Een FRS met cd's? Die hier heeft alleen nog maar games, dvd's en oh ja, 1 bak met uitverkoopcd's.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:35 schreef timbob het volgende:
hehe
ik kwam laatst in een cd winkel, een cd kopen (joh) en ik zeg zo tegen die gast, ja, ik hoorde 'm in de VPRO luisterpaal en bla bla..
die gast zo. huh, is dat met kindermuziek ofzo? vpro?
dan werk je in een cd winkel.. dan moet je toch wel iets weten dachtik.
ok, het was een FRS maar dan nog..
helemaal goed! DaisyDuke +2quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Tracy Bonham - Blink The Brightest
LPG - I Fear No Foe
BSP - Open Season
Fischerspooner - Odyssey
London Calling 2005
Bonus : Nick Cave - B sides & Rarities
Aha, had ik inderdaad de klepel zien klokken enzoquote:
Maar de klok is nooit boven komen kleppelen, tvp dus!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Aha, had ik inderdaad de klepel zien klokken enzo
Goh, dat zegt Allmusic ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef lubje25 het volgende:
of
Difficult Shapes & Passive Rhythms, Some People Think It's Fun to Entertain
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een FRS met cd's? Die hier heeft alleen nog maar games, dvd's en oh ja, 1 bak met uitverkoopcd's.
Ik moest mijn cd-koffer van de zolder vissen om te kijken hoe die ook weer precies heet!!quote:
extra plaatje niet meer nodig!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:38 schreef Z het volgende:
Youssou N'dour (oid)?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:09 schreef lubje25 het volgende:
of
Difficult Shapes & Passive Rhythms, Some People Think It's Fun to Entertain
The Beatles?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Op Fok! is er al een tijdlang een topic over deze band!
bigshadow+2quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:00 schreef bigshadow het volgende:
Gasoline brothers?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef peaceman het volgende:
lama dus...
Euh, vragen stellen is nooit mijn sterkste puntquote:
Mij ook, prima lijst!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:48 schreef dolle_hond het volgende:
Echobelly - Bulldog Baby
The Men They Couldn't Hang - Dogs Eyes, Owl-Meat, Man Chop
Babes in Toyland - Dogg
The Cure - Shake Dog Shake
Sort Sol - Dog Star Man
Flogging Molly - Every Dog Has Its Day
Fugazi - Foreman's Dog
Rush - Dog Years
Belly -Slow Dog
Smashing Pumpkins - Annie-Dog
butthole surfers - Jingle of a dogs collar
MSP - damn dog
Flogging Molly - Salty Dog
Rush - By-Tor & The Snow Dog
Adam Ant - Dog Eat Dog
Pere Ubu - Use Of A Dog
Nee, dat dacht ik eigenlijk al.quote:
die waren met 4quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik eigenlijk al.
A Flock Of Seagulls dan? zal ook wel niet, alleen dat haar klopt half
nee, dan zou t al bijna CC-dag zijn.quote:
bij de groupmembers staan alleen mannennamen......quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:01 schreef GLO het volgende:
Die rechterfiguur: man or woman?
Dan ga ik toch voor Mental As Anythingquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij de groupmembers staan alleen mannennamen......
je moest eens weten waar ik aan zit te denkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
Ik zat te denken aan The Housemartins, is dat dom?
juiste kust, alleen zuidelijkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:12 schreef peaceman het volgende:
Ik zat te denken aan The Housemartins, is dat dom?
Aan wie dan? Duran Duran?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef ranja het volgende:
[..]
je moest eens weten waar ik aan zit te denken![]()
The Smiths zal ook wel niet... is ook niet zuidelijker volgens mij...quote:
die komen uit manchester en dat ligt niet eens aan dekust.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Smiths zal ook wel niet... is ook niet zuidelijker volgens mij...
Of Joy Division, maar of die engels zijn? Geen idee eigenlijk...
Da's een man volgens DH.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef thaleia het volgende:
Deacon Blue? (we raden toch nog steeds het plaatje van die band met ook een vrouw erin he?)
winchester?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die komen uit manchester en dat ligt niet eens aan dekust.....
een deel van de naam van de stad komt echter wel overeen.
maar ik weet niet eens of jullie met de naam van de stad de band weten
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef GLO het volgende:
M&L = Mesh & Lace, denk ik. Was dat niet Modern English?
OK, doe je best bobje: Wiens oude website is dit?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef timbob het volgende:
hehe
eindelijk een nieuwe vraag
en een beetje een makkelijke nu, ik wil ook weer es puntjes scoren
Nu ik weet wie het zijn, herken ik ze wel op die foto's. Maar zonder die hint was het nooit gelukt.quote:
Jazeker welquote:
ik ken ook maar 1 nummer van ze, dat geregeld op StuBru langs komt. ik heb dat nummer vandaag nog in t ":wat luister je nou" topic gepost.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:51 schreef bartrid het volgende:
ik heb het maar opgezocht, ken de naam wel maar de muziek eigenlijk helemaal niet
Idem hier.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:58 schreef Gambolputty het volgende:
Nog hoort van genooid
driedem hierquote:
Nou ja, spelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:09 schreef GLO het volgende:
Zo langzamerhand ben ik de enige die nog meespeelt geloof ik
Vierdem hierquote:
pffffff.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou ja, spelen
Deel 's een stevige hint uit DH, anders bloedt je vraag haske dood
allemaal fout. valt niet mee.quote:
Ach, zie ik nu pas het woord Skids in het laatste plaatje staan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
allemaal fout. valt niet mee.
weet je wat: het was Southern Culture On The Skids
quote:en doe maar een nieuwe vraag:
op 316, de dvd van new order, staan 2 concertregistraties. Uit welke plaatsen?
dan verdien je t ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Ach, zie ik nu pas het woord Skids in het laatste plaatje staan.![]()
En er is toch maar 1 Amerikaanse band wiens naam op Skids eindigt...
Niet dat de andere plaatjes lekker meewerkten natuurlijk
Ik zal maar niet zeggen dat ik nog cd's van ze heb ook...
[..]
Manchester en Rotterdam?
beiden beide keren goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef ranja het volgende:
New York en Reading
Deze is wel goed. Moest alleen Fats even controleren maar die blijkt zelfs op 6 te hebben gestaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef GLO het volgende:
Fats Domino - Red Sails In The Sunset
The Lemon Pipers - Green Tambourine
The Scene - Blauw
Los Bravos - Black Is Black
Cream - White Room
Visage - Fade To Grey
Abdré Hazes & NL Elftal - Wij Houden Van Oranje
Prince - Purple Rain
Rolling Stones - Brown Sugar
The Scaffold - Lily The Pink
D'r missen twee dames, waarschijnlijk vanwege de censuur ergensquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:04 schreef GLO het volgende:
Ha lubje
Ziehier de hoes van het Roxy Music-album Country Life. Wat ontbreekt eraan en hoe komt dat?
[afbeelding]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinigquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Deze is wel goed. Moest alleen Fats even controleren maar die blijkt zelfs op 6 te hebben gestaan
Glo
Ik heb geen idee of het singles warenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:47 schreef ranja het volgende:
Opsomtijd.... geef me 10 singles (titel+act) die in de nederlandse top 40 of tipparade hebben gestaan (top 100 en andere lijsten boeien dus niet) waarin in de titel een kleur voorkomt. Maximaal 1 titel per kleur.
Snel + goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r missen twee dames, waarschijnlijk vanwege de censuur ergens
Wat moest ik toch zonder de kapitein? Dank je, kapquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinig![]()
Weg met censuurquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Snel + goed
De dames toonden te veel bloot naar de zin van the land of freedom...![]()
[afbeelding]
Sack_Blabbath +2
Zo, en dan ga ik nu film kijken
Kun je 'm gelijk luisteren. Wereldplaat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
handig dat ik nu naast m'n vader z'n platenkast zit te computeren
Platenspeler is kaduukquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Kun je 'm gelijk luisteren. Wereldplaat.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
NWA - Straight outta compton?
Mijn geluidskaart wil nog steeds niet fatsoenlijk werken, echt kutquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
Kan hier helaas niks luisteren ( niet mijn eigen pc), wel nerd genoeg, maar even geen goede apparatuur
voor deze vraag...
Chill, homiequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Shit, dan doe je fuckin' snel muthafucka
2 fuckin' punten voor die nigga van een newbiedoobiefucker
eerlijk gejat van: http://www.ni9e.com btw
NBDBD zet die breezahs maar weer in de kast, het is het dubbele punten topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weer + 1 schaampunt voor Berkery
Want een vrijgezel die gaat pas slapenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Allemaal!!!
Zelfs 2 schaampunten hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weer + 1 schaampunt voor Berkery
quote:Ik was er nooit geweest, de deur stond open
'k Voelde me alleen, 'k ben maar naar binnen gelopen
De sfeer was mat, een ober stond te gapen
En in een hoek zat een vroege klant te slapen
Aan de bar dronk een grietje met een rietje
En neuriede zacht een heel bekend liedje
Ik wilde weer gaan, maar jij kwam net naar binnen
En ik ging volledig op tilt
En ik dacht:
...............
Zo wordt het een gezellig nederlandstalige meezing-avondquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit komt alleen maar voor in Dallas
zoiets gebeurt niet echt
Dat kan ik altijd waarderenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zo wordt het een gezellig nederlandstalige meezing-avond![]()
newbiedoobiedoo + 2
Voor de volledigheid, het was dus Johnny Lion - Alleen in Dallas, had 'm net opstaan![]()
Hoe kunnen we ze ooit vergeten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hepie en Hepie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
he ik vraag niet altijd electro!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Mijn Vlakke Land, van Brel!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Armand - ben ik te min ??
Reken ik goed!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:18 schreef lubje25 het volgende:
Aha, nu is het banaal genoeg.
Gorky- Molly
Mooi, maar ik ken het nummer alleen zo. Hoe is het precies dan?quote:
Nee, wel een logische gedachtequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef Berkery het volgende:
Andre Hazes - Het rode licht?
De titel heb je, zijn achternaam doet een andere voornaam vermoeden. Zijn naamgenoot is bekenderquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef Neleos het volgende:
Meisjes van de nacht.
Maar weet niet meer van wie het is
Eehm.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De titel heb je, zijn achternaam doet een andere voornaam vermoeden. Zijn naamgenoot is bekender
Ik kende eenzelfde soort mop maar dan met Bassie und Adriaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Johnny Borsato ?![]()
het is dat ik hepie en hepie wist, verder is dit niet mijn genre![]()
Jij hebt de achternaam juist. Blonde bokser die ratelband op zijn flikker gafquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hans Bauer?
Maurice Roelvink?
Arno Hazes?
Frenk Wijngaard?
Wrat Damen?
Han Smit?
Bennie Christiaan?
Dries Roelvink?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Jij hebt de achternaam juist. Blonde bokser die ratelband op zijn flikker gaf
Edwin it isquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef Neleos het volgende:
Edwin Roelvink
Vette pech Sackquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jan Roelvink?
Ben Roelvink?
Kees Roelvink?
Martijn Roelvink?
Andre Roelvink?
Frans Roelvink?
Karel Roelvink?
Wouter Roelvink?
Mohammed Roelvink?
Eugene Roelvink?
Frits Roelvink?
Roel Roelvink?
Geen familie toch he?quote:
He jammer ik had m'n tweede lijstje al klaar. Heb er zelfs al het Prisma-voornamenboek bijgepaktquote:
en het liedje heet....quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Linda Roos en Jessica
ademnood -linda roos en jessicaquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen familie toch he?
Maar van wie is dit en hoe heet het.
Nanana nana nanana
Nanana nana nanana yeahyeah
Vannacht was heftig
Je krijgt van mij een dikke tien, ohoh
Yepquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Linda Roos en Jessica - Ademnood
Dacht inderdaad niet dat het familie is maar weet het niet zekerquote:
Hoe was de film, welke trouwens?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:56 schreef lubje25 het volgende:
Ja, ongelooflijk, ik heb zoiets van Photobucket doet het,dus profiteren![]()
Dante's Peak, vulkaanfilm. Voorspelbaar verhaal, maar geweldige special EFX.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:02 schreef GLO het volgende:
Of wil je dat *ik* er een doe?
OK, just a minute.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar punten gebruiken.
Hoe dat zo?quote:al denktde kapitein er anders over![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinig![]()
Tja, de pesterijen ken ik al.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat gemeen
Maar wel goed, dus
thaleia +2
Ik heb met je te doen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Tja, de pesterijen en ik al.
Zo ook de deze, verkeerd geposdt denk![]()
lubje25 + 2 = lubje27quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:25 schreef lubje25 het volgende:
sinterklaas-het goede doel
Om je een inzicht te geven in mijn lijden: Ik lust geen bier en ik eet geen vlees. blablablaquote:
Oh, vandaar je avatarquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Om je een inzicht te geven in mijn lijden: Ik lust geen bier en ik eet geen vlees. blablabla![]()
GLO- ik heb nog net geen tatthoo op mijn arm. toch zijn we paria's ror life GLO hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, vandaar je avatar
* GLO blieft ook geen bier
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, vandaar je avatar
* GLO blieft ook geen bier
Nee joh. Photobucket heeft ons toch gratie verleend? Dus waar blijft die vraag?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
GLO- ik heb nog net geen tatthoo op mijn arm. toch zijn we paria's ror life GLO haha![]()
![]()
respectquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??
GLO, Wat jij allemaal weet raakt kant noch wal,in de meestd positieve zin van de uitdrukking![]()
![]()
![]()
Tja, waarom? Omdat het me interesseert?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??
GLO, Wat jij allemaal weet raakt kant noch wal,in de meestd positieve zin van deuitdrukking![]()
![]()
![]()
Zolang het geen bier is ga je je gang maar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:46 schreef lubje25 het volgende:
oh,kut ik moet een vraag stellen, helemaal vergeten komt ie,dat gezuip allemaal
Vrees niet,geen bier hierquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Zolang het geen bier is ga je je gang maar.
Phil? Collins of Lynott?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:52 schreef lubje25 het volgende:
Ok, phil zong ooit een schitterend duet, klein beetje bekend. Het heet deperate lives, met wie zong ie het?
The Vandals.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Als Hitler slecht is, wie zijn dan goed?
Separate Lives? Met Marilyn Martin.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:52 schreef lubje25 het volgende:
Ok, phil zong ooit een schitterend duet, klein beetje bekend. Het heet deperate lives, met wie zong ie het?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:52 schreef bukgeit het volgende:
Alex Chilton?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:56 schreef RoofingBurner het volgende:
hans de booy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |