dan verdien je t ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Ach, zie ik nu pas het woord Skids in het laatste plaatje staan.![]()
En er is toch maar 1 Amerikaanse band wiens naam op Skids eindigt...
Niet dat de andere plaatjes lekker meewerkten natuurlijk
Ik zal maar niet zeggen dat ik nog cd's van ze heb ook...
[..]
Manchester en Rotterdam?
beiden beide keren goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef ranja het volgende:
New York en Reading
Deze is wel goed. Moest alleen Fats even controleren maar die blijkt zelfs op 6 te hebben gestaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef GLO het volgende:
Fats Domino - Red Sails In The Sunset
The Lemon Pipers - Green Tambourine
The Scene - Blauw
Los Bravos - Black Is Black
Cream - White Room
Visage - Fade To Grey
Abdré Hazes & NL Elftal - Wij Houden Van Oranje
Prince - Purple Rain
Rolling Stones - Brown Sugar
The Scaffold - Lily The Pink
D'r missen twee dames, waarschijnlijk vanwege de censuur ergensquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:04 schreef GLO het volgende:
Ha lubje
Ziehier de hoes van het Roxy Music-album Country Life. Wat ontbreekt eraan en hoe komt dat?
[afbeelding]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinigquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Deze is wel goed. Moest alleen Fats even controleren maar die blijkt zelfs op 6 te hebben gestaan
Glo
Ik heb geen idee of het singles warenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:47 schreef ranja het volgende:
Opsomtijd.... geef me 10 singles (titel+act) die in de nederlandse top 40 of tipparade hebben gestaan (top 100 en andere lijsten boeien dus niet) waarin in de titel een kleur voorkomt. Maximaal 1 titel per kleur.
Snel + goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r missen twee dames, waarschijnlijk vanwege de censuur ergens
Wat moest ik toch zonder de kapitein? Dank je, kapquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinig![]()
Weg met censuurquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Snel + goed
De dames toonden te veel bloot naar de zin van the land of freedom...![]()
[afbeelding]
Sack_Blabbath +2
Zo, en dan ga ik nu film kijken
Kun je 'm gelijk luisteren. Wereldplaat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
handig dat ik nu naast m'n vader z'n platenkast zit te computeren
Platenspeler is kaduukquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Kun je 'm gelijk luisteren. Wereldplaat.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
NWA - Straight outta compton?
Mijn geluidskaart wil nog steeds niet fatsoenlijk werken, echt kutquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
Kan hier helaas niks luisteren ( niet mijn eigen pc), wel nerd genoeg, maar even geen goede apparatuur
voor deze vraag...
Chill, homiequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Shit, dan doe je fuckin' snel muthafucka
2 fuckin' punten voor die nigga van een newbiedoobiefucker
eerlijk gejat van: http://www.ni9e.com btw
NBDBD zet die breezahs maar weer in de kast, het is het dubbele punten topicquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weer + 1 schaampunt voor Berkery
Want een vrijgezel die gaat pas slapenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Allemaal!!!
Zelfs 2 schaampunten hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weer + 1 schaampunt voor Berkery
quote:Ik was er nooit geweest, de deur stond open
'k Voelde me alleen, 'k ben maar naar binnen gelopen
De sfeer was mat, een ober stond te gapen
En in een hoek zat een vroege klant te slapen
Aan de bar dronk een grietje met een rietje
En neuriede zacht een heel bekend liedje
Ik wilde weer gaan, maar jij kwam net naar binnen
En ik ging volledig op tilt
En ik dacht:
...............
Zo wordt het een gezellig nederlandstalige meezing-avondquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit komt alleen maar voor in Dallas
zoiets gebeurt niet echt
Dat kan ik altijd waarderenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zo wordt het een gezellig nederlandstalige meezing-avond![]()
newbiedoobiedoo + 2
Voor de volledigheid, het was dus Johnny Lion - Alleen in Dallas, had 'm net opstaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |