dan verdien je t ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Ach, zie ik nu pas het woord Skids in het laatste plaatje staan.![]()
En er is toch maar 1 Amerikaanse band wiens naam op Skids eindigt...
Niet dat de andere plaatjes lekker meewerkten natuurlijk
Ik zal maar niet zeggen dat ik nog cd's van ze heb ook...
[..]
Manchester en Rotterdam?
beiden beide keren goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef ranja het volgende:
New York en Reading
Deze is wel goed. Moest alleen Fats even controleren maar die blijkt zelfs op 6 te hebben gestaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef GLO het volgende:
Fats Domino - Red Sails In The Sunset
The Lemon Pipers - Green Tambourine
The Scene - Blauw
Los Bravos - Black Is Black
Cream - White Room
Visage - Fade To Grey
Abdré Hazes & NL Elftal - Wij Houden Van Oranje
Prince - Purple Rain
Rolling Stones - Brown Sugar
The Scaffold - Lily The Pink
D'r missen twee dames, waarschijnlijk vanwege de censuur ergensquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:04 schreef GLO het volgende:
Ha lubje
Ziehier de hoes van het Roxy Music-album Country Life. Wat ontbreekt eraan en hoe komt dat?
[afbeelding]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinigquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Deze is wel goed. Moest alleen Fats even controleren maar die blijkt zelfs op 6 te hebben gestaan
Glo
Ik heb geen idee of het singles warenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:47 schreef ranja het volgende:
Opsomtijd.... geef me 10 singles (titel+act) die in de nederlandse top 40 of tipparade hebben gestaan (top 100 en andere lijsten boeien dus niet) waarin in de titel een kleur voorkomt. Maximaal 1 titel per kleur.
Snel + goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r missen twee dames, waarschijnlijk vanwege de censuur ergens
Wat moest ik toch zonder de kapitein? Dank je, kapquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinig![]()
Weg met censuurquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Snel + goed
De dames toonden te veel bloot naar de zin van the land of freedom...![]()
[afbeelding]
Sack_Blabbath +2
Zo, en dan ga ik nu film kijken
Kun je 'm gelijk luisteren. Wereldplaat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
handig dat ik nu naast m'n vader z'n platenkast zit te computeren
Platenspeler is kaduukquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Kun je 'm gelijk luisteren. Wereldplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |