Hoe kunnen we ze ooit vergeten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hepie en Hepie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
he ik vraag niet altijd electro!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Mijn Vlakke Land, van Brel!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Armand - ben ik te min ??
Reken ik goed!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:18 schreef lubje25 het volgende:
Aha, nu is het banaal genoeg.
Gorky- Molly
Mooi, maar ik ken het nummer alleen zo. Hoe is het precies dan?quote:
Nee, wel een logische gedachtequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef Berkery het volgende:
Andre Hazes - Het rode licht?
De titel heb je, zijn achternaam doet een andere voornaam vermoeden. Zijn naamgenoot is bekenderquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef Neleos het volgende:
Meisjes van de nacht.
Maar weet niet meer van wie het is
Eehm.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De titel heb je, zijn achternaam doet een andere voornaam vermoeden. Zijn naamgenoot is bekender
Ik kende eenzelfde soort mop maar dan met Bassie und Adriaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Johnny Borsato ?![]()
het is dat ik hepie en hepie wist, verder is dit niet mijn genre![]()
Jij hebt de achternaam juist. Blonde bokser die ratelband op zijn flikker gafquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hans Bauer?
Maurice Roelvink?
Arno Hazes?
Frenk Wijngaard?
Wrat Damen?
Han Smit?
Bennie Christiaan?
Dries Roelvink?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Jij hebt de achternaam juist. Blonde bokser die ratelband op zijn flikker gaf
Edwin it isquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef Neleos het volgende:
Edwin Roelvink
Vette pech Sackquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jan Roelvink?
Ben Roelvink?
Kees Roelvink?
Martijn Roelvink?
Andre Roelvink?
Frans Roelvink?
Karel Roelvink?
Wouter Roelvink?
Mohammed Roelvink?
Eugene Roelvink?
Frits Roelvink?
Roel Roelvink?
Geen familie toch he?quote:
He jammer ik had m'n tweede lijstje al klaar. Heb er zelfs al het Prisma-voornamenboek bijgepaktquote:
en het liedje heet....quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Linda Roos en Jessica
ademnood -linda roos en jessicaquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen familie toch he?
Maar van wie is dit en hoe heet het.
Nanana nana nanana
Nanana nana nanana yeahyeah
Vannacht was heftig
Je krijgt van mij een dikke tien, ohoh
Yepquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Linda Roos en Jessica - Ademnood
Dacht inderdaad niet dat het familie is maar weet het niet zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|