - Dit was je levenquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:09 schreef -calimero- het volgende:
Veel is al genoemt in het vorige deel maar toch nog ff een paar:
Moody Blues - Nights In White Satin
Roling Stones - Angie
Stef Bos - Papa
Abel - Onderweg
Dire Straits - Where do you think you're going
Van Dik Hout - Film van 1 seconde
Amanda Marshall - Beautiful goodbye
Marco Borsato - Waarom nou jij
en nog wel een paar...
Alles van The Veilsquote:Op zondag 24 april 2005 12:35 schreef Dievenbachia het volgende:
The Veils - The leaver's dance
PRACHTintro...
.........de enige keer dat ik heb gehuild bij een Grand Prix...Senna forever!quote:Op zondag 1 mei 2005 13:25 schreef Der_Michael het volgende:
Karla Bonoff- Goodbye my friend
Dit nummer is een soort tribute aan Ayrton Senna, aan het eind van het nummer hoor je een fragment waar een formule 1 auto wegrijdt waarna het geluid langzaam vervaagd. Krijg elke keer kippen vel als ik dit stukje hoor![]()
En vind je de cover mooier dan het origineel?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:20 schreef Dievenbachia het volgende:
the blower's daughter - damien rice
dat nummer heet NEBEL,van de cd MUTTER(2001).........quote:Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef bpm het volgende:
en dan nog een nummer van Rammstein, weet niet hoe hij heet, maar het refrein:
Und dan hat er sie gekust, wo das meer zu ende ist, ihre lippen swach und blass, und seine augen werden nass.
Art Garfunkel dus....quote:Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef bpm het volgende:
Simon Garfunkel - Bright eyes
Das van Edvard Griegquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:04 schreef Pracissor het volgende:
Peer Gynt (kom ff niet op de schrijver/componist) - Dodenmars
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:00 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Muse - Citizen Erased
Wash me away
Clean your body of me
Erase all the memories
They'll only bring us pain
And I've seen all I'll ever need![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
Vooral de liveversie, om kippenvel van te krijgen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:10 schreef tha_dark het volgende:
Bruce Springsteen - The River
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef renz0r het volgende:
Aantal uit mn hoofd
U2- With or without ou
Marco Borsato- Margherita
Sting- Fields of Gold
Moody blues- Night in white satin
The korgis- Everybody got to learn sometime
Coldplay- Trouble
Saybia- The second you sleep
Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing
Billy Paul- Me And Miss Jones
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Cock Robin - The Promise You Made
John Lennon - Imagine
Eric Clapton - Tears In Heaven
Lionel Richie - Hello
Louis Armstrong - What A Wonderful World
Righteous Brothers - Unchained Melody
Rod Steward- Sailing
Rolling Stones - Angie
Tears For Fear - Everybody want to rule the world
P.O.D - Youth Of The Nation
'Aantal massive attack songs'
Hm geef mij dan het origineel van Dolly maar...quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:31 schreef Geitje82 het volgende:
...
Whitney Houston - I will always love you![]()
...
Jups, van de nummers van Coldplay word ik ook vaak stilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef Winski05 het volgende:
Vele nummers...
Ben vorige week naar Coldplay geweest en tijdens Yellow en vooral Fix You stond het kippenvel over m'n hele lichaam. Prachtig.
Saybia, prachtig is dat...The Day After Tomorrow, Stranded, It's OK Love...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:35 schreef Myra het volgende:
[..]
Jups, van de nummers van Coldplay word ik ook vaak stilEn dan met name Fix you, Yellow, Trouble, In my place en The Scientist...
* Saybia - The day after tomorrow
* Saybia - The second you sleep
* Racoon - Love you more
* Evanecence - My immortal
* Monica Naranjo - Oyeme (Maar deze zullen jullie vast niet kennen...)
Naja, er zijn eigenlijk nog wel meer nummers. Het zit em vooral in de teksten...
En dan vooral in zo'n Engels stadion als het hele stadion het luidkeels zingtquote:Op zondag 10 juli 2005 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Gerry and the Pacemakers - You'll never walk alone
Het nummer heet gewoon Green Eyes...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef MissBetty het volgende:
Coldplay - Yellow en Green Eyes
K's Choice - Winners
Air - You make it easy
En natuurlijk de nieuwe van Racoon
quote:
ooh jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:59 schreef Snarf het volgende:
Andréa Bocelli - Time to say goodbye
Daar luister ik trouwens niet eens naar, die zet ik af zodra ik hem hoor. Emoties enzo.
quote:Op zondag 24 april 2005 12:35 schreef Dievenbachia het volgende:
The Veils - The leaver's dance
PRACHTintro...
Hier word ik ook altijd stil van! Maar het van het nummer 'Jesus doesn't want me for a sunbeam' word ik ook wel stil hoor!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef SilverBullet het volgende:
Waar ik verder wel even stil van word is de unplugged sessie van Nirvana![]()
En dan vooral bij Pennyroyal Tea, en Where Did You Sleep Tonight (die zucht op de einde en de bijbehorende blik in Kurt Cobains ogen![]()
)
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Gordon - Omdat ik zo van je hou
Volumia - Hou me Vast
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef pascalheister het volgende:
Soul Asylum - Runaway Train
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:00 schreef Bog het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA(don't take it personally)
on topic: pink floyd - a saucerful of secrets
mega nummertjes .. vooral return to innocence vind ik superquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef pascalheister het volgende:
Zo een paar nummers die me binnen schieten
Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia
Enigma - Return To Innocence
Madonna - Drowned World - Substitute for love
Massive Attack - Unfinished Sympathy
R.E.M. - Nightswimming
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Radiohead - Karma Police
New Radicals - You Get What You Give
Soul Asylum - Runaway Train
(50/50 offtopic, maar wel van belang naar mijn mening voor de mate waarin iemand zich gedwongen word, bepaalde nummers wel of niet te posten, ivm schaamte, uitlach gedrag of spot)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
mega nummertjes .. vooral return to innocence vind ik super![]()
Hulde!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:04 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
(50/50 offtopic, maar wel van belang naar mijn mening voor de mate waarin iemand zich gedwongen word, bepaalde nummers wel of niet te posten, ivm schaamte, uitlach gedrag of spot)
Gozer serieus, Ik vind het jammer dat je je laat intimideren door de opmerking over het hebben van een nummer in je lijstje welk van Gordon afkomstig is.
Nogmaals, wanneer muziek je raakt is dat persoonlijk, evenals je keuze voor welk liedje.
(aangezien in de 2de opsomming van je lijstje deze dus ontbreekt...)
Daar heeft niemand verder (zeker wanneer dit ten onrechte, of spottende bedoelt is) het recht toe, om je zo te beinvloeden dat je dit niet kenbaar wil maken.
Ik vond het blijk geven van oprechtheid. (voor de spottende reactie dit veranderde)
Over hoe en wat Gordon doet, laat en zegt, en vooral ook wil zijn, komt hier niet aan de orde. Endus of jij dan gedished moet worden omdat je één nummer van hem citeert, NEEN.
Dat is hier (hoop ik van harte) niet aan de orde !
Ik snap jou aanleiding niet tot het schrijven van dit stuk...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:04 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
(50/50 offtopic, maar wel van belang naar mijn mening voor de mate waarin iemand zich gedwongen word, bepaalde nummers wel of niet te posten, ivm schaamte, uitlach gedrag of spot)
Gozer serieus, Ik vind het jammer dat je je laat intimideren door de opmerking over het hebben van een nummer in je lijstje welk van Gordon afkomstig is.
Nogmaals, wanneer muziek je raakt is dat persoonlijk, evenals je keuze voor welk liedje.
(aangezien in de 2de opsomming van je lijstje deze dus ontbreekt...)
Daar heeft niemand verder (zeker wanneer dit ten onrechte, of spottende bedoelt is) het recht toe, om je zo te beinvloeden dat je dit niet kenbaar wil maken.
Ik vond het blijk geven van oprechtheid. (voor de spottende reactie dit veranderde)
Over hoe en wat Gordon doet, laat en zegt, en vooral ook wil zijn, komt hier niet aan de orde. Endus of jij dan gedished moet worden omdat je één nummer van hem citeert, NEEN.
Dat is hier (hoop ik van harte) niet aan de orde !
goed is ie idd welquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:32 schreef stefmans het volgende:
Wish you were here - Pink Floyd
rolling stones- Angie
Slipknot- circle
3 mooiste liedjes ooit na mijn mening
Oeh, jah! dat is een mooi nummer idd. Op "accross a wire" is die wellicht nog mooier dan op "august and everything after". Ik stoor me wel mateloos aan een zo'n fan die er de hele tijd doorheen moet gillen net bij dat stille stuk. Dat verpest echt alles...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:05 schreef Xharlotte het volgende:
Counting Crows - Raining in Baltimore
Wijsneusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:51 schreef i-spy24 het volgende:
Volgens mij staat er in de header echt : "Van welk nummer word je echt even stil?
Die is erg mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Thomas Berge - Ik Wil Alleen Maar Vrede
quote:
James is okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
James Blunt - No bravery
just live till die, i knowquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:31 schreef Maarteb het volgende:
pink floyd - wish you were here
queens of the stone age - in the fade
De speeltuinquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overcome - Live
en dat liedje van Borsato.. de speeltijn volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |