quote:Op zondag 24 april 2005 12:35 schreef Dievenbachia het volgende:
The Veils - The leaver's dance
PRACHTintro...
Hier word ik ook altijd stil van! Maar het van het nummer 'Jesus doesn't want me for a sunbeam' word ik ook wel stil hoor!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef SilverBullet het volgende:
Waar ik verder wel even stil van word is de unplugged sessie van Nirvana![]()
En dan vooral bij Pennyroyal Tea, en Where Did You Sleep Tonight (die zucht op de einde en de bijbehorende blik in Kurt Cobains ogen![]()
)
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Gordon - Omdat ik zo van je hou
Volumia - Hou me Vast
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef pascalheister het volgende:
Soul Asylum - Runaway Train
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:00 schreef Bog het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA(don't take it personally)
on topic: pink floyd - a saucerful of secrets
mega nummertjes .. vooral return to innocence vind ik superquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef pascalheister het volgende:
Zo een paar nummers die me binnen schieten
Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia
Enigma - Return To Innocence
Madonna - Drowned World - Substitute for love
Massive Attack - Unfinished Sympathy
R.E.M. - Nightswimming
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Radiohead - Karma Police
New Radicals - You Get What You Give
Soul Asylum - Runaway Train
(50/50 offtopic, maar wel van belang naar mijn mening voor de mate waarin iemand zich gedwongen word, bepaalde nummers wel of niet te posten, ivm schaamte, uitlach gedrag of spot)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
mega nummertjes .. vooral return to innocence vind ik super![]()
Hulde!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:04 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
(50/50 offtopic, maar wel van belang naar mijn mening voor de mate waarin iemand zich gedwongen word, bepaalde nummers wel of niet te posten, ivm schaamte, uitlach gedrag of spot)
Gozer serieus, Ik vind het jammer dat je je laat intimideren door de opmerking over het hebben van een nummer in je lijstje welk van Gordon afkomstig is.
Nogmaals, wanneer muziek je raakt is dat persoonlijk, evenals je keuze voor welk liedje.
(aangezien in de 2de opsomming van je lijstje deze dus ontbreekt...)
Daar heeft niemand verder (zeker wanneer dit ten onrechte, of spottende bedoelt is) het recht toe, om je zo te beinvloeden dat je dit niet kenbaar wil maken.
Ik vond het blijk geven van oprechtheid. (voor de spottende reactie dit veranderde)
Over hoe en wat Gordon doet, laat en zegt, en vooral ook wil zijn, komt hier niet aan de orde. Endus of jij dan gedished moet worden omdat je één nummer van hem citeert, NEEN.
Dat is hier (hoop ik van harte) niet aan de orde !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |