Ik snap jou aanleiding niet tot het schrijven van dit stuk...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:04 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
(50/50 offtopic, maar wel van belang naar mijn mening voor de mate waarin iemand zich gedwongen word, bepaalde nummers wel of niet te posten, ivm schaamte, uitlach gedrag of spot)
Gozer serieus, Ik vind het jammer dat je je laat intimideren door de opmerking over het hebben van een nummer in je lijstje welk van Gordon afkomstig is.
Nogmaals, wanneer muziek je raakt is dat persoonlijk, evenals je keuze voor welk liedje.
(aangezien in de 2de opsomming van je lijstje deze dus ontbreekt...)
Daar heeft niemand verder (zeker wanneer dit ten onrechte, of spottende bedoelt is) het recht toe, om je zo te beinvloeden dat je dit niet kenbaar wil maken.
Ik vond het blijk geven van oprechtheid. (voor de spottende reactie dit veranderde)
Over hoe en wat Gordon doet, laat en zegt, en vooral ook wil zijn, komt hier niet aan de orde. Endus of jij dan gedished moet worden omdat je één nummer van hem citeert, NEEN.
Dat is hier (hoop ik van harte) niet aan de orde !
goed is ie idd welquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:32 schreef stefmans het volgende:
Wish you were here - Pink Floyd
rolling stones- Angie
Slipknot- circle
3 mooiste liedjes ooit na mijn mening
Oeh, jah! dat is een mooi nummer idd. Op "accross a wire" is die wellicht nog mooier dan op "august and everything after". Ik stoor me wel mateloos aan een zo'n fan die er de hele tijd doorheen moet gillen net bij dat stille stuk. Dat verpest echt alles...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:05 schreef Xharlotte het volgende:
Counting Crows - Raining in Baltimore
Wijsneusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:51 schreef i-spy24 het volgende:
Volgens mij staat er in de header echt : "Van welk nummer word je echt even stil?
Die is erg mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Thomas Berge - Ik Wil Alleen Maar Vrede
quote:
James is okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
James Blunt - No bravery
just live till die, i knowquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:31 schreef Maarteb het volgende:
pink floyd - wish you were here
queens of the stone age - in the fade
De speeltuinquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Overcome - Live
en dat liedje van Borsato.. de speeltijn volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |